Jump to content

Football Manager 2009


hermz

Recommended Posts

FM 09 demoen

Skjønte ikke helt spørsmålet. Finner du ikke spillet etter at du har lastet det ned? Eller finner du ingen sider der du kan laste ned spillet? På det første spørsmålet kan det være flere årsaker, prøv å gjør et søk på pc'en, søkemotoren finner du som oftest i min datamaskin, søk på football manager eller noe i den duren. Finner du fortsatt ikke spillet burde du kanskje prøve å laste ned demoen på nytt. Se nederst på denne siden, der finner du demoen. Lykke til! :proud:

 

Har fått testet mer av spillet og det virker helt greit, det er en del feil men en første patch kommer jo på lanseringen av 09 versjonen. Det er bare å glede seg!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 232
  • Created
  • Last Reply

Har lastet den ned 3 ganger med finner ikke filen på pc'en :proud:

 

Ehm. Jeg skjønner ikke helt hvor du vil fram, men...

 

Først av alt; Hvordan lastet du det ned, med steam, torrent eller noe annet?

 

Hvis du lastet det ned via steam så åpner du steam, og går på mine spill, og finner fm09 demo... Så trykker du høyreklikk og kjør spill.

 

Hvis du lastet det ned via torrent så åpner du torrentklienten din (µtorrent, azureus osv) og finner torrenten høyreklikker på torrenten og "vis mappe" eller "open containing folder"

 

 

For det andre, du kan vel bare søke på PCen etter FM 09, eller Football manager etc.... ?

Link to comment
Share on other sites

Fikk spillet i posten fra CDON i dag.

Desverre kan jeg ikke få aktivert det før 00.01 i natt, siden releasen er i morra ;)

Samme her, fikk det også i posten fra CDON idag. Jeg gledet meg villt, en liten skuffelse å må vente til 00.01 i natt, men det er det verdt! :)

 

Aktivert det? Hva mener du med det?

Etter du har instalert spillet og før du får spilt det. Så kommer det opp en internettaktivering der du må skrive inn produktnøkelen som følger med spillet. Og du får ikke aktivert den før 00.01 i natt som Korslundinho sa..

Link to comment
Share on other sites

Det er nærmest umulig å installere spillet. Irriterer meg så j*****. Alt stopper ved en slags internettaktivering. Følger nøye med på FMNorge, det er heldigvis ikke bare jeg som har store problemer. Det virker som serveren er sprengt. Dessuten så virker det som at vi må ha internett for å spille spillet. Steam må også benyttes for å laste ned spillet. Makan til mye tull!

Link to comment
Share on other sites

Er mektig irritert her jeg sitter nå!

 

Etter å ha trampet meg vei gjennom snøen, fra skolen til Elkjøp, blitt pissvåt, iskald. Funnet FM med det samme inne på butikken, trampet meg vei hjem, puttet CD'en inni den der greia, og prøvd 23 ganger og få startet opp spillet, er jeg såpass sint nå at det er like før jeg knuser et eller annet.

 

Til alle dere som IKKE har kjøpt spillet:

 

-Ikke gjør det før dere har forsikret dere om at dette her vil bli fikset, og at det ikke kommer til å oppstå problemer.

 

Dette er skammelig latterlig av SI, at det går ann å gjøre noe så uprofesjonelt er mildt sagt sjokkerende. Dette her var den siste versjonen jeg kjøpte i Football Manager-serien!

 

ÆSJ! :P

Link to comment
Share on other sites

Er mektig irritert her jeg sitter nå!

 

Etter å ha trampet meg vei gjennom snøen, fra skolen til Elkjøp, blitt pissvåt, iskald. Funnet FM med det samme inne på butikken, trampet meg vei hjem, puttet CD'en inni den der greia, og prøvd 23 ganger og få startet opp spillet, er jeg såpass sint nå at det er like før jeg knuser et eller annet.

 

Til alle dere som IKKE har kjøpt spillet:

 

-Ikke gjør det før dere har forsikret dere om at dette her vil bli fikset, og at det ikke kommer til å oppstå problemer.

 

Dette er skammelig latterlig av SI, at det går ann å gjøre noe så uprofesjonelt er mildt sagt sjokkerende. Dette her var den siste versjonen jeg kjøpte i Football Manager-serien!

 

ÆSJ! :P

Har du fått fiksa det? Etter mye rot om og men fikk jeg fiksa cd - keyen, men når jeg skal registrere får jeg beskjed om at det ikke går, fordi jeg ikke er tilkoblet internett, og det kan vi jo se at jeg er :/

Dette er rett og slett RÆVA.

Link to comment
Share on other sites

SØPPEL!! At det er mulig og føkke opp så til de grader. Ikke internettforbindelse nei. Det er derfor jeg sitter her og leser Arsenal stoff ja. Forbanna løker de Si folka. Har vært svoren Manager fan siden starten, men det er mer og mer pes for vært år som kommer, og dette tar heilt kaka, STOR sjangse for at dette blir det siste Fm spillet på meg....

Link to comment
Share on other sites

Det er rett og slett RÆVA, hvorfor i helvete må man sitte på internett for å kunne spille som man har gjort på alle de andre Fm spillene?

Elendig! Så til de grader skuffa!

De skulle lagd det likt som alle de andre spillene

Link to comment
Share on other sites

lurer også på dette her med steam greiene. hvorfor skal alle selge seg og prakke på oss lojale spillere masse dritt vi egentlig ikke er interessert i. Kjenner bare hvordan det koker nå. Har prøvd siden klokka fem idag og ikke internett forbindelse meg i røven. Jeg som hadde sett frem til en sen natt med Arsenal og trofeer. men den gang ei...

Link to comment
Share on other sites

ENDELIG fikk jeg det til å virke, ENDELIG! :)

 

Holdt på siden klokken 3 i dag. Og så plutselig, helt random, får den der idiotgreia aktivert koden eller spillet eller hva faen det nå er. Det var så vidt at jeg ikke ga opp nå, altså. Like før.

 

Så gutter; ikke mist motet, prøv, prøv, prøv, prøv, prøv, prøv, prøv, prøv, prøv, prøv, prøv, og PRØV! Det vil lønne seg til slutt. Lykke til.

 

Nå skal jeg spille Football Manager 2009 med Stoke City, dere får unnskylde meg...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...