Jump to content

Jack Wilshere


vegfos

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Det ligger an til en ny kontrakt til Jack Wilshere. http://www.mirror.co...ontract-1458345 og http://www.dailymail...ew-captain.html

 

Gode nyheter, jeg håper det blir noe av det. Han er fremtiden. At den er lengre enn fem år er perfekt, enkelte av ryktesprederne på nett hevder det er snakk om sjuårskontrakt - samme opplegget som Fabregas signerte i sin tid. Da blir det noen ekstra pund når han går til City om et par år ihvertfall.

Edited by bjornage
Link to comment
Share on other sites

Spennende å se om han signerer. Det kan være slike pennestrøk vi trenger på langtidskontrakter for å bygge tillit innad i spillergruppen. Personlig mener jeg det er stor risiko å signere for Arsenal slik stå er nå. Om det er spessielt smart av Wilshere (som i god form er bedre enn de fleste andre i troppen), vil nå vise seg. Uansett så vil Arsenal FC tjene godt på det om han skulle bli solgt ett par år etter signering av langtidskontrakt. Og hvis ting ikke bedrer seg så blir han solgt.

Edited by Marius-
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Var dette hans nestbeste kamp i Arsenaltrøya? Gjorde mye fint både framover og bakover. Spesielt likte jeg hvordan han kjapt satte fart framover etter egne og andres gjenvinninger. Det er moro å se på Arsenal når overgangsspillet går kjapt. Jack var vår beste til det i dag.

 

Fikk en 'nesten-Diaby-følelse'

Edited by RastaPinky
Link to comment
Share on other sites

Helt enig i at han var MoM igår. Flere som syntes Alsaker (som jeg forøvring mener er en av de bedre kommentatorene på TV2 PL) sa mye rart igår? Reagerte på at han mente Gervinho var Arsenal desidert beste (Gerv var god igår absolutt). Samt han kallte en klokkeren Rosiscky takling styggt spill.

Link to comment
Share on other sites

Wilshere i ferd med å undertegne ny langtidskontrakt som gjør han blant våre best betalte. Visstnok også forhandlinger med Gibbs og Ramsey. De fleste her inne kunne vel tenkt seg at Ramsey ikke fikk noen ny kontrakt, men vi vet jo alle at Wenger har stor tro på waliseren

 

Ser helst at klubben utsetter en eventuell kontraktfornyelse med Ramsey i et år eller noe slikt så kan heller Walcott få de £20k ekstra i uka som han har fortjent. Ramsey har pdd. ikke gjort seg fortjent til en lønnsøkning.

Edited by Stefan B
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Bare jeg som frykter for denne karen her? Som i 09/10 spilte han nærmest utrettelig 90 minutter i hver eneste kamp og endte opp med å bli skadet i godt over et år som et resultat av det.

 

For andre spillere så går det kanskje greit å spille så mye fotball, men for Wilshere som er ung og har en veldig energisk spillestil og er den spilleren i Premier League (vil jeg påstå) som blir sparket ned mest.

 

Er alternativene virkelig så dårlige bak Wilshere (og Cazorla og Arteta for den saks skyld) at vi er avhengige av han i hver bidige kamp?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Wilshere gjorde mye bra offensivt mot Liverpool. Lekte med Lukas ved noen anledninger. Defensivt synes jeg han var langt svakere. Han har et par gode gjenvinninger, men jeg savner viljen til å jobbe hjemover. Med Cazorla og Wilshere på banen samtidig spiller vi noe lignende 4-1-4-1. Jeg synes Ramsey hadde en god kamp, men når han blir så alene om å gjøre grovjobben ender det med noen misser av og til. Vårt vaklende forsvar ble utsatt for mange prøvelser fordi vår midtbane ikke var balansert. Om det er Wilshere som er udisiplinert eller Wenger som er for offensiv vet jeg ikke, men vi er latterlig sårbare bakover når både Santi og Jack spiller sentralt offensivt.

Link to comment
Share on other sites

Jeg syntes ikke kampen igår viser at vi er for sårbare når jack og wilshere er offensive. Måla og sjansene imot kommer av ENORME brølere som gjøres.

Jeg kan ikke huske en stor sjanse som de fikk sålenge ingen der bak serverte ballen på sølvfat eller lignende.

 

Vi var aggresive mot liverpool, særlig våre offensive spillere løp og presset liverpool langt oppe. Dette fungerte veldig bra. Dette gjorde ikke liverpool i samme grad mot oss, men alikevel så gjøres enorme feil bak der.

 

Ferguson hadde degradert forsvaret vårt til x ant reservekamper og kjøpt nytt på flekken. Klar beskjed om at slikt ikke tolereres. Hos oss er det bortforklaringer med at de ønsker å gjøre det så bra at de ikke får det til.

Link to comment
Share on other sites

Wilshere gjorde mye bra offensivt mot Liverpool. Lekte med Lukas ved noen anledninger. Defensivt synes jeg han var langt svakere. Han har et par gode gjenvinninger, men jeg savner viljen til å jobbe hjemover. Med Cazorla og Wilshere på banen samtidig spiller vi noe lignende 4-1-4-1. Jeg synes Ramsey hadde en god kamp, men når han blir så alene om å gjøre grovjobben ender det med noen misser av og til. Vårt vaklende forsvar ble utsatt for mange prøvelser fordi vår midtbane ikke var balansert. Om det er Wilshere som er udisiplinert eller Wenger som er for offensiv vet jeg ikke, men vi er latterlig sårbare bakover når både Santi og Jack spiller sentralt offensivt.

Har ikke sett dette innlegget før nå, men kunne ikke vært mer enig. Syns Wilsheres opptreden mot Liverpool var maks godkjent. Ikke noe å hoppe i taket over. Defensivt er han fortsatt middelmådig, og det ble for lite effektivt framover. Ramsey gjorde egentlig en fantastisk kamp med tanke på hvor høyt vi kunne stå til tider og hvor dårlige Cazorla og Wilshere var bakover (som vanlig).

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...