Jump to content

2007.12.22 Tottenham H


Mr Chapman

Hvilket lag går seirende av banen?  

82 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Sesongens høydepunkt ja! For meg er dette større en julaften! :P

 

For meg kan juleaften aldri måle seg med noen Arsenal kamper for å si det sånn :)

 

Dette er en kamp vi burde klare å ta 3 poeng. Deilig at vi bare har en skade, eller en spiller som er ute (Theo) når vi er i juletider. Vært ganske heldige med skader denne sessongen (hittil) ikke like mange langtids skader som vi har hatt de siste sessongene (?)

Men alle er vell enige om 10 av de 11 som skal starte på lørdag hvis jeg ikke tar feil. Jeg vil hvertfall ha Ade og RvP på topp og Hleb på høyre, resten veit dere :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 199
  • Created
  • Last Reply

Da er det bekrefta at både king og zokora er ute. King ble ikke klar, og zokora fikk karantene. Noe som betyr at en rusten Dawson skal passe på Ade. Hvem skal da passe på RVP? ^^

 

 

Han som skal passe på Robin er nok Chimbonda vil eg tro, og da vil Ekotto (eller hva han heter) ta back plassen...dette skal bli plankekjøring!! :P

Link to comment
Share on other sites

Håper at RvP er i storform resten av denne sesongen.. han viste gode takter mot Gamst & co...

Han spilte ikke mot Blackburn :)

hahaha :P

Kan vere han mente Chelsea lett å forveksle:P

Haha, sorry:P var litt "borte" da jeg skrev dette:P

 

men det positive er jo at bare Theo walcott er usikker til denne kampen:)

Håper på like mange og like fine mål som da vi vant 1-3:)

Link to comment
Share on other sites

Da er det bekrefta at både king og zokora er ute. King ble ikke klar, og zokora fikk karantene. Noe som betyr at en rusten Dawson skal passe på Ade. Hvem skal da passe på RVP? ^^

 

 

Han som skal passe på Robin er nok Chimbonda vil eg tro, og da vil Ekotto (eller hva han heter) ta back plassen...dette skal bli plankekjøring!! :P

 

 

Hehe, det hørtes fryktlig lovende ut! :)

Link to comment
Share on other sites

Årets kamp for min del :)

 

Dette er en kamp jeg gruer og gleder meg til hvert år, for det betyr så mye å slå tottenham på hjemmebane samtidig som det gjør så vondt når vi taper disse kampene på hjemmebane.

 

Er det et lag jeg ikke vil tape mot, ja så er det tottenham hjemme.

 

Jeg tror det blir en jevn kamp, og jeg innrømmer at jeg frykter kampen.... Tottenham har vært til dels håpløse i ligaen, selv med en god stall. Arsenal har frem til nå hatt en sinnsyk god og stabil sesong, en imponerende første halvdel av sesongen.

 

Det er et derby, som har røtter langt tilbake i tid. Alt kan skje, selv om vi har en utrolig statistikk siden Wenger tok over klubben mot tottenham. Det kan virke som om tottenham begynner å finne en mer stabil flyt, og nærmer seg kvaliteten som kreves av et lag som satser deretter.....

 

Min lagoppstilling til kampen:

 

Almunia

Sagna-Toure-Gallas-Clichy

Flamini-Fabregas-Diaby/Diarra

Hleb Rosicky

Persie

 

Jeg håper vi vinner midtbanen (noe vi burde gjøre med den 5-eren), så vi kan kjøre i stor fart med Rosicky og Hleb på hver sin kant. Dette kan gi en av midtbanespillerene mulighet til å følge angrepet, uten at vi blottlegger den sentrale midtbanen i et evt motangrep.

Likte det jeg har sett av Diarra, men ser også at Diaby nærmer seg storformen.

Vi må gå ut å styre kampen, og sette spurs under press.

 

Fungerer laget slik som tidligere denne sesongen, ja da skal vi vinne...men hatkamp er hatkam, og fotball er fotball.

 

Benk:

Adebayor, Bendtner, Diarra/Diaby, Senderos, og Jens.

 

Tips:

2-0

Clichy (14min)

Rosicky(75min)

Link to comment
Share on other sites

Virker som om mange tror dette blir plankekjøring,tror isåfall endel folk kan få seg en nedtur.

Spurs har virkelig begynt å få fasong på laget etter manager byttet og dette blir nok langt fra noen lett kamp.

For min egen del så er alt utenom 3 poeng en skuffelse,men jeg er langt fra sikker på at vi tar alle poenga.

Har egentlig mest trua på en U 1-1,og at spurs skårer først.

Håper jeg tar grundig feil og kan feire jula med et stort smil,god jul folkens :)

Link to comment
Share on other sites

Virker som om mange tror dette blir plankekjøring,tror isåfall endel folk kan få seg en nedtur.

Spurs har virkelig begynt å få fasong på laget etter manager byttet og dette blir nok langt fra noen lett kamp.

For min egen del så er alt utenom 3 poeng en skuffelse,men jeg er langt fra sikker på at vi tar alle poenga.

