Jump to content

09.03.2008 Wigan Athletic B


pekkiry

Hvem vinner?  

72 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Er veldig skuffet over ade idag,,han burde skåret 2 mål,og i 2 omg så forsvinner han totalt..

Synes mange er under pari idag,,spesielt ade,hleb og fabregas.

Flamini jobber og sliter,og forsvaret gjør en grei jobb,men de er for dårlige i den offensive delen av spillet.

 

Lukter langt fra gull av dette,så jeg må nok si at trua mi fikk seg en skikkelig trykk idag :D

 

Jeg må også si at jeg var meget misfornøyd over Gilberto. Han har jo ikke tegn til tempo i kroppen. ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 226
  • Created
  • Last Reply

Virker som om alt skal avgjøres på Old Trafford! Tafatt av spillerne å gjøre det så ulidelig spennende! Jaja, får vel håpe på manure flauser fremover, det virker jo som om de ikke er i topp slag for tiden de heller!

Link to comment
Share on other sites

føler dette ligner lit på fjor sesongen. Ade scorer ikke. Vi score ikke. Vi slå ikke lag som er mye dårligere en oss.

Trur dette har sin naturlig forklaring på at vi har for tyn stall. ade kjenner kjøret med så mangen kamper, det samme gjer flamini, hleb og fabregas.

 

Men gullet laaaangt fra tabt, vi skal bare holde motet oppe mote og ikke gi oss. gullet blir ikke avgjort før det er igjen 2 eller mindre kamper.

Link to comment
Share on other sites

Gratulere med gullet man utd

 

Skjerp deg, makan til innstilling!!

 

Banen var dårlig. Adebayor likeså. Akkurat det har han gjort til en vane. Virker som beina til Ade og ballen har samme polaritet. Hleb har også hatt en lignende kurve.

 

Forsvaret klarer seg bra. Clichy er strålende. Godt å se van Persie igjen. Skla Wigan slås på et potetjorde må en ty til litt mer primitive midler enn Wengerball, men Arsene er sta. My way or no way.

 

I dag er det St.Totteringsday.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har 11 ord: Vi vinner ikke Premier League av å spille uavgjort mot Wigan.

 

 

Nå ligger alt i Manus hender igjen. Og som vi vet så er det sjeldent at Manu gir fra seg en slik mulighet. Det er bare vi som klarer å drite oss ut på denne måten.

 

Vi har slurvet bort 5-poengs forspranget vårt på 3 serierunder.

Link to comment
Share on other sites

Makan til sutring. Vi leder serien med to poeng og United må jo først og fremst vinne hengekampen sin skal de ta over tabelltoppen.

 

Skuffende at vi ikke klarer å produsere mer i dag, men Wigan spiller og jobber veldig hardt defensivt og banen ødelegger jo for at vi kan få i gang noe ordentlig offensivt spill.

 

Hleb er en skygge av seg selv i dag. Går bare rundt og sutrer og klager på dommeren. Syns egentlig ingen stod frem noe spesielt i dag. Det ble en kamp som jeg regnet med det skulle bli, men det var bare ett fordømt mål som manglet.

 

Nå må det bli seier mot Boro til helgen igjen!

Link to comment
Share on other sites

Er veldig skuffet over ade idag,,han burde skåret 2 mål,og i 2 omg så forsvinner han totalt..

Synes mange er under pari idag,,spesielt ade,hleb og fabregas.

Flamini jobber og sliter,og forsvaret gjør en grei jobb,men de er for dårlige i den offensive delen av spillet.

 

Lukter langt fra gull av dette,så jeg må nok si at trua mi fikk seg en skikkelig trykk idag :(

 

Jeg må også si at jeg var meget misfornøyd over Gilberto. Han har jo ikke tegn til tempo i kroppen. :(

 

Aner ikke hvorfor Wenger prioriterer Gilberto foran så mange unge talenter. Han har hatt en fin fortid i Arsenal, men han er dessverre ikke noe for verken nåtiden eller fremtiden.

Link to comment
Share on other sites

Herregud. Og vi slår Milan borte? Ikke prøv å skyld på matta engang. Like dårlig innsats mot villa og bham. Ingen som kan sette sjangsene heller. Ikke gull i år heller. Kanskje vi faktisk innser at vi må ha mer guts i kampene framover, men det er nok for sent. Manutd taper ikke mer i år.

 

Fortsatt dårlig ettermiddag/kveld.

 

Hvis Man U vinner hengekampen så leder dem med 1 poeng. Dem har igjen både oss å Chelsea så liga gullet er IKKE avgjort. Blir flau over å se at vi som skal være fans og støtte laget i tjukt å tynt, gir opp når det er 9 kamper igjen (27 poeng å spille for). Og vi kan maksimalt ligge 1 fattig poeng bak Man u!

