Jump to content

2007.12.22 Tottenham H


Mr Chapman

Hvilket lag går seirende av banen?  

82 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Folk sier vi vant i dag med flaks :s .. Uten flaks kan vi ALDRI vinne ligagull.. Kan ikke uttale meg om denne kampen, fikk ikke sitt den. Men har sitt sjangsene, å kan vell så og si at vi hadde en liiiiiiten smule flaks, men som sagt uten flaks ingen lykke !

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 199
  • Created
  • Last Reply

A friggin`bloody luvely stroll in the park. Dette er den helt OPTIMALE måten å slå naboen. Først så går vi opp i 1-0. Nedturen har begynt for undermålerne. Så lar vi de samme undermålerne få føle håpets følelse. 1-1. Og så gir vi dem en pre-orgasmisk følelse. Straffe. 15 minutter igjen. ENDELIG, ENDELIG skal de nyss nevnte undermålerne få 3 poeng mot storebror. I tillegg på storebror`s hjemmebane. Å salige spudz glede!!! Og hva skjer? Jo, Almunia drar ned buksene, til anklene, på den mest klysete av dem alle, den nye potensielle "always a c***, Robbie "fuckin`" Keane. Magisk, absolutt magisk. Og så. for IGJEN å kjøre opp selvmordsraten i N17; for ørtene gang senker mørket seg totalt over Tottenham High Road, The Corner Pin, og enhver sjabby bakgård i det skitne delen av Nord-London. Inn kom Bendtner, opp steg han, MYE HØYERE enn enhver liljehvit dust, og hey presto 2-1 til de fineste røde og hvite i hele verden. Og døren slamret i trynet på enhver som er så stein dum at han eller hun holder med det der møkkalaget som heter Tottenham Hotspur!

 

God jul yids!!! :D :D :P Vi flyttet over elven i 1913, 1919, Sir Henry Norris, Sol Campbell, 1961 & 1999. 2-1 up your friggin` arses, you big time losers!!!! :P ;) :D

 

he he, jeg må hive meg på denne jeg også! Rett og slett lyrisk vakkert! Og ja, jeg er så enig så enig når det gjelder Keane. Han er en nesten enda større cunt enn Teddy, hvis det er mulig. Også morsomt å se hvor sur Berbatov var på slutten. :P

 

Men hvis man skal være HELT saklige, og ta av oss Arsenal-brillene for et øyeblikk - i den grad det er noe vits i dag - så var jo Arsenal litt heldige. Og defensivt er dette det beste jeg kan huske å ha sett av Spurs på aldri så lenge. Sånn sett var jo denne kampen en liten tankevekker. Jeg liker ikke at Arsenal vinner såkalte "heldige" seire, der man har marginene på sin side. Mye bedre å ikke levne noen tvil. Men hvis det først skal skje er det jo morsomst når det skjer mot Spurs. Men uansett har Ramos fått overraskende bra skikk på spurs på rekordtid. Vi får jo bare håpe at yidsen som vanlig nå tror at treet vokser rekordraskt inn i himmelen, og at de får en midt i fleisen, NÅR motgangen kommer. Dagens kampe var kanskje bare en liten forsmak...? ;)

 

Og med et slik flott resultat er jo julefreden sikret. Tankene vandrer tilbake til WHL lille julaften 1978.... B)

 

GOD JUL TIL DERE ALLE SAMMEN!!

 

Intet tre vokser inn i himmelen. At vi spiller en heller medioker kamp og for det meste sparer krefter til hardere dager endrer selvfølgelig ikke på utsagnet. Man trenger heldigvis ikke å blø så mye for å slå naboene lengre. En middels kamp med noen få gode bevegelser holder i massevis:-)

 

A stroll in the park, singing while winning- alle sløve uttrykk dekker denne litt labre kampen fra the mighty Arsenals synspunkt. Tottenham er og vil, i overskuelig fremtid, forbli lillebror.

