Jump to content

Football Manager 2009


hermz

Recommended Posts

Noen andre enn meg som liker best å starte med lag i nedre divisjoner? Har fått sansen for Millwall, siden de har et enormt lagpotensiale. League 1 første sesongen endte med en midt på tabellen plassering. Andre sesongen endte med tap i playoff-finalen, mens det i den tredje sesongen ser ut til at jeg skal klare opprykk. Har enda ikke tapt i serien på 6 kamper, og har 1 uavgjort fra en vanskelige bortekamp mot Coventry.

 

Liker veldig godt å hente inn unggutter før de slår ut i full blomst, og som oftest ender det med at styret selger dem, når jeg klarer å få til et bud som er langt over dobbel pris av hva jeg hentet dem for. Kan gi et eksempel: Kjøpte Sergio Diaz for £375K og fikk et bud på £2.7 Mill. Likevel gikk han ikke, siden han følte de tilbød en altfor dårlig kontrakt.

 

Laget mitt ser slikt ut:

Darren Banks

 

Danny Senda-Ben Mee-Sergio Diaz-Tony Craig

 

Juan Manuel Cobo

 

Barry Williams -José Montiel -Eliseu

 

Tresor Kandol - Lewis Grabban/Vincent Ijeh(på lån fra Arsenal)

 

Spiller med en playmaker og en targetman som får baller på hodet. Ellers spiller jeg med en småoffensiv tankegang.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 232
  • Created
  • Last Reply

Jeg har tenkt på det samme som deg Simbad, jeg skal gjøre det når jeg blir "lei" Arsenal på FM.

 

Skal lage en profil som er veldig ung(30år) og få meg masse erfaring i lave divisjoner og med årene komme lenger opp i verdenseliten og på slutten av karrieren ta over en storklubb.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har startet med Fløy i andredivisjon. Har blitt litt lei av å være Arsenal. Det er så utrolig lett å vinne. Etter at jeg rykket opp med Fløy fikk jeg tilbud fra West Ham og jeg takket selvfølgelig ja. Nå begynner jeg på fjerde sesong og jeg begynner å få et bra lag. Slik ser det ut:

 

Lobont

Faubert - Upson - Meite - Ball

Galletti - Cattermole - Noble - Lafferty/R.Sneijder

Marquinhos* - Kadlec

 

* Anbefales på det sterkeste!

 

Saven min kan følges her. :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har startet med Fløy i andredivisjon. Har blitt litt lei av å være Arsenal. Det er så utrolig lett å vinne.

 

Lett å vinne med loka helter fra Flekken Island? Ser for meg en gjeng med heldresser og fyrverkeri i hånden. =)

Hehe, jeg var dem i to sesonger. Rykket opp det andre året. Det er ikke umulig, for å si det sånn. Er som sagt West Ham nå.

Link to comment
Share on other sites

Arsenal med spesialutgave av FM 2009:

 

 

Arsenal annonserte den 15. desember gjennom sin hjemmeside at klubben har signert en avtale med Sports Interactive som sikrer dem rettigheter til å utgi en egen eksklusiv versjon av FM 2009.

 

Utgaven vil utseendemessig ha et Arsenal-aktig preg, med klubbfarger, logoer og bilder.

 

Miles Jacobson fra Sports Interactive uttaler at "å få plass et samarbeid med en av verdens største fotballklubber for å utgi en spesiell versjon av spillet er en ære for oss. Arsenal er en veldig fremsynt klubb med en langsiktig tankegang både på og utenfor banen, og denne avtalen beviser igjen hvor anerkjent arbeidet vårt er i fotballverdenen."

 

Utgaven er tilgjenglig på Arsenal.com og i klubbens egne butikker.

Link to comment
Share on other sites

Arsenal annonserte den 15. desember gjennom sin hjemmeside at klubben har signert en avtale med Sports Interactive som sikrer dem rettigheter til å utgi en egen eksklusiv versjon av FM 2009.

 

Utgaven vil utseendemessig ha et Arsenal-aktig preg, med klubbfarger, logoer og bilder.

 

Miles Jacobson fra Sports Interactive uttaler at "å få plass et samarbeid med en av verdens største fotballklubber for å utgi en spesiell versjon av spillet er en ære for oss. Arsenal er en veldig fremsynt klubb med en langsiktig tankegang både på og utenfor banen, og denne avtalen beviser igjen hvor anerkjent arbeidet vårt er i fotballverdenen."

 

Utgaven er tilgjenglig på Arsenal.com og i klubbens egne butikker.

 

Noen som har sett eller prøvd denne?

 

fm2009_400.jpg

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...