Jump to content

2008.04.02 Liverpool H


taugooneren

Poll  

62 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Vi vinner vår 5 strake seier mot Liverpool på hjemmebane ;) !

Men jeg håper Wenger lar være å stille med Walcott fra start.

Jeg ønsker meg følgende lagoppstilling:

 

Almunia

Eboue - Toure - Gallas - Clichy

Hleb - Fabregas - Flamini - Diaby

Adebayor - Van Persie

 

Jeg ser for meg at Arsenal kjører på med offensiv fotball.

Det tror jeg går bra i denne kampen og i neste. Værre på Anfield...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 320
  • Created
  • Last Reply

For min del, vil jeg gjerne slippe å se Diaby. Mitt drømmelag følger under, men det er nok ganske usannsynlig.

 

- - - - - - - - - Lehmann - - - - - - - - -

- Eboue - Senderos - Gallas - Clichy -

- Walcott - Fabregas - Flamini - Hleb -

- - - - - Adebayor - van Persie - - - - -

 

 

 

-------------Almunia------------

Eboue - Toure - Gallas - Clichy

Walcott - Flam - Fab - R. v. P

------------Hlebdinho----------

---------------Ade--------------

 

Interessant lagoppstilling dette også.

 

EDIT: Ser ut som om Walcott skal spille. ;)

http://www.premiershiplatest.com/news/arse...ott-559499.html

Link to comment
Share on other sites

Blir en jevn kamp dette tror jeg.

Vi må se opp for kontringer og hurtige spillere i Babel og Torres. Stopper vi dem og Gerrard er mye gjort.

Så håper jeg vi skjerper inn forsvaret vårt og vinner flere dueller enn de siste kampene.

 

Tror Walcott kan bli matchvinner!

 

Tips: 2-1

Link to comment
Share on other sites

Off gruer meg til å se Arsenal gutta bli slaktet på eget gress i morgen ! Vet ikke om jeg orker å se den i det hele tatt! Blir rett og slett FLAUT !

Aprilsnarr?

 

Tror vi kommer til å styre kampen, men effektiviteten er jeg mer usikker på. Frykter overgangene til Liverpool, Torres og Gerrard er svært farlige der.

 

Tipper laget blir slikt:

 

Almunia - Toure, Senderos, Gallas, Clichy - Walcott, Fabregas, Flamini, Hleb - van Persie, Adebayor

 

Håper Walcott starter, da får Riise (?) store problemer...

 

Tipper dessverre 0-1 etter scoring av Torres.

 

 

Håper dette var nok en Aprilsnarr..vi satser på 3-0 vi ;)

Nope, ingen aprilsnarr, men vi tar dem 2-0 på Anfield. ;)

2-1 på Emirates i helgen.

Link to comment
Share on other sites

er veldig klar for kamp nå. Dette vinne vi i ein jevn kamp men, arsenal tar det lengste strået og vi vinner 2-0. Di som scorer er Ade og v.persie.

 

Er veldi enig i det kolo toure seie i media at vis vi tar ut gerrard så tar vi ut pool. uten steven så vil ikke torres får dei ballene han er vandt med og bli mye mer usynelig i kampen. håper flamini parkere gerrard slik han gjorde med kaka mot milan. Trur det er det som blir avgjerandes disse kampene. Og det tror eg han klarer og. har meget god tro på disse kampene.

 

RED ARMY

Link to comment
Share on other sites

Nervene begynner å ta over kroppen min nå! Jeg tror ikke det blir lettere hvis jeg ser Senderos i start oppstillingen. Håper på Gallas - Toure og Eboue som faktisk er dritgo på beck. Senderos har vært god den siste tiden, men hvis han faller på det nivået vi har sett han på før, kommer det til å bli skummelt lett for Torres å skore.

 

Almunia

Eboue - Toure - Gallas - Clichy

Walcott - Fabregas - Flamini - Hleb

Adebayor - Persie(skifter ofte posisjon med Hleb)

 

Tror/håper dette blir start oppstillingen.

 

2-1

Link to comment
Share on other sites

Senderos har vært god den siste tiden, men hvis han faller på det nivået vi har sett han på før, kommer det til å bli skummelt lett for Torres å skore.

 

Lite som tilsier at han faller tilbake, vel? Vi kan si "hvisomattedersomatte" om alle spillerne. Senderos har gjort en meget god jobb den siste tiden, og dersom han blir prioritert foran Toure denne kampen, kan vi ikke gå tilbake og vrake ham dersom vi uten noe grunnlag er redd for at han faller tilbake på et tidligere nivå - som slettes ikke er så dårlig som mange skal ha det til.