Link to comment
Share on other sites

Når sant skal sies var dette ingen god kamp av Arsenal slik vi har sett tidligere i sesongen. Men slike oppgjør som dette lever absolutt sitt eget liv. Vi vant på Keanes nåde og veldig overraskende evneveikghet på helt gigantiske sjanser. Hvor denne scoringsvaksinen kom fra vet jeg ikke, men det ga oss alle tre poengene på en dag vi egentlig ikke fortjente etter spill.

 

Spillet må opp noen hakk om neste bommert ikke skal komme snart. Å vinne jevne kamper er veldig viktig men til slutt vil man og tape poeng i slike kamper. Men kan vi klage? Vi suser inn i julestria med tabellledelse og andre seieren for sesongen mot Tottenham :D

Link to comment
Share on other sites

Folk sier vi vant i dag med flaks :s .. Uten flaks kan vi ALDRI vinne ligagull.. Kan ikke uttale meg om denne kampen, fikk ikke sitt den. Men har sitt sjangsene, å kan vell så og si at vi hadde en liiiiiiten smule flaks, men som sagt uten flaks ingen lykke !

 

Nåvel, jeg vil faktisk driste meg til å påstå at ligagullene i 2002 og 04 var alt annet enn flaks, ja snarere tvert i mot; i disse to sesongene var Arsenal faktisk enda mer suverene enn tallene indikerer, og de var stort sett klart best i hver eneste kamp, og hadde såkalt "flaks" i knapt en eneste kamp. Det var heller slik at de hadde litt uflaks som ikke vant enda mer suverent. Så det er mulig. Men det kan godt hende at Arsenal trenger litt flaks for å vinne i inneværende sesong...? Time will show.

Link to comment
Share on other sites

For en flaks vi har! Nå må vi opp flere hakk til neste kamp. Puh... :D

 

Flaks? For å slå spudz, Helge? Som sagt, dette er ganske enkelt a stroll in the park..... :P

 

Da vi vant våre forrige to seriemesterskap dominerte vi kampene mye mer enn det vi gjør nå. Vi har store problemer med å drepe kampene. At vi kommer tilbake og vinner en kamp i sluttminuttene har blitt en spennende vane (uvane), men jeg tror vi må bli mer effektive. Drøftet akkurat denne saken med en annen gooner på Ålgård Mega i går, før kampen. Kunne vi komme tilbake om Spud tok ledelsen?

Vi var vel enige i at Arsenal nå er mer uforutsigbare i hvem som avgjør. Vi mangler goalgetteren som dreper kampene. Men dette gjør oss også til en sann mare å spille mot. Ingen motstandere vet hvem som er putteren i dagens Arsenallag.

Det store spørsmålet fremover blir likevel om vi kan fortsette med å avgjøre kampene til vår fordel. Skulle ønske Adebayor og Van Persie (Bendtner eller Eduardo) kunne få til vane å putte inn det andre og tredje målet i kampene våre. På den måten ville vi fått en helt annen driv og trygghet i kampene. Nå er det neglebiting og PUH... Og slik var det i går også!

 

Puh, - jeg er mer glad enn i ekstase etter gårsdagens kamp!

Link to comment
Share on other sites

Puh, - jeg er mer glad enn i ekstase etter gårsdagens kamp!

 

Nå er det vel slik at det skal mer til en seier mot Tottenham for at man skal bli ekstatisk! :D Kvalitetsforskjellen på lagene har vel ført til at vi nærmest "forventer" grusing. Dette har noe med vanens diktatur å gjøre. Og når man da er så ute og kjører som Arsenal var i går, da er vel lettelse den mest naturlige reaksjonen i etterkant?

 

For øvrig er jeg enig i din vurdering av laget. Man er slett ikke like suverene som de gylne 2002 og 04 årgangene var. Og effektiviteten eller mangelen på sådan er en viktig del av dette. Samtidig klarer man ikke å spille like godt og skape så mange sjanser som de pleide å gjøre når Vieira, Bergkamp, Pires og Henry herjet som verst. Bevares, dette laget er talentfullt så det holder, men de har utvilsomt fortsatt en vei å gå. Det vil være en kjempeprestasjon dersom de klarer å vinne denne sesongen.

