Jump to content

2007.12.29 Everton B


Mr Chapman

Hvem går seirende av banen?  

70 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 210
  • Created
  • Last Reply

FORFERDELIG å se på det her. Fatter bare ikke at Eduardo, Diaby kan være såååå dårlige, og med det som virker som en slapp og laber holdning når de ved en skjelden anledning får sjansen fra start. Jeg gir på ingen som helst måte dem skylden, men jeg blir så trist og overraska når jeg hvor dårlig de griper sjansen!! AAArghh

Link to comment
Share on other sites

Hadde ikke så mye tru på seier før kampen,nå har jeg ennå midre trua på at det i hele tatt blir poeng.

Vi møter et godt lag,banen er dårlig å været bidrar ikke akkurat til gla fotball.

Gutta virker oppgitte og fantasiløse,og det irriterer meg at vi ikke klarer å slå et innlegg forbi førsteforsvarer.

Link to comment
Share on other sites

Nå har jo alle her skreket seg hese på 4-4-2 og Bendtner/Eduardo.

Denne omgangen viser vel at det ikke er akkurat 4-4-1-1 formasjonen det er noe galt med. Vi har lykkes bra med den tidligere i sesongen, og Everton overkjører oss med den formasjonen i dag.

 

Eduardo og Bendter holder ikke det nivået som skal til for å prege en PL kamp. Og Diaby er et kapittel for seg selv. Gjør feil valg absolutt hver gang han har ballen.

Men den største forskjellen for Arsenal nå, 2 mnd tilbake i tid, er Fabregas. Han er bare en skygge av seg selv.

Denne kampen vinne vi ikke, men klarer vi å snike oss til en uavgjort skal man være sjeleglad

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...