hermz Posted August 24, 2008 Report Share Posted August 24, 2008 Om ikke alt for lenge kommer det en ny serie av football manager. Denne gangen er 2009 versjonen som står for tur. Er det noen som når spillet lanseres? Og hvor man kan få det for en grei pris. Jeg gleder meg sikkelig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredriktc Posted August 24, 2008 Report Share Posted August 24, 2008 Lages det på PS2 og PC? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArsenalThomas Posted August 24, 2008 Report Share Posted August 24, 2008 Som jeg vet så lages det ikke på ps2, men det lages på pc da. Xbox 360 tror jeg også det vil komme på. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Chapman Posted August 24, 2008 Report Share Posted August 24, 2008 Kommer vel på PSP også, vil jeg hvertfall tro. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosicky07 Posted August 24, 2008 Report Share Posted August 24, 2008 Dette spillet skal eg, ha ver du sikker Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredriktc Posted August 24, 2008 Report Share Posted August 24, 2008 Skal nok vurdere å kjøpe det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hermz Posted August 25, 2008 Author Report Share Posted August 25, 2008 På CDON.com kan man bestille Football Manager 2009. Det koster 369 kr. I følge den samme siden kommer spillet ut i butikkene 10 oktober. SE LINK!! Skal kjøpes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexba Posted August 25, 2008 Report Share Posted August 25, 2008 Noen som skal prøve seg på Football Manager Live ? Ser ut som et meget lovende spill Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosicky07 Posted August 26, 2008 Report Share Posted August 26, 2008 Korti kommer det ? kommer det som en oppgradering eller tillegspakke til 09 ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Chapman Posted August 27, 2008 Report Share Posted August 27, 2008 Hvis du leser ovenfor står det at CDON.com melder at det kommer ut 10. oktober. EDIT: Skjønte ikke helt det siste der. Hvis du mener Patcher og slikt så kommer det selvølgelig ut. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners4ever Posted August 27, 2008 Report Share Posted August 27, 2008 WAAAHOOOO!!! Gleder meg som bare det!! Spiller FM 08 24 7 hele tia!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jazze Posted September 3, 2008 Report Share Posted September 3, 2008 Det blir 3d kamp motor i FM 09!! Fantastisk!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Larsenal76 Posted September 3, 2008 Report Share Posted September 3, 2008 For nyheter angående FM 2009 : http://www.fmnorge.com/ Når man spør om når det kommer ut, så sier SI games at det kommer ut 17 november. Dato fra cdon er kun en foreløpig dato...... om patch/oppdaering, så er det en stor fordel at spillet kommer ut før det kommer oppdatering. og hvis dere mente med oppdatering på transfer fronten, så er det selvfølgelig med alle transfer fram tilogmed 01.09.2008 Ellers er det å følge med på www.fmnorge.com om nyheter på norsk angående FM09, eller på www.sigames.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Chapman Posted September 3, 2008 Report Share Posted September 3, 2008 Det blir 3d kamp motor i FM 09!! Fantastisk!! Jeg syntes egentlig ikke at det er så fantastisk, 2D kamper i FM er tradisjon, og derfor er jeg glad at produsentene gir muligheten for å velge mellom 2D og 3D. Men begge må selvfølgelig testes ut, da. Gleder meg sykt til å spille med Arsenal på 09, det vil bli en ordentlig utfordring å vinne ligaen med de. Men ser definitivt fram til det! *GLEDER MEG* Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted September 3, 2008 Report Share Posted September 3, 2008 Det blir 3d kamp motor i FM 09!! Fantastisk!! Dette prøvde de jo i Fifa manager tidligere. kan ikke si at det fungert særlig bra da. men selvfølgelig skal man ikke se bort ifra at FM har klart det Fifa ikke klarte... Tviler på at det blir noen suksess i første omgang, men det får vi se når det kommer ut... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jazze Posted September 3, 2008 Report Share Posted September 3, 2008 Det blir 3d kamp motor i FM 09!! Fantastisk!! Dette prøvde de jo i Fifa manager tidligere. kan ikke si at det fungert særlig bra da. men selvfølgelig skal man ikke se bort ifra at FM har klart det Fifa ikke klarte... Tviler på at det blir noen suksess i første omgang, men det får vi se når det kommer ut... Om du husker PM 97 og PM 98 så var dette helt fantastisk..og nå 10 år senere må jo det ha blitt bedre siden den gang! Vi satser på at det blir bra! FIFA Manager var ok det, ikke noe mer.