Link to comment
Share on other sites

Puh, - jeg er mer glad enn i ekstase etter gårsdagens kamp!

 

Nå er det vel slik at det skal mer til en seier mot Tottenham for at man skal bli ekstatisk! ;) Kvalitetsforskjellen på lagene har vel ført til at vi nærmest "forventer" grusing. Dette har noe med vanens diktatur å gjøre. Og når man da er så ute og kjører som Arsenal var i går, da er vel lettelse den mest naturlige reaksjonen i etterkant?

 

For øvrig er jeg enig i din vurdering av laget. Man er slett ikke like suverene som de gylne 2002 og 04 årgangene var. Og effektiviteten eller mangelen på sådan er en viktig del av dette. Samtidig klarer man ikke å spille like godt og skape så mange sjanser som de pleide å gjøre når Vieira, Bergkamp, Pires og Henry herjet som verst. Bevares, dette laget er talentfullt så det holder, men de har utvilsomt fortsatt en vei å gå. Det vil være en kjempeprestasjon dersom de klarer å vinne denne sesongen.

 

Ja, jeg klarer heller ikke helt tro at vi skal holde helt inn. Det ville vært en gedigen overraskelse! Men en annen ting, hvorfor skjemmer Bendtner ut fargene våre med blå støvler????? ;) Har tenkt på det svært ofte, men når jeg har kjørt reprisene et par og tyve ganger fra i går, klarer jeg bare ikke la være å arge meg over det.

Link to comment
Share on other sites

Folk sier vi vant i dag med flaks :s .. Uten flaks kan vi ALDRI vinne ligagull.. Kan ikke uttale meg om denne kampen, fikk ikke sitt den. Men har sitt sjangsene, å kan vell så og si at vi hadde en liiiiiiten smule flaks, men som sagt uten flaks ingen lykke !

 

Nåvel, jeg vil faktisk driste meg til å påstå at ligagullene i 2002 og 04 var alt annet enn flaks, ja snarere tvert i mot; i disse to sesongene var Arsenal faktisk enda mer suverene enn tallene indikerer, og de var stort sett klart best i hver eneste kamp, og hadde såkalt "flaks" i knapt en eneste kamp. Det var heller slik at de hadde litt uflaks som ikke vant enda mer suverent. Så det er mulig. Men det kan godt hende at Arsenal trenger litt flaks for å vinne i inneværende sesong...? Time will show.

 

Er enig i at Arsenal nok var mer dominerende i 2002 og 2004, men i begge disse sesongene hadde vi kamper som vi lett kunne tapt hadde vi ikke hatt flaks: Borte mot United med straffebommen til RvN, hjemme mot Charlton hvor isleningen Jonatan Johansson setter et brassespark i stolpen 2 min før slutt, borte mot Chelsea hvor Cudichini gjør en kjempetabbe på Edus mål og tilslutt borte mot Newcastle hvor vi har en avslutning på mål med Vieira og deretter blir løpt i senk resten av kampen.

 

Man trenger flaks for å vinne.

Link to comment
Share on other sites

Er enig i at Arsenal nok var mer dominerende i 2002 og 2004, men i begge disse sesongene hadde vi kamper som vi lett kunne tapt hadde vi ikke hatt flaks: Borte mot United med straffebommen til RvN, hjemme mot Charlton hvor isleningen Jonatan Johansson setter et brassespark i stolpen 2 min før slutt, borte mot Chelsea hvor Cudichini gjør en kjempetabbe på Edus mål og tilslutt borte mot Newcastle hvor vi har en avslutning på mål med Vieira og deretter blir løpt i senk resten av kampen.

 

Man trenger flaks for å vinne.

 

Tja, man trenger SOM REGEL flaks for å vinne. Men i 2004 var det vel ytterst få kamper der man hadde fortjent å tape, om noen, og man hadde MYE MINDRE flaks enn hva som er normalt. Kampen mot ManU borte hadde man naturligvis litt flaks, men man fortjente likefullt poeng, og straffen var jo feilaktig idømt...

