Jump to content

2008.10.21 Fenerbache B


gunnersfan

Recommended Posts

  • Replies 259
  • Created
  • Last Reply

Utrolig fotballkamp av Arsenal. :P

 

Det er slik det skal gjøres! :P Vi fikk en ypperlig start på kampen, og da ble det jo veldig mye tyngre for hjemmelaget. At vi allikevel reiser fra Tyrkia med 5-2 er ufattelig sterkt. Jeg ville vært ok fornøyd med uavgjort i dag, men jeg hadde ikke ventet meg et sånt resultat, selv om jeg så klart håpte på tre poeng.

 

Moro at Ramsey fikk avsluttet det hele. Syns han klarte seg veldig bra etter at han kom inn. Ellers var Almunia, Diaby og Walcott blandt de beste for meg i dag. Stor innsats av alle spillerne i dag. Song klarte seg også veldig bra i forsvaret, selv om forsvaret til tider var litt shaky.

Link to comment
Share on other sites

Youngest players to score:

 

* 17 years, 195 days: Peter Ofori-Quaye[7]

* 17 years, 216 days: Bojan Krkic[7]

* 17 years, 218 days: Cesc Fabregas[7]

* 17 years, 241 days: Martin Klein[7]

* 17 years, 353 days: Karim Benzema

 

Så han blir vel 5 yngste :P

Hvor fant du det der?

 

Martin Klein har jeg aldri hørt om, ellers husker jeg Ofori-Quaye fra gamle cm 01-02, et kjempetalent :P

Eller så er vel de andre 3 der ganske etablerte vidunderbarn :P

 

selv om forsvaret til tider var litt shaky.

Forsvaret var ikke noe særlig, var vel shaky hele kampen, selv om Song og Clichy faktisk spilte bra, men å spille sammen i forsvar for første gang er ikke enkelt!

Link to comment
Share on other sites

Rett og slett kjempeunderholdning. Angrep er det beste forsvar;-)

Almunia var klasse idag. En feilvurdering på 2 målet,men han hadde noen kanoninngripninger idag.

 

Diaby leker seg på midtbanen og var kanon idag.

Midtforsvaret uhyre rufset,men pluss til både Eboue og Clichy...bør jobbe med kondisen;-)

 

Ramsey toppet det meste med målet sitt.

 

Dette var moro. Hvem hadde trodd vi skulle score 5 mål på Fenerbache. Deres første hjemmetap på 15 kamper i CL.

Link to comment
Share on other sites

Dette var moro. Hvem hadde trodd vi skulle score 5 mål på Fenerbache. Deres første hjemmetap på 15 kamper.

Mente jeg hørte en av kommentatorene sa at Fenerbache hadde slått Milan med 4 mål hjemme for to år siden, er dette sant?

Uansett, dette laget slo Chelsea i fjor og vi knuser dem!

Link to comment
Share on other sites

Dette var moro. Hvem hadde trodd vi skulle score 5 mål på Fenerbache. Deres første hjemmetap på 15 kamper.

Mente jeg hørte en av kommentatorene sa at Fenerbache hadde slått Milan med 4 mål hjemme for to år siden, er dette sant?

Uansett, dette laget slo Chelsea i fjor og vi knuser dem!

 

Milan som slo Fenerbache 4-0!

Link to comment
Share on other sites

Herlig kamp idag, men dette er litt off topic her da, men mer angående TV3 og fjørvekta...

 

Sitter og ser på sendinga her, og oppsummeringen fra manure-celtic kampen. De to første målene til manure burde blitt offside, berbatov stod i offside i begge situasjonene, men da sier fjøra at det er vanskelig for linjemannen og se det, og at manure var så overlegne at det var fortjent, men så blir rooney avblåst feil og fikk ett mål annulert, da presterer den godeste fjørtoft og si at hvis linjemannen ikke ser at det er onside så burde han ikke være linjemann. ER DET MULIG Å VÆRE SÅ INNKONSEKVENT???? er så møkklei den fyren og hans patetiske oppførsel i studio. Det må da være mulig å prøve å være littegrannenøytral. Nei TV3, lær av canal plus og ansett en som Dag Solheim, kanskje litt lettere og like han siden han holder med oss, men du verden hvor han kan provosere han fjørtoft...