Har egentlig mest trua på en U 1-1,og at spurs skårer først.

Håper jeg tar grundig feil og kan feire jula med et stort smil,god jul folkens :)

 

 

Da håper jeg du får en utrolig fin jul ;)

Link to comment
Share on other sites

Endelig lettere motstand igjen.

Spurs i toppslag er ingen trussel for mektige Arsenal.

 

Tottenham har ingen ryggrad til å stå imot superlaget til Arsene.

Selv vårt reservelag hadde gått for full gevinst mot faranggjengen.

 

For Tottenhams del så kan de jo håpe på ett under, det har skjedd før ( York klarte det...) men

kommer de fra gedigene Emirates og opp til fjølbua si med under 5 baklengsmål så får de ta det

som ett stort pluss!

 

6-0!

 

Helt enig.. 6-0 bør være innen rekkevidde..

Link to comment
Share on other sites

Endelig lettere motstand igjen.

Spurs i toppslag er ingen trussel for mektige Arsenal.

 

Tottenham har ingen ryggrad til å stå imot superlaget til Arsene.

Selv vårt reservelag hadde gått for full gevinst mot faranggjengen.

 

For Tottenhams del så kan de jo håpe på ett under, det har skjedd før ( York klarte det...) men

kommer de fra gedigene Emirates og opp til fjølbua si med under 5 baklengsmål så får de ta det

som ett stort pluss!

 

6-0!

 

 

Jeg fatter ikke at folk kan ta så lett på denne kampen. Tottenham er ett lag man aldri skal undervurdere. Selvom vi ikke har tapt mot dem på noen år, så er alltid derby-oppgjør tette og jevne uavhengig av hvordan de respektive lagenes form er. Tottenham har fått delvis kontroll over sitt håpløse forsvarsspill, og fremover er de en trussel som vanlig. Tror folk må senke sine forhåpninger til denne kampen. Jeg er fornøyd om vi klarer å senke de med ett mål.

 

Lenge siden jeg har hatt en så dårlig følelse. Ikke bare ødelegges julen hvis vi taper. Kampen spilles på min 18-års dag!

Link to comment
Share on other sites

tror dette blir en tøff kamp men, arsenal på sit beste uten skader sennder tottene heim med hallen gjennom beina. tottenham har fåt lit gang på sakene sine og det er på tide å få di ned på jorda igjen. trur arsenal fikser en 2 måls seier med dette laget:

 

Almunia

 

sagna - Toure - gallas - clichy

 

Hleb - Fabregas - Flamini - Rosicky

 

Adebayor - Persie

Link to comment
Share on other sites

Oh.. spenningen begynner å bygge seg opp nå.

Skadesituasjonen til Spurs er jo helt syk. Det er ikke likt oss å ha så mye flaks.

 

Forresten så jeg at Dawson var ute med migrene. Har noen andre hørt om at han har det?

 

Tviler dog på at det blir en så stor overkjøring som de fleste tipper. Men allikevel sitter jeg med en god følelse.

 

Førsteelleveren er ikke noe å diskutere i dag. Det blir (4:4:2) Almunia - Sagna, Tourè, Gallas, Clichy - Hleb, Fàbregas, Flamini, Rosicky - Adebayor, van Persie. Herlig å ha fullt lag igjen.

Link to comment
Share on other sites

Møtet med Tottenham er absolutt ikke enkelt.

Dette er et lokalderby og samme hvor mange spillere det ene laget har ute med skade så tror jeg ikke det vil spille så fryktelig stor rolle. De har flere spillere som kan erstatte de skada spillerne, og man gir alltid ekstra i slike oppgjør.

 

Vi må gjøre en veldig god kamp i dag skal det bli tre poeng. Tottenham er på vei oppover igjen og begynt å finne formen, så det blir en kamp hvor det er viktig at vi gir alt fra start av.

 

C'mon you Gunners!

Link to comment
Share on other sites

Med de spillerne Tottene er uten, bør dette kunne bli riktig festlig for vår del.

Likevel, både Keane, Malbranque, Defoe og Berbatov kan true forsvaret vårt.

 

GO GUNNERS! Dette skal vi vinne!

 

Keane har karantene;)

 

Ramos puts faith in rookie O'Hara as injureys mount

 

Ser ut som de bruker vår tidligere schoolboy O'Hara på venstre. Ved siden av Kevin-Prince Boateng, Steed Malbranque and Aaron Lennon. Nå kan virkelig Sagna og Hleb vise frem sine kunstner! Stakkars stakkars tottenham:)

Link to comment
Share on other sites

Almunia

Sagna - Toure - Gallas - Clichy

Hleb - Fabregas - Flamini - Rosicky

Van Persie - Adebayor

 

Det blir storseier i dag :)

 

Hvorfor Arsenal vinner:

- Mange spillere er tilbake fra skade

- Arsenal kjemper alltid litt ekstra mot Fjottenham

- Arsenal vet at kampen er viktig, med tanke på at United puster oss i nakken

- Francesc Fàbregas

 

Hvorfor Tottenham vinner:

- ...... ?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...