Jump to content

2008.04.02 Liverpool H


taugooneren

Poll  

62 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Hleb har da ikke så voldsomt rykte på seg? Det skulle uansett dommeren sett.

 

Ikke overraskende er det Flamini som har løpt lengt til nå, 10,3 km med Fabregas like bak med 10,2 km. Deretter følger Hleb med 8,7 km.

 

Var det de som hadde sprunget mest av alle 22? eller bare av Arsenal spillerne?

 

Det var bare Arsenal-spillerne, men Liverpool-spillerne ble akkurat vist og der var det lavere tall.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 320
  • Created
  • Last Reply

Vi kan ikke spille med Bendtner. Han ligger så langt under hva som kreves av en Arsenalspiller at det blir helt flaut. Jeg skjønner ikke hvordan han kan spille. FAEN! og jeg snakker ikke om kun den ene situasjonen hvor han redder Liverpool på streken, men han har rett og slett ikke touchen. Enkelt og greit.

Link to comment
Share on other sites

Nok en gang: Vi spiller bra, men vi vinner ikke. Synd vi må score på bortebane nå.. Men det kan vi fanker'n meg klare! 1-1 hjemme er ikke såå ille. Det er mest irriterende på grunn av det faktumen at vi bude ha vunnet.. Det blir et uhyre spennende returoppgjør.

Link to comment
Share on other sites

Meget bra kamp av Arsenal. Dommeren er også meget god. Med et unntak; det var et SOLEKLART straffe. Jeg lever faktisk med det resultatet,vi scorer nemlig fort et mål eller to på Anfield. Dagens BB; Mathieu Flamini. Hleb er også bedre enn på svært lenge.

Link to comment
Share on other sites

Dette var grisesurt :( Følte at detta hadde vi kontroll på og burde satt de sjangsene vi hadde, ikke minst fått straffe. Vi hadde fortjent seiern her i kveld. Men men, uavgjort er å leve med det. Vi så hva vi kan prestere men også ting som vi må bli mye bedre på.

Liverpool kjempet godt defensivt, og lyktes med å klare uavgjort noe som de er bedre fornøyd med enn oss selvfølgelig.

Link to comment
Share on other sites

Meget bra kamp av Arsenal. Dommeren er også meget god. Med et unntak; det var et SOLEKLART straffe. Jeg lever faktisk med det resultatet,vi scorer nemlig fort et mål eller to på Anfield. Dagens BB; Mathieu Flamini. Hleb er også bedre enn på svært lenge.

Hleb banens beste. Uten tvil. Så Flamini og Cesc. Uansett hvor god dommeren var så ødelegger han kampen fryktelig når han ikke klarte å blåse på en så soleklare straffe, og det er veldig synd

Link to comment
Share on other sites

Bendtner var STRÅLENDE. Hva du ser, Kris 2004, må være noe som bare finnes i ditt eget hode. :(

 

Nei, som sagt, moro! Hehe, stakkars Pool på Anfield. Da vil et heltent Arsenal stå på motsatt side.

 

 

Nevn en positiv ting som skjedde rundt Bendtner?? INGENTING. HAN ER UBRUKELIG

Link to comment
Share on other sites

synes gutta gjør en veldig bra kamp idag,er som vanlig det problemet at ballen ikke vil i nota!

Føler at vi mangler spillere som kan gjøre det uventede forran mål,blir mye pent spill ,men dårlig med gode avslutninger :(

Håper bare ikke det er alvorlig med persie,,vi trenger han i form på slutten av sesongen

Link to comment
Share on other sites

Kan jo ikke gi opp nå.. Vi var jo bedre enn Lvpool på Anfield sist gang og vi taper sjeldent mot dem.

 

Alle spilte veldig bra og det gikk kasnkje tomt for krefter på slutten. Men en ting er helt rart: Har Eboue klippekort i lagoppstillingen? Synes noen at han gjorde en bra kamp?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...