Jump to content

2007.12.29 Everton B


Mr Chapman

Hvem går seirende av banen?  

70 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Det er bare sykt å se på. Laga vi spiller mot har forstått at hvis det bare setter opp en mur på 16 metern klarer vi ikke å komme igjennom. Og når innlegga blir for dårlige kommer vi ikke til avslutninger. Mye som ikke stemmer nå.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 210
  • Created
  • Last Reply

Forferdelig spill. Noe bedre siste 5. Toure, Almunia og Clichy er de eneste som får ståkarakter av meg. Herlig å se Toure gå fram og prøve - i motsetning til de fleste andre. I situasjonen der Fabregas står stille på 16 - meteren i sikkert 5 sek sier det alt om hvor dårlig bevegelse det er. Stakkars Diaby må ut. Livsverste av han, dribler seg bort hele tiden. Mozart må inn. Hleb og Fabregas bommer utrolig mye. Spissene er ellers fryktelig svake, dog de har fått mye dårlige baller. Været er forferdelig, men det er en del av fotballen, så de må bare bite tenna sammen. Nå har vi hatt en lengre periode det vi har vært elendige. En ting er dårlige pasninger og misser. Men det er noe helt annet når det verken er innsats eller bevegelse. Skjerp dere!!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Kolo har tatt rollen som Tomas hadde mot Pompey. Idag er det han som prøver å skape noe, komme til avslutninger. Jeg veit egentlig ikke hva de andre prøver på. Håper Wenger sier mange fornuftige ord til gutta i pausen som får dem til å våkne :angry:

Link to comment
Share on other sites

FORFERDELIG å se på det her. Fatter bare ikke at Eduardo, Diaby kan være såååå dårlige, og med det som virker som en slapp og laber holdning når de ved en skjelden anledning får sjansen fra start. Jeg gir på ingen som helst måte dem skylden, men jeg blir så trist og overraska når jeg hvor dårlig de griper sjansen!! AAArghh

 

Tror du vil se en helt annen spiller i Diaby, når han spiller sentralt

 

Men i dag som sist kamp mot pompey, og som mot Boro så svikter laget fullstendig, og nøkkelspillerne som burde stått fram og drevet laget forover glimrer med sitt fravær. Flamini som neste kaptein, han vil i allefall pisket laget forover!!

Sånn som laget fremstår i dag, så spiller vi vel ommenterent 9 mot 11

 

 

Ut med Fab og Hleb, inn med Diarra og Rosicky

Link to comment
Share on other sites

Synes synd på Bendtner da han vipper ballen opp i lufta der når Everton tar ledelsen, men flere her sier det var frispark da han scoret, men det var vel 2 Everton spillere som kolliderer, så da er det vel ikke noe frispark, men uansett så må Arsenal få bevegelse i spillet sitt for det er lik null! Men eg har fortsatt troen på seier! 2-1 til Arsenal..Hleb og Bendtner scorer..

Link to comment
Share on other sites

Når Arsenal møter veggen i motstanderens 16-meter er det bare én ting å gjøre. Da må den som har ballen drible seg forbi en, for da blir det ubalanse i forsvaret. Det igjen fører til at folk forlater sin mann for å markere en annen, og da blir det åpninger. Dessverre har Arsenal i øyeblikket ingen som kan være den driblesterke spilleren som kan gjøre dette...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...