Hjemme mot Charlton samme sesong vant man jo 2-1 etter at laget ledet 2-0 før det var gått 10 minutter. Mulig Charlton hadde et stolpetreff, men man var jo langt unna å tape... borte mot Charlton samme sesong spilte man 1-1, etter at Charlton fikk et feilaktig straffespark, og man fortjente minst uavgjort. Ser ikke helt flaksen der. Hjemme mot Chelsea gjorde Gudicini en kjempetabbe, men seieren var jo fortjent nok, og de var vel ikke nær noe tap. Den nevnte kampen mot Newcastle var vel i 2005 sesongen, og ja det var flaks. Men i 2004 spilte man jo 0-0 på St.James, et helt greit resultat, der Arsenal var nærmest seieren etter et treff i stolpen. Den kampen man kanskje var mest heldige i 2004 sesongen var mot Portsmouth hjemme der man utliknet på et feilaktig idømt straffespark, av mange rivaliserende fans påstått å være filming fra Pires sin side. Men spillemessig fortjente man jo poenget, og siden utlikningen kom såpass tidlig blir det jo ren hypotese på påatå at man hadde tapt. Kamputviklingen kunne ha blitt en helt annen.

 

Men uansett så står jeg fast ved at man hadde svært lite flaks i 2004, og fortjente å vinne de aller fleste kampene med klarere siffer. Faktisk rotet man bort mange unødvendige poeng helt på slutten, og bortsett fra de nevnte kamper var man egentlig sjelden særlig nær et tap. En mer suveren og fortjent ligamester har man aldri sett i England!

Link to comment
Share on other sites

Er enig i at Arsenal nok var mer dominerende i 2002 og 2004, men i begge disse sesongene hadde vi kamper som vi lett kunne tapt hadde vi ikke hatt flaks: Borte mot United med straffebommen til RvN, hjemme mot Charlton hvor isleningen Jonatan Johansson setter et brassespark i stolpen 2 min før slutt, borte mot Chelsea hvor Cudichini gjør en kjempetabbe på Edus mål og tilslutt borte mot Newcastle hvor vi har en avslutning på mål med Vieira og deretter blir løpt i senk resten av kampen.

 

Man trenger flaks for å vinne.

 

Tja, man trenger SOM REGEL flaks for å vinne. Men i 2004 var det vel ytterst få kamper der man hadde fortjent å tape, om noen, og man hadde MYE MINDRE flaks enn hva som er normalt. Kampen mot ManU borte hadde man naturligvis litt flaks, men man fortjente likefullt poeng, og straffen var jo feilaktig idømt...

Hjemme mot Charlton samme sesong vant man jo 2-1 etter at laget ledet 2-0 før det var gått 10 minutter. Mulig Charlton hadde et stolpetreff, men man var jo langt unna å tape... borte mot Charlton samme sesong spilte man 1-1, etter at Charlton fikk et feilaktig straffespark, og man fortjente minst uavgjort. Ser ikke helt flaksen der. Hjemme mot Chelsea gjorde Gudicini en kjempetabbe, men seieren var jo fortjent nok, og de var vel ikke nær noe tap. Den nevnte kampen mot Newcastle var vel i 2005 sesongen, og ja det var flaks. Men i 2004 spilte man jo 0-0 på St.James, et helt greit resultat, der Arsenal var nærmest seieren etter et treff i stolpen. Den kampen man kanskje var mest heldige i 2004 sesongen var mot Portsmouth hjemme der man utliknet på et feilaktig idømt straffespark, av mange rivaliserende fans påstått å være filming fra Pires sin side. Men spillemessig fortjente man jo poenget, og siden utlikningen kom såpass tidlig blir det jo ren hypotese på påatå at man hadde tapt. Kamputviklingen kunne ha blitt en helt annen.

