Jump to content

Jay Simpson


freeway666

Recommended Posts

i Coca Cola league one. Ganske imponerende, syns jeg. Selvom jeg tror han ikke kommer til å bli noe stort i Arsenal. Skal aldri si aldri. Men jeg er forsatt glad på hans vegne og det er jo noe å ta med seg videre.

 

Han fikk denne prisen etter et låneopphold i Millwall denne sessongen (de som ikke har fått med seg det). Han har vært på banen hele 45 ganger og har scort åtte ganger. Noe som har hjulpet Millwall fra å rykke ned.

 

Link

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 58
  • Created
  • Last Reply

Veldig hyggelig for Jay og veldig hyggelig for arsena,l som nok en gang for bekreftet at de produserer veldig mange betydningsfulle og gode engelske spillere!

Tror heller ikke at han blir stor for Arsenal, i beste fall helt ok paa et litt daarligere pl lag.

Link to comment
Share on other sites

Veldig morsomt for Simpson.

 

Kan bli interessant å se hva Wenger velger å gjøre med han den kommende sesongen. Jeg syns ikke han burde selges nå i sommer hvertfall, heller la han få ett år til på seg.

 

Enten la han bli en del av pre-season squaden og gi han noen muligheter for CC-laget neste sesong/evt et innhopp eller to i PL, eller lån han ut til en mindre PL klubb. Så får man se hvordan han takler det i tilfelle.

Link to comment
Share on other sites

Jay Simpson er en spiller jeg lenge har håpetp å å se for laget vårt i CC. Han scoret tross alt det første hat-tricket på Emirates og har levert solide kamper for ungguttene. hvor lenge har han vært i klubben? Det viktigste for meg er ikke at han er engelsk, men at vi har utviklet han selv.

 

Det blir spenende å se om han slår gjennom. Anthony Stokes slo jo skikkelig gjennom i skottland, mens Lupoli var en spiller jeg faktisk heller ønsket å ha i klubben enn Bendtner. Får håpe at Wenger har gjort riktige valg, det er tross alt han som ser dem på trening hver dag!

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Jeg har aldri helt hatt troen på at Jay skal slå igjennom i Arsenal, men etter det lille han har vist denne sesongen kan denne karen absolutt være en å satse på. Vi trenger absolutt en målfarlig engelskmann med stor hurtighet. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Simpson himself though is certain that he is heading north for the remainder of this campaign.

 

"My advisors have arranged for me to join West Brom on loan. They play good football and hopefully I'll get some first-team experience which will give me a good chance at Arsenal in the long-term," he stated.

 

"Playing regularly will help me develop my game."

 

Syns en låneovergang til West Brom vil være et bra trekk av Simpson. Det er virkelig positivt at han får en mulighet til å spille førstelagsfotball og som han sier selv for en klubb som spiller god fotball! Jeg er 110% sikker på at han vil komme styrket ut av en slik avtale. Denne avtalen gjør også at vi kan utelukke et låneopphold for Vela, ihvertfall ikke i WBA!

Link

Link to comment
Share on other sites

Herlig. Jay Simpson er en spiller jeg tror kan slå gjennom for oss. Hvor herlig hadde det ikke vært å ha Simpson og Wilshere på førstelaget om noen år - to local lads som er dyrket fram selv. Hvor lang tid er det egentlig siden Liverpool, Man U eller Chelsea dyrket fram en skikkelig god local lad?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ser at Simpson starter mot Villa i dag.. her har han jo mye å spille for, ved tanke på at det er bra for hans egentlige klubb hvis WBA vinner ;)

 

lover godt for at han skal bli satsa på utover i sesongen! :)

Startet angrepet som gjorde at WBA scoret nå med en defensiv ingripen faktisk :P

Link to comment
Share on other sites

Der er akkurat Aston Villa - West Bromwich spilt ferdig, og vår lånesoldat Jay Simpson spilte hele kampen for West Brom og var, til tross for tap, en av kampens profiler. Spesielt i åpningsminuttene herjet han med Villaforsvaret, og skapte alt av det laget hans skapte i førsteomgang.

 

Jeg må innrømme at jeg ikke hadde allverdens tro på Simpson før denne sesongen. Men etter det han har vist i Liga Cupen denne sesongen, og nå fortsetter å holde høyt nivå så tidlig i låneoppholdet, så skal jeg ikke tvile på ham. Han har vist at han fort kan bli en del av Arsenals førstelag en gang i fremtiden, bare han fortsetter å ta vare på denne sjansen i WBA.

