Jump to content

2008.09.23 Sheffield Utd. H 20:45


taugooneren

Recommended Posts

  • Replies 261
  • Created
  • Last Reply

Vi har gjort det utrolig godt i ligacupen de siste to sesongene, og jeg håper at vi tar oss noen skritt videre også i år. Det er voldsomt positivt for de unge spillerne våre, og det gir faktisk merkbare inntekter. Det hadde selvfølgelig ikke skadet med et trofe heller, men jeg skal ikke akkurat forvente det. Det er klart at vi kommer til å stille et ungt lag. Det gleder jeg meg til å se, men jeg håper og tror at vi slår Sheffield United. Det er en hjemmekamp, og akkurat det var utrolig viktig for oss.

Link to comment
Share on other sites

Litt off topic, men: Hvordan lager du førsteposten i kamptrådene, taugooneren?

Ser at det er en bildefil...

 

btw: Har ikke tenkt å kopiere, bare lurer. ;)

 

Print screen fra en annen nettside tipper jeg? :P

 

Uansett. Drit at kampen ikke blir vist på viasat, de prioriterer Swansea-Cardiff i reprise, fremfor oss! ;)

 

Håper på dette laget imorgen:

 

Mannone-

Hoyte-Djourou-Song-Gibbs

Walcott-Wilshere-Ramsey-Traore

Vela-Bendtner

 

Benk: Fabianski, Toure, Denilson, Randall, Coquelin, Rodgers og Lansbury

 

Evt, bytte Gibbs og Traore, eller sette Gibbs ut av laget, og Traore ned på back, og Wilshere på kant og Lansbury inn sentralt :P

Link to comment
Share on other sites

Håper absolutt Vela og Bendtner spiller på topp. Ikke sett Vela så forferdelig mye i år, men ut fra det han gjorde i preseason og Bendtner sin kamp mot Bolton mener jeg faktisk at dette spissparet er minst like bra som Adebayor\VP atm. Iallefall utrolig spennende å se.. Stor sjans for at det kommer stream fra kampen eller er det "ingen" tv-kanaler som viser den uansett?

Link to comment
Share on other sites

Litt off topic, men: Hvordan lager du førsteposten i kamptrådene, taugooneren?

Ser at det er en bildefil...

 

btw: Har ikke tenkt å kopiere, bare lurer. :P

 

Print screen fra en annen nettside tipper jeg? ;)

 

Er vel det ja.

Kunne iallefall lagret bildet med litt bedre kvalitet så det ikke "skurrer" :P

Link to comment
Share on other sites

Carlingcup igjen. Blir vel som vanlig et nokså urutinert lag av Wenger med innspill av litt mer rutinerte.

 

Satser på:

 

Fabianski

G. Hoyte-Djourou-Kolo-Gibbs

Wilshere-Ramsey-Song-Vela

Bendtner-Walcott.

 

evt Theo på høyre, Vela spiss og Wilshere venstre

Link to comment
Share on other sites

Nå må ikke dere være for sikker. For meg ser det ut som at han lager det selv i Paint, men hvem vet. ;)

 

Håper på et lage noe som dette;

 

Fabianski

Hoyte-Djourou-Song-Gibbs

Walcott-Randall/Lansbury-Ramsey-Wilshere

Vela-Bendtner

 

Hva med Simpson? Han er vel en mann som burde få prøve seg i slike kamper?

Link to comment
Share on other sites

Tror det blir dette laget:

Lukasz Fabianski

Gavin Hoyte - Johan Djourou - Alex Song - Kieran Gibbs

Jack Wilshere - Mark Randall - Aaron Ramsey - Carlos Vela

Jay Simpson - Nicklas Bendtner

 

Benk: Mannone, Toure, Coquelin, Lansbury, Merida, Randall, Fonte

 

Håper på dette laget:

Lukasz Fabianski

Gavin Hoyte - Johan Djourou - Alex Song - Kieran Gibbs

Jack Wilshere - Aaron Ramsey - Francis Coquelin - Fran Merida

Nicklas Bendtner - Carlos Vela

 

Benk: Mannone, Toure, Rodgers, Lansbury, Randall, Simpson, Fonte

Link to comment
Share on other sites

Noen som vet noe ang. Silvestre? Håper han er skadefri.

Hvis han er det, håper jeg på dette laget:

 

L. Fabianski

G. Hoyte - J. Djourou - M. Silvestre - K. Gibbs

J. Wilshere - A. Ramsey - A. Song - C. Vela

N. Bendtner - C. Vela

 

Er som vanlig pessimist, og tipper 1-0 til United. :P

 

Likte det laget, men bare at Lansbury eller Randall tar venstresiden så vi ikke spiller med 10 mann;) ;)

Link to comment
Share on other sites

Vela Is Apple Of Wenger's Eye

Arsene Wenger is excited by the potential of talented young Mexican forward Carlos Vela, and has singled him out for specific praise ahead of Sheffield United's Emirates visit on Tuesday night.

