Jump to content

09.03.2008 Wigan Athletic B


pekkiry

Hvem vinner?  

72 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Van Persie HATTRICK!!!!!!! :P :D :D

Synest der er for tidlig å bruke Robin, han er ikke kampklar og føler han har lett for å pådra seg en ny skade. Og er det noe vi trenger så er det en van Persier i toppform nå i liga innspurten. Han kan bli den berømte tungen på vektskålen. Vertfall nå så det ser ut til at Roanldo har sluttet å avgjøre alle kamper man u spiller.

Nå vi er inne på det, var det synd man u ikke klarte omkamp slik at dem fekk enda flere kamper å slite seg ut på.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 226
  • Created
  • Last Reply

Van Persie HATTRICK!!!!!!! :P :D :D

Synest der er for tidlig å bruke Robin, han er ikke kampklar og føler han har lett for å pådra seg en ny skade. Og er det noe vi trenger så er det en van Persier i toppform nå i liga innspurten. Han kan bli den berømte tungen på vektskålen. Vertfall nå så det ser ut til at Roanldo har sluttet å avgjøre alle kamper man u spiller.

Nå vi er inne på det, var det synd man u ikke klarte omkamp slik at dem fekk enda flere kamper å slite seg ut på.

Hvilke forutsetninger har du for å bedømme at dette er for tidlig for Van Persie? Sånn jeg har forstått det har man ventet lenge med Van Persie denne gangen nettop for å unngå at han blir skadet igjen.

 

Er han med i troppen ser jeg på det som en selvfølge at de kritiske vurderinger er gjort av legeteamet.

Link to comment
Share on other sites

Van Persie HATTRICK!!!!!!! :P :D :D

Synest der er for tidlig å bruke Robin, han er ikke kampklar og føler han har lett for å pådra seg en ny skade. Og er det noe vi trenger så er det en van Persier i toppform nå i liga innspurten. Han kan bli den berømte tungen på vektskålen. Vertfall nå så det ser ut til at Roanldo har sluttet å avgjøre alle kamper man u spiller.

Nå vi er inne på det, var det synd man u ikke klarte omkamp slik at dem fekk enda flere kamper å slite seg ut på.

Hvilke forutsetninger har du for å bedømme at dette er for tidlig for Van Persie? Sånn jeg har forstått det har man ventet lenge med Van Persie denne gangen nettop for å unngå at han blir skadet igjen.

 

Er han med i troppen ser jeg på det som en selvfølge at de kritiske vurderinger er gjort av legeteamet.

Kanskje fordi Wenger sa at han var VELDIG sliten etter 60 minutter i den treningskampen i uka og at det kan være for tidlig for ham..

 

Men vi må bruke ham, bare ikke fra start(men hvis han klarer å starte så bare "unleash him" ;)

Link to comment
Share on other sites

At han er veldig sliten etter 60 minutter er jo ett tegn på at kondisjon etc ikke er helt på topp enda. Dette har ikke direkte innvirkning på å slå opp skaden. Nå har man ventet på Van Persie hele sesongen, skal vi ha noe bruk for han må han spilles i form så raskt som mulig. Ellers blir det som Rafa i Liverpool som har rulert på laget til slutten av sesongen, men da er det ikke lenger noe å spille for....

Link to comment
Share on other sites

Vi trenger nok van Persie i dag. Banen er ifølge ryktene i elendig stand, og vi trenger derfor en som kan skyte litt når vi sliter med pasningsspillet. Tipper han spiller hele andre omgang. Så lenge vi har våre to backer, Ade og Flamini og Cesc i midten, er det egentlig det samme hvordan resten av laget er.

Link to comment
Share on other sites

Har en kjempe god følelse etter natt til Laurdag... Da drømte eg nemlig Wigan 0 - 9 Arsenal :P

 

..og i natt drømte jeg at kampen ble avblåst etter 87 minutter pga bråk bak det ene målet, at keeperen til Wigan sto på tribunen å hyttet med neven til publikum, og at Wenger sang(!) på pressekonferansen etterpå..

La oss håpe du er mer sanndrømt en meg...

Link to comment
Share on other sites

Er en viktig kamp mot Wigan i dag med tanke på at vi kan sette United under litt press med en seier. Dersom gutta spiller noe i nærheten av så bra som mot Milan så skal dette være en grei oppgave, men samtidig så kommer vel kampbildet til å bli ganske annerledes.

 

Ser for meg at Wigan vil gå rolig ut fra start med god balanse i laget og vente på den ene muligheten eller dødballen, som kommer før eller siden. Derfror blir det som alltid viktig å score et tidlig mål slik at kampen åpner seg litt mer.

 

Back-rekka gir seg vel helt selv med mindre Toure er klar. Håper unasett at Senderos får fornyet tillit etter hans innsats i det siste. På midtbanen er Fabregas, Flamini og Hleb selvskrevne, og jeg håper Denilson starter på høyre siden av midtbanen. På topp ønsker jeg Adebayor og Bendtner fra start og håper van Persie kommer inn like etter pausen og spiller en god del av 2. omgang. Så gode som Sagna og Clichy er til å kommer rundt og slå inn i feltet må det jo bli mål med Adebayor og Bendtner på topp...

 

Da blir mitt ønske av lag:

 

-Almunia-

-Sagna--Gallas--Senderos--Clichy-

-Denilson--Fabregas--Flamini--Hleb-

--------Adebayor--Bendtner--------

 

Kamptips: Wigan-Arsenal 1-3

Link to comment
Share on other sites

Med tanke på at banen er i dårlig forfatning og at Wigan kommer til å gi alt i dag så blir nok dette en tøff kamp. Tror vi fort kan få problemer med å få med oss poeng i dag, men tipper på 1-0 til oss.

Link to comment
Share on other sites

Vi MÅ vinne idag! Clichy og Sagna scorer sine første mål for klubben!

 

:ph34r: ...... Hvis det skjer skal jeg... Da blir jeg veldig overasket, men har ikke

ikke noe i mot for å si det sånn :P

Så intervju med Clichy på arsenalTV. Mener å tro at han aldri har scoret siden han spilte spiss som liten gutt. Kan dette stemme?

Link to comment
Share on other sites

Arsenal.com:

Manuel Almunia

William Gallas

Bacary Sagna

Philippe Senderos

Gael Clichy

Gilberto

Cesc Fabregas

Mathieu Flamini

Alexander Hleb

Emmanuel Adebayor

Nicklas Bendtner

 

Subs not used

Jens Lehmann Justin Hoyte Kolo Toure Alexandre Song Robin Van Persie

Link to comment
Share on other sites

Liker ikke å ha Gilberto sentralt.. Mannen eier ikke presise pasninger eller offansive egenskaper! Sorry Gil..

 

Må si meg enig, han er nok ikke den han engang var. Ville vært spennende med Song på sentral, han imponerte stort på Afrika mesterskapet. Og vi husker vel alle hvor god Eboue plutselig var da han kom tilbake fra Afrika mesterskapet for noen sessonger siden!

3-0

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...