 

Men uansett så står jeg fast ved at man hadde svært lite flaks i 2004, og fortjente å vinne de aller fleste kampene med klarere siffer. Faktisk rotet man bort mange unødvendige poeng helt på slutten, og bortsett fra de nevnte kamper var man egentlig sjelden særlig nær et tap. En mer suveren og fortjent ligamester har man aldri sett i England!

 

Hehe- ang kampen mot `castle burde jeg sjekket bedre og ikke tatt det rett fra hodet- stygg sak.. I det hele tatt et dårlig innlegg hvor jeg i innledningen skriver om tap og etterhvert går over til å nevne kamper hvor vi kunne avgitt poeng. Får skylde på et et litt overivrig barn som gleder seg voldsomt til jul og uten stans avbryter far fra de viktige gjøremålene i førjulstiden...

 

Mot Chelsea er vi utrolig heldige. Kampen var veldig jevn og det hadde ikke vært noe å si på poengdeling.

 

Forøvrig har du helt rett i at vi var veldig gode det året og vi var verdige vinnere av ligaen.

Link to comment
Share on other sites

Greit vi lånre litt av Man Utd flaksen men Tottham hadde nok sjangser til å vinne med 2-3 mål.

 

Nå må du skrubbe litt da. Greit at vi ikke overkjørte Spurs på noen som helst måte, men dette er vel litt i overkant av hva Spurs faktisk presterte? Synes nå jeg da. Så vidt jeg fikk med meg var det flere redninger fra Robinson enn hva det var fra Almunia.

 

Så fakktisk ikke kampene men alle vennen mine så den, jeg måtte jobben typsik når vi møter Tottenham.

 

Men de fleste sa Totttham hadde fortjent sieren, så bare alle sjangser å mål i etter tid jeg da.

 

Straffa var helt klar Toure tar beina hans, andre staffa på en liten stund Toure lager staffe.

 

Hadde jo Tottenham skudd i treværke som skikkert burde gått inn.

 

Arsenal fikk jeg ikke sett så mange sjangser av, ikke vet jeg hvorfor de ikke viste de?

 

De var kansje ikke så store?

 

Men alle sier det var en veldig jevn kamp, så Arsenal stjal sieren ;)

 

Greit vi lånre litt av Man Utd flaksen men Tottham hadde nok sjangser til å vinne med 2-3 mål.

 

Nå må du skrubbe litt da. Greit at vi ikke overkjørte Spurs på noen som helst måte, men dette er vel litt i overkant av hva Spurs faktisk presterte? Synes nå jeg da. Så vidt jeg fikk med meg var det flere redninger fra Robinson enn hva det var fra Almunia.

 

Så faktisk ikke kampene men alle vennen mine så den, jeg måtte jobben typsik når vi møter Tottenham.

 

Men de fleste sa Tottenham hadde fortjent sieren, så bare alle sjangser å mål i etter tid jeg da.

 

Straffa var helt klar Toure tar beina hans, andre staffa på en liten stund Toure lager staffe.

 

Hadde jo Tottenham skudd i treværke som skikkert burde gått inn.

 

Arsenal fikk jeg ikke sett så mange sjangser av, ikke vet jeg hvorfor de ikke viste de?

 

De var kansje ikke så store?

 

Men alle sier det var en veldig jevn kamp, så Arsenal stjal sieren ;)

Link to comment
Share on other sites

Da er jeg tilbake fra min første kamp på Emirates der Arsenal også vant på tribunen ;). Vi har en flott storstue der alle har god utsikt til det som skjer på banen. Restauranten på Club Level (Dial Square) serverte nydelig mat. Jeg satt på Club level i den svingen Cesc tok den avgjørende corneren fra. Med andre ord fikk jeg oppleve de to målene på kort hold. Yidsene som satt rett nedenfor meg skreik og var veldig kjepphøye før kampen, og ikke minst når vi ikke ledet. Men rett etter vårt første mål og fra og med straffebommet ble det fryktelig stille fra Yidsa :P Det hele endte med at størsteparten dro før kampslutt mens høyrøstede Goonere sang julen inn på Emirates :D

 

Først må jeg bare si GOD JUL til alle her (Savner å si God Jol :P), for å ligge på toppen av ligaen til jul hadde jeg ikke forventet meg før ligastart. Er utrolig stolt av laget, og håper så klart på det beste i mai.

