Jump to content

2008.01.29 Newcastle Utd H


Mr Chapman

Hvem går seirende av banen?  

62 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 120
  • Created
  • Last Reply

En ting som gjør meg skikelig skuffa over Arsenal idag er rett og slett supporterne! (eller tilskuerne)

 

Langside er langt fra halvful! (den vi ser fra tv skjermen)

 

60 127 tilskuere på Emirates Stadium. Står det på vgnett, så det er vel så godt som fullt. Men mange av disse har hatt en lei tedens til å gå tidlig når kampene ser ut til å være avgjort.

Link to comment
Share on other sites

En ting som gjør meg skikelig skuffa over Arsenal idag er rett og slett supporterne! (eller tilskuerne)

 

Langside er langt fra halvful! (den vi ser fra tv skjermen)

 

Men mange av disse har hatt en lei tedens til å gå tidlig når kampene ser ut til å være avgjort.

 

Var egentlig det jeg mente, men det gikk litt kjapt i svingene her når jeg skreiv :P

 

Jeg føler at det blir som kjøpetv...Man ser helt til du skjønner hva som skjer og man har fått den gleden man ville ha og så går du for du må rekke å lufte hunden før du skal se på kveldsnytt!

 

Kanskje dårlig sammenligning, men håper dere skjønner poenget. Skal jo bli igjen å applaudere for laget som presterte så bra at vi vant i dette tilfelle 3-0. Tapet mot Tottenham, takket hvertfall en Arsenal spiller de som hadde blitt igjen istedenfor å bare gå rett i dusjen...Litt seint til å prøve å forklare, men får håpe jeg klarte det sånn at hvertfall 1/4 skjønte noe av det B)

 

Top of the League B)

Link to comment
Share on other sites

Fantastisk lagseier i dag. Var nyydelig fotball og kvelden kunne ikke blitt bedre.

Almunia: 7 - lite å gjøre håndterte alt med glans

Sagna:8 - Fantastisk kamp av gutten. Løper sinnsykt mye 8

Gallas: 7,5- Han gjør jobben, trekker ned den siste lille hendelsen

Senderos: 7,5- Trygg, veldig god på hodet. Og virker faktisk ikke så treig i dag

Clichy:7,5- Han har aldri en dårlig dag. Som forsvarrekka veldig god

Hleb:7- Gjør mye bra, og er på vei tilbake. Men detter litt bort.

Fabregas:7,5 - God i dag

Flamini: 10 - FANTASTISK

Diaby: 7- passningene satt som smurt i dag

Dudu: 6,5- Detter ut av kampen pga gode stoppere hos castle. Var ikke hans kamp

Adebayor: 8- Han er i strålende form. Takk for at han er vår spiller. Ligner mer og mer på en ny verdensener i spissrollen

Bendtner: 7,5 - Uegoistisk og vinner alle dueller

Resten fikk ikke nok tid

Link to comment
Share on other sites

Senderos nesten helt Bramblefri denne gangen også.

 

Begynner å tro om John Inge ikke har fått seg litt for sterke Senderos-briller etter et par brukbare kamper. :P

Fyren hadde tre eller fire stygge feilpasninger bare i andre omgang, et lag med bedre spisser enn Owen og Smith ville fort ha straffet oss i minst en av episodene.

 

Keegan har litt av en jobb foran seg.

Link to comment
Share on other sites

3 poeng! Og tilbake på toppen, hvor vi hører hjemme...

Ade scorer som vanlig! 9 mål på 7 kamper nå? Flamini's mål var et av årets peneste! Endelig noen som skyter (likt å sett Hleb gjøre det samme). Håper også dette hjelper for lønna hans, han fortjener hva han vil ha. Hva som skjedde med han i sommer er umulig å finne ut. Han er hvertfall minst like sikker i første elleveren som Fabregas nå. Og nok et Clean Sheet, uten Toure! Lukter gull lang vei nå. Får bare håpe Ronaldo går på en smell i morra og vi enda topper serien. Det var det, så er det tøff bortekamp mot City til helga. Men det går selvfølgelig greit!

Link to comment
Share on other sites

Fantastisk kveld på Emirates :P

Godt å iaf få låne ligaledelsen en dag, skulle ManU vinne i morgen får vi en ny sjanse til å sette press på de lørdag da vi begge møter gode lag borte. Skal ikke mase om ManU nå, det får vi ta i morgen.

