Jump to content

2007.12.22 Tottenham H


Mr Chapman

Hvilket lag går seirende av banen?  

82 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 199
  • Created
  • Last Reply

Deilig med seier i dag! ;)

 

Frykta det aller værste når Spudzen fikk straffe, men heldigvis har vi Almunia!! :D Og Bendtner!! For en scoring. Han var jo flere meter over de andre på den corneren! Kan nesten ikke huske å ha sett en Arsenal spiller ligge så høyt i lufta på en corner. :D Utenom Adebayor kanskje da. ;)

 

We love you Arsenal, we do! :D

Link to comment
Share on other sites

... Og Bendtner!! For en scoring. Han var jo flere meter over de andre på den corneren! Kan nesten ikke huske å ha sett en Arsenal spiller ligge så høyt i lufta på en corner.

 

Dansken imponerer voldsomt om dagen!

 

Dette er nok et bevis på at tålmodighet lønner seg. Selv om dansken selv tidligere har etterlyst mer spilletid, så ser vi nå resultatet av all ventingen. Akkurat som med Flamini!

 

Målet er av høy klasse. Spudzspillerne blir nærmest latterliggjort på den headingen. Deilig at det også kommer mål på corner.

 

Med Bendtner i scoringsform, så har vi liksom fått en ny spiss. En joker, akkurat slik unge Campbell var det i 90/91 sesongen. Alle husker jo hvordan det gikk!! :D

 

Fortsatt God Jul!! ;)

Link to comment
Share on other sites

Greit vi lånre litt av Man Utd flaksen men Tottham hadde nok sjangser til å vinne med 2-3 mål.

 

Nå må du skrubbe litt da. Greit at vi ikke overkjørte Spurs på noen som helst måte, men dette er vel litt i overkant av hva Spurs faktisk presterte? Synes nå jeg da. Så vidt jeg fikk med meg var det flere redninger fra Robinson enn hva det var fra Almunia.

Link to comment
Share on other sites

A friggin`bloody luvely stroll in the park. Dette er den helt OPTIMALE måten å slå naboen. Først så går vi opp i 1-0. Nedturen har begynt for undermålerne. Så lar vi de samme undermålerne få føle håpets følelse. 1-1. Og så gir vi dem en pre-orgasmisk følelse. Straffe. 15 minutter igjen. ENDELIG, ENDELIG skal de nyss nevnte undermålerne få 3 poeng mot storebror. I tillegg på storebror`s hjemmebane. Å salige spudz glede!!! Og hva skjer? Jo, Almunia drar ned buksene, til anklene, på den mest klysete av dem alle, den nye potensielle "always a c***, Robbie "fuckin`" Keane. Magisk, absolutt magisk. Og så. for IGJEN å kjøre opp selvmordsraten i N17; for ørtene gang senker mørket seg totalt over Tottenham High Road, The Corner Pin, og enhver sjabby bakgård i det skitne delen av Nord-London. Inn kom Bendtner, opp steg han, MYE HØYERE enn enhver liljehvit dust, og hey presto 2-1 til de fineste røde og hvite i hele verden. Og døren slamret i trynet på enhver som er så stein dum at han eller hun holder med det der møkkalaget som heter Tottenham Hotspur!

 

God jul yids!!! ;) :P :D Vi flyttet over elven i 1913, 1919, Sir Henry Norris, Sol Campbell, 1961 & 1999. 2-1 up your friggin` arses, you big time losers!!!! :D :D ;)

Link to comment
Share on other sites

Genialt skrevet Chaz! ;) Dagens andre store høydepunkt! :D :D

 

den mest klysete av dem alle, den nye potensielle "always a c***, Robbie "fuckin`" Keane. Magisk, absolutt magisk.

 

Tenker i samme baner når Robbie Keane blir nevnt. Ekstra deilig at han er med på å skape enda mer elendighet hos naboen. Heia Almunia! Keane innehar en solid andreplass etter selveste Teddy. :D

Link to comment
Share on other sites

A friggin`bloody luvely stroll in the park. Dette er den helt OPTIMALE måten å slå naboen. Først så går vi opp i 1-0. Nedturen har begynt for undermålerne. Så lar vi de samme undermålerne få føle håpets følelse. 1-1. Og så gir vi dem en pre-orgasmisk følelse. Straffe. 15 minutter igjen. ENDELIG, ENDELIG skal de nyss nevnte undermålerne få 3 poeng mot storebror. I tillegg på storebror`s hjemmebane. Å salige spudz glede!!! Og hva skjer? Jo, Almunia drar ned buksene, til anklene, på den mest klysete av dem alle, den nye potensielle "always a c***, Robbie "fuckin`" Keane. Magisk, absolutt magisk. Og så. for IGJEN å kjøre opp selvmordsraten i N17; for ørtene gang senker mørket seg totalt over Tottenham High Road, The Corner Pin, og enhver sjabby bakgård i det skitne delen av Nord-London. Inn kom Bendtner, opp steg han, MYE HØYERE enn enhver liljehvit dust, og hey presto 2-1 til de fineste røde og hvite i hele verden. Og døren slamret i trynet på enhver som er så stein dum at han eller hun holder med det der møkkalaget som heter Tottenham Hotspur!

 

God jul yids!!! :D :P :P Vi flyttet over elven i 1913, 1919, Sir Henry Norris, Sol Campbell, 1961 & 1999. 2-1 up your friggin` arses, you big time losers!!!! :P ;) :D

 

Ahh.. Det gjorde dagen komplett! Takk, Chaz! :D

Link to comment
Share on other sites

35 poeng unna St. Totteringsday hvis jeg ikke tar helt feil? :D

 

Let the countdown begin....

