Jump to content

Football Manager 2009


hermz

Recommended Posts

Pcen min røk når jeg skulle starte ny save på fm, så røk skjermen sånn at alt så helt hemma ut, så kjørte pcen systemoppretting så ble alt svart. nettopp fått den igjen fra rep på elkjøp med samma problem, gjett om de skal få høre det!

 

Det har ikke noe med pc'en å gjøre da? Når jeg skal spille FM09 (demo) går pc'en varm og slår seg automatisk av. Utrolig irriterende, men luftingen på laptop's er rett og slett ikke god nok...

 

Jeg vet ikke, men jeg tenkte jeg kunne nevne det da det kunne minne litt om problemet jeg har.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 232
  • Created
  • Last Reply

Pcen min røk når jeg skulle starte ny save på fm, så røk skjermen sånn at alt så helt hemma ut, så kjørte pcen systemoppretting så ble alt svart. nettopp fått den igjen fra rep på elkjøp med samma problem, gjett om de skal få høre det!

 

Det har ikke noe med pc'en å gjøre da? Når jeg skal spille FM09 (demo) går pc'en varm og slår seg automatisk av. Utrolig irriterende, men luftingen på laptop's er rett og slett ikke god nok...

 

Jeg vet ikke, men jeg tenkte jeg kunne nevne det da det kunne minne litt om problemet jeg har.

Fikk den som sagt igjen fra rep for en uke siden, skjermen på pcen som ryker, men skjer det en gang til får jeg en ny pc til 10.000 av Elkjøp så vidt jeg har forstått det

Link to comment
Share on other sites

Noen som kan sende PrintScreen av 3d bildene på FM09.

Vil bare vite om det er mye forskjell på demoen, før jeg kjøper spillet :)

 

Er som sagt 100% lik som demoen!

 

Er ingenting endret, ikke engang i patchen?

 

Er ikke noen av spillerne blitt bedre? Er ikke skrive-sensetivitien satt ned? Er det fremdeles fem skader per kamp?

Link to comment
Share on other sites

Den der skrive-sensetivitien er satt ned, ja. Mye bedre nå. Dessverre opplever jeg å få fem skader per kamp. Så der har det ikke blitt forandret mye. Dessuten hvis man er manager for Tromsø, er halve stallen ønsket av andre klubber. Og styreformannen aksepterer en rekke bud, jeg mistet f eks Ruben Yttergaard Jenssen, Morten Moldskred og Joel Lindpere på rad i løpet av èn vinter.

Link to comment
Share on other sites

Var kanskje å ta litt i. Men jeg opplever å få mange skader. Kan selvfølgelig ha noe med treningsopplegget mitt å gjøre.

 

Forøvrig ble jeg lei av Stoke-saven, og tok over Arsenal, er akkurat ferdig med Pre-season-kampene. Førsteelleveren:

 

Almunia

Sagna - Djourou - Gallas - Clichy

Fabregas - Veloso

Walcott ------------------------------ Nasri

van Persie - Adebayor

Link to comment
Share on other sites

Er kom til Desember med Arsenal.

Skader: Eboue, Nasri, Fabregas og bendter.

 

Eduardo tilbake! hoho.

 

Ligger på første plass i pl, videre etter gruppe spillet i cl og i semi i liga cupen.

Har enda ikke kjøpt noen spillere, men får Veloso 1. Januar!

 

Fm er kjekt, og ikke minst avighetsfengende ^^

Link to comment
Share on other sites

Er det ikke slik med demoen at man bare kan spille i en sesong eller noe i den duren? Jeg har i hvert fall spillet, men har hatt en del problemer. Sliter med den luftingen, Helmik'n nevnte. Utrolig irriterende.

 

Jeg liker det "nye" overgangssystemet. Før var det nærmest umulig å selge spillere over vedien. Nå har jeg solgt Bendtner for 130 mil. Altså 60 mil over verdien. Men har merket at jeg også må betale en god del penger for å få spillerne. Jeg har ikke skadeproblemer, det starten kanskje med fire-fem, men etter noen måneder er det kun Eduardo og Rosicky som fortsatt er ute.

Link to comment
Share on other sites

Noen som vet hvor jeg kan laste ned patchen uten å være medlem????????

medlemskapet mitt i fmnorge funker pluselig ikke :angry:

 

pftakk :D

 

Fordi FMNorge har/hadde en feil på siden sin i går. Hvis de fortsatt har den feilen, kan du laste ned ting å uten å være medlem. Er feilen fikset logger du deg bare inn. :)

Link to comment
Share on other sites

HJELP! Da jeg endelig hadde fått flyten måtte det selvfølgelig skje noe. Den **** steamen logget seg ikke på automatisk, men det pleier den alltid å gjøre. Og jeg kan ikke passordet eller det hemmelige spørsmålet. Hva gjør jeg nå? Krise!!!! Er det en måte og avinstallere spillet fra steam, og installere det vanlig?

 

HAR DETTE KONGE LAGET:

 

------------------------ Almunia --------------------------

Sagna ------- Djourou -------- Toure -------- Clichy

-------------- Veloso/Emmanuel Thomas ---------------

-------Arteta ---------------------- Walcott/Wilshere-----

------------------ Fabregas ---------- Nasri ---------------

----------- Adebayor/van Persie/Balotelli/Eduardo ------

Link to comment
Share on other sites

Bare hyggelig. Alt for FM, vet du. :D

 

Prøver meg litt fram for tiden jeg. Og jeg har funnet ut at noen av spillerne på Arsenal er litt overvurdert. Robin van Persie, f eks, har scoret 22 ligamål når jeg i dette øyeblikk skifter til 2009. Fabregas har masser av assister, og mål. Mens Diaby er stårlende som makker til Cesc. Dette er laget mitt, (en save helt uten kjøp)

 

Almunia

Sagna - Toure - Gallas - Clichy

Fabregas - Diaby

Walcott ------------------------ Nasri

Adebayor - van Persie

  • Fabianski får mange sjanser
  • Djourou og Toure rullerer mye
  • Carlos Vela får hyppig med sjanser
  • Nicklas Bendtner spiller ofte i stedet for Adebayor

- Leder ligaen

- Ute av Ligacupen, (0-3 Manchester United på OT)

- Videre i Champions League, vant gruppen med 18 poeng (Fenerbahce i 1. utslagsrunde)

- Møter Yeovil i FA Cupen

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...