Link to comment
Share on other sites

Ja, nå nærmer det seg med stormskritt. Jeg hadde storseierfølelse tidlgiere i dag, men den har gått over nå dessverre. Det er på en måte uforståelig at Liverpool kan prestere så bra i CL med det middelmådige laget de har, men de er rett og slett svingode i kamper det blir spilt mer på resultat. Jeg er livredd for et tidlig baklengs, det kan føre til at vi blottlegger oss fullstendig for Torres sin fart, så jeg håper Arsenal angriper kontrollert, ihvertfall den første timen.

 

Please Arsenal, la oss få den endelige hevnen for ranet i Fa Cupen 2001

Link to comment
Share on other sites

Det er skremmende hvor liten tro jeg har på avansement her.. Blir nesten flau over å si det. Men magefølelsen min har tatt fryktelig feil før. Måtte det skje igjen!

 

Kan jeg spørre hvorfor?

 

jeg har ikke svaret, men sitter med samme leie følelsen

Link to comment
Share on other sites

Nervene sitter utenpå. Har rett og slett vært litt fysisk kvalm den siste halvtimen.

Vi har alle muligheter dersom vi er like kliniske i avsluttningene som vi vanligvis er i passnings-spillet.

Det er bare en pasning som skal forbi keeperen ;)

 

Jeg satser alt på en RvP i scoringshumør. Begynner han en opptur nå med Liverpool kan det bli spenende resten av sesongen.

Link to comment
Share on other sites

Lagene:

 

Arsenal: Almunia, Toure, Clichy, Fabregas, Senderos, Gallas, Eboue, Flamini, Adebayor, van Persie, Hleb

 

Benk: Lehmann, Diaby, Song Bilong, Silva, Bendtner, Hoyte, Walcott

 

Liverpool: Reina, Aurelio, Hyypia, Skrtel, Carragher, Mascherano, Alonso, Babel, Gerrard, Kuyt, Torres.

 

Benk: Itandje, Riise, Voronin, Benayoun, Crouch, Arbeloa, Lucas

 

Tatt fra Arsenal-world og This is Anfield.

 

EDIT: Litt sen, men da har vi begge. ;)

Link to comment
Share on other sites

Laget:

Almunia, Toure, Gallas, Senderos, Clichy, Eboue, Flamini, Fabregas, Hleb, Van Persie, Adebayor.

 

Benk:

Lehmann, Diaby, Song Billong, Silva, Bendtner, Justin Hoyte, Walcott

 

VG NETT

 

Va vel ikkje akkurat noka bombe at dette blei laget.. Skulle gjerne sett Walcott frå start, men vi får satse på at Eboue har dagen og køyrer karusell med svake Aurelio før Walcott kjem inn og fullfører verket... ;)

Link to comment
Share on other sites

Laget:

Almunia, Toure, Gallas, Senderos, Clichy, Eboue, Flamini, Fabregas, Hleb, Van Persie, Adebayor.

 

Benk:

Lehmann, Diaby, Song Billong, Silva, Bendtner, Justin Hoyte, Walcott

 

VG NETT

 

Fint lag, håper at Alexandre Song får prøve seg, etter Afrikamesterskapet mener jeg han er en spennende spiller. Eller så håper jeg Eboue presterer i dag... eller så burde han vel forsvinne?

 

Balsnes: ser ut som om Eboue spiller back i dag...

Link to comment
Share on other sites

Fint lag, håper at Alexandre Song får prøve seg, etter Afrikamesterskapet mener jeg han er en spennende spiller. Eller så håper jeg Eboue presterer i dag... eller så burde han vel forsvinne?

 

Balsnes: ser ut som om Eboue spiller back i dag...

 

Trur nok heller Tourè startar på backen....

Link to comment
Share on other sites

Laget:

Almunia, Toure, Gallas, Senderos, Clichy, Eboue, Flamini, Fabregas, Hleb, Van Persie, Adebayor.

 

Benk:

Lehmann, Diaby, Song Billong, Silva, Bendtner, Justin Hoyte, Walcott

 

VG NETT

 

Fint lag, håper at Alexandre Song får prøve seg, etter Afrikamesterskapet mener jeg han er en spennende spiller. Eller så håper jeg Eboue presterer i dag... eller så burde han vel forsvinne?

 

Balsnes: ser ut som om Eboue spiller back i dag...

Nei, det er nok Kolo Toure. ;)

Link to comment
Share on other sites

Laget:

Almunia, Toure, Gallas, Senderos, Clichy, Eboue, Flamini, Fabregas, Hleb, Van Persie, Adebayor.

 

Benk:

Lehmann, Diaby, Song Billong, Silva, Bendtner, Justin Hoyte, Walcott

 

VG NETT

 

Fint lag, håper at Alexandre Song får prøve seg, etter Afrikamesterskapet mener jeg han er en spennende spiller. Eller så håper jeg Eboue presterer i dag... eller så burde han vel forsvinne?

 

Balsnes: ser ut som om Eboue spiller back i dag...

Nei, det er nok Kolo Toure. ;)

 

å ja, ville heller hatt Hoyte der og Toure i midten, men Arsene knows

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...