Jump to content

Topp 50


Ravenghost

Recommended Posts

  • Replies 95
  • Created
  • Last Reply

Jeg synes som som det har blitt stemt, så er det idiotisk. ashley cole foran Kenny Sansom???? Kenny Sansom, 314 kamper for Arsenal, han er den mestspillende landslagspilleren Arsenal har hatt noensinne. Anelka fortjener ikke en plass blant Arsenals 50 beste spillere gjennom tidene, han hadde kun en god sesong i Arsenal og det er ikke godt nok synes jeg. At viltord er på denne listen synes jeg også er latterlig og kanu skal ikke være nr 13 på denne listen. Hvor blir av Bould????

 

Det er helt klart at det omtrent bare er unge fans som har stemt her. Jeg er ganske ung selv og jeg overrasket over at mange Arsenal spillere før min tid ikke er med på denne listen.

Link to comment
Share on other sites

Oppdaterer bare stillingen i denne posten, ben lakris:

 

Min:

 

1: Thierry HENRY

2: Tony ADAMS

3: Dennis BERGKAMP

4: Ian WRIGHT | RETT

5: Liam BRADY | FEIL

6: Patrick VIEIRA | FEIL

7: Charlie GEORGE | FEIL

8: Robert PIRES | FEIL

9: David SEAMAN | FEIL

10: Pat JENNINGS | RETT

11: Freddie LJUNGBERG | RETT

12: Cesc FABREGAS | FEIL

 

 

Din:

 

1 Henry

2 Bergamp

3 Adams

4 Wright | RETT

5 George | FEIL

6 Brady | FEIL

7 Vieira | FEIL

8 Cesc | FEIL

9 Seaman | FEIL

10 Pires | FEIL

11 Jennings | FEIL

12 Ljungberg | FEIL

 

Stilling:

 

ben lakris 1-3 unitedfan...NOT

Link to comment
Share on other sites

Oppdaterer bare stillingen i denne posten, ben lakris:

 

Min:

 

1: Thierry HENRY

2: Tony ADAMS

3: Dennis BERGKAMP

4: Ian WRIGHT

5: Liam BRADY

6: Patrick VIEIRA

7: Charlie GEORGE

8: Robert PIRES | FEIL

9: David SEAMAN | FEIL

10: Pat JENNINGS | RETT

11: Freddie LJUNGBERG | RETT

12: Cesc FABREGAS | FEIL

 

 

Din:

 

1 Henry

2 Bergamp

3 Adams

4 Wright

5 George

6 Brady

7 Vieira

8 Cesc | FEIL

9 Seaman | FEIL

10 Pires | FEIL

11 Jennings | FEIL

12 Ljungberg | FEIL

 

Stilling:

 

ben lakris 0-2 unitedfan...NOT

 

David Seaman ble nr. 7 på listen, og dermed er stillingen for 2-0 til unitedfan...NOT

Link to comment
Share on other sites

Jeg syns denne kåringen er veldig morsom! Og jeg lurer virkelig på hvordan topp 3, eller for den saks skyld topp 4 vil se ut. Wright på 4. tipper jeg, men de neste 3 plassene er harde. Føler både Henry, Bergkamp og Adams kan komme på 1. plass. Har allikevel tenkt å kjøre et tips:

1.Henry

2.Bergkamp

3.Adams

 

Forundrer meg dog ikke om hele listen blir snudd på hodet! :D

Link to comment
Share on other sites

Vedder på at Henry kommer på første plass, Henry er tidenes toppscorer for Arsenal. Han lekte seg med alle i Premier League, jeg pleide å tenke at så lenge vi har Henry så følte jeg meg sikker på seier. Men mener selv at Bergkamp fortjener første plassen. Bergkamp var alt for Arsenal, han var lojal til siste stund, han var en bra leder og selvfølgelig en fantastisk fotball spiller. Han forandret Arsenal og Premier League, han åpnet veien for flere utenlandske spillere å komme til Premier League og dominere. Jeg mener at Adams er den eneste som bør kunne utfordre Bergkamp for topplassen, tidenes best leder og smarteste forsvars spilleren jeg har sett i mitt liv.

 

Uansett hvis ikke Adams, Bergkamp og Henry er topp 3 listen da eter jeg hatten min.

Link to comment
Share on other sites

Oppdaterer bare stillingen i denne posten, ben lakris:

 

Min:

 

1: Thierry HENRY

2: Tony ADAMS

3: Dennis BERGKAMP

4: Ian WRIGHT

5: Liam BRADY

6: Patrick VIEIRA

7: Charlie GEORGE

8: Robert PIRES | FEIL

9: David SEAMAN | FEIL

10: Pat JENNINGS | RETT

11: Freddie LJUNGBERG | RETT

12: Cesc FABREGAS | FEIL

 

 

Din:

 

1 Henry

2 Bergamp

3 Adams

4 Wright

5 George

6 Brady

7 Vieira

8 Cesc | FEIL

9 Seaman | FEIL

10 Pires | FEIL

11 Jennings | FEIL

12 Ljungberg | FEIL

 

Stilling:

 

ben lakris 0-2 unitedfan...NOT

Dæven. Du er og blir en ener. Mine muligheter er ikke så store. Men det er mulig å ta deg igjen.

Om ikke får jeg slå nådeløst tilbake i sesongen.

Link to comment
Share on other sites

1. Henry

2. Adams

3. Bergkamp

4. Wright

5. Vieira

6. Pires

 

....er mitt tips....

 

Personlig hadde jeg snudd lista over de 3 første på hodet.

