Jump to content

2008.01.29 Newcastle Utd H


Mr Chapman

Hvem går seirende av banen?  

62 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Sinnsykt treff av Flamini!! Er det en person på laget som fortjener det, så var det jaggu rette skoen som fikk det i dag! sviiit!!

 

Har lagt ut måla HER!

 

filen er selvutpakkende rar fil, bare dobbeltklikk på den. den er passordbeskyttet. for å finne passordet; gå til http://www.arsenal-goals.com og klikk på celldorado banneren på høyre side.

 

Nederst står en del tekst. Den siste linjen ser slik ut:

 

Celldorado tilbyr <passordet>, unike tjenester med topp standard.

 

Finn ordet som mangler :P (det er jo litt artig også dette eller?? litt hjernetrim eller å ha glodd på en ball blitt sparket på i 90 minutter hehe)

 

 

Hvor er det jeg skriver inn passordet ?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 120
  • Created
  • Last Reply

Herlig spiller Flamini er. Nå er det han som er hjertet i laget.

Makan til spiller. Han er overalt og et fantastisk mål.

Ellers er det bare å si Adebayor Adebayor give him the ball

and he will score.

 

Banens suverene spiller: Mathieu Flamini

Link to comment
Share on other sites

Dette var mycket bra! Alle 3 målene var veldig fine og kom etter bra spill. men at vi får det såpass lett har med at Newcastle er ræv-dårlige. De spiller jo med null selvtillit! med en sånn start under ny manager ser det skummelt ut for Toon!

 

Flamini var banens konge! Synes Diaby var positiv igår og prøvde på endel ting, ikke alt som funker. Jeg skulle gjerne likt å se han sentralt i banen, men med fabregas og Flamini der i form er det håpløst å konkurrere seg inn der! Clichy synes jeg også er meget god igår. Og Almunia virker sikker i mål! Litt nølende et par ganger.

 

Nice!

Link to comment
Share on other sites

Bunn solide greier! Arsenal er tydeligvis på gang igjen! Flamini var kampens ener, og hvilken scoring! Diaby er på gang, spiller endelig MED lagkameratene, og nå ser vi glimt av hva som bor i ham. Clichy imponerer meg mer og mer, han er i ferd med å overgå sine forgjengere på venstrebacken, skjønt han har en del å gå på offensivt. Men hvilken ro! Almunia fortjener skryt. God kamp. Og gledelig å se at Fabregas endelig er på gang igjen. Og Adebayor spilte nok en god kamp. Eduardo ble litt for mye borte, Hleb gjør mye bra, men gjør som vanlig en del rare valg. Sagna og Gallas er solide der bak, ja Sagna er et av årets kjøp. Senderos gjør en brukbar kamp, uten noen store feil, men han viser som vanlig tegn på sin sviktende teknikk, og at han lett blir stresset når han er presset. Derfor klarer man liksom ikke HELT å stole på ham. Men viktigst av alt var likevel at LAGET endelig fremsto med den nødvendige autoritet igjen. Dette lover bra. Det eneste jeg er virkelig bekymret for er skader på sentrale spillere som Flamini, Toure og Adebayor. Selv om laget har en bred stall virker det ikke som de som tripper på dørstokken HELT er klare for å ta over. La oss håpe Rosicky og Toure snart er tilbake, og hvor blir det av van Persie? Disse kan bli viktige utover våren!

Link to comment
Share on other sites

Mye vakkert å trekke frem fra gårdagens kamp.

 

- Tre fantasktiske mål, samt imponerende forarbeid på målene.

- Adebayor med nok en heading. Får flashback til tiden med innlegg fra Dixon og Winterburn til Alan Smith.

- Flamini er kampens gigant. Viser hvor viktig han er for laget.

- Fabregas og Diaby er på gang. Måtte det fortsette!

- Tre plussmål i boka.

- Kun et gult kort og ingen skader.

 

Nå venter Man City borte. Vi går for nok en seier!!

Link to comment
Share on other sites

Sinnsykt treff av Flamini!! Er det en person på laget som fortjener det, så var det jaggu rette skoen som fikk det i dag! sviiit!!

