Jump to content

09.03.2008 Wigan Athletic B


pekkiry

Hvem vinner?  

72 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Wenger's uttalelser tatt fra BBC:

 

"We are in a patch where we are not taking enough points, but I believe in these players. "

"The focus is good, we will stay calm and we have a very good chance of winning this championship.

 

"We've dropped two points here, but we gave everything, fought very hard and the poor pitch did the rest."

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 226
  • Created
  • Last Reply

Er uenig i at clichy gjorde en dårlig jobb offensivt. 2 ganger rykket han opp helt alene fra egen 16 meter og over på motsatt. Sagna var den som ville mest virka det som. tar initiativ og gjør etter min mening en god kamp.

kjedelig at resultatet ble som det ble men har fortsatt trua, vi spiller bedre mot lag som er av høyere nivå og ikke minst en bedre bane! :(

Link to comment
Share on other sites

For meg så har de 3 siste kampene vist at vi ikke er go nok til å ligge på toppen i PL.

 

Vi har værken go nok stall eller spillere som Henry og Pires o.s.v som hadde avgjort slike kamper.

 

Blir veldig overaska nå vis vi skal ende opp med et serie gull når vi ikke vinner slike kamper.

 

Greit mange skader, men Wenger burde hatt støre stall og flere spillere å ta av.

 

Væreste banen i PL er en ting men at laget spiller så dårlig kan man ike bare skyld på banen :(

Link to comment
Share on other sites

I første omgang så fikk vi gang på gang se forsvaret trille ball og uten initiativ foran seg. Når Fabregas blir dyttet ut på venstre så er det ingen midtbanespillere som klarer å gå tilbake på banen og hente ballen og starte et angrep! Adebayor bare står og lurer i offside og venter på en lang ball slik at han vinner denne offsidestatistikken.

 

Neste kamp er mot Middlesbrouh og jeg forventer en storseier! Minst 4-0

Link to comment
Share on other sites

For meg så har de 3 siste kampene vist at vi ikke er go nok til å ligge på toppen i PL.

 

Vi har værken go nok stall eller spillere som Henry og Pires o.s.v som hadde avgjort slike kamper.

 

Blir veldig overaska nå vis vi skal ende opp med et serie gull når vi ikke vinner slike kamper.

 

Greit mange skader, men Wenger burde hatt støre stall og flere spillere å ta av.

 

Væreste banen i PL er en ting men at laget spiller så dårlig kan man ike bare skyld på banen :(

 

Jaja. Wenger får vel bare gå på treningsfeltet neste gang og gi alle spillerne fri og beskjed om at sesongen er over. Vi er jo ikke gode nok, selv om vi leder serien med to poeng.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har fortsatt ikke gitt opp HELT håpet med å vinne PL. Men dersom vi ikke tar alle 3 poengene neste kamp, hjemme mot Boro, da kommer jeg offisielt til å gi opp gullhåpet.

Hvem bryr seg om en pessimist som deg gir opp seriegullet?? :(

Vi leder serien så det er ingen som helst grunn til å gi opp gullet.. Vi kan fortsatt avgjøre alt sjøl så ser ingen grunn til å henge med hodet.

Link to comment
Share on other sites

Den dagen vi i teorien ikke kan vinne gullet, er den dagen vi kan gi opp. Allikevel ville det helt sikkert vært mye å spille for fortsatt.

 

Som eg nemte tidligere: Om vi man u skulle vinne den kampen dem har til gode, så har ligger vi 1 fattig poeng bak. Og vi har 27 poeng igjen og kjempe for. Så ingenting er avgjort. Kommer sikkert til å bli mange poeng tap til, både for oss man u og et eventuelt gulljagende chelsea.

 

Konklusjon! Ingenting er tapt selv om vi ikke fekk 3 poeng idag.

Link to comment
Share on other sites

Greit mange skader, men Wenger burde hatt støre stall og flere spillere å ta av.

Hvor mange ganger har ikke du sagt dette nå?

