Jump to content

2007.12.22 Tottenham H


Mr Chapman

Hvilket lag går seirende av banen?  

82 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

God jul :D Og måtte den vare helt til påske, eller til Mai for den saks skyld!

 

Vi hadde marginene på vår side i en kamp som vi ikke dominerte for mye, men det gjør seieren bare søtere :D

Almunia er dagens helt!

 

Jeg lo hver gang Berbatov var borti ballen i andre omgang unntatt målet da. Makan til grinete spiller som mildt sagt ikke hadde sin beste dag på jobben!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 199
  • Created
  • Last Reply

Fy fa**n nå er jeg sliten!

Blir helt utslitt av sånne kamper, men gud så deilig det er å vinne dem.

Heldigvis var Berbatov i det sutrete hjørne i dag, og det var en av grunnen til at tottenham ikke produserte så mye!

 

Takk hele Arsenal, for nå er det jul :D

 

Dette var en fin start på jula, så vi får bare håpe at jula blir god for alle oss goonere :D

 

God Jul :D

Link to comment
Share on other sites

JAAA!!! POKKER SÅ HERLIG!!

Tårene spratt når dansken løp fremover i feltet og banket ballen i nettmaskene med sin første touch på ballen! Helt fantastisk!

 

Herlig redning av Almunia på straffen! Det ser ut til at Jensemann må bite i seg ordene om at Almunia aldri har gjort noe ekstraordinært. Faktisk var det ingen elendig straffe av Keane. Det var heller fantastisk beregnet og et stort sprang av Almunia. Respekt!

 

Takk, Arsenal! Takk!!

Link to comment
Share on other sites

Gilberto inn - Hleb ut

 

Et skummelt bytte, syntes Gilberto lager for mye unødvendige frispark i farlige posisjoner.

Helt enig, de gangene Gilberto har kommet innpå har han virket som en veldig urutinert spiller som "gir bort" frispark i farlig posisjon. Han gjorde det mot Chelsea, og var heldig som ikke gjorde det i denne kampen også.

 

Vi ser veldig lett at Wenger valgte riktig da han lot Flamini fortsette å spille da Gilberto ble kampklar igjen...

 

Ikke bare gir han bort frispark i farlig posisjon, men han virker usikker med ball og slår ganske mange feilpasninger.

 

Ellers en strålende strafferedning av Almunia, som ikke går for tidlig, men står og venter.

Han hadde matchvinner-redning på straffen idag, og han hadde flere matchvinner-redninger mot Chelskij! Fortsatt noen som tviler på at han burde fortsette å stå?

Link to comment
Share on other sites

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! :D :D

 

Så bra har en seier aldri smakt før... Tidenes beste julegave! Bendtners første touch på ballen blir mål og når Ade scorer, taper vi jo aldri. Og 6. mål mot Tottenham også?! Han, som Robert Pires, scorer alltid mot Spurs, og det gjør ikke noe... Så dette måtte bare gå rette veien! Herlig Keane, fantastisk Almunia! Who needs Jens Lehmann when we've got Manu?... Nei, dette var rått!! Jula er ødelagt for yidsa, noe som er vel så bra :D Men nå må jeg fortsette feiringa! :D

Link to comment
Share on other sites

Rett og slett herlig!! Takk til Almunia og Bendtner!

Litt heldig i dag etter en delvis slapp innsats, men gutta gjorde det som var nødvendig.

 

En flott julegave dette..hehe.

Ønsker alle her god jul!

Link to comment
Share on other sites

Spurs-fansen bruker skadene sine som en unnskyldning. Ikke overraskende, noe må de jo ha å skylde på...

 

Dagnes mann (menn): Almunia og Bendtner

 

(Les signaturen min)

 

 

Det er klart at de skadene har endel å bety, på samme måte som vi skyldte på skadene etter tapet mot Boro.

 

Men det gir jeg blanke i nå, 25 poeng mellom Arsenal og Spurs nå :D

Link to comment
Share on other sites

Skjeldent vært så misunnelig som jeg er på de som var på denne kampen! Magnus87 bl.a. Vanvittig kamp.. Med vanvittig deilig resultat!! Herlig at vi har litt tur for tida. Vil si vi har det hvertfall i denne kampen sånn som det utvikla seg.. Flaks at vi ikke har blitt straffa for de to mulighetene Wright-Phillips og Keane har fått på nesten blank kasse. Nesten helt like sjanser hvor vi skyver for mye mot der innlegget kommer fra, og glemmer bakerste stolpe.. Må rettes på.

 

Kan man ha det bedre... :D

 

Jiiiiiiha !

Link to comment
Share on other sites

Er i så utrolig godt humør nå! Jeg må bare si det igjen: Herlig seier!! Enormt bra av gutta å ta denne seieren nå! Herlig begynnelse av juleferien, juletiden og det harde juleprogrammet.

