Jump to content

2008.09.23 Sheffield Utd. H 20:45


taugooneren

Recommended Posts

Litt off topic, men: Hvordan lager du førsteposten i kamptrådene, taugooneren?

Ser at det er en bildefil...

 

btw: Har ikke tenkt å kopiere, bare lurer. ;)

 

Print screen fra en annen nettside tipper jeg? :P

Feil, Moen ;)

Jeg lager dem på gode, gamle Paint, siden det ikke går ann å ha mer en ett bilde per post her på forumet, tenkte jeg at jeg kunne lage alt i ett bilde. ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 261
  • Created
  • Last Reply

Carlingcup igjen. Blir vel som vanlig et nokså urutinert lag av Wenger med innspill av litt mer rutinerte.

 

Satser på:

 

Fabianski

G. Hoyte-Djourou-Kolo-Gibbs

Wilshere-Ramsey-Song-Vela

Bendtner-Walcott.

 

evt Theo på høyre, Vela spiss og Wilshere venstre

 

Tviler på at Walcott spiller denne kampen, vertfall fra start. Han spiller jo fast til vanlig og trenger den hvilen han kan få. Men hadde vore utrulig kjekt å sett han springe mot nopen tunge/treige 1.div backer :P

Link to comment
Share on other sites

http://www.arsenal.com/news/news-archive/a...y-on-arsenal-tv

 

This game is not being shown live on TV anywhere in the world so Arsenal TV will be the first and only channel to show the full 90 minutes - from midnight the day of the match (UK time).

 

Just a few hours after the final whistle you will be able to watch this clash in full, including exclusive post-match reaction from the manager and players. For those of you who can't get to the game, this really is the only place to see every minute of the action.

 

Arsenal TV Schedule - TUESDAY 23RD SEPTEMBER

23:00 Arsenal Gold: Arsenal v Southampton (02/05/92)

00:00 Action Replay: Arsenal v Sheffield United (today's match)

02:00 Channel off-air

Link to comment
Share on other sites

Da er det bare å gjøre seg klar for nok en morsom kveld. Jeg gleder meg til å se virkelige unggutter. Nå må vi være klar over at mange av våre spillere på rundt 20 år er å regne for førstelags-spillere. De blir derfor ikke med i denne kampen, med unntak av noen få.

 

Jeg tror vel at en eller to av våre angripere får spille. Jeg sliter med to posisjoner. Høyre back og hvem av Merida og Lansbury som ryker. Lansbury er vel mer høyrekant, mens Merida er hakket bedre? Så det blir spennende. Jeg blir derimot overrasket om Merida tar plassen til Randall sentralt. Ramsey er vel bankers på laget sammen med Hoyte, Vela, Wilshere og Fabianski. Overrasker meg om Wenger lar Song eller Denilson spille, da de er svært viktige førstelagsspillere nå.

 

Fabianski

Ogogo - Hoyte - Djourou - Gibbs

Merida - Ramsey - Randall - Wilshere

Vela - Simpson

 

Sub: Polakken, Bartley, Coquelin, Lansbury, Song, Walcott, Bendtner

Link to comment
Share on other sites

Tipper Song spiller, siden han hovedsaklig brukes som innbytter. Han trenger å få 90minutter i bena han også, bare for å få matching.

 

Også er det vel ganske sikkert at Bendtner spiller - samme med Vela, Merida, Lansbury, Wilshere, Djourou, Fabianski og Hoyte. Gibbs ser vi nok også.

 

Uansett- spennende blir det.

Link to comment
Share on other sites

...

 

Tviler på at Walcott spiller denne kampen, vertfall fra start. Han spiller jo fast til vanlig og trenger den hvilen han kan få. Men hadde vore utrulig kjekt å sett han springe mot nopen tunge/treige 1.div backer :P

Sant det. Kanskje Simpson får sjansen da, eller Randall.

