Jump to content

2008.04.02 Liverpool H


taugooneren

Poll  

62 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Bendtner var STRÅLENDE. Hva du ser, Kris 2004, må være noe som bare finnes i ditt eget hode. :(

 

Nei, som sagt, moro! Hehe, stakkars Pool på Anfield. Da vil et heltent Arsenal stå på motsatt side.

 

 

Nevn en positiv ting som skjedde rundt Bendtner?? INGENTING. HAN ER UBRUKELIG

Hvis du mener Bendtner var dårlig, bør du kanskje se andre omgang om igjen. :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 320
  • Created
  • Last Reply

Meget bra kamp av Arsenal. Dommeren er også meget god. Med et unntak; det var et SOLEKLART straffe. Jeg lever faktisk med det resultatet,vi scorer nemlig fort et mål eller to på Anfield. Dagens BB; Mathieu Flamini. Hleb er også bedre enn på svært lenge.

 

Enig med gamlefar! Arsenal gjorde en flott figur. Dommeren gjorde mye bra, men hadde tydeligvis problemer med synet på situasjonen med straffen.

 

Dette kan gå. Har liten tro på at Pool vil ri gjennom 90 minutter i neste kamp for å satse på 0-0. Vi har spilt bra mot Liverpool i begge av årets kamper. Og fjor vant vi tre av fire kamper mot dette laget.

 

Tvi tvi og sov godt!

Link to comment
Share on other sites

Dommeren var helt fantastisk! La alt til rette for en kjempekamp, med få avblåsninger og fulgte fordelsparagrafen perfekt! Synd med straffesituasjonen...

 

Dette er jeg helt enig i. Med unntak av straffesituasjonen er det utvilsomt den beste dømmingen jeg har sett på lang, lang tid.

Link to comment
Share on other sites

Dommeren var helt fantastisk! La alt til rette for en kjempekamp, med få avblåsninger og fulgte fordelsparagrafen perfekt! Synd med straffesituasjonen...

 

Dette er jeg helt enig i. Med unntak av straffesituasjonen er det utvilsomt den beste dømmingen jeg har sett på lang, lang tid.

 

La meg henge meg på denne! Glimrende dommer som lot kampen flyte. Kampen ble veldig severdig bl.a. fordi dommeren la lista helt perfekt (med unntak av situasjonen dere vet :()

Link to comment
Share on other sites

Shit, så utrolig, utrolig bittert! Denne svei skikkelig!

 

Spillet vårt var til tider bortimot årsbeste, når vi ser på hvem som sto på andre banehalvdel. Makan til spill vi varta opp med i dag er det lenge siden jeg har sett av dette laget. Arsenal er tilbake! Arsenal!

 

Når det gjelder resultatet, så er det forbanna irriterende at vi ikke klarer å holde fokus ihvertfall ut omgangen, slik at Wenger kunne fått organisert troppene litt igjen. Vi klarer ikke å dytte ballen over mållinja i dag heller, men vi ser selvsagt store fremskritt.

 

Skala fra 1-10:

 

Almunia: Lite å gjøre, men gjør det han skal rimelig greit. Kan gjøre lite med målet. 6

Toure: Virket veldig tent og sterk på backen i dag. Savnet ikke Bacary et sekund! 8

Gallas: Kapteinen er tilbake! Dette er den Gallas vi kjenner. Strålende kontroll på Torres. 8+

Senderos: Sliter med tempoet, men virker veldig god. Vi har tre stoppere i verdensklasse! 7+

Clichy: Fantastisk! Rett og slett sinnsykt god i dag! 9

Eboue: Gå å lær deg en ny finte, og slutt å filme, sier jeg bare til deg! 3+

Fabregas: Hvilke superlativer skal man bla opp her? Helt enorm! 9

Flamini: Måtte denne mannen signere ny kontrakt for alt i verden! 9

Hleb: Glimtvis meget god, men skuffer alt i alt. 6

Adebayor: Virker som om han har funnet formen. Jobber og sliter igjen, og netter. 8

Van Persie: Luktet mål av ham i første omgang. Skuffende med ny skade(?). 7

 

Walcott: Pure class! Her har vi en ny stjerne! 9-

Bendtner: Nuff said. 4+

 

For en innstilling på gutta i dag. Her vet Wenger akkurat hva han skal gjøre for å motivere.

 

Nei, vi banker dem på Anfield! BRING EM ON!

Link to comment
Share on other sites

Veldig god kamp i dag og et vanvittig høyt nivå av begge lag. Fryktelig irriterende at dommeren ikke blåser straffe, fordi den var soleklar, men ellers var dommeren veldig bra. Mye bedre enn de engelske dommerne etter min mening.

