Jump to content

Football Manager 2009


hermz

Recommended Posts

  • Replies 232
  • Created
  • Last Reply

Det der håper jeg virkelig ikke er seriøst. Makan til overdrivelse, syns i grunn det var litt latterlig, men på en annen side veldig morsomt å se en fyr med så stor engasjement. Selv om det sikkert bare er kødd. Har for øvrig sett videon ved tidligere anledinger.

Link to comment
Share on other sites

Forresten så spiller han egentlig ikke FM, men et annet spill kalt Unreal Tournament. Det er bare noen som har satt teksten til å være FM og Sunderland. Men selv med mine dårlige tyskkunnskaper så finner jeg ut at han roper om et spill han skal drepe duder i. Vet aldri om han tenker på å drepe i FM, for han der har tydelige problemer.

 

Det kan gå gjenstander gjennom rommet når jeg spiller FM, men har lagt det mer eller mindre bak meg nå. :P

Link to comment
Share on other sites

Forresten så spiller han egentlig ikke FM, men et annet spill kalt Unreal Tournament. Det er bare noen som har satt teksten til å være FM og Sunderland. Men selv med mine dårlige tyskkunnskaper så finner jeg ut at han roper om et spill han skal drepe duder i. Vet aldri om han tenker på å drepe i FM, for han der har tydelige problemer.

 

Det kan gå gjenstander gjennom rommet når jeg spiller FM, men har lagt det mer eller mindre bak meg nå. :)

 

Det har du heilt rett i Skorpey.

 

Her er den korrekte oversettinga av den sinte tyskertøsa.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Noen som kan si meg en klubb jeg kan starte i?

Jeg vil ha ca. 50 - 100 mill i overgangsbudsjett.

 

Napoli er en veldig morsom klubb. Har ikke spilt mye med dem på FM, men jeg har veldig stor sans for mange av deres spillere i virkeligheten, og jeg vet at disse også er gode på FM.

Link to comment
Share on other sites

Nærme 3 opprykk på rad med port vale.. men tapte kvallikfinalen til pl.. syns nesten dette spillet har blitt for lett, selv om det sto at spillet har blitt mer realistisk!!

minner meg om gode stunder med Daniel Bråthen, da jeg vant cl og pl med Port vale, å det bare pga Bråthen..

Eller maxim Tchigalko, de 2 stod jo for 60-70 mål hver, UANSETT liga :)

 

 

PS: Åssen legger jeg ut screenshot??

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Kjøpte FM på The Armury i helga. Skulle instalere spillet i dag men så dukket den berømte aktiveringserroren opp, er det en bakvei eller noe for å slippe den, eller en måte å få aktivert den på uten å sitte og trykke og håpe?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...