Jump to content

09.03.2008 Wigan Athletic B


pekkiry

Hvem vinner?  

72 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Wigan Athletic FC - Arsenal FC

English Premier League - Week 29 - Søndag 9.mars 17.00 Norsk tid

 

TV Kanaler:

C+ Sport 1 (D/N/S only)

C+ Sport EXTRA

C+ Sport HD (Scania)

for øvrige kanaler se

her

 

Streams

 

Hoveddommer

Kommer

 

Skader

Rosicky

Song

Eduardo

Toure

 

Høydepunkter:

 

Siste 5 PL kamper

Wigan: T S T S U

Arsenal: S S S U U

 

Statistikker Arsenal og Wigan

 

Lenker:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 226
  • Created
  • Last Reply

Typisk kamp hvor vi driter oss ut. Det gikk såvidt i fjor, og det tror jeg det gjør i år også. 1 eller 2-0 til Arsenal. :D

 

Vi fortjener en seier her, nå som dommerne har vært så strenge mot oss. Snakker da om kampene mot Birmingham og Villa.

Link to comment
Share on other sites

Gleder meg ellevilt til å se gutta våre slå seg løs i premier league igjen! Nå er selvtilitten tilbake på topp og ja, dette blir supert! Jeg spår en slik oppstilling uten så mye info ang skader og lignende:

 

Almunia

Sagna - Senderos - Gallas - Clichy

Walcott - Fabregas - Flamini - Hleb

Adebayor - V. PERSIE

 

Har altså tro på å se den Flyvende Hollender tilbake! Ellers tror jeg Walcott tar den andre kanten(Hleb er selvskreven ;) ) Har ikke fått med meg mye ny info om Toure så satser på Senderos, som har vært :D i Toures fravær ;)

Dette tar vi 0-4, bare vent og se :P

Link to comment
Share on other sites

Tror vel Toure er tilbake her starter vel på benken tenker jeg.

 

Eboue har vel 1 kamp til karantene.

 

Ellers tror jeg ikke Van Persie starter han kommer vel inn i 2 omg sikkert.

 

Han kommer til å bli matcha forsiktig siden der er utrolig lenge siden han har spilt en kamp.

 

Tipper vi vinner med 2 mål tipper 3-1 :D

Link to comment
Share on other sites

Typisk kamp hvor vi driter oss ut. Det gikk såvidt i fjor, og det tror jeg det gjør i år også. 1 eller 2-0 til Arsenal. :D

 

Vi fortjener en seier her, nå som dommerne har vært så strenge mot oss. Snakker da om kampene mot Birmingham og Villa.

 

 

 

 

 

Ikke vær negativ, dette går sikkert strålende :P

 

Jeg tipper 2-0 ;)

Link to comment
Share on other sites

Skal være seier, og Wigan kommer ikke til å legge seg lavt iom at det er hjemmebane! Heldigvis for å si det sånn :P

 

VP starter ikke, da han skal matches forsiktig i starten, MEN han kommer inn!

 

Satser på 3-0 Mål scorere er ubetydlige!

Link to comment
Share on other sites

spiller vi slik som vi gjorde mot AC Milan. Kan dette se VELDIG skummelt ut for Wigan !

 

Håper wenger stiller med samme lag som mot AC Milan..

Men for satse på at van Persie hopper inn i slutt minuttene :P

Tror nok ikke han starter..

3-1 seier til oss :) Adebayor 2mål og van Persie 1mål nor han kommer inn :)

 

LYKKE TIL ! :D

Link to comment
Share on other sites

Skal vi ta ligagullet hjem dit det hører hjemme, så MÅ det bli seier i denne kampen. Håper vi får Milan-kampen ut av beina til søndag, og er klare for en ny god innsats:) Har hatt et tøft kampprogram denne uken, og skulle gjerne sett at vi hadde fått tilbake litt flere spillere nå, og det sies at vi har noen som nærmer seg:) Holder vi aggresiviteten oppe, og får til vårt offensive spill, bør ikke denne kampen være et stort hinder for oss. Så ut som vi var inne i en liten down-periode før Milan-kampen, men fra et eller annet sted hentet gutta nye krefter, og la oss håpe de gjør det igjen:)

Link to comment
Share on other sites

Vil ikke tippe hvem som vinner oppgjøret på JJB Stadium, om ikke voten er åpen til det er spilt 93 minutter (alltid tillegg). Guttene får bare bevise at dem klarer å prestere like godt i PL også. Vært en liten downperiode med B.ham og A. Villa nå, på høy tide å snu dette viss vi skal heve det gjeveste troféet.

 

Håper vi stiller samme lag som mot Milan, med Walcott i stedet for Eboué.

Link to comment
Share on other sites

Tror dette blir en vanskelig kamp. Men guttene

har fått den nødvendige selvtilliten og det tror jeg går utover Wigan denne gangen.

En jevn kamp som vi er uhyre effektive i. Da blir det til slutt 4-0.

 

Laget

 

Almunia

 

Sagna Gallas Senderos Clichy

 

Hleb Flamini Cesc Diaby

 

Walcott Ade

 

På tide med et hat-trick nå Ade;-)

Link to comment
Share on other sites

Håper på:

 

------------Almunia-------------

Sagna-Gallas-Senderos-Clichy

Walcott-Fabregas-Flamini-Hleb

--------Ade-----Bendtner------

 

Enig i lagoppstillinga, bortsett fra at jeg ville hatt Lehamnn i mål, men det er jo ganske usannsynlig. Kanskje van Persie får prøve seg litt mot slutten også? Begynner å bli utålmodig nå. :P

Link to comment
Share on other sites

Tviler på at vi spiller like bra mot Wigan som mot Milan. Dette er en helt annen bane og Kirkland har gått ut i media og sakt at de kan vinne pga den banen.

 

Vi kommer heller ikke til å få så mye rom. Det var jo ekstremt med rom på midtbanen mot Milan og Fabregas fikk lov til å ta det med ro og styre. Det skjer ikke i denne kampen!

 

Men vi har fått selvtilliten tilbake! Hvis RvP starter så vinner vi!

Link to comment
Share on other sites

Tror det kan bli brakseier til Arsenal. Håper Walcott får starte istedet for Eboue, og at vi får se RVP spille igjen. Wigan er et lag vi skal slå, og de er ikke så gode denne sesongen som de var forrige sesong.

4-0 eller mere tipper jeg. :)

 

Eboue har jo enda karantene, så han slipper vi

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...