Jump to content

2008.09.23 Sheffield Utd. H 20:45


taugooneren

Recommended Posts

  • Replies 261
  • Created
  • Last Reply

Nå har ikke jeg TVOnline, men er det sagt noe om hvorfor dem ikke sender den Live? Noe må jo dere som sverger til det få glede av. Er ikke like spennende å se en kamp i reprise. Selvfølgelig er det morsomt å se unggutta sparke ball, men siden kameraene likevel er der og tar opp kan dem vel sende live?!

Link to comment
Share on other sites

Nå har ikke jeg TVOnline, men er det sagt noe om hvorfor dem ikke sender den Live? Noe må jo dere som sverger til det få glede av. Er ikke like spennende å se en kamp i reprise. Selvfølgelig er det morsomt å se unggutta sparke ball, men siden kameraene likevel er der og tar opp kan dem vel sende live?!

 

Har vel med rettigheter å gjøre. Vet ikke jeg, men sant det du sier.

Link to comment
Share on other sites

Nå har ikke jeg TVOnline, men er det sagt noe om hvorfor dem ikke sender den Live? Noe må jo dere som sverger til det få glede av. Er ikke like spennende å se en kamp i reprise. Selvfølgelig er det morsomt å se unggutta sparke ball, men siden kameraene likevel er der og tar opp kan dem vel sende live?!

 

Har vel med rettigheter å gjøre. Vet ikke jeg, men sant det du sier.

Greit nok. Men likevel, når INGEN andre kanaler sender, og det er hjemmekamp... Da burde det vært fritt fram mener jeg :D Jeg ser ikke helt hvem som evt. skal tape på det.

Link to comment
Share on other sites

Nå har ikke jeg TVOnline, men er det sagt noe om hvorfor dem ikke sender den Live? Noe må jo dere som sverger til det få glede av. Er ikke like spennende å se en kamp i reprise. Selvfølgelig er det morsomt å se unggutta sparke ball, men siden kameraene likevel er der og tar opp kan dem vel sende live?!

 

Har vel med rettigheter å gjøre. Vet ikke jeg, men sant det du sier.

Greit nok. Men likevel, når INGEN andre kanaler sender, og det er hjemmekamp... Da burde det vært fritt fram mener jeg :D Jeg ser ikke helt hvem som evt. skal tape på det.

 

Enig. Hva med Canal+ ? hadde vært så fantastiskt.. De har vel 2 sport canaler det går noe shit fra 2001 i reprise nå anyway...

Link to comment
Share on other sites

Det er helt sykt å høre på. Gleder meg til midnatt, når den skal være klar for visning på ATVO.

 

Går vel norsk tid kl 01:00 da, hvis den sendes ved midnatt engelsk tid. Bare så du er klar over det :D

Trodde det var 23:00 englesk tid, eller er det GMT? Siden nå er jo GMT en time før England for tida, jeg vet ikke.

Link to comment
Share on other sites

Med tanke på at gjennomsnittsalderen er 19 år, er dette utrolig immponerende! Jeg håper at andre spillere enn bare spissene glimter, for spissplassene vet vi er gode for :D. Jeg synes det er ganske komisk at mange supportere ler av vår tynne stall, når vi de siste årene har kommet såpass langt i ligacupen med reservelaget vårt. Gleder meg til å se høydepunktene fra kampen ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...