 

Syns hele laget fortjener ros i dag. Flamini, Cesc, Hleb og Clichy løper ekstremt masse. 1-1 er et helt greit resultat, men tror de første 15 min på Anfield kommer til å bli veldig viktige.

 

Dette kan vi klare! Litt spent også på å se hvordan kampen på lørdag blir. Vi må ha tre poeng, men allikevel må vi ikke løpe oss tomme med tanke på tirsdag igjen.

Link to comment
Share on other sites

Nevn en positiv ting som skjedde rundt Bendtner?? INGENTING. HAN ER UBRUKELIG

 

Bendtner gjorde et OK innhopp i dag om du såg kampen. Hvis du vil ha en positiv ting han gjorde så kan eg nevne for deg at han sentrer ballen til medspillere på en utrolig god måte og sentrer sjelden feil, han legger også opp til gode mål sjanser osv...og NEI han er ikke ubrukelig!

Link to comment
Share on other sites

Kan jo ikke gi opp nå.. Vi var jo bedre enn Lvpool på Anfield sist gang og vi taper sjeldent mot dem.

 

Alle spilte veldig bra og det gikk kasnkje tomt for krefter på slutten. Men en ting er helt rart: Har Eboue klippekort i lagoppstillingen? Synes noen at han gjorde en bra kamp?

 

I dag fikk han det ikke til å stemme, nei. Problemet er jo at vi har en prekær mangel på breddeholdere i laget! Rart at Wenger - som så gjerne satser på yngre spillere - ikke lar Walcott få flere sjanser på høyre fra start. Rett nok synes jeg han er farligere som spiss, men i dag hadde han jaggu gjort mer nytte der ute enn Eboue...

 

Men også Eboue har tidligere hatt bra kamper på dette nivået (husker ikke om det var hjemme eller borte mot Milan, men i alle fall var han bra i en av dem), men i dag stemte det i alle fall ikke. Dessuten har han for mange usportslige tendenser for min smak. I dag prøvde han også å filme seg til et frispark men ble gjennomskua av dommeren.

Link to comment
Share on other sites

Stiller meg bak rosen av dommaren! Han var faktisk utrulig bra, men må ha fått eit drypp eller noko i forkant av straffesituasjonen....

 

Når det gjeld Bendtner, så kunne eg dengt han rett etter "nesten-målet", men ellers syns eg han gjorde eit greit innhopp og han er uheldig som ikkje kjem seg unna... Og det skal også seiast at han er svært delaktig i oppbygginga av dette angrepet då han la flott igjen til Ade(?)..

 

Ellers er eg redd for at dette kan bli vanskelig, men eg mister ikkje trua av den grunn.. Vi var gode mot Milan, og vi kan ta dette Liverpool-laget òg.. idag var vi betre enn dei i alle ledd, og hadde fortent seieren, enkelt og greitt!

Link to comment
Share on other sites

Shit, så utrolig, utrolig bittert! Denne svei skikkelig!

 

Spillet vårt var til tider bortimot årsbeste, når vi ser på hvem som sto på andre banehalvdel. Makan til spill vi varta opp med i dag er det lenge siden jeg har sett av dette laget. Arsenal er tilbake! Arsenal!

 

Når det gjelder resultatet, så er det forbanna irriterende at vi ikke klarer å holde fokus ihvertfall ut omgangen, slik at Wenger kunne fått organisert troppene litt igjen. Vi klarer ikke å dytte ballen over mållinja i dag heller, men vi ser selvsagt store fremskritt.

 

Skala fra 1-10:

 

Almunia: Lite å gjøre, men gjør det han skal rimelig greit. Kan gjøre lite med målet. 6

Toure: Virket veldig tent og sterk på backen i dag. Savnet ikke Bacary et sekund! 8

Gallas: Kapteinen er tilbake! Dette er den Gallas vi kjenner. Strålende kontroll på Torres. 8+

Senderos: Sliter med tempoet, men virker veldig god. Vi har tre stoppere i verdensklasse! 7+

Clichy: Fantastisk! Rett og slett sinnsykt god i dag! 9

Eboue: Gå å lær deg en ny finte, og slutt å filme, sier jeg bare til deg! 3+

Fabregas: Hvilke superlativer skal man bla opp her? Helt enorm! 9

Flamini: Måtte denne mannen signere ny kontrakt for alt i verden! 9

Hleb: Glimtvis meget god, men skuffer alt i alt. 6

Adebayor: Virker som om han har funnet formen. Jobber og sliter igjen, og netter. 8

Van Persie: Luktet mål av ham i første omgang. Skuffende med ny skade(?). 7

 

Walcott: Pure class! Her har vi en ny stjerne! 9-

Bendtner: Nuff said. 4+

 

For en innstilling på gutta i dag. Her vet Wenger akkurat hva han skal gjøre for å motivere.

