zaldor Posted January 29, 2008 Report Share Posted January 29, 2008 Hvorfor henger Fredheim seg opp i offsidesituasjoner der Almunia uansett får tak i ballen? Lei av det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stompa Posted January 29, 2008 Report Share Posted January 29, 2008 Diaby har fortsatt ikke overbevist meg, håper Walcott kommer innpå. Nesten alt skjer på høyresiden. Sagna har spilt en absolutt brukbar kamp. Fabregas har bare blitt en skygge av Flamster'n idag. BB! Edit: Fra VGlive: Diby forstter etter litt behandling Diaby har vertfall startet bedre i andre. Lurte av butt og kom til skudd. Det var da godt. Måtte gi fra meg TV stua, så 2. omgang må jeg følge på VG live. Steam da? Funker bra det, litt lagg idag og sikkelig utelandske komentator. Men ellers bra Link to comment Share on other sites More sharing options...
hermz Posted January 29, 2008 Report Share Posted January 29, 2008 Får det bare ikke til, er alt for komplisert for meg det vet du. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stompa Posted January 29, 2008 Report Share Posted January 29, 2008 Fabregas er rett og slett dårlig idag! Ikke venn med ballen i det hele tatt. Vondt å se på. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted January 29, 2008 Report Share Posted January 29, 2008 Fabregas er rett og slett dårlig idag! Ikke venn med ballen i det hele tatt. Vondt å se på. Sant det.. heldigvis har Mathieu en KJEMPE kamp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daggy Posted January 29, 2008 Report Share Posted January 29, 2008 Fabregas er rett og slett dårlig idag! Ikke venn med ballen i det hele tatt. Vondt å se på. Helt enig. Hvis noen skal byttes ut er det jo han. La Diaby få prøve seg sentralt, Flamster'n passer på han Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaldor Posted January 29, 2008 Report Share Posted January 29, 2008 WOW! Den satt, Flamini! Link to comment Share on other sites More sharing options...
thegunners4ever Posted January 29, 2008 Report Share Posted January 29, 2008 For et mål!! 3 poeng ''sikra'' og vi setter press på Manu til i morra.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
freeway666 Posted January 29, 2008 Report Share Posted January 29, 2008 ENDELIG Han har hatt mange skudd de siste kampene som har gått i hytt og pine. Men NÅ satt han den endelig og for et MÅL Link to comment Share on other sites More sharing options...
stompa Posted January 29, 2008 Report Share Posted January 29, 2008 2-0 av banens gigant Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted January 29, 2008 Report Share Posted January 29, 2008 FLAMINI MED KJEMPE MÅL! Et fortjent mål etter en vidunderlig kamp! Link to comment Share on other sites More sharing options...
HasuForb Posted January 29, 2008 Report Share Posted January 29, 2008 Herrejesus Flamini! For et mål! Link to comment Share on other sites More sharing options...
stompa Posted January 29, 2008 Report Share Posted January 29, 2008 Herrejesus Flamini! For et mål! Endelig en som tør og skyte fra langt hold. Og vilke utfall det fekk, minner meg om noen av Gerrards perler. KLASSE! Link to comment Share on other sites More sharing options...
HasuForb Posted January 29, 2008 Report Share Posted January 29, 2008 FABREGAS! Endelig mål for gromgutten! Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaldor Posted January 29, 2008 Report Share Posted January 29, 2008 Der var seieren i boks. Link to comment Share on other sites More sharing options...
thegunners4ever Posted January 29, 2008 Report Share Posted January 29, 2008 Herlig.. Morro å se Fabregas putte igjen!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
freeway666 Posted January 29, 2008 Report Share Posted January 29, 2008 Cesc scorer for første gang etter skaden Idag trenger vi ingen hjelp fra Butt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted January 29, 2008 Report Share Posted January 29, 2008 Top of the league Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andre Posted January 29, 2008 Report Share Posted January 29, 2008 Veldig uego av Bendtner, elsker fyren! Link to comment Share on other sites More sharing options...
stompa Posted January 29, 2008 Report Share Posted January 29, 2008 Cesc scorer for første gang etter skaden Idag trenger vi ingen hjelp fra Butt Kjempe greier, nå har jeg klaget litt over Fabregas idag, men når jeg tenker etter så har han vert innvolvert i alle målene. Spiller altså bra på dårlige dager? Link to comment Share on other sites More sharing options...
HasuForb Posted January 29, 2008 Report Share Posted January 29, 2008 Var nervøs helt frem til 2-0 målet, nå er det bare glede. Herlig kamp, og nå kommer Theo inn, håper han setter sitt første PL-mål. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stompa Posted January 29, 2008 Report Share Posted January 29, 2008 Gleder meg å se at Newcastle ikke har skap en mulighet iløp av hele kampen. Owen går bare og griner. Stort pluss til forsvarsrekken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted January 29, 2008 Report Share Posted January 29, 2008 Gleder meg å se at Newcastle ikke har skap en mulighet iløp av hele kampen. Owen går bare og griner. Stort pluss til forsvarsrekken. Butt hadde akkurat et frispark i tverrliggeren da, så en sjanse hadde de! Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaldor Posted January 29, 2008 Report Share Posted January 29, 2008 Var vel også et skudd som skiftet retning i første omgang som var ganske farlig. Men det har ikke akkurat vært så mye, nei. EDIT: Stor sjanse av Ameobi. Så også at 10-6 var sjansestatistikk, og skudd på mål 4-3. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stompa Posted January 29, 2008 Report Share Posted January 29, 2008 --> QUOTE(Stefan B @ Jan 29 2008, 10:35 PM) 117984[/snapback] Gleder meg å se at Newcastle ikke har skap en mulighet iløp av hele kampen. Owen går bare og griner. Stort pluss til forsvarsrekken. Butt hadde akkurat et frispark i tverrliggeren da, så en sjanse hadde de! Første som skjedde når eg skrev sendte det innlegget. Kan gå troll i ord. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.