 

Bytt plass på Adams og Bergkamp, så er vi enig (i forhold til det jeg tipper, ikke mener). Definitivt Pires i morgen. Jeg har sagt det noen ganger nå.

Link to comment
Share on other sites

Da er det klart at Robert Pires ble nr. 6 på lista. Fullt fortjent spør du meg.

 

Arsenal har virkelig savnet en spillertype som Roert Pires. Han og Ljungberg var jo garantister for tosifret antall mål hver sesong. I tillegg hadde Pires veldig mange assist, og var en viktig brikke i det offensive spillet. Wenger har foreløbig feilet med å erstatte Pires. Alle snakket om hvor vanskelig det ville være å erstatte Vieira og Henry. Men det har vist seg at det er Pires som har vært vanskeligst å erstatte

 

Topp 3 på lista sier seg nesten selv, så det blir spennende å se hvem av Vieira og Wright som tar henholdsvis 4. og 5. plass.

 

Det er vel nå klart at det ikke ble plass til Bould, Davis og Limpar på lista. Ganske utrolig egentlig, når man ser enkelte navn som faktisk har kommet med på listen. At Anelka som hadde 1 god sesong i Arsenal kom med på listen fremfor disse spillerne, er bortimot en skandale spør du meg. Føler også disse tre burde gå foran en spiller som Steve Williams

Link to comment
Share on other sites

Det er vel nå klart at det ikke ble plass til Bould, Davis og Limpar på lista. Ganske utrolig egentlig, når man ser enkelte navn som faktisk har kommet med på listen. At Anelka som hadde 1 god sesong i Arsenal kom med på listen fremfor disse spillerne, er bortimot en skandale spør du meg. Føler også disse tre burde gå foran en spiller som Steve Williams

 

Ganske utrolig! Men det er kanskje derfor man skal ta slike kåringer med en klype salt?

 

Anelka var god, men beviste det bare en sesong. Deretter fikk han nok. Arsenal var ikke lenger en del av hans planer. Bould hadde mange gode sesonger, mens Davis var en kreativ mann på et ordinært George Graham-lag. Og Limpar var Gud i 90-91-sesongen. Synd at han og Graham fikk et anstrengt forhold.

 

Tipper at Vieira er nestemann på lista.

Link to comment
Share on other sites

Nice med Robert så høyt oppe, hadde forventet han rundt denne plassen. Han var en fantastisk spilller, og om jeg skulle satt opp et all-time lag for Arsenal er Pires med blandt de 11! Imorgen blir det enten Wrighty eller Vieira, ganske åpent hvem av de to det blir spør du meg, men holder en knapp på Patrick.

 

Noen som vet hvem som presenterer showet forresten? Kjenner ingen av dem i det hele tatt.

Link to comment
Share on other sites

Patrick Vieira fikk en velfortjent femteplass.

Så unitedfan...NOT, skal det bli uavgjort mellom oss må Bergamp og Adams plassere seg på min måte.

 

Jepp, men akkurat det er jo nesten som å spille bingo. ;)

 

Må vel bli Wright i morgen, ja. Begge har han på 4.

Link to comment
Share on other sites

Wright på fjerdeplass som ventet. Har tatt en ny kikk på lista. Mener at Kanu, Sol Campbell, Ashley Cole, Nicolas Anelka og Steve Williams kom for høyt, mens David Jack, Alex James, Ted Drake og Frank McLintock burde vært høyere. Særlig James og Drake. Men det er nok tidens tann som har spilt en stor rolle her. Mange av dagens fans kjenner kanskje for lite til deres store betydning for klubbens historie? Man burde kanskje også fått med noen av 50-tallets stjerner; Lishman, Mercer, Lewis for eksempel? Og hva med 60-tallets Joe Baker. Han var der riktignok ikke så lenge, og klubben var nede i en bølgedal, men det er vel få goonere som har hatt en slik målratio som Baker? Og av de moderne spillerne som ikke er med, så burde det definitivt vært plass til Bould og Limpar. Og kanskje spillere som Sunderland, Willie Young, og Bob McNab også burde kommet i betraktning?

Link to comment
Share on other sites

Wright på fjerdeplass som ventet. Har tatt en ny kikk på lista. Mener at Kanu, Sol Campbell, Ashley Cole, Nicolas Anelka og Steve Williams kom for høyt, mens David Jack, Alex James, Ted Drake og Frank McLintock burde vært høyere. Særlig James og Drake. Men det er nok tidens tann som har spilt en stor rolle her. Mange av dagens fans kjenner kanskje for lite til deres store betydning for klubbens historie? Man burde kanskje også fått med noen av 50-tallets stjerner; Lishman, Mercer, Lewis for eksempel? Og hva med 60-tallets Joe Baker. Han var der riktignok ikke så lenge, og klubben var nede i en bølgedal, men det er vel få goonere som har hatt en slik målratio som Baker? Og av de moderne spillerne som ikke er med, så burde det definitivt vært plass til Bould og Limpar. Og kanskje spillere som Sunderland, Willie Young, og Bob McNab også burde kommet i betraktning?

må ikke glemme Comptonbrødrene heller

Link to comment
Share on other sites

Er det ingen som savner Mathieu Flamini? :rolleyes:

 

Eh... nå henger jeg ikke helt med her.

Hvis du har lest igjennom tråden så er ikke dette noen tråd for spillere vi savner, den handler om de 50 største spillerne gjennom Arsenal's historie.

 

Med en og en halv god sesong fra Mathieu tviler jeg virkelig på at han hadde hatt sjangs til å komme inn på denne lista uansett.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...