Jump to content

2008.01.29 Newcastle Utd H


Mr Chapman

Hvem går seirende av banen?  

62 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Arsenal - Newcastle United

29. Januar 2008 - Klokken 20:45 Norsk tid

 

TV Kanaler:

Canal + Sport 1 (Kommentator: Kenneth Fredheim)

 

Streams:

Myp2p.eu

Forumets stream-tråd

 

Hoveddommer:

Mike Riley

 

Skadesituasjon:

Arsenal.com - Injury News

 

Høydepunkter:

Verdensvevet.com

 

Formkurve:

Arsenal: S U U S T S

Newcastle: T U T S U T

 

Siste fem møter:

FAC, 26-01-08 Arsenal 3-0 Newcastle Utd

PL, 05-12-07 Newcastle Utd 1-1 Arsenal

LC, 25-09-07 Arsenal 2-0 Newcastle Utd

PL, 09-04-07 Newcastle Utd 0-0 Arsenal

PL, 18-11-06 Arsenal 1-1 Newcastle Utd

 

Lenker:

Arsenal.com - Match Menu

Newcastle Official Club Site

Premier League Official Home Site

 

God kamp!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 120
  • Created
  • Last Reply

Ikke en enkel oppgave for gutta i morgen, men heller ingen vanskelig. Skal være serier, slo dem ut av FA ganske så greit, så da må det gå greit i morgen også. Jaja, cup er cup vet det ;)

 

Bare gutta holder seg på jorda og ikke tenker på at de skal gruse dem så skal dette gå vår vei og opp på toppen der vi hører hjemme :)

Link to comment
Share on other sites

Fredheim som kommentator. Herlig :)

 

Desverre frykter jeg at alle gode ting kan bli 3 for Keegan.

En gang må han seire, og hadde det ikke vært typisk???

Kanskje han bare brukte FA cupen for å teste ut nye spillere og taktikker, for så å peise på i denne kampen ;) ? Uansett er dette en kamp vi skal vinne. Tradisjonelt har vi alltid jevne kamper mot Newcastle. og første omgangen bekreftet det. Heldigvis har newcastle hatt en tendens til å rakne i år, så dere skal ikke se bort ifra at vi scorer et par sene mål i morgen også ;).

 

Er temmelig sikker på at dette blir laget:

Almunia

Sagna Gallas Senderos Clichy

Hleb Fabregas Flamini Diaby

Ade Dudu

Link to comment
Share on other sites

dette blir spennende, jeg frykter at vi får det vanskeligere idag enn på lørdag. Jeg så ikke kampen da men skjønte at Castle var gode i 1. omgang. Får håpe vi kan sette treykket fra starten av og få et par kasser i 1. omgang.

 

Alltid skummelt med flere kamper mot samme motstander på kort tid synes jeg, men får håpe det ikke slår til denne gangen!

Link to comment
Share on other sites

Voldsom optimisme det var her a.... Tror ikke dette blir seier med kalas-sifre, men forhaapentligvis en komfortabel match. Mye avhenger av at hleb,cesc,ade har dagen. faar vi sjansene setter vi dem i langt storre grad enn hva som var tilfelle ifjor ihvertfall ! :unsure: haaper og tror paa cesc idag

Link to comment
Share on other sites

Konge at kampen er i dag og ikke i morgen ;) Blir kos med kamp rett etter trening som en del ganger før :unsure:

 

Håper vi klarer å sette litt press på ManU med seier her, skal strengt tatt være en ganske overkommelig oppgave å slå Newcastle hjemme men en vet aldri. I tillegg til at de tok poeng fra oss før i sesongen har de utvilsomt spillere med stort uforløst potensiale.

 

Likevel god tro på en ny trepoenger på hjemmebane!

Link to comment
Share on other sites

En tøff kamp mot et lag som ikke har fått ut sitt potensiale så langt i sesongen. Et trenerskifte pleier alltid å gi et løft, men så langt har det ikke skjedd med Newcastle. Men så har de også møtt ManU og Arsenal i kampene :unsure:

 

Alt annet enn seier vil være skuffende i dag, men jeg tror som sagt det blir svært tøft. Tipper på seier med et mål som puttes i starten av 2.omgang.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...