Jump to content

2007.11.27 Sevilla B


zaldor

Hvordan går det?  

47 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Sevilla - Arsenal

På Estadio Ramón Sánchez Pizjuán ("La Bombonera") klokka 20:45 norsk tid

 

Om kampen:

Arsenal har sikret avansement til utslagningsrundene, men satser på å vinne sin gruppe. Om vi vinner vår gruppe, møter vi i neste runde et lag som kom på andreplass i sin gruppe. Med andre ord en fordel. Gilberto og Fabregas er tilgjengelige, men om de skal spille, vites ikke. Enkelte spillere vil antagelig få hvile seg til helgens kamp mot selveste Aston Villa.

 

TV-kanaler:

viasport3.png

 

Streams:

Myp2p.eu

Forumets stream-tråd

 

Hoveddommer:

Eric Braamhaar

 

Høydepunkter:

Verdensvevet/Arsenal

 

Skader/utilgjengelige spillere:

Diaby

Flamini

Hleb

van Persie

Walcott

- Alle skadet!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 194
  • Created
  • Last Reply

Her bør vi satse på uavgjort ja! Borte mot Sevilla kan bli vanskelig, samtidig som spillere blir spart, ifølge Wenger. Men bare Fabregas spiller, er vi nok sikret mot tap ;) Vi har enna mange skader, men skal bli godt med Cesc tilbake. Og Kaptein Gallas bør også få spille, han er enormt viktig for tiden, ellers kan spillere som Adebayor, Rosicky, Clichy, Toure osv spares for min del, om det er nødvendig, men det bestemmer Wenger. Så derfor tør jeg ikke tippe noe lag ennå.

Og siden vi er englands beste lag for tiden, skal dette gå greit om vi fortsetter flyten. Vi må bare ikke tape! Da kan 28 ubeseirede kamper bli til null, den må nok vare litt til. Og det er også litt viktig å vinne gruppa, æren, og trolig lettere motstander i 8-delsfinalen.

 

Come on Arsenal!

Link to comment
Share on other sites

Wenger plans to rotate

 

Dette tror jeg det er hold i, og vi får nok se et noe annerledes Arsenal mot Sevilla enn tidligere i sesongen.

 

Tror laget vil se noe slikt som dette ut:

 

Manuel Almunia

Bacary Sagna :: Kolo Tourè :: Phillipe Senderos :: Gaël Clichy

Emmanuel Ebouè :: Lassana Diarra :: Cesc Fàbregas :: Tomas Rosický

Eduardo da Silva :: Emmanuel Adebayor

 

Det er viktig å få Cesc back on track etter en kampfri helg. Det bør ikke være noe problem, men jeg tror han bør få litt spilletid, og gjerne starte kampen. Dudu får nok en ny start, ved siden av enten Nick eller Ade. - Jeg tipper Ade, og at Bendtner kommer inn etter hvert.

Synd Theo er skada her, for her hadde han fått spilt fra start.

 

Uansett frykter jeg at dette kan bli stoppen for sesongens unbeaten rekke. Sevilla er sterke, og det virker som Arsène undervurderer dem litt i og med at han sparer spillere i kamper som dette. Greit at vi er videre uansett, men allikevel skal vi går ut og være innstilt på å vinne hver eneste kamp.

Link to comment
Share on other sites

Wenger plans to rotate

 

Dette tror jeg det er hold i, og vi får nok se et noe annerledes Arsenal mot Sevilla enn tidligere i sesongen.

 

Tror laget vil se noe slikt som dette ut:

 

Manuel Almunia

Bacary Sagna :: Kolo Tourè :: Phillipe Senderos :: Gaël Clichy

Emmanuel Ebouè :: Lassana Diarra :: Cesc Fàbregas :: Tomas Rosický

Eduardo da Silva :: Emmanuel Adebayor

 

Det er viktig å få Cesc back on track etter en kampfri helg. Det bør ikke være noe problem, men jeg tror han bør få litt spilletid, og gjerne starte kampen. Dudu får nok en ny start, ved siden av enten Nick eller Ade. - Jeg tipper Ade, og at Bendtner kommer inn etter hvert.

Synd Theo er skada her, for her hadde han fått spilt fra start.

 

Uansett frykter jeg at dette kan bli stoppen for sesongens unbeaten rekke. Sevilla er sterke, og det virker som Arsène undervurderer dem litt i og med at han sparer spillere i kamper som dette. Greit at vi er videre uansett, men allikevel skal vi går ut og være innstilt på å vinne hver eneste kamp.