 

Flamini gjør en helt utrolig kamp på midten, denne suksessen unner jeg Flamini mer enn noen annen. Fantastisk spiller og kanskje en enda bedre type. Adebayor er god og helsiken så mye det kan bety at Togo ikke kvallet inn til AfricaNations-cup. Almunia er veldig våken, flere veldige gode inngripener på gjennombruddsballer. Clichy er knallgod men bør øve litt innlegg med Beckham. Midtstopperne er stort sett trygge, de gjør det mye bedre enn en kunne fryktet både utifra Gallas fjorårssesong og Senderos sine variable prestasjoner tidligere. Sagna er på nytt solid. Hleb er god men gjør innimellom rare ting, og når skal han få beskjed om å skyte mer, må bare skyte når han står på 10-11 meter med ingen tett oppi. Diaby viser innimellom hva kan men innsatsen og gløden vi ser hos f eks Flamini er der ikke. Fabregas fortsetter under pari men vi får bare håpe scoringen gir han selvtillit. Så lenge Flamini spiller så fantastisk som han gjør så ser jeg på å la Fabregas spille seg inn i det igjen som den beste løsningen. Eduardo er ganske usynlig men likevel synes jeg han skal fortsette fra start. En avslutter av rang som fort kan avgjøre kamper der vi ikke kjører over motstanderen. Bendtner er nok en gang god når han kommer inn, en fin spiller å ha på benken for oss. Walcott skulle gjerne fått en goal, men så lenge han holder seg skadefri tror jeg han vil blomstre utover. Kanskje han burde drilles litt mer i en rolle? Gilberto gjør ikke mye når han kommer inn, ønsker han å bli i klubben tross lite spilletid er det bare bra. Og så Flamini da B) Helt utrolig som han har blomstret nå, en fryd å se på. Hva kan han ikke i dag? At det var han som skulle smelle den i krysset fra det holdet må jeg bare si jeg ikke hadde trodd.

 

Ligaleder i minst ett døgn folkens B)

Link to comment
Share on other sites

:P Ny spasértur i parken. Newcastle ligner en dumpekandidat. Vi ligner et gull-lag. Adebayor, Flamini og Senderos er ikke så ubrukelige som alle skulle ha det til på denne tiden i fjor. Mike Riley er en gooner. I hvert fall de siste tyve minuttene av dagens match. Og det er bare én Arsene Wenger.

 

Fortsatt trivelig å være gooner med andre ord.

Link to comment
Share on other sites

Senderos nesten helt Bramblefri denne gangen også.

 

Begynner å tro om John Inge ikke har fått seg litt for sterke Senderos-briller etter et par brukbare kamper. :P

Fyren hadde tre eller fire stygge feilpasninger bare i andre omgang, et lag med bedre spisser enn Owen og Smith ville fort ha straffet oss i minst en av episodene.

 

Keegan har litt av en jobb foran seg.

 

Prøver å være positiv. Merk at han ikke er helt Bramblefri. Bare nesten.

Link to comment
Share on other sites

Jeg fikk endel kommentarer når jeg valgte flamini på drømmelaget mitt,men må si at den mannen er bare helt topp!

Han er banens beste i første omg.Suveren jobb defansivt og en drivkraft offensivt,rett å slett en herlig spiller!

 

Diaby derimot,er vel omgangens dårligste.

Virker som om han kjeder seg der ute,og det er nesten som om gutten er vaksinert mot å ta i litt.

Mulig det er skaden han fikk i starten som hemmer han,,håper det.

 

God 1 omg av gutta,,nå gjelder det bare å holde tett i 2 omg :P

 

 

hehe, du får nok mange kommentarer fremdeles. Han var BB idag riktignok, men det skal vel mer enn en god halvspilt sesong før han er verdig en All star plass...

 

Diaby derimot, synes han var en av våre bedre idag, og han hadde sin beste kamp på veldig lenge. Det bor mye fotball i den gutten der. Mener han også er ett større talent enn nevnte Flamini.

 

Senderos var den svakeste idag, mange feilpasninger, og noen horible løp med ball på egen halvdel, han har tatt seg opp i forhold til tidligere i år. Men han er fortsatt den desiderte weakest link i dette laget.

 

Uansett, deilig med seier og tabelltopp igjen, skal ikke klage for mye da B)

Link to comment
Share on other sites

Deilig endelig å være på topp igjen der vi hører hjemme, spørs bare om det blir en dag vi holder oss der oppe...

 

Herlig å gå innpå vg.no etter kampen å se det står "Arsenal knuste Newcastle - igjen "

Link to comment
Share on other sites

Sinnsykt treff av Flamini!! Er det en person på laget som fortjener det, så var det jaggu rette skoen som fikk det i dag! sviiit!!

 

Har lagt ut måla HER!

 

filen er selvutpakkende rar fil, bare dobbeltklikk på den. den er passordbeskyttet. for å finne passordet; gå til http://www.arsenal-goals.com og klikk på celldorado banneren på høyre side.

 

Nederst står en del tekst. Den siste linjen ser slik ut:

 

Celldorado tilbyr <passordet>, unike tjenester med topp standard.

 

Finn ordet som mangler :P (det er jo litt artig også dette eller?? litt hjernetrim eller å ha glodd på en ball blitt sparket på i 90 minutter hehe)

Link to comment
Share on other sites

Sinnsykt treff av Flamini!! Er det en person på laget som fortjener det, så var det jaggu rette skoen som fikk det i dag! sviiit!!

 

Har lagt ut måla HER!

 

filen er selvutpakkende rar fil, bare dobbeltklikk på den. den er passordbeskyttet. for å finne passordet; gå til http://www.arsenal-goals.com og klikk på celldorado banneren på høyre side.