 

Har lagt ut måla HER!

 

filen er selvutpakkende rar fil, bare dobbeltklikk på den. den er passordbeskyttet. for å finne passordet; gå til http://www.arsenal-goals.com og klikk på celldorado banneren på høyre side.

 

Nederst står en del tekst. Den siste linjen ser slik ut:

 

Celldorado tilbyr <passordet>, unike tjenester med topp standard.

 

Finn ordet som mangler :) (det er jo litt artig også dette eller?? litt hjernetrim eller å ha glodd på en ball blitt sparket på i 90 minutter hehe)

Celldorado-banner?? Finnes ikke noe slikt på den siden jeg får opp da jeg åpner linken din. Det som er lengst til høyre hos meg er en reklame for en peis på mobilen....

Link to comment
Share on other sites

Sinnsykt treff av Flamini!! Er det en person på laget som fortjener det, så var det jaggu rette skoen som fikk det i dag! sviiit!!

 

Har lagt ut måla HER!

 

filen er selvutpakkende rar fil, bare dobbeltklikk på den. den er passordbeskyttet. for å finne passordet; gå til http://www.arsenal-goals.com og klikk på celldorado banneren på høyre side.

 

Nederst står en del tekst. Den siste linjen ser slik ut:

 

Celldorado tilbyr <passordet>, unike tjenester med topp standard.

 

Finn ordet som mangler :) (det er jo litt artig også dette eller?? litt hjernetrim eller å ha glodd på en ball blitt sparket på i 90 minutter hehe)

Celldorado-banner?? Finnes ikke noe slikt på den siden jeg får opp da jeg åpner linken din. Det som er lengst til høyre hos meg er en reklame for en peis på mobilen....

 

Trykk på peisen du....!!! :D

Link to comment
Share on other sites

Sinnsykt treff av Flamini!! Er det en person på laget som fortjener det, så var det jaggu rette skoen som fikk det i dag! sviiit!!

 

Har lagt ut måla HER!

 

filen er selvutpakkende rar fil, bare dobbeltklikk på den. den er passordbeskyttet. for å finne passordet; gå til http://www.arsenal-goals.com og klikk på celldorado banneren på høyre side.

 

Nederst står en del tekst. Den siste linjen ser slik ut:

 

Celldorado tilbyr <passordet>, unike tjenester med topp standard.

 

Finn ordet som mangler :) (det er jo litt artig også dette eller?? litt hjernetrim eller å ha glodd på en ball blitt sparket på i 90 minutter hehe)

 

Årets Arsenal mål hittel :D

Link to comment
Share on other sites

Sinnsykt treff av Flamini!! Er det en person på laget som fortjener det, så var det jaggu rette skoen som fikk det i dag! sviiit!!

 

Har lagt ut måla HER!

 

filen er selvutpakkende rar fil, bare dobbeltklikk på den. den er passordbeskyttet. for å finne passordet; gå til http://www.arsenal-goals.com og klikk på celldorado banneren på høyre side.

 

Nederst står en del tekst. Den siste linjen ser slik ut:

 

Celldorado tilbyr <passordet>, unike tjenester med topp standard.

 

Finn ordet som mangler :) (det er jo litt artig også dette eller?? litt hjernetrim eller å ha glodd på en ball blitt sparket på i 90 minutter hehe)

 

Årets Arsenal mål hittel :P

 

Nja... Vil si Diaby sitt mål mot Derby var finere :D Men det var VELDIG fint da.. :)

Link to comment
Share on other sites

Hva i alle dager?! Er kampen i dag?!

 

Huff.. føler meg dum nå, når jeg klikker meg gjennom kanalene, og ser Arsenal - Newcastle. Da tenkte jeg det kunne være reprise på FA Cup kampen, så jeg setter meg ned, og tenker at jeg kan se den igjen, ettersom vi var rimelig bra, da jeg ser LIVE oppe i hjørnet. Jeg var sikker på at denne kampen var til helga jeg..