Verken Ade eller CLichy er i troppen! Så jeg tror nok Bendter får sjansen fra start sammen med enten Eduardo eller Theo. Håper forøvrig at Diarra får fornyet tillit på sentralen sammen med Fab,som er tilbake. Synes Lassana gjorde en meget god figur på lørdag og fortjener å få vist seg frem!

Link to comment
Share on other sites

Troppen:

 

1. Jens Lehmann

3. Bacary Sagna

4. Cesc Fabregas

5. Kolo Toure

6. Philippe Senderos

7. Tomas Rosicky

8. Lassana Diarra

9. Eduardo

15. Denilson

16. Mathieu Flamini

17. Alex Song

19. Gilberto

24. Manuel Almunia

26. Nicklas Bendtner

27. Emmanuel Eboue

30. Armand Traore

31. Justin Hoyte

32. Theo Walcott

 

Gledelig at Hoyte blir inkludert, og ekstra gledelig at skaden på Walcott var såpass liten at han er med på turen. Litt risikabelt kanskje, uten Gallas og Clichy, men vi får håpe Senderos og Armand ordner opp!

Link to comment
Share on other sites

Til info, Zaldor: Kampen går direkte på Viasat 3. viasport3.png

Og hoveddommeren heter så mye som Braamhaar! Da vet du det ;)

 

Laget:

 

Manuel Almunia

Bacary Sagna - Kolo Toure - Philippe Senderos - Armand Traore

Theo Walcott/Emmanuel Eboue - Gilberto/Mathieu Flamini - Cesc Fabregas - Tomas Rosicky

Nicklas Bendtner - Eduardo da Silva

 

Mange å velge i nå, ihvertfall på midtbanen. Diarra, Cesc, Denilson, Flamini, Gilberto, Rosicky, Walcott, Eboue og Song. Håper også vi får sett et lite glimt av Justin Hoyte. Hadde vært fint! ;)

 

Mitt tips:

 

1-1 U

Link to comment
Share on other sites

Håper Hoyte får spille denne kampen, enten på venstreback eller i midten sammen med Kolo, som antageligvis tar kapteinsbindet. Uansett, er vel vanskelig å se hvem Wenger kommer til å velge i forsvar sammen med Sagna-Toure.

Ellers tror jeg Wenger velger Flamini-Cesc på midten, og Eboue på høyre, selv om jeg helst skulle sett Walcott der, og som Hermz, Bendtner-Eduardo på topp.

 

Almunia

Sagna-Toure-Hoyte/Senderos/Song-Hoyte/Traore

Walcott-Flamini-Cesc-Rosicky

Bendtner-Eduardo

Link to comment
Share on other sites

Spennende tropp. En del spillere er forståelig nok tatt ut, men vi er i stand til å ta poeng med den troppen der, og det må vi selvfølgelig gå for. ;)

 

Til info, Zaldor: Kampen går direkte på Viasat 3. viasport3.png

Og hoveddommeren heter så mye som Braamhaar! Da vet du det :o

 

Takk. ;) Det er han dommeren som feira at Ajax scora, det. :o

Link to comment
Share on other sites

Dette tror jeg blir en spennende kamp siden Sevilla vil vinne paa hjemmebane.. Ut i fra troppen haaper jeg paa detta laget..

 

Lehmann(arsenals beste keeper, dog ogsaa den galeste!)

Hoyte Toure Senderos Traore

Walcott* Cesc Gilberto Rosicky

Bendtner Eduardo

*dersom Walcott ikke rekker kampen saa skal vel Eboue spille i hans plass..

Link to comment
Share on other sites

Om det er noen sjans for at vi noen gang skal få se Lehmann mellom stolpene igjen så tror jeg det må bli her. Han får nok ikke tillit helt uten videre, og dette er nok en kamp hvor han kan vise seg fram igjen.

 

Veldig fornøyd med at Justin Hoyte er med i troppen, håper han starter. Han og Traore på hver sin back håper jeg på.

