Jump to content

Football Manager 2009


hermz

Recommended Posts

Startet nå en "save" med Napoli hvor jeg solgte hamsik for 405 millioner til Real madrid.

Jeg har kjøpt Bounanotte for 92.5 mill fra River. Og Vagner Love (105), Di Maria (95) og Santon fre Inter (50).

 

Jeg har spilt en kamp i serien hvor jeg vant 3-0 over inter på heimebane.

Jeg skal også spille mot FC København i EURO Cupen.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 232
  • Created
  • Last Reply

Wow! Det høres meget bra ut. Jeg har selv laget en save med Fløy i andredivisjon. Har spilt en kamp så langt. Den vant jeg 3-0, Vindbjart var motstanderen i den kampen. Jeg har satt som mål å komme blant de seks beste, men jeg har kvaliteter i laget til å rykke opp.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tok over Strømsgodset for morro skyld og vant tippeligaen første sesongen to poeng foran Stabæk. I cupen gikk jeg desverre ut i semifinalen mot Rosenborg..

 

Nå satser jeg på Champions League :P

Link to comment
Share on other sites

Fikk spillet i går, og begynte med Portsmouth. Ble litt skuffet da jeg fant ut at jeg hadde £0 i transferbudsjett :P Den eneste spilleren jeg har fått kjøpt med disse er Gravesen på free transfer.

Portsmouth har så å si ikke noe transferbudsjett i real life også.

Link to comment
Share on other sites

Fikk spillet i går, og begynte med Portsmouth. Ble litt skuffet da jeg fant ut at jeg hadde £0 i transferbudsjett :P Den eneste spilleren jeg har fått kjøpt med disse er Gravesen på free transfer.

Portsmouth har så å si ikke noe transferbudsjett i real life også.

Huff da.. Vurderer allerede å starte ny save. Ikke gøy å spille FM uten penger ;)

Link to comment
Share on other sites

Noen her som har prøvd et spill uten ekte spillere? For de som liker talenter kan jeg anbefale å hvert fall starte en save, og speide rundt! For makan til gode 15, og 16 åringer har jeg aldri sett! Det hele blir selvsagt helt feil, når spillere på 16 er alt fra likegode, til mye bedre enn etablerte spillere på 25+, men det er da morsomt å se litt rundt! Det kommer til å dukke opp maaange vidunderbarn kan man si...

Noen som vet om det har vært slik på de forrige spillene også?

 

[Og bare for å få gjort det klart: Jeg pleier ikke å spille med uekte spillere, jeg skulle bare teste en gang. Ble sjokkert over talentene, og dobbeltsjekket det hele med samme resultat.]

Link to comment
Share on other sites

Noen som har lest dette her? Det er helt sykt. Anbefaler det til alle som sliter med taktikken. Hjalp hvert fall meg veldig mye, brukte tysktimen til å lese gjennom det, og det har uten tvil gitt resultater for min del. Plutselig begynte man å vinne trofeer på FM 09, også. Deilig! Anbefaler for øvrig FMNorge til dere FM-spillere, enn bedre norsk FM-side finnes ikke. Bra side, det der.

Link to comment
Share on other sites

vant the double med Arsenal i sesong to, deilig at laget vårt vinner noen trofeer :P

 

i sesong tre her jeg fortsatt muligheten til treble år vi er i mars mnd. hadde vært noe.

 

MEN har fortsatt til gode å gå ubeseiret gjennom en sesong. Så det sier vel litt om 04 årgangen vår det :)

Link to comment
Share on other sites

Begynner på fjerde sesongen min QPR nå, etter å ha rykket opp fra Championship etter første sesong. Holdt meg på nød og neppe første sesongen i PL, men i andre sesongen tok det virkelig av med 6. plass i PL og seier i FA Cupen mot selveste Chelsea. Måtte desverre selge topscoreren min Daniel Sturridge som jeg fikk av Man City.

Link to comment
Share on other sites

Det var plutselig noe som skjedde da jeg spilte demoen.

Så nå går det ikke å spille demoen mer. :)

Hadde bare spilt 2 eller 3 kamper....

Men en ting til:

Må pc'en være litt ny for å spille FM 09?

 

Så lenge den ikke er gamlere enn 6 år burde det vel gå fint B)

Link to comment
Share on other sites

Er arsenal og spiller med disse (Slutten av sesong 2)

 

Asenjo

Sagna-Richards-Toure-Clichy

Theo-Veloso-Fabregas-Nasri

Adebayor-Rvp.

 

 

Vant CL,PL, og CC første sesongen.

Andre sesongen har jeg vunnet CC,Supercuppen,ComunityShield,VM og er fortsatt med i CL,FA og Leder PL med 9 poeng.

Link to comment
Share on other sites

Nå er jeg ferdig med min første sesong mad Arsenal.

Arsenal cruiset gjennom de fleste cuper med untak Champions cupen der en sen scoring mot Inter avgjorge i semifinalen.

PL vant jeg med 7-8 poeng på chelsea med Adebayor som toppscorer.

Ligacup og FA cup vant jeg også greit.

Cl måtte vi ha straffer for å avgjøre finalen der carrick bommet og Nasri scorte dermed vant Arsenal kvadruple!

 

Adebayor er toppscoreren min med 51 mål på 60 kamper! helt sykt.

laget mitt ser slik ut.

Mandanda

Sagna Toure Zapata Clichy

Walcott/Srna Moutinho Fabregas© Nasri

Adebayor Aguero

Link to comment
Share on other sites

Jeg ble også ferdig med min forste sesong med Arsenal i dag, vant alle turneringene og tapte kun èn kamp i PL. Mitt mål for neste sesong er å gå ubeseiret i PL.

 

Laget mitt ser slit ut:

 

------------Kameni--------------

Sagna--Toure--Gallas--Clichy

------------Y.Toure-------------

Walcott------Cesc------Messi(nyinnkjøpt)

---------Ade-------Aguero----

Link to comment
Share on other sites

Spill veldig hurtig og kreativt. 4-3-3 med Adebayor som targetmann på hodet samt Walcott og Vela på kantene. Kjøp inn Miguel Veloso og kjør han som defensiv midtbane i en trio med Fabregas og Denilson. Backene ganske offensive med crossballer fra dypet mot Target man.

 

Ja... Der har du seriegull, FA-cup gull, Ligacupen ror unggutta i land og du sitter igjen med CL-Trofèet. :(

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...