Link to comment
Share on other sites

Vil ikke høre at banen var dårlig!! Den er det men har ikke vi tekniske spillere som kan spille på en slik bane? Vi er bedre enn Wigan! Chelsea vant her! Jeg er sikker på at Man Utd vinner her, hvis de ikke allerede har vunnet der! Vi skal kunne klare å kjøre over Wigan!

 

Og for de som så Man Utd kampen så er ikke de i noen formsvikt! De rundspilte Portsmouth og det var et totalt ran!

 

Fortsetter vi slik som dette så er jeg redd vi ender på 3-4 plass og jeg taper 800 kr!

 

Men jeg har enda troen, men guttene har noe å bevise i neste PL kamp! Jeg foventer MYE mer!

 

Go gunners! :(

Link to comment
Share on other sites

Først må jeg bare si at det ikke er mulig å spille god fotball på en slik bane. Argumentet om at "spillere som tjener millioner av kroner bør klare å spille på alle slags banen," er så forferdelig lite gjennomtenkt. Betaler man for å sep å en fotballkamp i England, ønsker man tempo og fint spill ikke mud-wrestling! Dersom lag ikke klarer å holde banene sine i fin nok form, bør kamper spilles på en nøytral bane som straff - på hjemmelagets lommebok. En skam!

 

Forestillingen vår er egentlig like pinlig. Hleb er forferdelig i dag. Pasningene sitter overhode ikke, selv om han skal være litt unnskyldt for at det blir vankselig ble de vanvittige vendingene hans på underlaget. Elendig av Ade å ikke score i starten av andre omgang. Hvorfor i alle verden lobber han ikke ballen over Kirkland :(? Fabregas burde sentret i sluttminuttene alene mot keeperen. Positivt i denne kampen er at Senderos og Gallas er solide. van Persie synes jeg også var positiv, en av spillerne som faktisk traff på pasningene sine i dag. Bendtner og Gilberto var svake før de ble byttet ut. Backene spiller på det jevne, Flamini likeså. Fabregas hadde som alltid noen fine pasninger, men foran mål var han ikke like flink sammenlignet med tidligere i år. Ade burde som sagt scoret minst ett mål. Nå forventer jeg grusing i de neste kampene, for de vi har levert i det siste med unntak av CL, er ikke en mester verdig! 6 poeng tapt de siste 3 kampene :(

Link to comment
Share on other sites

Er det mulig, spillerene har tydligvis tatt Wenger for bokstavlig når han sier at og vinner er ikke alt.

VINNE ER ALT!!! bare tapere som sier noe annet, hva er det neste, det viktigste er og delta???

 

TRE kamper mot middelmådigheter som vi ikke vinner. vi burde har grusa de. for tre kamper siden leda vi med 6 poen, nå er vi ett bak, tar det forgitt at manure vinner sin hengekamp.

 

En spiller som virkelig har vært crap de siste ukene er Ade, mulig det er som noen sa, at det ligger i flettan, for han har vært ræva i hvert minutt han har spilt siden ha klippa seg. Gilberto er en tragedie i seg sjøl. At den mannen får lov til og spille kamper for oss er jo en total mangel på fornuft fra le boss sin side. treg, sløve pasninger, han gjør jo ingenting riktig. holder pinadø ikke adecconivå eigang. Når vi først skal sette innpå en rusten Van Persie ( godt og se han tilbake) så burde Wenger vært mann nok til og ta ut den minst svake av spissene, og det var ikke Bendtner.

 

Vi burde kanskje ha røket ut av CL i uka, for vi spiller jo crap i hver kamp både før og etter en CL kamp.

 

Jaja, kan vel ikke klage for mye heller, vi har jo tross alt overlevert i forhold til hva som var ventet før sesongen, men blir bare så utrolig provosert når det ikke virker som de gidder og prøve eigang.

Link to comment
Share on other sites

Er veldig skuffet over ade idag,,han burde skåret 2 mål,og i 2 omg så forsvinner han totalt..

Synes mange er under pari idag,,spesielt ade,hleb og fabregas.

Flamini jobber og sliter,og forsvaret gjør en grei jobb,men de er for dårlige i den offensive delen av spillet.

 

Lukter langt fra gull av dette,så jeg må nok si at trua mi fikk seg en skikkelig trykk idag :(

 

Jeg må også si at jeg var meget misfornøyd over Gilberto. Han har jo ikke tegn til tempo i kroppen. :(

 

Aner ikke hvorfor Wenger prioriterer Gilberto foran så mange unge talenter. Han har hatt en fin fortid i Arsenal, men han er dessverre ikke noe for verken nåtiden eller fremtiden.

 

Tror Wenger fryktet luftstyrken til Wigan i dag, og at det var derfor valget havnet på Gilberto og ikke Denilson.