 

Nei, vi banker dem på Anfield! BRING EM ON!

 

Synes Hleb var veldig god i 1 omgang, og clichy var vel delvis skyld i målet? (Ifølge skysports)

Link to comment
Share on other sites

En god kamp og langt i fra et ubrukelig resultat. Ja, Liverpool har fordelen, men vi må angripe, det kler oss dårligere å være i forsvarsposisjon. Vi gåller på Anfield, men det lukter ekstraomganger.

Henger meg på skrytet av dommeren generelt, men det er så uforståelig at det lukter korrupsjon når han "ikke ser" nedrivingen av Hleb.

Link to comment
Share on other sites

Shit, så utrolig, utrolig bittert! Denne svei skikkelig!

 

Spillet vårt var til tider bortimot årsbeste, når vi ser på hvem som sto på andre banehalvdel. Makan til spill vi varta opp med i dag er det lenge siden jeg har sett av dette laget. Arsenal er tilbake! Arsenal!

 

Når det gjelder resultatet, så er det forbanna irriterende at vi ikke klarer å holde fokus ihvertfall ut omgangen, slik at Wenger kunne fått organisert troppene litt igjen. Vi klarer ikke å dytte ballen over mållinja i dag heller, men vi ser selvsagt store fremskritt.

 

Skala fra 1-10:

 

Almunia: Lite å gjøre, men gjør det han skal rimelig greit. Kan gjøre lite med målet. 6

Toure: Virket veldig tent og sterk på backen i dag. Savnet ikke Bacary et sekund! 8

Gallas: Kapteinen er tilbake! Dette er den Gallas vi kjenner. Strålende kontroll på Torres. 8+

Senderos: Sliter med tempoet, men virker veldig god. Vi har tre stoppere i verdensklasse! 7+

Clichy: Fantastisk! Rett og slett sinnsykt god i dag! 9

Eboue: Gå å lær deg en ny finte, og slutt å filme, sier jeg bare til deg! 3+

Fabregas: Hvilke superlativer skal man bla opp her? Helt enorm! 9

Flamini: Måtte denne mannen signere ny kontrakt for alt i verden! 9

Hleb: Glimtvis meget god, men skuffer alt i alt. 6

Adebayor: Virker som om han har funnet formen. Jobber og sliter igjen, og netter. 8

Van Persie: Luktet mål av ham i første omgang. Skuffende med ny skade(?). 7

 

Walcott: Pure class! Her har vi en ny stjerne! 9-

Bendtner: Nuff said. 4+

 

For en innstilling på gutta i dag. Her vet Wenger akkurat hva han skal gjøre for å motivere.

 

Nei, vi banker dem på Anfield! BRING EM ON!

 

Synes Hleb var veldig god i 1 omgang, og clichy var vel delvis skyld i målet?

 

Hleb var stillestående og usynlig, etter min mening. Hadde et par fine involveringer og det enorme raidet, men ellers var han ikke det store, etter min mening.

 

Clichy delvis skyld i målet? Hehe, blir man skyldig i målet for å spurte inn fra sin backplass og sette inn en susende takling for å unngå baklengs? Ikke på min blokk ihvertfall.

Link to comment
Share on other sites

Shit, så utrolig, utrolig bittert! Denne svei skikkelig!

 

Spillet vårt var til tider bortimot årsbeste, når vi ser på hvem som sto på andre banehalvdel. Makan til spill vi varta opp med i dag er det lenge siden jeg har sett av dette laget. Arsenal er tilbake! Arsenal!

 

Når det gjelder resultatet, så er det forbanna irriterende at vi ikke klarer å holde fokus ihvertfall ut omgangen, slik at Wenger kunne fått organisert troppene litt igjen. Vi klarer ikke å dytte ballen over mållinja i dag heller, men vi ser selvsagt store fremskritt.

