Jump to content

2007.11.27 Sevilla B


zaldor

Hvordan går det?  

47 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 194
  • Created
  • Last Reply

Huff :| Forsvaret har så absolutt ikke gjort en god nok jobb i første omgang! Håper dette kommer seg til andre..

 

 

 

Så en annen sak, Jeg sitter å irriterer meg over at det kommer svensk kommentator automatisk etter noen sekunder på tven, noen som vet hvordan jeg får norsk igjenn? Vis jeg skifter kanal og tilbake igjenn får jeg norsk men den går over til svensk når den menyen greien kommer opp ;) Noen som har peiling?

 

 

Come on gunners!

Link to comment
Share on other sites

Hvordan oppsummerer dere omgangen? Jeg har ikke fått den med meg, da jeg måtte øve til en prøve på skolen i morgen, men er klar for andre omgang.

 

Hvordan ligger det an? Jeg ser jo stillingen, noe som ikke taler veldig bra for oss, men ligger det noe annet bak, eller var Sevilla det beste laget i denne første omgangen?

Link to comment
Share on other sites

Tror at løsningen er nevnt over her - Bacary inn, sammen med Tomas. Mere fart fremover, også kan man kanskje teste Bacary - Eboue på høyre, og Hoyte - Tomas på venstre. Burde bli mere fart.

What??? Traore er en av de raskeste på laget, og det er ikke hans feil at vi ligger under. Det er bare ett bytte som må til. FÅ UT DEN KLART DÅRLIGSTE: GILBERTO!!! (kunne tatt ut Senderos også, men har ingen på benken til det). Få inn Rosicky, ellers ingen bytter

Link to comment
Share on other sites

Huff Huff...

Bendtner klarer seg veldig bra på topp. men hvis vi skal vinne denne kampen må vi nok sende opp Eduado også.

Noen få glimt av fint spill, men ikke særlig imponerende dette ;)

Hadde vi ikke hatt Kolo i denne første omgangen hadde vi nok ligget under med flere mål til pause..

 

Men dette er langt fra over, uavgjort er godt nok :)

Link to comment
Share on other sites

Vi startet veldig bra og etter at Eduardo scoret virket vi å ha god kontroll på kampen. Så gjorde Senderos en gedigen bommert og det skapte jo et voldsomt giv i Sevilla som presser oss bakover hele tiden og stresser spillerne i hver eneste duell.

 

Lenge siden jeg har sett vi gjøre så mange personlige feil i en omgang. Gang på gang på gang. Dårlig markering på det andre målet til Sevilla.

 

Vi må luke ut disse feilene, ellers kommer vi til å bli overkjørt fullstendig i andre omgang. Synd at det er personlige feil som ødelegger for oss i dag, fordi det så veldig lovende ut i starten.

 

Sevilla har også vært fryktelig gode og viser at de er et lag som også behersker hurtig angrepsspill veldig bra.

 

Come on you Gunners!

Link to comment
Share on other sites

Hvordan oppsummerer dere omgangen? Jeg har ikke fått den med meg, da jeg måtte øve til en prøve på skolen i morgen, men er klar for andre omgang.

 

Hvordan ligger det an? Jeg ser jo stillingen, noe som ikke taler veldig bra for oss, men ligger det noe annet bak, eller var Sevilla det beste laget i denne første omgangen?

 

De scorer etter en tabbe av Senderos og etter innlagg fra et frispark som de ikke skulle hatt. Og etter dette har Sevilla hatt en voldsom flyt, vi detter helt ut. Vil trekke frem, Bendtner og Traore. Hoyte er heldig som er på banen.. ;)

 

Altså ikke den beste omgangen dette her.

Link to comment
Share on other sites

Hvordan oppsummerer dere omgangen? Jeg har ikke fått den med meg, da jeg måtte øve til en prøve på skolen i morgen, men er klar for andre omgang.

 

Hvordan ligger det an? Jeg ser jo stillingen, noe som ikke taler veldig bra for oss, men ligger det noe annet bak, eller var Sevilla det beste laget i denne første omgangen?

 

Er litt frem og tilbake.. Men Sevilla har hatt de største sjangsene...

Hvis forsvaret forsetter sånn som de har gjort til nå ser det desverre ganske stygt ut :\

Link to comment
Share on other sites

MCLaren: Vi var kvalifisert før denne runden. Men du så vel på Discovery da skjedde(Bare kødder ;) )

Håper likevel virkelig at vi iaf klarer uavgjort sånn at vi fortsatt avgjør alt mtp å vinne gruppen. Det gir både fordel med hjemmebane sist og presumptivt dårligere motstander i 8delsfinalen.

Tror at løsningen er nevnt over her - Bacary inn, sammen med Tomas. Mere fart fremover, også kan man kanskje teste Bacary - Eboue på høyre, og Hoyte - Tomas på venstre. Burde bli mere fart.