 

Nå kan det gå som det går resten av sesongen: Vi har vunnet 2/2 mot Spurs i PL!!!

Link to comment
Share on other sites

Dagens mann; ROBBIE KEANE!!! :D :D :D

 

God jul alle sammen, dette var deilig for en fyllesjuk og nervøs gutt.

På straffesituasjonen var jeg sikker på at "dette blir dagen vi taper mot Tottenham".

2 minutter senere ligger ballen bak Robinson og da Goonere jublet i London, sto en gutt, som ikke lenger var særlig fyllesjuk, på bordet og danset, med mer stil enn han gjorde kvelden før...... :D

Link to comment
Share on other sites

Dette ble en fin start på julen! Og det uten selveste JOLenissen! Men Spudz driter seg ut som vanlig ut. Kanskje ikke så rart, for i følge TV spilte de med et B-lag i dag. ;)

 

Nydelig mål av Arsenal. Ekstra gøy må det være for dansken. Ellers er det digg at spanjolen parkerte Keane! :D

 

God jul!

Link to comment
Share on other sites

Sinnsykt deilig seier!

Vi er griseheldige som vinner men det bryr jeg meg ikke om. Flott redning av Almunia og fantastisk heading av Bendtner. Nå har vi virkelig reist oss siden Boro-fadesen og samtidig fått en bra start på julen.

 

Men noen så vet om Hleb ble skadet? Ble jo høvlet ned bakfra noen minutter før han ble byttet ut. Håper alle holder seg skadefrie, vi trenger alle mann i de neste kampene.

 

Uansett, en fantastisk dag for alle goonere ;)

Link to comment
Share on other sites

Sinnsykt deilig seier!

Vi er griseheldige som vinner men det bryr jeg meg ikke om. Flott redning av Almunia og fantastisk heading av Bendtner. Nå har vi virkelig reist oss siden Boro-fadesen og samtidig fått en bra start på julen.

 

Men noen så vet om Hleb ble skadet? Ble jo høvlet ned bakfra noen minutter før han ble byttet ut. Håper alle holder seg skadefrie, vi trenger alle mann i de neste kampene.

 

Uansett, en fantastisk dag for alle goonere ;)

 

Han virket ikke skadet, men tror Wenger velger å spare han litt til resten av julestria.

Hleb hadde heller ikke fått kjøpt gaver til familien, det er nok en av grunnene til at han måtte gå før :D

Link to comment
Share on other sites

Herlig med seier, innmari spennende og kampen kunne ha endt begge veier. Tottenham var nærmest, men utnyttet ikke sjansene sine. Det gjorde vi, det var forskjellen i dagens kamp. Herlig heading av bendtner og flott mål og forspill på Adebayor sitt. Berbatov var lat og sutret hele kampen, ingen som kan påstå noe annet, men var på rett sted til rett tid med en herlig avslutning. Staffen dems var det ingenting å klage på, tar mannen. Ikke en veldig god straffe av Keane, men skal ikke ta noen ting i fra Almunia som reddet straffet. Well done! Et forøverig noen geniale ting som blir sagt på TV forumet

 

Spurs tildeles ikke billige straffespark på The Emirates. Straffen var soleklar. Traore som med strake ben og knottene først, kaster seg inn i et tacklingsforsøk på Berbatov. Berba finter ballen unna og blir så tatt i ankelhøyde. Dommeren avventet ett lite sekund (for å se om fordel?) før han blåste. Virket ikke som han var noe spesielt i tvil om den forseelsen. Arsenal protesterte heller ikke no

 

Sånn som den over :D Er noe som er riktig der, men Traore var ikke en gang i troppen til dagens kamp, samt hvor tar han det fra at det er knottene som treffer mannen...

 

Men jaja, GOD JUL OG GODT NYTT ARSENAL ÅR! Synd jeg ikke kjenner noen spurs fan ;)

Link to comment
Share on other sites

Dette var sterkt av Spurs! De bød på motstand til et delvis daft Arsenal.

 

Men så skrudde Gunners opp tempoet, og spurvedansen var igang.

 

Arsenal vant på moral, noe som er helt mangelvare hos vår patetiske nabo.

 

 

HAHAHAHAHAHAHA!!!

 

God Jul!

 

Lokalderby lever sitt eget liv. Alle formkurver og styrkeforhold gjelder ikke. Det er jaggu mange år siden spurvene har vært nærmere en seier enn i dag, men nærme er ikke nok. De hadde mye ball, men gjorde egentlig forsvinnende lite med den. Derfor er det helt greit at det gikk som det gikk, selv om det var et Arsenallag i andre gear vi såg i dag. Adebayor får for scoringen og lite annet. Hurra for Bendtner og Almunia.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...