 

Skala fra 1-10:

 

Almunia: Lite å gjøre, men gjør det han skal rimelig greit. Kan gjøre lite med målet. 6

Toure: Virket veldig tent og sterk på backen i dag. Savnet ikke Bacary et sekund! 8

Gallas: Kapteinen er tilbake! Dette er den Gallas vi kjenner. Strålende kontroll på Torres. 8+

Senderos: Sliter med tempoet, men virker veldig god. Vi har tre stoppere i verdensklasse! 7+

Clichy: Fantastisk! Rett og slett sinnsykt god i dag! 9

Eboue: Gå å lær deg en ny finte, og slutt å filme, sier jeg bare til deg! 3+

Fabregas: Hvilke superlativer skal man bla opp her? Helt enorm! 9

Flamini: Måtte denne mannen signere ny kontrakt for alt i verden! 9

Hleb: Glimtvis meget god, men skuffer alt i alt. 6

Adebayor: Virker som om han har funnet formen. Jobber og sliter igjen, og netter. 8

Van Persie: Luktet mål av ham i første omgang. Skuffende med ny skade(?). 7

 

Walcott: Pure class! Her har vi en ny stjerne! 9-

Bendtner: Nuff said. 4+

 

For en innstilling på gutta i dag. Her vet Wenger akkurat hva han skal gjøre for å motivere.

 

Nei, vi banker dem på Anfield! BRING EM ON!

 

Synes Hleb var veldig god i 1 omgang, og clichy var vel delvis skyld i målet?

 

Hleb var stillestående og usynlig, etter min mening. Hadde et par fine involveringer og det enorme raidet, men ellers var han ikke det store, etter min mening.

 

Clichy delvis skyld i målet? Hehe, blir man skyldig i målet for å spurte inn fra sin backplass og sette inn en susende takling for å unngå baklengs? Ikke på min blokk ihvertfall.

 

Så ikke situasjonen, hørte kommentatoren på skysports sa det, bildet ble svart før målet og i fem min

Link to comment
Share on other sites

En god kamp av gutta, hvor vi i perioder lar Liverpool løpe etter ballen.

 

Vi styrer spillet frem til 1-0, men en passiv forsvarsjobb av flere gir Liverpool en utligning: Etter dette tok det litt tid før vi igjen fikk et overtak spillemessig.

 

2.omgang eier vi store deler av, og det er for meg et under at det ikke blir dømt straffe.....eller nei; nok av dommeravgjørelser de siste 2mnd som ikke har gått i vår favør (klare og mindre klare)

Vi skaper l.a en stor sjanse, men Bendtner stopper denne ballen rett før den havner i nettet. Uflaks!

 

Synes laget gjør en solid innsats, og flere spillere viser god form.

Gallas, Fabregas, Flamini, Walcott sitt innhopp, og ikke minst Clichy var i stor klasse idag. Synes også Ade visste positive takter, sammen med Hleb i perioder av kampen.

Alt i alt, vi fortjente mer enn 1-1..., men vi har fortsatt en sjanse selv om jeg ser det som mindre sansynlig med bortemålsregelen.

 

Dommeren var stor idag, unntatt straffesituasjonen hvor han ironisk nok stod i meget bra posisjon.

Link to comment
Share on other sites

Hleb: Glimtvis meget god, men skuffer alt i alt. 6

Bendtner: Nuff said. 4+

Disse to karakterene er jeg uenig i. Hleb var i mine øyne tilbake i knallformen, bare se på foranledningen til straffesituasjonen. Der viser han enorm klasse. Bendtner hadde i mine øyne et helt greit innhopp, men var dessverre litt klønete i et par situasjoner, en med verst mulig utfall.

Link to comment
Share on other sites

Vi får dessverre ikke det resultatet vi fortjener i dag. Dommerfeil og Bendtners egoisme gjør at vi ikke vinner.

 

Hvis du her sikter til situasjonen der han ikke kommer unna Fabregas' avslutning må jeg bare si: Ærlig talt! Du kan ikke mene at han stoppa den med vilje!!!!

Link to comment
Share on other sites

Hleb: Glimtvis meget god, men skuffer alt i alt. 6

Bendtner: Nuff said. 4+

Disse to karakterene er jeg uenig i. Hleb var i mine øyne tilbake i knallformen, bare se på foranledningen til straffesituasjonen. Der viser han enorm klasse. Bendtner hadde i mine øyne et helt greit innhopp, men var dessverre litt klønete i et par situasjoner, en med verst mulig utfall.

Bendtner har visst nok tatt over rollen til Senderos her på forumet, når det går dårlig er det hans skyld...

Link to comment
Share on other sites

Meget god kamp av oss idag:) Vi overkjører FLAKSEPOOL, spesielt i 2omgang. Synes også dommeren var grei idag, men det var en SOLEKLAR straffe vi ble snytt for, merkelig at HVER gang det flakselaget spiller, så får de avgjørende dommersituasjoner i deres favør! drittlag!

Men all honør til våre gutter i dag... Vi har fortsatt gode muligheter til å gå videre, men vi skulle så absolutt vunnet denne kampen!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...