 

Kampen i seg selv var ganske rar. Første omgang var preget av lite sjanser og to lag som ikke tok sjansen offensivt. Spillere jeg vil trekke fram er våre to backer som hadde god kontroll på vingene. Lennon klarte ikke en eneste gang å drible forbi Clichy på vår banehalvdel i løpet av kampen! Deres to spisser var utrolig usynlig. Berbatov hadde et par finesser som egentlig ikke førte til noe, og klarte også å skaffe laget et feilaktig frispark. Det må desverre også sies at vi ikke skapte noe særlig heller. Mange pasningsfeil på midten, lite bevegelse og lite intiativ offensivt var det som preget spillet.

 

I andre omgang eksploderte det. Wenger var nok misfornøyd med at vi ikke hadde skapt mere mot et lag som stilte med én førstelagsspiller i forsvaret - et forsvar (dog uten King ) som har lekket som en sil i hele år! Det tok heldigvis ikke lang tid før Ade pirket ballen inn i mål. Nydelig spill i forkant av målet. Herlig å se hele laget juble rett foran meg. 1 - nil til The Arsenal runget over hele stadioen. Så begynte spurvene å yppe seg. Først banket Keane ballen i treverket på volley før Berba scoret et mål som han neppe kommer til å gjøre igjen. Fra nærmest død vinkel og med spillere som stuper fram for å blocke dundrer han ballen opp i krysset. Reprisen viser at ballen fikk en liten deflection. Lurer på hva som hadde skjedd om ballen ikke hadde vært nær spilleren. Uansett et frekt mål som Bulgarien skal ha skryt for. Like etter fikk den samme mannen straffe etter at Toure hadde satt inn en alt for hard takling inne i 16-meteren. King Kolo traff ballen først, men reiv med seg spilleren etter den. Grei straffe. Det som derimot ikke var grei dømming, var frispark i forkant av innlegget - det billigste frisparken i en kamp der var mange styggere situasjoner som ikke ble dømt. Heldigvis for oss skøyt Keane fortsatt med løskrutt og Almunia reddet - ikke det at jeg så så mye av det :P. Mannen med det store underbittet måtte til slutt bite i det sure eplet og ble byttet ut med Defoe - like etter at vår unge, danske spiller hadde kommet inn for Eboue. Få sekunder etter stod det 2 - 1 til Arsenal og kampen som kunne fått en helt annen skjebne var endret på noen få minutter - alt fanget på mobilkameraet ;D. Tarabt kom inn og prøvde å ødelegge dagen vår, men klarte det ikke. Tiden tikket raskt fram til kampslutt og tabelltopp til jul var et faktum - det etter å ha slått erkerivalen på hjemmebane.

 

++ Vi vinner en tett kamp!

++ Forsvaret hadde god kontroll på spurvene, særlig backene. De skapte tilnærmet ingenting i første og de kom ikke til så mye i andre heller - selv om de få sjansene de kom til i andre var store.

++ Ade fortsetter sin gode trend mot erkerivalen - har et gjennomsnitt på 1 mål pr kamp mot dem!

++ Strafferedning! Almunia viser at han er en mann som kan være matchvinner i store kamper.

++ Supert innhopp av Bendtner. Ikke mange som ville slått han i den duellen.

 

-- Offensivt er vi alt for feige. Bevegelsene er med unntak av det første målet ikke så gode sammenlignet med tidligere i år.

-- Dersom vi hadde spilt med to spisser ville vi skapt minst dobbelt så mange stoe sjanser. Fra tribunen fikk jeg stadig sett at spillerne var alt for treige til å komme i boksen. Det var sjelden spillerne som hadde ballen kunne sende tidlige innlegg i feltet. Etter at Bendtner om inn ble dette bedret!