Link to comment
Share on other sites

Der er akkurat Aston Villa - West Bromwich spilt ferdig, og vår lånesoldat Jay Simpson spilte hele kampen for West Brom og var, til tross for tap, en av kampens profiler. Spesielt i åpningsminuttene herjet han med Villaforsvaret, og skapte alt av det laget hans skapte i førsteomgang.

 

Jeg må innrømme at jeg ikke hadde allverdens tro på Simpson før denne sesongen. Men etter det han har vist i Liga Cupen denne sesongen, og nå fortsetter å holde høyt nivå så tidlig i låneoppholdet, så skal jeg ikke tvile på ham. Han har vist at han fort kan bli en del av Arsenals førstelag en gang i fremtiden, bare han fortsetter å ta vare på denne sjansen i WBA.

 

Litt lenge siden kampen nå, men jeg så 2.omgang og ble ok fornøyd. Han presterte godt etter forholdene, det er vanskelig å komme inn i et nytt lag. Og deretter skulle spille mot et lags om presser laget ditt bak. Han viste pro på god teknikk, og veldig god fysikk til å være såpass liten. Jeg har begynt å få trua på Jay nå!

Link to comment
Share on other sites

Der er akkurat Aston Villa - West Bromwich spilt ferdig, og vår lånesoldat Jay Simpson spilte hele kampen for West Brom og var, til tross for tap, en av kampens profiler. Spesielt i åpningsminuttene herjet han med Villaforsvaret, og skapte alt av det laget hans skapte i førsteomgang.

 

Jeg må innrømme at jeg ikke hadde allverdens tro på Simpson før denne sesongen. Men etter det han har vist i Liga Cupen denne sesongen, og nå fortsetter å holde høyt nivå så tidlig i låneoppholdet, så skal jeg ikke tvile på ham. Han har vist at han fort kan bli en del av Arsenals førstelag en gang i fremtiden, bare han fortsetter å ta vare på denne sjansen i WBA.

 

Litt lenge siden kampen nå, men jeg så 2.omgang og ble ok fornøyd. Han presterte godt etter forholdene, det er vanskelig å komme inn i et nytt lag. Og deretter skulle spille mot et lags om presser laget ditt bak. Han viste pro på god teknikk, og veldig god fysikk til å være såpass liten. Jeg har begynt å få trua på Jay nå!

 

Jeg må også presisere at det var i førsteomgang han virkelig briljerte.

Link to comment
Share on other sites

Der er akkurat Aston Villa - West Bromwich spilt ferdig, og vår lånesoldat Jay Simpson spilte hele kampen for West Brom og var, til tross for tap, en av kampens profiler. Spesielt i åpningsminuttene herjet han med Villaforsvaret, og skapte alt av det laget hans skapte i førsteomgang.

 

Jeg må innrømme at jeg ikke hadde allverdens tro på Simpson før denne sesongen. Men etter det han har vist i Liga Cupen denne sesongen, og nå fortsetter å holde høyt nivå så tidlig i låneoppholdet, så skal jeg ikke tvile på ham. Han har vist at han fort kan bli en del av Arsenals førstelag en gang i fremtiden, bare han fortsetter å ta vare på denne sjansen i WBA.

 

Litt lenge siden kampen nå, men jeg så 2.omgang og ble ok fornøyd. Han presterte godt etter forholdene, det er vanskelig å komme inn i et nytt lag. Og deretter skulle spille mot et lags om presser laget ditt bak. Han viste pro på god teknikk, og veldig god fysikk til å være såpass liten. Jeg har begynt å få trua på Jay nå!

 

Jeg må også presisere at det var i førsteomgang han virkelig briljerte.

 

Han var ikke så aller verst i 2. omgangen. Eksplosiv, gode vendinger, bra balanse og styrke. Husker jeg så Chelsea B - Arsenal B for noen år siden og Jay Simpson har utviklet seg veldig siden den gang. Kan være en fin squadspiller i framtiden.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Ah, har stusset litt over at han ikke har vært på benken til nå en gang, men nå husket jeg at han har vært på lån i QPR. Han er vel hvertfall en større kandidat for benken enn feks Watt ;)

 

Håper Jay kommer tilbake til arsenal, fordi han har en fantastisk innsats og er kjapp og sterk

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...