Jump to content

2007.12.22 Tottenham H


Mr Chapman

Hvilket lag går seirende av banen?  

82 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 199
  • Created
  • Last Reply

Dårlig fremgang i spillet i førsteomgang. Synes verken Ade, Hleb, Cesc eller Rosicky har fått til noe særlig. Eboue har vært vår friskeste av de mer offensive spillerne våre.. Synes det er veldig mange som bare jogger etter når vi har overgangsmuligheter.

Flamini jobber bra, Clichy har god kontroll på Lennon, og vi har kontroll på høyresiden. Almunia har fått lite å sette fingrene i, men det blir nok atskillig mer i 2. omgang...

 

Synes dommeren har en del merkelige avgjørelser, feks frisparket Berbatov får rett foran 16 meteren vår, og offsiden på Hleb som får ballen av en Tottenhamspiller...

 

Come On You Gunners!

Link to comment
Share on other sites

veldig synd RVP ikke er med idag. Får håpe på en enkel influensa eller noe lignende. Hvorfor 4-4-1-1 når Tottenham har masse skader i forsvar og midtbane-leddet..?? regner med høyere trøkk i 2 omg, og håper cesc hever seg til hvor vi vet han kan ligge. Troa på Eduardo i denne kampen. Er ofte på rett sted til rett tid hvis vi får noen innlegg, som vi faktisk har vært farlige på.

Link to comment
Share on other sites

veldig synd RVP ikke er med idag. Får håpe på en enkel influensa eller noe lignende. Hvorfor 4-4-1-1 når Tottenham har masse skader i forsvar og midtbane-leddet..?? regner med høyere trøkk i 2 omg, og håper cesc hever seg til hvor vi vet han kan ligge. Troa på Eduardo i denne kampen. Er ofte på rett sted til rett tid hvis vi får noen innlegg, som vi faktisk har vært farlige på.

 

Skjønner ikke hvorfor Wenger valgte 4-4-1-1 i denne kampen, som du sa har Tottenham mange skader i forsvar og midtbane, og de har også sluppet inn flest mål i Premier League, hvorfor velger da Wenger en formasjon hvor vi har slitt med å komme til mange sjanser og mål og ikke bruker Eduardo som har vært i god form i det siste?

Link to comment
Share on other sites

veldig synd RVP ikke er med idag. Får håpe på en enkel influensa eller noe lignende. Hvorfor 4-4-1-1 når Tottenham har masse skader i forsvar og midtbane-leddet..?? regner med høyere trøkk i 2 omg, og håper cesc hever seg til hvor vi vet han kan ligge. Troa på Eduardo i denne kampen. Er ofte på rett sted til rett tid hvis vi får noen innlegg, som vi faktisk har vært farlige på.

 

4-3-3 hadde vært noe det... eduardo van persie + bendtner på topp xD

Link to comment
Share on other sites

Er det noen som har fått stream til å fungere?

 

Jepp, bruker soapcast.

 

 

får bare beskjed om at min sopcast ikke fungerer etter at den fikk oppdatering...

Sopcast funket aldri til meg, inntil forrige uke da jeg laget meg en egen bruker på hjemmesiden deres. Etter det har det funket veldig bra :(

 

slutta å funke når jeg regga meg....

Link to comment
Share on other sites

Er det noen som har fått stream til å fungere?

 

Jepp, bruker soapcast.

 

 

får bare beskjed om at min sopcast ikke fungerer etter at den fikk oppdatering...

Sopcast funket aldri til meg, inntil forrige uke da jeg laget meg en egen bruker på hjemmesiden deres. Etter det har det funket veldig bra :D

 

slutta å funke når jeg regga meg....

 

Funker her.. Jeg er ikke registrert brukte anonym greien.. Virker strålende her ihvertfall :(

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...