Link to comment
Share on other sites

Wenger kommer til å si at vi hadde flatt batteri, hvilket vil være svært presist. Vi virket å mangle overskudd både fysisk og mentalt, og da er ikke potetåkeren JJB et spesielt hyggelig sted å være. 0-0 var et greit resultat på en dårlig dag - og gullkampen lever videre i beste velgående!

 

Det mest positive i dag var forsvaret vårt. Nok en gang bunnsolid, og at Toure ikke kan spasere rett inn i laget er intet mindre enn hva Senderos fortjener. Sistnevnte var i dag igjen vår beste.

Link to comment
Share on other sites

 

Jaja, kan vel ikke klage for mye heller, vi har jo tross alt overlevert i forhold til hva som var ventet før sesongen, men blir bare så utrolig provosert når det ikke virker som de gidder og prøve eigang.

 

Nå må du skjønne at spillerne kun er mennesker. De er ikke roboter. Og når man har en såpass tøff kamp som Milan i beina for bare noen dager siden og så en tøff bortekamp mot Wigan på en sånn gressmatte så må man forstå at det ikke går på skinner som det normalt pleier å gjøre.

 

Spillerne jobber fantastisk hardt, men du må jo ikke glemme at vi faktisk spiller mot et lag som ser på det som en seier bare å få uavgjort mot et lag som Arsenal, og da er jo innsatsen til motstanderen like høy.

Link to comment
Share on other sites

Jeg ønsker meg virkelig en skikkelig kantspiller ala Quaresma. Sukk ... Har jo ikke EN skikkelig kantspiller på laget. Alle er best sentralt. Eller så spiller det defensive spillere der.

 

Hva skal man si. Rotet bort mye poeng nå. Greit at vi bare har et tap denne sesongen, men altfor mange U kamper. Kan vel ikke gi opp helt ennå. Men skal ikke undervurdere Man United. De er kanongode nå, selvom et av tidenes ran skjedde på Old Trafford igår. Men alt avgjøres på nevnte stadion og på Stamford Bridge.

Vi er jo et helt annet lag når vi møter et av storlagene så mye kan vel fortsatt skje. Men synd vi har rotet bort iniativet nå og gitt ballen til Man United

Link to comment
Share on other sites

Hadde Ade satt den etter bare 40 sekunder hadde nok kampen vært en annen, og mer positiv, historie.

 

3 uavgjorte på rad er kjedelig, fryktelig kjedelig. Og United har nok overtaket nå. Nå må vi se på bortekampene mot United og Chelsea på en annen måte. Nå har vi egentlig alt å vinne ( så sant Utd vinner hengekampen sin ). Og for å være litt optimist; ligaen har vi vunnet på Old Trafford og vi var det siste laget til å vinne på Stamford Bridge! Hjemmerekorden deres vil ikke stå lenger enn 4 år, og vi vil bli de siste og første til å slå dem der :(

 

Og det ER St. Totteringhams day idag, og vi skriver 9 mars! LENGE siden den har kommet så tidlig,og det er ALLTID noe å glede seg over, samme hvordan omstendighetene er ( og de kunne strengt tatt vært verre, vi er fortsatt top of the league! )

Link to comment
Share on other sites

Når United har spilt kampen sin mot borte mot Derby neste helg, da har de faktisk 3 (!!!) hjemmekamper på rad etter det (Bolton, Liverpool, Villa), noe som er jævlig uvanlig. Typisk Manu-flaksen!!

 

Nå er jo ikke det de enkelste lagene å møte heller, men det uansett så typisk dem!

Link to comment
Share on other sites

Nå må du skjønne at spillerne kun er mennesker. De er ikke roboter. Og når man har en såpass tøff kamp som Milan i beina for bare noen dager siden og så en tøff bortekamp mot Wigan på en sånn gressmatte så må man forstå at det ikke går på skinner som det normalt pleier å gjøre.

 

Spillerne jobber fantastisk hardt, men du må jo ikke glemme at vi faktisk spiller mot et lag som ser på det som en seier bare å få uavgjort mot et lag som Arsenal, og da er jo innsatsen til motstanderen like høy.

 

Greit nok, men å si at de jobbet fantastisk hardt er å ta i litt vel mye. dårlig bane, men fortsatt. Wigan SKAL vi slå borte.

Link to comment
Share on other sites

Når United har spilt kampen sin mot borte mot Derby neste helg, da har de faktisk 3 (!!!) hjemmekamper på rad etter det (Bolton, Liverpool, Villa), noe som er jævlig uvanlig. Typisk Manu-flaksen!!