 

Nederst står en del tekst. Den siste linjen ser slik ut:

 

Celldorado tilbyr <passordet>, unike tjenester med topp standard.

 

Finn ordet som mangler :P (det er jo litt artig også dette eller?? litt hjernetrim eller å ha glodd på en ball blitt sparket på i 90 minutter hehe)

 

 

 

hmmm,skjønte ikke så veldig mye av de der !!!!

Link to comment
Share on other sites

De to første målene var fantastiske. Herlig trekant spill i forkant av inlegget til Flamini på det første målet. Skuddet til Flamini var ikke verst det heller ;9. Lignet veldig på målet til Larson mot spurvene tidligere i år. Det siste målet luktet litt offisde. Er usikker, litt vanskelig å bedømme når kameravinkelen er så skeiv. Uansett bra av Bendtner!

 

Ellers gjør backene våre det veldig bra i dag! De har begge flere gode crossere, og Clichy hadde kun én dårlig. Gallas og Senderos er sett under ett gode, men begge har et par skumle episoder som ville blitt straffet hardere mot bedre motstand. Heldigvis er Almunia veldig solid i dag, redder det som kan reddes. MEN jeg skjønner ikke hvorfor han steller seg i det ene hjørnet på frisparket. Veldig mange spillere som lett klarer å plassere ballen løst over muren og inn i hjørnet før Almunia ville rukket fram. Flamini er fantastisk i dag. En assist, et mål og mye bra jobbing og taklinger. Synd at Cesc ikke viste gamle takter. Jeg trodde at han ville vise noe glimt av normal klasse, men det var labert i dag. Han scorte i alle fall et mål, som jeg tippet at han ville :P. Den største skuffelsen i dag var desverre Hleb. Hverken pasningene eller driblingene satt som tidligere i år. EN gang i andre omgang sendte han en alt for hard pasning til Dudu, der han kunne sent han alene gjennom med en ekstremt enkel ball. Diaby hevet seg enda mer fra sist kamp. Hadde flere gode crossere i første, dog et par tamme skuddforsøk i andre B). Det hadde jo Flamini også, men han traff da i alle fall skikkelig til slutt ;). Adebayor fortsetter sin fine form. Vi bør være glad for at Togo ikke kvalifiserte seg til Afrikamesterskapet!

 

Det tok en hel halvtime før vi begynte å vise klasse. Kvarter fortere enn sist kamp. Bra hvis vi kan fortsette den formstigningen B). Herlig å være tilbake på tabelltopp. Nok et clean sheat på oss, DEILIG! Snart er Toure, Rosicky og van Persie tilbake igjen. Lurer på hvor gode vi faktisk kan være offensivt dersom alle foran hadde vært i toppform. Ade, Hleb, Fab, Flamini og van Persie har alle hatt kamper i år der de har vært helt uovervinnelige. Rosicky har ikke hatt en slik kamp i år om jeg husker helt riktig, men han har vært en av våre mest stabile spillere. Hehe, Arsenal er nok ikke et one-man-team ;)

Link to comment
Share on other sites

Sinnsykt treff av Flamini!! Er det en person på laget som fortjener det, så var det jaggu rette skoen som fikk det i dag! sviiit!!

 

Har lagt ut måla HER!

 

filen er selvutpakkende rar fil, bare dobbeltklikk på den. den er passordbeskyttet. for å finne passordet; gå til http://www.arsenal-goals.com og klikk på celldorado banneren på høyre side.

 

Nederst står en del tekst. Den siste linjen ser slik ut:

 

Celldorado tilbyr <passordet>, unike tjenester med topp standard.

 

Finn ordet som mangler :P (det er jo litt artig også dette eller?? litt hjernetrim eller å ha glodd på en ball blitt sparket på i 90 minutter hehe)

 

 

takker for måla!

Link to comment
Share on other sites

Sinnsykt treff av Flamini!! Er det en person på laget som fortjener det, så var det jaggu rette skoen som fikk det i dag! sviiit!!

 

Har lagt ut måla HER!

 

filen er selvutpakkende rar fil, bare dobbeltklikk på den. den er passordbeskyttet. for å finne passordet; gå til http://www.arsenal-goals.com og klikk på celldorado banneren på høyre side.

 

Nederst står en del tekst. Den siste linjen ser slik ut:

 

Celldorado tilbyr <passordet>, unike tjenester med topp standard.

 

Finn ordet som mangler :P (det er jo litt artig også dette eller?? litt hjernetrim eller å ha glodd på en ball blitt sparket på i 90 minutter hehe)

 

 

takker for måla!

Link to comment
Share on other sites

gidder ikke kritisere noen etter denne kampen jeg!!

 

synes vi spilte en meget god kamp og det var en fornøyelse og se på igjen etter par tvilsome kamper i det siste..

for hver kamp vi vinner på rappen nå kommer vi til og få mer og mer troen på at det er mulig og hente hjem noen trofeer..

 

moan u har jo en litt vrien kamp i morgen, kommer til og titte på og krysse fingrene :P

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...