 

Du er herved oppnevnt som offisiell nedteller. Din plikt er da å komme med oppdateringer for hver kamp som spilles med antatt dato supplert med best case og worst case.

 

Prøver på det :P

 

8 mars sånn ca blir vel per dags dato's poengsum første mulighet for St. Totteringsday.

Link to comment
Share on other sites

Jingle bells, jingle bells,

Jingle all the way,

Santa is a Gooner,

And at Emirates today, Oh!

 

Jingle bells, jingle bells,

Jingle all the way,

Oh what fun it is to see,

Tottenham lose away!

 

HAHA, FOR en kamp. The dubble over Tottenham, det blir ikke bedre enn det! Jeg må si at innstillingen til enkelte av Tottenhamspillerne er til å le av. Bent hører på Snoop Dogg og leser en bok på sidelinja. Berbatov, hvert fall etter at vi gikk opp i ledelsen, må ha vært den mest uinspirerte spilleren jeg noen sinne har sett. Ble nesten (merk, bare nesten) overrasket :D Det er en gledens dag, 43 poeng etter 18 serierunder, inkludert 6 poeng mot Tottenham. Fy faen for et lag Arsenal er, for et FANTASTISK lag!! :P :P

 

Jeg må si at Tottenham spilte en god kamp. De mangla noen av de beste spillerne de har og jeg må ærlig innrømme at jeg hadde forventet en langt enklere jobb. Almunia har tidligere vist at han er god på straffer, og viser det igjen. Jeg var ikke særlig høy i hatten da de hadde sjansen fra ellvemeters merket, men Almunias redning gjorde godt for sjela ;) Adebayor slet som ensom spiss, men han scorer jo alltid mot Tottenham, og dette var selvfølgelig intet unntak :D Cescyboy med to assist, han har ti til nå denne sesongen, bare i Premier League! Adebayor er forøvrig toppscorer, med 10 scoringer. Bendtner redda dagem, jeg sa til en kamerat at jeg satser på at Bendtner scorer på sitt første touch på ballen, og sannelig gjorde han det. Ikke nok med at gutten er 1.95 eller no sånt fra før, han har jo spenst utenom det vanlige og jeg har skjeldent sett en spiller dominere så mye som han i en enkelt duell. Han var jo en meter over alle andre inne i feltet! Se på dette bildet her, ræva hans er jo langt øver hue på O'Hara. Sykt.

Link to comment
Share on other sites

A friggin`bloody luvely stroll in the park. Dette er den helt OPTIMALE måten å slå naboen. Først så går vi opp i 1-0. Nedturen har begynt for undermålerne. Så lar vi de samme undermålerne få føle håpets følelse. 1-1. Og så gir vi dem en pre-orgasmisk følelse. Straffe. 15 minutter igjen. ENDELIG, ENDELIG skal de nyss nevnte undermålerne få 3 poeng mot storebror. I tillegg på storebror`s hjemmebane. Å salige spudz glede!!! Og hva skjer? Jo, Almunia drar ned buksene, til anklene, på den mest klysete av dem alle, den nye potensielle "always a c***, Robbie "fuckin`" Keane. Magisk, absolutt magisk. Og så. for IGJEN å kjøre opp selvmordsraten i N17; for ørtene gang senker mørket seg totalt over Tottenham High Road, The Corner Pin, og enhver sjabby bakgård i det skitne delen av Nord-London. Inn kom Bendtner, opp steg han, MYE HØYERE enn enhver liljehvit dust, og hey presto 2-1 til de fineste røde og hvite i hele verden. Og døren slamret i trynet på enhver som er så stein dum at han eller hun holder med det der møkkalaget som heter Tottenham Hotspur!

 

God jul yids!!! :D :D :P Vi flyttet over elven i 1913, 1919, Sir Henry Norris, Sol Campbell, 1961 & 1999. 2-1 up your friggin` arses, you big time losers!!!! :P ;) :D

 

he he, jeg må hive meg på denne jeg også! Rett og slett lyrisk vakkert! Og ja, jeg er så enig så enig når det gjelder Keane. Han er en nesten enda større cunt enn Teddy, hvis det er mulig. Også morsomt å se hvor sur Berbatov var på slutten. :P

 

Men hvis man skal være HELT saklige, og ta av oss Arsenal-brillene for et øyeblikk - i den grad det er noe vits i dag - så var jo Arsenal litt heldige. Og defensivt er dette det beste jeg kan huske å ha sett av Spurs på aldri så lenge. Sånn sett var jo denne kampen en liten tankevekker. Jeg liker ikke at Arsenal vinner såkalte "heldige" seire, der man har marginene på sin side. Mye bedre å ikke levne noen tvil. Men hvis det først skal skje er det jo morsomst når det skjer mot Spurs. Men uansett har Ramos fått overraskende bra skikk på spurs på rekordtid. Vi får jo bare håpe at yidsen som vanlig nå tror at treet vokser rekordraskt inn i himmelen, og at de får en midt i fleisen, NÅR motgangen kommer. Dagens kampe var kanskje bare en liten forsmak...? ;)

 

Og med et slik flott resultat er jo julefreden sikret. Tankene vandrer tilbake til WHL lille julaften 1978.... B)

 

GOD JUL TIL DERE ALLE SAMMEN!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...