Jump to content

Football Manager 2009


hermz

Recommended Posts

  • Replies 232
  • Created
  • Last Reply

Flere enn meg som sliter med en bug hvor backen og vingen plutselig skifter plass? -Midt i kampene. Har sluppet inn utrolig mye mål når det har skjedd. Noen smartinger der ute som har en løsning?

 

Tror ikke dette er en bug, men rett og slett en del av taktikken. Prøv å velge en av vingene på spillerinnstrukser å se om de har noen innstrukser som sier at de skal bytte posisjon med den andre vingen. Jeg personlig foretrekker at vingene bytter posisjon underveis i kampen, dette gjør at det blir mye vanskeligere å mansmarkere dem. Men om backene bytter side kan jeg forstå at du ofte sliter. ;)

Link to comment
Share on other sites

Spørs om dem fysisk skifter posisjon inne på taktikktavla eller bare in-game det. For har du en slik "byttposisjontaktikk" så vises ikke det fysisk på taktikktavla.

 

Hadde et slikt problem på et av de tidligere spilla, det endte rett og slett i at jeg mekka hele taktikken på nytt. Da rettet det seg! ;)

Link to comment
Share on other sites

De skifter både fysisk og in-game og det som er mulig.

 

La oss si at dette er laget mitt:

 

Almunia

Sagna - Toure - Gallas - Clichy

Walcott - Fabregas - Denilson - Nasri

van Persie - Adebayor

 

Plutselig, uten at jeg har gjort noe, ser det slik ut:

 

Almunia

Walcott - Toure - Gallas - Nasri

Sagna - Fabregas - Denilson - Clichy

van Persie - Adebayor

 

Skjønner?

 

Skal prøve å lage taktikken helt på nytt, da!

 

Takk for hjelpen! ;)

Link to comment
Share on other sites

De skifter både fysisk og in-game og det som er mulig.

 

La oss si at dette er laget mitt:

 

Almunia

Sagna - Toure - Gallas - Clichy

Walcott - Fabregas - Denilson - Nasri

van Persie - Adebayor

 

Plutselig, uten at jeg har gjort noe, ser det slik ut:

 

Almunia

Walcott - Toure - Gallas - Nasri

Sagna - Fabregas - Denilson - Clichy

van Persie - Adebayor

 

Skjønner?

 

Skal prøve å lage taktikken helt på nytt, da!

 

Takk for hjelpen! ;)

 

Den der er kjip ja! Jeg ville prøvd å legge opp taktikken på nytt, har aldri vært borti noe sånt. Har du nyeste patchen 9.0.2?

Link to comment
Share on other sites

Jeg har heller ingen problemer med den nye patchen. Har vel kun hatt en eneste skade. Et benbrudd på Igor Duljaj. ;)

 

Du kan jo prøve å laste ned den, vil tro at det hjelper. Du vet det sikkert, men her finner man alle patchene som har kommet til 09-versjonen.

Link to comment
Share on other sites

Er det lurt å ha treningen på svært intensiv?

 

Nei, det kommer for skader. Du behøver ikke å endre det i det hele tatt egentlig.

 

 

P.S!

Anbefaler alle og ta en titt på Darijo Srna! En utrolig god spiller som presterer jamt over 7.00 hele tiden.

Har kjøpt Srna jeg :)

Link to comment
Share on other sites

Er det lurt å ha treningen på svært intensiv?

 

Nei, det kommer for skader. Du behøver ikke å endre det i det hele tatt egentlig.

 

 

P.S!

Anbefaler alle og ta en titt på Darijo Srna! En utrolig god spiller som presterer jamt over 7.00 hele tiden.

Har kjøpt Srna jeg :)

 

Maggio?

Link to comment
Share on other sites

Er det lurt å ha treningen på svært intensiv?

 

Nei, det kommer for skader. Du behøver ikke å endre det i det hele tatt egentlig.

 

 

P.S!

Anbefaler alle og ta en titt på Darijo Srna! En utrolig god spiller som presterer jamt over 7.00 hele tiden.

Har kjøpt Srna jeg :P

 

Maggio?

Ja :)

Link to comment
Share on other sites

Noen som har opplevd å score me keepern?

 

Jeg spiller med Viking FK og spilte vant 2-0 mot lyn.

 

2-0 målet ble scort av Nicht fra rundt 75 meter. Har bare spilt to kamper å det var litt merkelig å score et sånt mål.

Link to comment
Share on other sites

Gå inn på FM og stallen - Klikk på Prnt Scrn oppe i høyre hjørne - gå i paint og klikk ctrl+v - lagre og last opp på www.imageshack.us

 

Håper dette skulle være til hjelp. Dette er hvertfall til et vanlig tastatur, men det skal være annerledes med bærbare pcer og MAC.

Link to comment
Share on other sites

Ja, enklere er det ikke. Du kan også laste opp bildene dine på bildr.no eller Photobucket.com. Anbefaler at du tar en titt på FMNorge (eventuelt gjør et søk der) før du spør neste gang. Der finner man som regel svaret. ;)

Link to comment
Share on other sites

Har spilt en del FM i det siste og her er noen spillere som eg vil anbefale sterkt:

 

-Alberto Paloschi

-Steven Defour

-Thiago Silva

-Mario Balotelli

-Mamadou Sakho

-Marquinhos

-Diego Buonanotte

-Frederico Fazio

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...