 

dulfy:

Neste kamp er mot Middlesbrouh og jeg forventer en storseier! Minst 4-0

 

Dette er en grunn til at vi kan rote bort seriegullet. ALT for kravstore supportere.

Slik jeg har forstått det, så blir du misfornøyd om vi vinner med 3 mål mot Middlesbrough...?

Link to comment
Share on other sites

Uansett om vi tar 1,2 eller 3 plass, så syns jeg sesongen har vært meget positiv. Laget blir bare bedre og bedre :)

Kampen idag var sånn passe, men det var tydelig at flere spillere var "slitne", og med mye feilpassninger.

Synd at ikke Adebayor lobbet ved den ene sjansen, og driblet forbi keeper ved den andre.

Banen i dag var en skam, og den var helt klart en fordel for hjemmelaget. Har de spilt rugbykamp der nylig?

laget burde kanskje spilt mere langballer opp, istedet for å spille langs bakken.

 

Beste spillere i dag mener jeg var Clichy og Senderos. Hleb hadde mye feilpassninger, og må få et lite minus. RVP virket faktisk ganske så god, med tanke på at han har vært borte lenge. Almunia er solid i det lille han har å gjøre.

Link to comment
Share on other sites

Greit mange skader, men Wenger burde hatt støre stall og flere spillere å ta av.

Hvor mange ganger har ikke du sagt dette nå?

 

dulfy:

Neste kamp er mot Middlesbrouh og jeg forventer en storseier! Minst 4-0

 

Dette er en grunn til at vi kan rote bort seriegullet. ALT for kravstore supportere.

Slik jeg har forstått det, så blir du misfornøyd om vi vinner med 3 mål mot Middlesbrough...?

Ja

Link to comment
Share on other sites

En ting er at vi tapte to poeng idag som i seg selv er utrolig skuffende med tanke på hvor vi befinner oss og hvilket utgangspunkt vi hadde for litt siden.

Hva som definitivt er mest skuffende for meg er den instillinga og holdningen enkelte viser idag. Jeg tenker da spesielt på Ade og Hleb. HELT ok å ha en dårlig da på jobben som de begge hadde, men for meg er det 100 ganger verre å se den attituden de viser. Og den viser de tydelig. Det er så synd.

 

Mulig å pisse vekk 5 poeng så fort!? :)

Link to comment
Share on other sites

Det positive er at vi endelig har Senderos der han skal være.

Han har tatt et sjumilssteg denne sesongen med Flamini.

Tross alt..fremtiden lover godt;-)

 

Gilberto derimot er nok i sin siste sesong i Arsenaltrøya.

Link to comment
Share on other sites

dulfy:

Neste kamp er mot Middlesbrouh og jeg forventer en storseier! Minst 4-0

 

Dette er en grunn til at vi kan rote bort seriegullet. ALT for kravstore supportere.

Slik jeg har forstått det, så blir du misfornøyd om vi vinner med 3 mål mot Middlesbrough...?

Ja

Bra supporter du.

Link to comment
Share on other sites

dulfy:

Neste kamp er mot Middlesbrouh og jeg forventer en storseier! Minst 4-0

 

Dette er en grunn til at vi kan rote bort seriegullet. ALT for kravstore supportere.

Slik jeg har forstått det, så blir du misfornøyd om vi vinner med 3 mål mot Middlesbrough...?

Ja

Bra supporter du.

Du er smart du.. (vet du hva ironi er?)

Link to comment
Share on other sites

Dagens konklusjoner: Spill ikke rugby OG fotball på samme bane, uavgjort er ut fra kampens bilde ok, Big Phil og Sagna var STORE i dag, INGEN kamper i PL er i prinsippet lette, vi leder serien med 2 poeng, og på kamptråder på dette forumet skrives det SINNSYKT MYE PISS!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Det er mye rar lesning her i denne tråden. Det er helt riktig at man skal være skuffet etter en slik kamp, men også viktig at man må moderere seg litt. Uansett e det verste jeg vet folk som er så optimistiske at det lyser lang vei at optimismen er falsk. Optimisme er ok det, men ikke under falske premisser!!!

