Jump to content

2007.11.27 Sevilla B


zaldor

Hvordan går det?  

47 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 194
  • Created
  • Last Reply

Går kampen i opptak på tv3?

Ja det gjør den og direkte på viasat sport 3. :)

Blir spennende å se hvem Wegner velger av disse her. tipper laget blir omtrent noe sånt

Almunia,Sagna,Senderos,Toure,Traore\Hoyte,walcott\Eboue,Diarra,Fab,Mozart,Dudu,Bendter.

Tipper og gåper Tho starter hvis han er 100%.Hvis ikke blir det nok Eboue.Mulig og blir valgt mer rutine på midten og at Gilberto tar plassen til Diarra.Trur nok Flamini blir hvilt, bade med tanke på skaden han fikk i landskamp og at han har hat meget tett kampprogram. Har mest tru på uagjort her noe som vil være et meget godt resultat for oss.Tviler på at vi får se Jensemann i Arsenal trøya no særlig mer, og regner med at han drar i januar. lykke til alle sammen. GoGo gunners :D

Link to comment
Share on other sites

Håper virkelig at Wenger bruker Armand Traore på venstre-back. han er utrolig god, med fart, teknikk og angrepslyst.

 

Det kan jo ble spennende å se Diarra/Fabregas på sentral midtbane. Det lukter klasse lang vei.

 

Ny seier!

 

Enig i den. Viktig for Traore å få prøve seg og få spilletid. En stor kamp dette mot en sterk motstander og selv om det dreier seg om førsteplassen i gruppa så håper jeg at Wenger satser på han slik han får utviklet seg mest mulig :)

Link to comment
Share on other sites

Hvis Traore får prøve seg idag får han virkelig motstand, Jesus Navas og Dani Alves er vel en av Europas best høyre sider hvis de begge er i form. Det er en gylden mulighet for unggutten til å få vise hva han er god for og jeg gleder meg stort til kampen:D

 

Come on you reds!

Link to comment
Share on other sites

Satser på at det blir en skikkelig målfest i kveld. Vi har ingen press på oss at vi MÅ vinne, og hva er vel bedre da enn at vi kan gå litt fremover på banen og leke oss litt. Håper ikke vi får samme defansive kampen som borte mot Slavia Prague (så sant banen og været i dag ikke er like rævva), men heller kjører på fremover og viser hvem som bestemmer.

 

0-3 :)

Link to comment
Share on other sites

Tror ikke vi vinner i dag. Vi er ikke helt i form for tida, spille flyter ikke like bra, og med skader og rotering på laget har jeg en dårlig følelse. Tror vi taper 2-0. Vi mangler matchvinnere i form.

Link to comment
Share on other sites

Tror laget blir som følger:

 

--------------Almunia-------------

Diarra - Toure - Senderos - Traore

Eboue - Fabregas - Gilberto - Walcott

-------Adebayor - Bendtner

 

Håper på at Lehmann kan få en sjanse til å vokte buret idag, men det er vel høyst uaktuelt. Er litt synd at Hleb ikke kan spille, siden jeg begynner å bli grundig lei av Eboue's dårlige prestasjoner.

Har ingen tro på seier idag, men håper vi ihvertfall greier et uavgjort resultat selvom jeg tror at seiersrekka blir brutt i dag.

Link to comment
Share on other sites

Håper ikke Wenger roterer for mye i denne kampen.

Og jeg blir skuffet hvis vi spiller 4-5-1 denne kampen, men uten Ade så er jo det lite sannsynlig.

Har en god følelse av at Rosicky putter, hvis han spiller da.

Heldigvis får jeg med meg kampen på kroatisk tv :D (HRT2)

 

Dette klarer vi :)

Link to comment
Share on other sites

Tror laget blir som følger:

 

--------------Almunia-------------

Diarra - Toure - Senderos - Traore

Eboue - Fabregas - Gilberto - Walcott

-------Adebayor - Bendtner

 

Håper på at Lehmann kan få en sjanse til å vokte buret idag, men det er vel høyst uaktuelt. Er litt synd at Hleb ikke kan spille, siden jeg begynner å bli grundig lei av Eboue's dårlige prestasjoner.

Har ingen tro på seier idag, men håper vi ihvertfall greier et uavgjort resultat selvom jeg tror at seiersrekka blir brutt i dag.

 

 

Ser ikke noe i veien med at vi kan vinne idag også. Jeg er av den oppfattning at våre "reserver" er på nesten samme nivå som de førstelagsspillere.

Idag trur jeg at Jens får tilbake plassen sin i mål. At Traore tar venstre becken siden Wenger har sagt at han er 2. valget. Håper også Gilberto får spille. Og Eduardo starter på topp ilag med Bendtner.

Link to comment
Share on other sites

Gleder meg veldig til kampen, håper virkelig det er noen skikkelige streams til kampen selv om vi før mange ganger har sett at Arsenal ikke akkurat står først i køen når det gjelder dette. Klarer vi uavgjort vil det være et veldig bra resultat for oss, da avgjør vi fortsatt alt selv med tanke på gruppeseier. Håper på disse elve utifra troppen som har reist ned til Spania:

Almunia

Sagna-Toure-Hoyte-Traore

Eboue-Fabregas-Gilberto-Rosicky

Walcott-Eduardo

 

Veldig spennende å se hva de som ikke har spilt så mye kan bidra med. Eduardo Må vi jo nesten se fra start samt at Hoyte og/eller Traore vil få knalltøff matching av Jesus Navas og Kanoute.

Link to comment
Share on other sites

Wenger overrasker alltid. Umulig å tippe laget!

4-5-1 med Bendtner på topp og Eduardo på venstre kant. Gilberto defensivt anker.

 

Liker ikke at Eduardo blir brukt på venstre kant. Han skal være inne i boksen.

 

At Wenger overrasker er det liten tvil om. Både Hoyte og Traore, med å velge Hoyte som høyrebeck er det vel lite som tyder på at Eboue kommer til å spille noe annet enn høyre midtbane med det første.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...