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaldor Posted September 4, 2008 Report Share Posted September 4, 2008 3D-kampene er den konkrete grunnen til at jeg skal prøve meg på FM igjen. Dette skal bli spennende. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hermz Posted September 4, 2008 Author Report Share Posted September 4, 2008 Onsdag kveld presenterte Sports Interactive noen av nyhetene i årets utgave via to filmer på Youtube, og det først og fremst del 2 som er interessant for oss som klør i musefingeren etter FM 2009.Den første nyheten som nevnes om PC-versjonen er tilbakemeldinger fra assistenttreneren under kamp. Han kan gi deg tips om spilleres individuelle moral og tanker rundt laget – slik som taktikk og grep for å spille enda bedre. Videre har mediafunksjonen blitt dypere. Man har fått med en egen seksjon for overgangsrykter, der du kan kikke på hvem som ønsker hvem ifølge pressen. Du kan også holde pressekonferanser når du skifter jobb, før kamper og etter kamper. Her bygger du et forhold til journalistene og svarene du gir vil bli husket – så det gjelder å stå opp for sine prinsipper. Når det gjelder trening kan du blant annet be spillere om å trene ekstra for å lære spesialegenskaper. Eksempler her er finter og frispark. Du må selvsagt velge riktig spillertype til oppgavene om dette skal lykkes. Interaksjonen med styret har også blitt bedre. Her må du nå også ta hensyn til harmonien i spillergruppa og hvordan klubben ses på i fotballverdenen. Realistiske overganger Overgangssystemet skal være bygd helt fra grunnen, og skal være langt mer realistisk enn tidligere. Vi loves at overgangene i spillet vil være mer på linje med det som skjer i virkeligheten. Visse klubber vil altså gå for visse spillere – slik at det som skjer i spillet til en viss grad reflekterer virkelighetens overgangsmarked. En av de største nyhetene er kampmotoren. Sports Interactive har jobbet med denne i tre år, og gir oss nå fotball i full 3D. For de som savner det gamle systemet, vil det fortsatt være mulig å spille i vanlig 2D – eller bare se kommentarene. Som en liten fotnote kan vi også nevne at det nå er mulig å spille som kvinnelig manager. Sports Interactive lover mer informasjon om Football Manager 2009 i månedene som kommer, og du kan vente deg en demo noen uker før det gis ut 14. november. Bilder fra Football Manager 2009 Kan knapt vente! Elsker bare footballmanager spillene. Har planer om å forhåndsbestille dette. Ser bare utrolig gøy ut. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Chapman Posted September 5, 2008 Report Share Posted September 5, 2008 Ser helt fantastisk bra ut! Synd at det er to måneder til det kommer ut, da. Men får klare meg med FIFA 09, som kommer ut neste måned. Er vanskelig å spille FM 08 nå, etter å ha sett SS fra det nye. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oskar16 Posted September 7, 2008 Report Share Posted September 7, 2008 Gleder meg utrolig til FM09 siden jeg har begynnt å få tekniske problemer med FM08. Off topic Utrolig bra ¨Video¨ der unitedfan...NOT Link to comment Share on other sites More sharing options...
hermz Posted September 12, 2008 Author Report Share Posted September 12, 2008 Football Manager 2009 Info: Gamer.no X6.no FotballManager2009.net Squidoo.com Kjøp spillet: Absoluttspill.no CDON.COM Etter noen raske søk på google fant jeg dette. Gleder meg fryktelig. Kun 53 dager igjen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dagi Posted September 12, 2008 Report Share Posted September 12, 2008 Gleder meg også helt villt.! Spennede med 3D kamper, håper det kan sette enda en prikk over I'en Kan nesten ikke vente medå føre Arsenal til topps.! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Parlour Posted September 12, 2008 Report Share Posted September 12, 2008 For de som ikke har spill PC, er det noen mangaerspill som kommer på PS3 etterhvert? Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Gunner Posted September 13, 2008 Report Share Posted September 13, 2008 For de som ikke har spill PC, er det noen mangaerspill som kommer på PS3 etterhvert? Jeg tror FM kommer til PS3 også. Ellers så kan du jo teste Fifa Manager. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Chapman Posted September 13, 2008 Report Share Posted September 13, 2008 FM kommer bare på PC, Mac og PSP. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.