Hehe, antall hjemme- og bortekamper går nok opp i opp ved sesongslutt skal du se :(

Link to comment
Share on other sites

Idag syntes jeg Bendtner var okei, han prøvde i hvert fall... I motsetning til spissmakeren Adebayor, han var elendig og var i lag med Hleb våre to dårligste idag. Adebayor er ikke form og RvP må tilbake i godt gammelt slag veldig kjapt, ellers blir det intet seriegull på oss.

Det er forøvrig latterlig at banen på JJB, ved siden av fotball, bruker til en stor drittsport som rugby! Latterlig lag, Wigan.

Link to comment
Share on other sites

Må bare si det igjen!

 

Hleb må gå i seg selv. Har aldri sett han så gretten og elendig før(denne sesongen)

Det samme gjelder Gilberto. Jeg er kanskje litt skip mot han nå men hva skal vi med han? Han er jo rett og slett ubrukelig. Han sier at Wenger får ham til å føle seg "Worthless". Hva er vitsen med å sende han utpå da når han har ingen selvtillit og føler seg bare drit?!

Mister jo mer og mer troen på Wenger nå han gjøre slik avgjørelser!

 

(Fustrasjon som må ut)

Link to comment
Share on other sites

Vi har nå tatt 3 poeng de siste tre kampene i Premier League. På forhånd ville jeg sagt at vi burde hentet inn alle ni. Vi er i ferd med å miste grepet totalt. United passerer oss med seier i sin hengekamp, Chelsea er 8 poeng bak oss, men med to kamper til gode på oss. Faktisk er det ikke mer enn ti poeng ned til Liverpool, var ikke lenge siden det var 19 :( Gressmatta lagene spiller på er helt forferdelig. Det er faktisk en skandale, og en stor skam for Premier League. Håper Wigan rykker ned bare så vi slipper å spille på den drittbanen neste sesong.

 

Det positive i dag er at RvP er tilbake, noe som kan utgjøre en forskjell, spesielt nå som Adebayor er tilbake på det stadiet han var på da kritikken mot ham haglet som verst for 1-2 år siden. Gilberto har forhåpentligvis spilt sin siste kamp fra start for oss. Han er forferdelig dårlig. Jeg får meg alltid en nedtur hver gang han spiller. Han er en stor spiller, som har tjent kluben lojalt i en årrekke, men nå er det nok. Man kan nesten lure på hvilket nivå Denilson og Song holder på trening siden de tydeligvis er så langt bak Gilberto i køen. Vanligvis misstenker nesten hvert eneste GIlbertobytte for å være et "sympatibytte", men i dag burde nok Song eller Denilson (hvis han er klar) starta.

 

Selv en St.Tottringham's day klarer ikke å overgå skuffelsen min nå.

Link to comment
Share on other sites

Hvor skal en starte?

Vi manglet ett slags bind mellom angriperne og midtbanen(Til RVP kom inn). Ade og Bendtner står begge en meter bak offside linjen til Wigan. Vi manglet en spiller som jobber i mellom midtbanen og angrep. Slik som Eduardo og Persie gjør, og Hleb i en 4-5-1 formasjon.

Forsvaret gjør en grei jobb deffansivt, men offensivt så var ikke Clichy og Sagna noe særlig.

Midtbanen var katastrofal! Gilberto med nok en ellendig kamp. Han blir(ble) kaldt for vaktmesteren for alle de usynlige drittjobbene han gjorde. Så kampen på en 47 tommers TV, men jeg så ham ikke! For dårlig!

Hleb med sessongværste, kanskje også det dårligste jeg har sett fra ham i Arsenal drakten. Han klarte ikke å drible seg forbi en eneste gang, og i såfall kom han med en passning som gikk i føttene til en motspiller! Selvsagt han som ble mest påvirket av potetåkeren.

Fabregas var heller ikke noe særlig, hadde faktisk 2-3 geniale passninger men ikke mer enn det.

Flamini jobber godt som vanlig, men eller ikke noe særlig god.

Spissene, hvis det går an å være dårligere enn midtbanen så vil jeg påstå att de var det (men unntak av Persie som hadde ett greit innhopp).

Bendtner åpner kampen friskt med god ballbehandling, men det blir for skjeldent. Og utover i kampen ble han helt borte.

Adebayor var mildt sagt ellendig. Starter kampen med og bomme alene med keeper. Og han hadde mange ellendige passninger. Hadde dog bare en offside idag, men det var også en idiotisk en.

Noen som blir med på å spleise til ett offside kurs til Adebayor?

 

Gressmatten skal selvfølgelig ha en del av skylda. Den var mildt sagt ellendig, men Arsenal skal slå Wigan selv om kampen blir spilt på en potetåker!

 

Selv om jeg stiller med veldig kritisk her så ikke stemple meg som en medgangsupporter! Jeg vil bare så inderlig ha seriegull!

Og jeg kommer til å heie på Arsenal uansett hvilken divisjon de skulle rykke ned til!

 

Come on you gooners!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...