Link to comment
Share on other sites

Troppen:

 

12. Carlos VELA (Age 19)

16. Aaron RAMSEY (Age 17)

17. Alex SONG (Age 21)

19. Jack WILSHERE (Age 16)

20. Johan DJOUROU (Age 21)

21. Lukasz FABIANSKI (GK) (Age 23)

24. Vito MANNONE (GK) (Age 20)

26. Nicklas BENDTNER (Age 20)

35. Francis COQUELIN (Age 17)

38. Jay EMMANUEL-THOMAS (Age 17)

40. Kieran GIBBS (Age 18)

41. Gavin HOYTE (Age 18)

42. Henri LANSBURY (Age 17)

43. Fran MERIDA (Age 18)

46. Abu OGOGO (Age 18)

47. Mark RANDALL (Age 18)

50. Jay SIMPSON (Age 19)

56. Emmanuel FRIMPONG (Age 16)

Link to comment
Share on other sites

Det blir utrolig spennende å se hvordan dette unge laget klarer seg. Jeg er spent på hvem av ungutta som kommer til imponere oss mest. Her har vi sjansen til å se hvem som kan etablere seg på førstelaget om noen par år.

Tenker da ikke på Djorou, Bendtner, Fabianski, Song og Vela siden de allerde er etablerte førstelagspillere.

 

Jeg tror Vela scorer og Fabianski holder buret rent og da blir det jo seier:)

Link to comment
Share on other sites

http://www.arsenal.com/news/news-archive/a...y-on-arsenal-tv

 

This game is not being shown live on TV anywhere in the world so Arsenal TV will be the first and only channel to show the full 90 minutes - from midnight the day of the match (UK time).

 

Just a few hours after the final whistle you will be able to watch this clash in full, including exclusive post-match reaction from the manager and players. For those of you who can't get to the game, this really is the only place to see every minute of the action.

 

Arsenal TV Schedule - TUESDAY 23RD SEPTEMBER

23:00 Arsenal Gold: Arsenal v Southampton (02/05/92)

00:00 Action Replay: Arsenal v Sheffield United (today's match)

02:00 Channel off-air

:P så dette betyr med andre ord at man ikke får sett kampen uansett, uansett, hvis man ikke har Arsenal Tv da. Eller? :(

Link to comment
Share on other sites

Har ATVO, men vil gjerne se den live. Det må jo være et eller annet sted som streamer kampen (?)

 

This game is not being shown live on TV anywhere in the world

 

Den setninga bør vel sei det meste.

 

Ja jeg leste det. Ingen tv-kanal viser den live. Jeg kan mildt sagt lite om streaming, derfor kanskje noen visste om den kunne blitt streamet likevel, i og med den blir filmet.

 

Var vell igrunn et lite nødskrik-innlegg. Voldsomt lyst å se alle unggutta live idag, men det blir nok AOTV midnatt

Link to comment
Share on other sites

Kan prøve å sjekke denne etterpå. http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=...1∂=sports

 

prøv også denne; http://goonertalk.com/2008/09/23/stream-li...td-carling-cup/

 

laget: Fabianski, Hoyte, Song, Djourou, Gibbs, Merida, Ramsey, Wilshere, Randall, Vela og Bendtner.

 

Subs; Mannone, Coquelin, Thomas, Lansbury, Ogogo, Simpson og Frimpong.

Link to comment
Share on other sites

Egentlig helt utrolig svakt at sesongens første Liga Cup-kamp for PL's serieleder ikke vises noen steder.

 

Er enig i laget til Sir John. "Rutinen" vil ligge i de bakre ledd, og ung løpskraft og friske bein bør klare å gjøre jobben fremover. Tror vi vinner med et par mål, selv om vi er enda et par år yngre i snitt i år enn tidligere.

 

Edit: Ja, da ble laget slik Sir John spådde da. Meget sterk ellever. Håper bare på å få sett kampen nå!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...