Link to comment
Share on other sites

Dette var moro. Hvem hadde trodd vi skulle score 5 mål på Fenerbache. Deres første hjemmetap på 15 kamper.

Mente jeg hørte en av kommentatorene sa at Fenerbache hadde slått Milan med 4 mål hjemme for to år siden, er dette sant?

Uansett, dette laget slo Chelsea i fjor og vi knuser dem!

 

Milan som slo Fenerbache 4-0!

Ah, da misforsto jeg, men FB er gode hjemme, det vet jeg :P

Link to comment
Share on other sites

Dette var moro. Hvem hadde trodd vi skulle score 5 mål på Fenerbache. Deres første hjemmetap på 15 kamper.

Mente jeg hørte en av kommentatorene sa at Fenerbache hadde slått Milan med 4 mål hjemme for to år siden, er dette sant?

Uansett, dette laget slo Chelsea i fjor og vi knuser dem!

 

Milan som slo Fenerbache 4-0!

Ah, da misforsto jeg, men FB er gode hjemme, det vet jeg :P

 

Hehe ja lett for, men uansett 5-2 borte i tyrkia er sterkt.

Link to comment
Share on other sites

Ahh... :P Ade, Theo, Diaby, Song, Rambo!!! 3 poeng i heksegryta, er fornøyd jeg! :P

 

Hvis man regner med kvaliken har vi 16 mål på 5 kamper i CL i år, og tre av dem tøffe bortekamper i Nederland, Kiev og Istanbul! Fantastisk, rett og slett!

 

Vi trengte altså ikke gi så altfor mye for 5 mål og 3 poeng her, og det lover bra til helgas kamp mot Hammers! Forsvaret var ikke det beste, og Silvestre ser ikke ut som noen redningsmann han heller. Men men, han kan jo overraske. Almunia er god igjen, og kan vel ikke klandres for målene. Ellers bra kamp av de fleste offensivt, og Ramsey blir bare mer og mer lovende! For et skudd! Lenge siden jeg har sett et sånn av Arsenalspiller. Nå må vi bare plante beina på jorda, og glede oss til PL til helga!

 

We're all going to Roma!

Link to comment
Share on other sites

Ser på studio på viasat4 nå. Så sa han ene unguttene slo Inter borte i fjor?

Spilte vi mot Inter bort ei fjor? Eller er det Milan han tenker på kanskje? eller er jeg på bærtur..

 

Vi spilte mot Inter i Amsterdam Tournament, hvor RVP scoret det sinnsyke målet :P men det var i preseason, så det kan egentlig ha vært begge deler når jeg tenker meg om..

Link to comment
Share on other sites

:P-->

QUOTE(Stefan B @ Oct 21 2008, 11:23 PM) 144688[/snapback]

Ser på studio på viasat4 nå. Så sa han ene unguttene slo Inter borte i fjor?

Spilte vi mot Inter bort ei fjor? Eller er det Milan han tenker på kanskje? eller er jeg på bærtur..

 

Vi spilte mot Inter i Amsterdam Tournament, hvor RVP scoret det sinnsyke målet :P men det var i preseason, så det kan egentlig ha vært begge deler når jeg tenker meg om..

 

ja. Det stemmer jo. :P

Link to comment
Share on other sites

ARON RAMSEY! Synes det rett og slett er helt sinnsykt å debutere i Champions League å kjøre hælpasninger etter 10 minutter for å så avslutte kampen med et elegant mål! Fy faen jeg er imponert!!

 

5 mål borte på en av de aller mest fryktede heksegryter føles fantastisk!

Samtidig må jeg nevne at jeg ble imponert over Almunia i dag også. Bunnsolid i lufta, helt rå 1 mot 1 og god til å sette igang spillet!

 

Herregud vi har mye godt i vente i dette laget!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...