-- Vi lot spurvene komme tilbake i kampen. Vi skulle fortsettet trykket etter det første målet!

-- Cesc hadde to fantastiske assist. Bortsett fra det var det mange feilpasninger, særlig i første. Det har dog også noe med at spillerne ikke bevegde seg like bra slik at han hadde mange pasningsalternativ.

-- van Persie spilte ikke. Jeg er helt sikker på at han ville gjort det bra i en slik kamp mot et urutinert forsvar.

-- "Fotballfans" som kom så seint tilbake etter pause at de ikke fikk sett det første målet. De samme gikk også 10 min før slutt. Jeg fikk lyst til å dytte dem ned fra Club level, slike mennesker fortjener ikke å sitte på der når det er 25.000 andre som står i kø for å få season-tickets!! Ikke var det mye lyd heller på Club level heller. Eneste gangen de lagde noe lyd var da Arsenal scorte. Nå mener ikke jeg at man skal vise like mye engasjement som jeg gjør i kamper, men at de i det minste klapper når spillere blir byttet inn eller ut burde de skjønne.

 

I alt en meget velykket tur til England. Det må også nevnes at The Armory (utrolig kult navn forresten) hadde fantastisk utvalg av supporterutsyr. Det var mange fristelser der og jeg endte med å bruke drøyt 1500 kr på arsenalutsyr som i Norge ville kostet mye mer. Jeg kjøte fulll borte-drakt kit som skal brukes i framtidige Coca-Cola cuper. Det stod mellom Toure, Clichy, Rosicky og van Perse, men det ble Toure etter lang og tro tjeneste for laget :). Nok en gang, God Jul alle sammen ;)

Link to comment
Share on other sites

hehe, jeg må forresten også nevne det beste. Da vi gikk inn den østre inngangen til Club Level, ble vi møtt med et kor av pyntede, engelske småpiker som sang julen inn med julesanger med arsenalske tekster ;)

¨

Hehe ;D Sikkert et pent syn :D

Åssen var stemningen på Emirates?

Får ''jomfruturen'' min i Mai så veit ikke så mye om det akkurat..

 

Hadde du omvisning/var på museet også? ;)

Må få med meg det å når vi skal bortover vel :)

Link to comment
Share on other sites

Høres helt rått ut! Og det må det jo ha vært :D

Får glede meg til siste hjemmekamp i år mot Everton! :D

Skal over da...

Vurderer å ta en tur over til den kampen selv! Var jo på Arsenal-Derby tidligere i år, men har lyst til å få med meg siste hjemmekampen for sesongen også.

 

Bestiller nok noe etter nyttår.

Link to comment
Share on other sites

Høres helt rått ut! Og det må det jo ha vært :D

Får glede meg til siste hjemmekamp i år mot Everton! ;)

Skal over da...

Vurderer å ta en tur over til den kampen selv! Var jo på Arsenal-Derby tidligere i år, men har lyst til å få med meg siste hjemmekampen for sesongen også.

 

Bestiller nok noe etter nyttår.

 

Okey :D

 

Skjønner det godt! Kan fort bli en historisk kamp så bra som vi spiller for tia :D

Link to comment
Share on other sites

hehe, jeg må forresten også nevne det beste. Da vi gikk inn den østre inngangen til Club Level, ble vi møtt med et kor av pyntede, engelske småpiker som sang julen inn med julesanger med arsenalske tekster :D

¨

Hehe :D Sikkert et pent syn ;)

Åssen var stemningen på Emirates?

Får ''jomfruturen'' min i Mai så veit ikke så mye om det akkurat..

 

Hadde du omvisning/var på museet også? :D

Må få med meg det å når vi skal bortover vel :P

Stemningen var fantastisk. Jeg satt som sagt rett over Yidsene, men jeg hørte likevel våre egne veldig godt. Da 1 - 0 nil to the Arsenal runget over stadioen, hadde ikke Yidsene sjans til å overdøve oss.

 

Jeg fikk ikke tid til å dra på museet ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...