 

After impressing on successive loan spells in Spain, particularly at Osasuna where he ran Sergio Ramos ragged during one performance against Real Madrid.

 

Before his return to Arsenal he was hailed in numerous magazines and newspapers as one of 20 excited youngsters to watch in 2008, and his manager Arsene Wenger also believes the young Mexican is ready for first team football.

 

He told Arsenal TV: "I worked very hard to get him and when he came on the other time he did very well."

 

"We believe highly of him in a central position. He can play central as well but he’s an Eduardo basically," he added. "He’s a similar type – left-footed, intelligent runs and a good finisher – there are similarities with Eduardo."

 

If Vela possesses the same finishing finesse as the 'Crozilian' striker then Arsenal fans are in for a treat, and they may see the future star first hand in tomorrow's game against Sheffield United in the Carling Cup.

 

"There is a possibility [it will be the youngest side ever]," Wenger said. "In the first team there are many players around 20. In The Carling Cup we will keep a few in there but the side will be more between 16 and 19. At Arsenal you can say 20 and 21-year-olds are the experienced players."

 

"You are likely to see Gavin Hoyte, Abu Ogogu, Aaron Ramsey, Mark Randall, Jack Wilshere, Fran Merida and Carlos Vela. Maybe [Nicklas] Bendtner will play. [Alex] Song, [Johan] Djourou and Lukasz Fabianski will be the experienced players."

 

"But you will have players like Emmanuel Frimpong and Jay Emmanuel-Thomas so it will be a very young side," he concluded.

 

Ganske vanvittig at spillere på 21-23 år vil være de erfarne spillerne våre i morgendagenskamp. ;)

 

Se også: http://www.arsenal.com/news/news-archive/w...ngest-ever-side

 

At Frimpong som til og med er yngre enn Wilshere kan få muligheten i morgen, så sier jo det litt. Skal bli spennende å se hvilket lag Wenger velger å sende ut.

Link to comment
Share on other sites

Evt, bytte Gibbs og Traore, eller sette Gibbs ut av laget, og Traore ned på back, og Wilshere på kant og Lansbury inn sentralt :P

 

Traore er på utlån i Pompey.

 

aah. Hvordan kunne jeg glemme det :P huff

 

Blir vel Gibbs på back, Wilshere og Walcott på hver sin kant! ;)

Link to comment
Share on other sites

Ja, det ser ut som om det blir et veldig ungt lag i morgen. Jeg gleder meg veldig til å se det, og jeg tror vi har god sjanse til å ta oss videre. Det er som sagt en hjemmekamp, og akkurat det tror jeg blir avgjørende. ;)

 

Vela Is Apple Of Wenger's Eye

Arsene Wenger is excited by the potential of talented young Mexican forward Carlos Vela, and has singled him out for specific praise ahead of Sheffield United's Emirates visit on Tuesday night.

 

Litt morsomt at jeg tok en bit i et eple akkurat i det jeg leste det ordet.

Link to comment
Share on other sites

Ser til at kamptråden er laget på paint, da blir det ofte litt skurrete uten at det har så mye å si. Jeg håper også vi hviler Walcott i denne kampen. Spillere som Ramsey, Merida og Vela vil jeg gjerne se fra start. Mitt tips: 2-0 til Arsenal.

 

Laget:

 

Fabianski

G.Hoyte - Djourou - Senderos © - Gibbs

Wilshere - Song - Ramsey - Merida

Vela - Bendtner

Link to comment
Share on other sites

Ser til at kamptråden er laget på paint, da blir det ofte litt skurrete uten at det har så mye å si. Jeg håper også vi hviler Walcott i denne kampen. Spillere som Ramsey, Merida og Vela vil jeg gjerne se fra start. Mitt tips: 2-0 til Arsenal.

 

Laget:

 

Fabianski

G.Hoyte - Djourou - Senderos © - Gibbs

Wilshere - Song - Ramsey - Merida

Vela - Bendtner

 

Eh, Senderos? Du vet at han er i Milan eller? ;)

Link to comment
Share on other sites

Ser til at kamptråden er laget på paint, da blir det ofte litt skurrete uten at det har så mye å si. Jeg håper også vi hviler Walcott i denne kampen. Spillere som Ramsey, Merida og Vela vil jeg gjerne se fra start. Mitt tips: 2-0 til Arsenal.

 

Laget:

 

Fabianski

G.Hoyte - Djourou - Senderos © - Gibbs

Wilshere - Song - Ramsey - Merida

Vela - Bendtner

 

Eh, Senderos? Du vet at han er i Milan eller? :P

Flaut! Hvem spiller stopper da? Song ned som stopper kanskje. Eller Ogogo er jo et annet alternativ.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...