Jump to content

Jay Simpson


freeway666

Recommended Posts

  • Replies 58
  • Created
  • Last Reply

Tror dessverre aldri Jay blir noen suksess for oss, men han har uten tvil en veldig bra målteft. Smart i boksen, god teknikk osv.

 

Håper jo selvfølgelig han kan bli en viktig spiller for oss i fremtiden, men tror dessverre han heller blir en god spiller for en middelmådig klubb i PL/Championship.

Link to comment
Share on other sites

Et talent jeg har hatt sansen for i flere år nå, men som jeg ikke tror får sjansen av Wenger. I motsetning til mange andre av de offensive spillerne våre har han både fart og styrke. Han er også veldig bevegelig, noe jeg foretrekker at offensive spillere er, noe som også er viktig for spillestilen vår. Hva kan være grunnen til at han ikke får sjansen? Dårlig holdninger på treninger? Jeg synes han i alle fall skal få prøvd seg i noen kamper i LC! Watt og Sunu tror jeg dog heller får sjansen.

Link to comment
Share on other sites

Fortsatt ung tho, og han er vel en av toppscorerne i Championship?`

NETTOPP! "I championship"! Det er nok der han hører hjemme. Lansbury imponerer også i Watford, og han er yngre enn Simpson, men han har vel heller ingen fremtid i Arsenal. Nåløyet er meget trangt, og det virker som om bare Wilshere, GIbbs og kanskje Merida kommer gjennom.

Link to comment
Share on other sites

NETTOPP! "I championship"! Det er nok der han hører hjemme. Lansbury imponerer også i Watford, og han er yngre enn Simpson, men han har vel heller ingen fremtid i Arsenal. Nåløyet er meget trangt, og det virker som om bare Wilshere, GIbbs og kanskje Merida kommer gjennom.

 

Fakta er hard å innse av og til, så eg tror du har rett her Ravenghost (Kanskje Bartley blir noe og?), men det vi så av Simpson i Premier League for WBA i fjor var ikke det mest imponerende eg har sett, selv om fortsatt han bare er drøye 20 år. Ja, han KAN bli god og spille for en middelmådig klubb i Premier League aka Everton\Fulham, men da må han utvikle seg mer, men 6 mål på 9 kamper er jo egentlig ganske bra, selv om det er Championship!!

Link to comment
Share on other sites

Vil si at Simpson er et stort talent, har kanskje ikke det største medfødte talentet, men gir alltid 120% og er rask og sterk, hans imponerende målrate i Championship er noe de fleste her ville vært meget fornøyd med hvis han hadde hatt et norsk navn foreksempel...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 4 months later...
  • 4 months later...

Enig! Skjønner ikke hvorfor han ikke har fått spilletid fremfor JET...

 

 

Håper du tulla nå.. "Oksen" Emmauel-Thomas er en mye bedre spiller enn godeste Simpson og hvis du hadde sett noen av kampene til nyopprykka Blackpool og Doncaster i 09/10 sesongen, så hadde du ikke ment dette.. Husker du forresten FA-Youth Cup finalen (1 kamp) på Emirates Mai 2009? Han spilte som en gud i den sammen med Wilshere og scoret et fantastisk mål,som selv Messi hadde vært stolt over!

 

Og dessuten er Emmauel-Thomas også en mer allsidig spiller enn Simpson som kan spille både som venstre back/indreløper og som spiss...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...