Hermes Posted October 20, 2009 Report Share Posted October 20, 2009 Jay skorte nok en gang for QPR i en 4-1 seier. Han har nå skort 5 mål på 8 kamper i Championship. Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted October 21, 2009 Report Share Posted October 21, 2009 Veldig imponerende, en spiller jeg virkelig har sansen for og håper kommer til å bli en suksess i Arsenal, selv om Wenger ikke har hatt veldig stor tro på han. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted October 21, 2009 Report Share Posted October 21, 2009 Tror dessverre aldri Jay blir noen suksess for oss, men han har uten tvil en veldig bra målteft. Smart i boksen, god teknikk osv. Håper jo selvfølgelig han kan bli en viktig spiller for oss i fremtiden, men tror dessverre han heller blir en god spiller for en middelmådig klubb i PL/Championship. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Gunner Posted October 24, 2009 Report Share Posted October 24, 2009 Enda et mål til Jay i dag! Stort potensial i denne karen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus87 Posted October 25, 2009 Report Share Posted October 25, 2009 Et talent jeg har hatt sansen for i flere år nå, men som jeg ikke tror får sjansen av Wenger. I motsetning til mange andre av de offensive spillerne våre har han både fart og styrke. Han er også veldig bevegelig, noe jeg foretrekker at offensive spillere er, noe som også er viktig for spillestilen vår. Hva kan være grunnen til at han ikke får sjansen? Dårlig holdninger på treninger? Jeg synes han i alle fall skal få prøvd seg i noen kamper i LC! Watt og Sunu tror jeg dog heller får sjansen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted October 25, 2009 Report Share Posted October 25, 2009 Har en følelse av at han vil skape anger i Wengers hjerte hvis han ikke får sjansen. Har potensiale til å bli en ny Anelka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ravenghost Posted October 25, 2009 Report Share Posted October 25, 2009 Hvor stort talent er han egentlig? Vi snakker altså om en spiller som vel ikke har en eneste PL-kamp for Arsenal... Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted October 26, 2009 Report Share Posted October 26, 2009 Fortsatt ung tho, og han er vel en av toppscorerne i Championship?` Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ravenghost Posted October 26, 2009 Report Share Posted October 26, 2009 Fortsatt ung tho, og han er vel en av toppscorerne i Championship?` NETTOPP! "I championship"! Det er nok der han hører hjemme. Lansbury imponerer også i Watford, og han er yngre enn Simpson, men han har vel heller ingen fremtid i Arsenal. Nåløyet er meget trangt, og det virker som om bare Wilshere, GIbbs og kanskje Merida kommer gjennom. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jazze Posted October 26, 2009 Report Share Posted October 26, 2009 NETTOPP! "I championship"! Det er nok der han hører hjemme. Lansbury imponerer også i Watford, og han er yngre enn Simpson, men han har vel heller ingen fremtid i Arsenal. Nåløyet er meget trangt, og det virker som om bare Wilshere, GIbbs og kanskje Merida kommer gjennom. Fakta er hard å innse av og til, så eg tror du har rett her Ravenghost (Kanskje Bartley blir noe og?), men det vi så av Simpson i Premier League for WBA i fjor var ikke det mest imponerende eg har sett, selv om fortsatt han bare er drøye 20 år. Ja, han KAN bli god og spille for en middelmådig klubb i Premier League aka Everton\Fulham, men da må han utvikle seg mer, men 6 mål på 9 kamper er jo egentlig ganske bra, selv om det er Championship!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Gunner Posted October 26, 2009 Report Share Posted October 26, 2009 Hva med Ramsey og Vela? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir John Posted October 26, 2009 Report Share Posted October 26, 2009 det virker som om bare Wilshere, GIbbs og kanskje Merida kommer gjennom. I så fall er det en meget god uttelling.. Hva med Ramsey og Vela? ..og med disse i tillegg er det ekstremt og mer enn noen bør forvente. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted October 26, 2009 Report Share Posted October 26, 2009 I så fall er det en meget god uttelling.. ..og med disse i tillegg er det ekstremt og mer enn noen bør forvente. og Coquelin (og Mannone) BE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ravenghost Posted October 26, 2009 Report Share Posted October 26, 2009 Hva med Ramsey og Vela? Regner ikke de for å være egne produkter. De hadde et navn før de kom til oss... Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted October 27, 2009 Report Share Posted October 27, 2009 Vil si at Simpson er et stort talent, har kanskje ikke det største medfødte talentet, men gir alltid 120% og er rask og sterk, hans imponerende målrate i Championship er noe de fleste her ville vært meget fornøyd med hvis han hadde hatt et norsk navn foreksempel... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hermes Posted November 7, 2009 Report Share Posted November 7, 2009 PLING! Hvem andre enn J. Simpson? Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Gunner Posted November 30, 2009 Report Share Posted November 30, 2009 8 mål på 14 kamper for QPR nå! Kanskje han kan være løsningen på spissproblemet vårt? Husker at han imponerte meg i sine innhopp i fjor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian96 Posted November 30, 2009 Report Share Posted November 30, 2009 Simpson har imponert utrolig i QPR! Han har faktisk alltid imponert meg i Carling Cup. Men er det plass til han på laget vårt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Gunner Posted November 30, 2009 Report Share Posted November 30, 2009 Nå som vi har skader på både Bendtner og van Persie tror jeg vi kan trenge han, som backup om ikke annet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Umlaut Posted November 30, 2009 Report Share Posted November 30, 2009 Det er nok nå eller aldri for Jay. Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted April 6, 2010 Report Share Posted April 6, 2010 Hvordan går det med Jay? Var mye om han i starten av utlånet, men det har stilnet.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
termax Posted August 6, 2010 Report Share Posted August 6, 2010 Hull, Leeds og Crystal Palace (?) har fått godkjent bud på Jay i overkant av 1 mill pund. Det er ventet at han skal bestemme seg i løpet av et par dager. Lykke til! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gooner For Life Posted August 6, 2010 Report Share Posted August 6, 2010 Vil ikke at Simpson skal selges, en fantastisk spiller. Men lykke til skal du ha ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
14Robinho Posted August 7, 2010 Report Share Posted August 7, 2010 Enig! Skjønner ikke hvorfor han ikke har fått spilletid fremfor JET... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jazze Posted August 7, 2010 Report Share Posted August 7, 2010 Enig! Skjønner ikke hvorfor han ikke har fått spilletid fremfor JET... Håper du tulla nå.. "Oksen" Emmauel-Thomas er en mye bedre spiller enn godeste Simpson og hvis du hadde sett noen av kampene til nyopprykka Blackpool og Doncaster i 09/10 sesongen, så hadde du ikke ment dette.. Husker du forresten FA-Youth Cup finalen (1 kamp) på Emirates Mai 2009? Han spilte som en gud i den sammen med Wilshere og scoret et fantastisk mål,som selv Messi hadde vært stolt over! Og dessuten er Emmauel-Thomas også en mer allsidig spiller enn Simpson som kan spille både som venstre back/indreløper og som spiss... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.