Jump to content

2008.01.29 Newcastle Utd H


Mr Chapman

Hvem går seirende av banen?  

62 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 120
  • Created
  • Last Reply

Hvordan har kampbildet vært det første kvarteret?

Kommer rett fra trening.

Ganske likt som på lørdag. Vi har veldig gode tendenser i angrepsspillet vårt. Diaby har fått seg et par smeller, men er ok.

 

EDIT:Given blir så presset av Adebayor på et tilbakespill, at han hælsparker til corner. Har jeg aldri sett en keeper gjøre før. Nære!

Link to comment
Share on other sites

Hva i alle dager?! Er kampen i dag?!

 

Huff.. føler meg dum nå, når jeg klikker meg gjennom kanalene, og ser Arsenal - Newcastle. Da tenkte jeg det kunne være reprise på FA Cup kampen, så jeg setter meg ned, og tenker at jeg kan se den igjen, ettersom vi var rimelig bra, da jeg ser LIVE oppe i hjørnet. Jeg var sikker på at denne kampen var til helga jeg..

Link to comment
Share on other sites

Hva i alle dager?! Er kampen i dag?!

 

Huff.. føler meg dum nå, når jeg klikker meg gjennom kanalene, og ser Arsenal - Newcastle. Da tenkte jeg det kunne være reprise på FA Cup kampen, så jeg setter meg ned, og tenker at jeg kan se den igjen, ettersom vi var rimelig bra, da jeg ser LIVE oppe i hjørnet. Jeg var sikker på at denne kampen var til helga jeg..

 

Må du våkne gutt! :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Jaja. så tok jeg feil på like før og etter pause. I andre omgang tror jeg Newcastle vil gå ut i 100 for å prøve å stresse Arsenal. De begynte på de i 1.omgang, men ble presset mer og mer tilbake.

 

Om Arsenal klarer å holde de første 15 minuttene av 2.omgang, så tror jeg dette blir grei skuring. Kanskje med en 2-3 mål seier også.

 

Dette går veien!!!

Link to comment
Share on other sites

Jeg fikk endel kommentarer når jeg valgte flamini på drømmelaget mitt,men må si at den mannen er bare helt topp!

Han er banens beste i første omg.Suveren jobb defansivt og en drivkraft offensivt,rett å slett en herlig spiller!

 

Diaby derimot,er vel omgangens dårligste.

Virker som om han kjeder seg der ute,og det er nesten som om gutten er vaksinert mot å ta i litt.

Mulig det er skaden han fikk i starten som hemmer han,,håper det.

 

God 1 omg av gutta,,nå gjelder det bare å holde tett i 2 omg :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Har da sett mer til Diaby enn Fabregas. Han har vært bortimot usynlig ved siden av en glimrende flamster'n!

 

Fabregas har bare vert en skygge av hva han var i starten av sesongen. Får ikke håpe at Wenger har gitt han klippekort.

 

Kan godt bytte ut Diaby og innpå med Walcott :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Diaby har fortsatt ikke overbevist meg, håper Walcott kommer innpå. Nesten alt skjer på høyresiden. Sagna har spilt en absolutt brukbar kamp. Fabregas har bare blitt en skygge av Flamster'n idag. BB! :)

 

Edit: Fra VGlive: Diby forstter etter litt behandling :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Diaby har fortsatt ikke overbevist meg, håper Walcott kommer innpå. Nesten alt skjer på høyresiden. Sagna har spilt en absolutt brukbar kamp. Fabregas har bare blitt en skygge av Flamster'n idag. BB! :)

 

Edit: Fra VGlive: Diby forstter etter litt behandling :unsure:

 

Diaby har vertfall startet bedre i andre. Lurte av butt og kom til skudd.

Link to comment
Share on other sites

Diaby har fortsatt ikke overbevist meg, håper Walcott kommer innpå. Nesten alt skjer på høyresiden. Sagna har spilt en absolutt brukbar kamp. Fabregas har bare blitt en skygge av Flamster'n idag. BB! B)

 

Edit: Fra VGlive: Diby forstter etter litt behandling :)

 

Diaby har vertfall startet bedre i andre. Lurte av butt og kom til skudd.

Det var da godt.

 

Måtte gi fra meg TV stua, så 2. omgang må jeg følge på VG live. :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...