Jump to content

Topp 50


Ravenghost

Recommended Posts

Å se kombinasjonen Bergkamp og Ljungberg er bare fantastisk. Jeg hadde nesten glemt de utrolige fremspillene av Bergkamp, og den hissige vepsen Freddie! Fotballen var definitivt mer direkte da, og kanskje vi var mer effektive. Jeg lurer på om det der mulig å utnytte matten på Emirates enda bedre om går litt tilbake til den type fotball. Men da tror jeg ikke vi har plass til Hleb!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 95
  • Created
  • Last Reply

Hvor mange hadde tippet Freddie på 11. plass?

Ikke jeg iallefall. Hvem tror dere tar neste?

 

Jeg får tippe Pires igjen, da. :D Begynner faktisk å bli ganske spennende nå.

bra unitedfan....NOT. Du traff blink. Fortsetter der du slapp i sesongen, hvor du kamp etter kamp hadde mange fulltreffere. Så 1-0 til deg og jeg har brukt opp Jennings og det har ikke du.Et viktig poeng var det.

Link to comment
Share on other sites

Hvor mange hadde tippet Freddie på 11. plass?

Ikke jeg iallefall. Hvem tror dere tar neste?

 

Jeg får tippe Pires igjen, da. :) Begynner faktisk å bli ganske spennende nå.

bra unitedfan....NOT. Du traff blink. Fortsetter der du slapp i sesongen, hvor du kamp etter kamp hadde mange fulltreffere. Så 1-0 til deg og jeg har brukt opp Jennings og det har ikke du.Et viktig poeng var det.

Da ble det vel 1-1 da unitedfan....NOT.

Link to comment
Share on other sites

Mens vi snakker om folk som fortjener å komme på lista og ikke - viste virkelig Anelka mer i de få sesongene han var i klubben enn det Cesc har gjort til nå?

 

Er vel ingen av de nåværende spillerene i klubben som er med i kåringen. :)

Link to comment
Share on other sites

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Jul 8 2008, 08:34 AM) 134783[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Mens vi snakker om folk som fortjener å komme på lista og ikke - viste virkelig Anelka mer i de få sesongene han var i klubben enn det Cesc har gjort til nå?

 

Er vel ingen av de nåværende spillerene i klubben som er med i kåringen. :)

 

Nei, det er jeg klar over, men det var ikke det jeg mente. Anelka var hos oss i to år og er på lista, mens Fabregas har vært her i fem år og er utelatt. For min del er det ingen tvil hvem som fortjener en plass på lista av de to, selv om begge muligens burde vært der.

 

Edit: Var litt kjapp med å lese der. Trodde du sa at ingen av spillerne var med på lista. Så ingen av de nåværende er nominert, altså? Det forklarer jo en hel del.

Link to comment
Share on other sites

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Jul 8 2008, 08:34 AM) 134783[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Mens vi snakker om folk som fortjener å komme på lista og ikke - viste virkelig Anelka mer i de få sesongene han var i klubben enn det Cesc har gjort til nå?

 

Er vel ingen av de nåværende spillerene i klubben som er med i kåringen. B)

 

Nei, det er jeg klar over, men det var ikke det jeg mente. Anelka var hos oss i to år og er på lista, mens Fabregas har vært her i fem år og er utelatt. For min del er det ingen tvil hvem som fortjener en plass på lista av de to, selv om begge muligens burde vært der.

 

Edit: Var litt kjapp med å lese der. Trodde du sa at ingen av spillerne var med på lista. Så ingen av de nåværende er nominert, altså? Det forklarer jo en hel del.

 

Det stemmer nok det, ingen av de nåværende spillerne i klubben er kvalifisert til å være med på kåringen, ellers vil nok bla. Touré og Cesc vært med :)

Link to comment
Share on other sites

og uansett fortjener Anelka til de grader å være med;)

 

Jeg sa ikke at han ikke fortjente å være med, men at Fabregas har vist minimum like mye som ham hvis man setter dem opp mot hverandre i deres respektive Arsenalkarrierer.

Link to comment
Share on other sites

Hm. Jeg sier fremdeles Pires. Han burde komme snart nå, selv om jeg begynner å tvile på at han kommer så "lavt". Det begynner å bli tydelig at det er mye polulæritet som bestemmer plasseringene.

 

Klart at popularitet har mye med saken å gjøre. Derfor heller ingen tilfeldighet at det er en "slagside" mot det moderne Arsenal. Det har ikke bare med suksessen under Wenger å gjøre. Og med kun 8 plasser igjen er det klart at det bare er det aller største navnene som hører hjemme, og bortsett fra topp-3, Henry, Bergkamp, Adams som er HELT gitt (der kanskje rekkefølgen innbyrdes ikke er så viktig), så kommer det jo et sjikt med de "nest" beste, der både Safe Hands og Pires hører hjemme (sammen med Vieira, Brady og Wright). Hvorvidt de da havner på den ene eller andre plassen er ikke så viktig.

Link to comment
Share on other sites

Brady helt nede på 8. plass. Det var litt skuffende i mine øyne. Han var min store favorittspiller, og jeg synes definitivt han hører hjemme på 4. eller 5.plass. På den annen side kan jeg forstå at han ikke kom høyere. Det var vanskelig å svelge at han forlot klubben i 1980.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...