Nå er da fart en av Sagnas svake punkt. Trenger ikke gjøre noe med en gang men om vi ikke klarer å skape trøkk mot de utover i 2omgang bør Rosicky komme inn for Gilberto. Rosicky spiller ventre og Eduradro trekkes inn på topp for at vi skal skape enda mer trøkk framover.

Link to comment
Share on other sites

Vi spiller et horribelt forsvarsspill, men hva skal man forvente med et helt nytt forsvar mot et av de mest angrepsspillende lagene i Europa?

 

Senderos ødelegger nok en gang for oss..

Greit at han ikkje har noe kamptrening, men dette skal ikkje en arsenal-spillere gjøre. Og etter det målet får Sevilla troen på seier, og vi blir hengende med skuldrende...

 

Må si jeg er imponert over Denilson og Bendtner, de tar vare på sin sjanse...

 

Ellers så må Cesc begynne å vise seg fram,,

tror det kan bli vanskelig å få et poeng her, men med et bytte eller to kan det fort skje...

Kjedelig å tape første får sesongen på denne måten..

Link to comment
Share on other sites

MCLaren: Vi var kvalifisert før denne runden. Men du så vel på Discovery da skjedde(Bare kødder :) )

Håper likevel virkelig at vi iaf klarer uavgjort sånn at vi fortsatt avgjør alt mtp å vinne gruppen. Det gir både fordel med hjemmebane sist og presumptivt dårligere motstander i 8delsfinalen.

 

Hehe. Ja da så jeg nok på Discovery. ;)

Jeg trodde vi var kvalifisert. Men så ser jeg nå at Slavia Praha er 6 poeng bak oss. Og hvis de vinner de to siste og vi taper dem, da har vi like mange poeng. Men vi går videre på innbyrdes kanskje?

 

PS. Discovery er meget lærerikt =)

Link to comment
Share on other sites

Takker for litt info om første omgang.

 

Etter hva dere sier om Gilberto, hadde jeg håpet at Rosicky kom inn for det rustne ankeret på midtbanen.

 

Bedre med en rusten Gilberto i dag så han får spilt seg i form, enn å ta han ut og heller få en rusten Gilberto i en seriekamp hvis skader skulle fremtvinge det.

 

Vi snur i andre omgang og vinner 3-2.

Link to comment
Share on other sites

Hvordan oppsummerer dere omgangen? Jeg har ikke fått den med meg, da jeg måtte øve til en prøve på skolen i morgen, men er klar for andre omgang.

 

Hvordan ligger det an? Jeg ser jo stillingen, noe som ikke taler veldig bra for oss, men ligger det noe annet bak, eller var Sevilla det beste laget i denne første omgangen?

 

De scorer etter en tabbe av Senderos og etter innlagg fra et frispark som de ikke skulle hatt. Og etter dette har Sevilla hatt en voldsom flyt, vi detter helt ut. Vil trekke frem, Bendtner og Traore. Hoyte er heldig som er på banen.. ;)

 

Altså ikke den beste omgangen dette her.

Etter målet til Sevilla, begynte de og presse veldig og for en gangs skyld feilet pasningsspillet gang på gang. Sevilla burde scoret minst 4 mål i denne omgangen, så vi er heldige som fortsatt er inne i kampen. Det første målet dems var totalt unødvendig og gav dem en vitamininsprøytning som varte omgangen ut. Nå må vi spille spillet vårt og ikke bli stresset. Jeg ønsker å se Rosicky - og Sagna dersom det horrible defensive spillet fortsetter.

 

Jeg synes den Hoyte situasjonen er veldig overdrevet av den engelske kommentatoren. Jeg synes det er veldig tydelig at Hoyte prøver å trekke seg unna, og tråkker uheldigvis på Adriano. Sistnevnte skal ikke klage ettersom han kom susende inn i en Hoyte.

Link to comment
Share on other sites

Jeg lurer på én ting. Det er så mange her som sier at Senderos var skyld i 1-1 ene og alene. Bruk øynene; Gilberto forærer Sevilla ballen, med en miniputtfeil!!! Kanskje skylden kan deles 50-50...

 

Nope. Gilberto kunne sikkert gjort et eller annet for å få ballen et helt annet sted enn akkurat der den havnet, men denne feilen forårsaket Senderos. Gilberto blokkerte i alle fall innlegget. Hadde bare Denilson og Cesc fulgt med bakover så kunne kanskje de tatt ut Keita fra å få den skuddmuligheten han fikk.

Link to comment
Share on other sites

Vi spiller et horribelt forsvarsspill, men hva skal man forvente med et helt nytt forsvar mot et av de mest angrepsspillende lagene i Europa?

 

Godt poeng!

 

Selvsagt er det mye bra blant forsvarsspillerne hvis vi tar dem en og en, men det sier seg selv ting må kjøres inn.

 

Ellers er det gøy med dansken. Viser mye bra.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...