Det er best å være realist, og realitetene sier oss at vi nå er i utfordrerposisjon (Chelsea kommer til å komme opp på 64p etter hengekampene, samtidig som de har både oss og Manu hjemme. ManU leder nok serien når midtukekampen er spilt, de har meget god mf, og de har oss hjemme. Ren logikk sier at de innbyrdes kampene resulterer i 2p til Chelsea, 4 til Manu og 1p til oss. Jeg er redd dette ikke går. Vi er avhengig av hjelp fra andre nå (i praksis) og det liker jeg ikke. Men men, man skal aldri si aldri...

 

Så litt om kampen i dag. Det viser seg å være en kunst å score på opplagte 100% sjanser. En del av sjansene til Adebayor er sjanser som vNistelrooy, Raul, Inzaghi og andre spisser av samme type sitter. Vår beste, og eneste, av denne type spisser er Eduardo... Selvsagt er jeg glad vi har Adebayor, for han har mange meget bra kvaliteter, men han er ikke komplett, slik mange har sagt. Jeg har sett på en del av sjansene Adebayor har bommet på i år og i fjor, og er ganske sikker på at Eduardo hadde satt alle sammen. Det jeg vil frem til er at Ade nok passer best med en som Eduardo, og at vi kanskje trenger en slik spiller foran neste sesong?

Link to comment
Share on other sites

Så litt om kampen i dag. Det viser seg å være en kunst å score på opplagte 100% sjanser. En del av sjansene til Adebayor er sjanser som vNistelrooy, Raul, Inzaghi og andre spisser av samme type sitter. Vår beste, og eneste, av denne type spisser er Eduardo... Selvsagt er jeg glad vi har Adebayor, for han har mange meget bra kvaliteter, men han er ikke komplett, slik mange har sagt. Jeg har sett på en del av sjansene Adebayor har bommet på i år og i fjor, og er ganske sikker på at Eduardo hadde satt alle sammen. Det jeg vil frem til er at Ade nok passer best med en som Eduardo, og at vi kanskje trenger en slik spiller foran neste sesong?

 

Det er brutalt mye sannhet i dette.

Link to comment
Share on other sites

Så litt om kampen i dag. Det viser seg å være en kunst å score på opplagte 100% sjanser. En del av sjansene til Adebayor er sjanser som vNistelrooy, Raul, Inzaghi og andre spisser av samme type sitter. Vår beste, og eneste, av denne type spisser er Eduardo... Selvsagt er jeg glad vi har Adebayor, for han har mange meget bra kvaliteter, men han er ikke komplett, slik mange har sagt. Jeg har sett på en del av sjansene Adebayor har bommet på i år og i fjor, og er ganske sikker på at Eduardo hadde satt alle sammen. Det jeg vil frem til er at Ade nok passer best med en som Eduardo, og at vi kanskje trenger en slik spiller foran neste sesong?

 

Det er brutalt mye sannhet i dette.

Ja ikke for å være så enormt negativ mot Adebayor ( han har tross alt reddet oss mange ganger), men hvor mange mål ville ikke en spiller som Eduardo eller Benzema scoret? Hvis vi hadde hatt RvP-benzema på topp neste sesong så tror jeg de to hadde slått alle scoringsrekorder! Adebayor spiller egentlig ganske dårlig i store perioder til tross for alle målene. Hvis du ser på en spiller som har 19 mål i PL så skulle du tro han var målfarlig hele tiden ala Torres. Men jeg orker ikke å reise meg engang når Ade kommer alene med keeper. Alltid den Henry avslutningen som bare Henry mestrer!

Link to comment
Share on other sites

Enig i at Adebayor prøver på for mye av det samme som Henry gjorde. Adebayor skyter alltid rett fram og ned mot lengste hjørne. Henry derimot, la til litt innsideskru og av og til litt høyde på skuddet mot lengste hjørnet. Adebayor greier ikke dette, og er rett og slett blitt ALT for forutsigbar.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...