 

Diarra spilte så bra mot Wigan at han fortjener en plass på midtbanen, da ved siden av en uthvilt Cesc. Jeg håper litt på dette laget:

 

Lehmann

Hoyte - Toure - Gallas - Traore

Eboue - Diarra - Cesc - Rosicky

Bendtner - Eduardo

Link to comment
Share on other sites

Vi bør helst vinne denne kampen, men uavgjort hadde også gjort seg. Jeg tror det blir tøft, Sevilla er et veldig sterkt lag. Å tape denne kampen hadde vært en stor nedtur. Jeg vil heller møte Rosenborg istedenfor Barcelona for eksempel. Så derfor er det ganske viktig å komme fra med poeng.

 

Håper vi vinner, men har en dårlig magefølelse!

Link to comment
Share on other sites

ifølge arsenal.com så er ikkje Gallas, Clichy eller Adebayor med til spania. I tillegg skal vel Flamini og Gilberto sparast.

 

Trur på dette laget:

Almunia

Sagna-Toure-Senderos-Traore

Eboue-Diarra-Cesc-Rosicky

Bendtner-Eduardo

 

Tipper at Denilson og Hoyte får sjansen i løpet av kampen. Uavgjort i denne kampen vil vere eit glimrande resultat, og ein eventuell seier vil vere heilt fantastisk.

Link to comment
Share on other sites

ifølge arsenal.com så er ikkje Gallas, Clichy eller Adebayor med til spania. I tillegg skal vel Flamini og Gilberto sparast.

 

Trur på dette laget:

Almunia

Sagna-Toure-Senderos-Traore

Eboue-Diarra-Cesc-Rosicky

Bendtner-Eduardo

 

Tipper at Denilson og Hoyte får sjansen i løpet av kampen. Uavgjort i denne kampen vil vere eit glimrande resultat, og ein eventuell seier vil vere heilt fantastisk.

Er vel litt spesilet å spare Gilberto som knapt har spilt i år

Link to comment
Share on other sites

Ser ingen grunn til hvile så forferdelig mange. Arsenal bør og skal gå for gruppeseieren.

 

Nesten umulig å komme med forslag til lagoppstilling, men har følgende ønsker:

 

- Lehmann står i mål

- Eduardo på topp

- Diarra fra start

- Start eller innhopp av Hoyte

 

Tipper 1-1.

Link to comment
Share on other sites

Ser jo ingen grunn til å skyve tyskeren ut i den totale kulden. Lehmann trenger kamper, viktig med tanke på landslag. Ser helst at han ikke forsvinner på nyåret. Da blir det tynt i rekkene.

 

Ellers har jo rollene vært snudd tidligere. Almunia stod i de "mindre" viktige kampene.

Link to comment
Share on other sites

Vi bør helst vinne denne kampen, men uavgjort hadde også gjort seg. Jeg tror det blir tøft, Sevilla er et veldig sterkt lag. Å tape denne kampen hadde vært en stor nedtur. Jeg vil heller møte Rosenborg istedenfor Barcelona for eksempel. Så derfor er det ganske viktig å komme fra med poeng.

 

Håper vi vinner, men har en dårlig magefølelse!

 

vi bør ikke vinne dette... uavgjort holder leeeenge! vinner vi hjemme mot sparta i siste har vi

gruppeseiern.

Link to comment
Share on other sites

Ser jo ingen grunn til å skyve tyskeren ut i den totale kulden. Lehmann trenger kamper, viktig med tanke på landslag. Ser helst at han ikke forsvinner på nyåret. Da blir det tynt i rekkene.

 

Ellers har jo rollene vært snudd tidligere. Almunia stod i de "mindre" viktige kampene.

 

 

Helt rett i det du sier her ! Lehmann trenger kamper ! Hvis Almunia blir skadet og Lehmann må inn sliter han, pga ingen kamp trening !

Så få inn på Lehmann i dag så går det fint :) Hadde vært greit å sitt han igjen.

Link to comment
Share on other sites

Ikke noe imot at Lehmann får spille litt han og...men

tviler på at Wenger lar han spille.

Ellers er jeg uhyre skeptisk til at Wenger sparer så mye spillere

til denne kampen.

Vi var ikke bra i forrige kamp mot et svakt lag. Denne gang blir

det tøffere.

Av de spillerne Wenger har tilgjengelig og som ikke skal 'spares' håper jeg på dette laget:

 

Almunia

 

Sagna Toure Senderos Traore/Hoyte

 

Eboue Cesc Flamini*/Diarra Rosicky

 

Bendtner Dudu

 

*Flamini blir sannsynligvis spart etter skade tenker jeg.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...