 

Må du våkne gutt! :)

 

Jeg ble vekket i tide til å få med meg samtlige mål i det minste. :D

 

Nei, herlig kamp! Nydelig å se Mathieu gjøre en så enorm stor kamp. Klarte ikke å slutte å le etter at han putta den i vinkelen. Jeg satt bare og lo og lo! Enormt fint.

 

Ellers bra å se at Cesc scorer igjen. Har vel ikke skjedd siden november, og jeg håper han kan fortsette dette videre.

Link to comment
Share on other sites

Jeg bommet på tidspunktene, men resultatet ble nå greit nok :-)

 

De som imponerte meg mest i går var følgende:

 

Diaby - Vanvittig gode pasninger innimellom, og god til å skaffe seg plass. STORT fremskritt for han

 

Flamini - Løpe, løpe, tackle og løpe enda mer har vært hans varemerke hele tiden. I går viste han gode innlegg, pasninger og et fantastisk skudd. Selv om han nok treffer på disse en av hundre ganger, så var det herlig at han klarte det nå. Signer kontrakt!!!!

 

Clichy - Verdens beste venstreback! Who the F*** is A. Cole??? :-)

 

Almunia - Ekstremt våken for å se så trøtt og avslappet ut! Raske reaksjoner, og viser keeperspill av toppklasse. Helt klart flere klasser foran Fabianski enda, og forsvarer valget til Wenger.

 

Fabregas - Viser glimt av form på gang igjen. Ingen stor kamp, men forbedring.

 

Adebayor - Smil, finter, skudd og kjemping. Who the F*** is Henry??? :)

 

Sagna - Meget solid kamp igjen, og fremstår som et knallkjøp av Wenger.

 

Resten presterte det man bør forvente av de, men herlig å få nok en seier. Nå er det bare å benke seg og håpe på et mirakel fra Pompey i dag!!

Link to comment
Share on other sites

Sinnsykt treff av Flamini!! Er det en person på laget som fortjener det, så var det jaggu rette skoen som fikk det i dag! sviiit!!

 

Har lagt ut måla HER!

 

filen er selvutpakkende rar fil, bare dobbeltklikk på den. den er passordbeskyttet. for å finne passordet; gå til http://www.arsenal-goals.com og klikk på celldorado banneren på høyre side.

 

Nederst står en del tekst. Den siste linjen ser slik ut:

 

Celldorado tilbyr <passordet>, unike tjenester med topp standard.

 

Finn ordet som mangler :) (det er jo litt artig også dette eller?? litt hjernetrim eller å ha glodd på en ball blitt sparket på i 90 minutter hehe)

Ja det er spennende å lete etter passordet! :D

Tusen takk for målene anyway...

 

Stroll in the park dette.

BB: FLAMINI

Link to comment
Share on other sites

Sinnsykt treff av Flamini!! Er det en person på laget som fortjener det, så var det jaggu rette skoen som fikk det i dag! sviiit!!

 

Har lagt ut måla HER!

 

filen er selvutpakkende rar fil, bare dobbeltklikk på den. den er passordbeskyttet. for å finne passordet; gå til http://www.arsenal-goals.com og klikk på celldorado banneren på høyre side.

 

Nederst står en del tekst. Den siste linjen ser slik ut:

 

Celldorado tilbyr <passordet>, unike tjenester med topp standard.

 

Finn ordet som mangler ;) (det er jo litt artig også dette eller?? litt hjernetrim eller å ha glodd på en ball blitt sparket på i 90 minutter hehe)

Tusen takk for målene! Håper du fortsetter å gjøre dette etter hver kamp! Og du må gjerne passordbeskytte filen og legge passordet på en av google-adsene dine!! Har lyst til å støtte det arbeidet du driver med!

Link to comment
Share on other sites

mye bra i dag og Flamini har fått mye velfortjent skryt. Mem deter en ting, som har blitt lite eller intet komentert ang. Flamster som jeg ikke var så begeistret for, Episoden skjedde etter 21 min og 24 sek. 1 omg. har spolet frem og til bake fler ganger, Han går forbi smith. hvor han lapper til han med flat venstre hånd. registrerte ikke om det ver noe som provoserte det frem i forkant. Skal sies at det ikke så spesielt hardt ut men sånne episoder burde han holde seg for god til.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...