Jump to content

2008.09.23 Sheffield Utd. H 20:45


taugooneren

Recommended Posts

  • Replies 261
  • Created
  • Last Reply

Dette var helt sinnsykt. Jeg synes det er så bra utsagt av sheffield United sjefen:

 

“My players told me it was like trying to swat flies. Their speed and movement was unbelievable.

 

He, he, ja man får respekt av slikt :huh: Så kampen selv og ble meget imponert!! Synd de er så unge og mangler erfaring for det var flere spillere der man skulle likt å se i dagens A-stall på fast basis ;) Dette er det mest spenende året med Carling cup i mine øyner og håper og regner med at Wenger ikke bruker spillere som Fabregas, Adebayor osv denne gangen og kjører fullt utmed dette laget. Det utrolige er at det ikke var en svakhet i laget denne kvelden og til og med Randal hadde en god kamp som er en første for meg.

Carlos Vela overgår alle forventninger jeg hadde til gutten og hans andre mål var det så mye klasse over at jeg fikk litt gamle Henry følelser der :blink: Wilshere fortsetter å imponerer og ser ut som en ny Fabregas i sin posisjon så dette er meget lovende mht fremtiden. Får håpe at Song sin skade ikke er alvorlig for han er det naturlige og bedre alternativet som partner til Fabregas. Også får Almunia lære litt feltarbeid av Fabianski og Adebayor kan lære en del av Vela mht avslutninger så dette er bra ;)

Link to comment
Share on other sites

Dette var meget imponerende, både Bendtner og Vela burde få sjansen mot Hull, selv om det fort kan bli Ade og van Persie som starter på Lørdag. 6-0 mot Sheffield sier det meste, meget sterk seier. Hadde faktisk ikke så god følelse foran denne kampen.

Link to comment
Share on other sites

Dette var meget imponerende, både Bendtner og Vela burde få sjansen mot Hull, selv om det fort kan bli Ade og van Persie som starter på Lørdag. 6-0 mot Sheffield sier det meste, meget sterk seier. Hadde faktisk ikke så god følelse foran denne kampen.

 

Sant. Vi har et luksuss problem der fremme. Blir litt feil å vrake Adebayor og Persie. Men når vi har så gode og mangen spisser som vi har i dag, kan jeg ikke forstå at en må vekk? Altså, alle vil vel ha spilletid, og alle kan dessverre ikke få det.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...