Jump to content

2007.12.29 Everton B


Mr Chapman

Hvem går seirende av banen?  

70 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Tror flere kommer til å bytte mening om Bendtner igjen etter denne kampen.

 

Tror ikke det!

 

Gutten er ung og har mye å lære. Selvsagt varierer gutten, men har allerede vist hva som bor i han. Mot Spudz ble han matchvinner og hadde et bra innhopp mot Pompey. Viktig å ha med seg hva han også har gjort på landslaget.

 

Heia Danmark! :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 210
  • Created
  • Last Reply

Litt småbillig rødt kort på Arteta spør du meg.. for at det skal vere rødt, må det vel vere bevisst..? For meg ser det ut som om han legg albuen på skuldra til Fab, og er uheldig og kjem bort ansiktet..

Dommaren har vore dårleg idag syns eg..

Enig, så ikke så veldig alvorlig ut, men bør jo uansett ikke fikle med hendene der oppe :)

 

og igjen diskuterer fabregas, og nok et gult kort. BARN-slig

Link to comment
Share on other sites

Litt småbillig rødt kort på Arteta spør du meg.. for at det skal vere rødt, må det vel vere bevisst..? For meg ser det ut som om han legg albuen på skuldra til Fab, og er uheldig og kjem bort ansiktet..

Dommaren har vore dårleg idag syns eg..

 

Han kommer først, og slenger armen i ansiktet på Fab. Greit rødt! Skulle vært rødt når Eduardo ble slått ned å!

 

Forresten syns jeg Kolo leverer en kjempe 2. omgang! Fantastisk moral i den mannen! SKjønner godt at han blir forbanna etterhvert..

Link to comment
Share on other sites

Litt småbillig rødt kort på Arteta spør du meg.. for at det skal vere rødt, må det vel vere bevisst..? For meg ser det ut som om han legg albuen på skuldra til Fab, og er uheldig og kjem bort ansiktet..

Dommaren har vore dårleg idag syns eg..

 

Han kommer først, og slenger armen i ansiktet på Fab. Greit rødt! Skulle vært rødt når Eduardo ble slått ned å!

 

Forresten syns jeg Kolo leverer en kjempe 2. omgang! Fantastisk moral i den mannen! SKjønner godt at han blir forbanna etterhvert..

Siste save'n fra Kolo var mesterlig

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan ikke si hva jeg sa om lagets spill i første omgang.

Jeg kan ikke si hva jeg sa om Eduardo i pausa.

Jeg kan heller ikke si hva jeg sa om Eduardo på 2-1.

Jeg kan iallefall ikke si hva jeg sa om Bendtner da han ble utvist.

Resten bare lo jeg. Spillet og alt var elendig. Vi vinner 4-1.. Er det mulig?

 

Våres beste var Flamstern, Kolo og Clichy.

Link to comment
Share on other sites

Fin-fin seier, men forstått elendig spill. De to første målene er løkkeprestasjoner og smågutteforsvarspill. Utrolig "sleipt" av Flamster å få gult kort på slutten, så han tilfeldigvis må stå over cupkampen.... Ellers syns jeg det røde på Arteta er litt strengt, Fab4 spiller en dårlig kamp - igjen. Rosicky scorer igjen et betydningsløst mål på et betydningsløst tidspunkt i kampen.

 

Utrolig sterkt å vinne en slik kamp med slike siffer, men jeg er ikke trygg på at godformen er inne igjen.

Link to comment
Share on other sites

4 mål på to sjanser syns jeg er en utrolig god prestasjon!

1. omgangen er ikke noe å skrive hjem om, damefotball langt oppetter øra!

 

2.omgang åpna som den måtte! Ikke noe å si på noen av de røde korta, selvom diving Phil burde fått hvertfall et gult.

Dommern var dårlig, og Everton var gode.

 

Eduardo er utrolig kald forran mål, selvom han var dårlig ellers, men han er den spissen vi mangler, deilig :)

Endelig har vi litt manu/mester flaks!

 

Utrolig deilig :P

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...