Jump to content

Football Manager 2008


taugooneren

Recommended Posts

Styret solgte han. De har solgt Bendtner, Clichy og Traore og. Litt kjipt å miste tre vidunderbarn og en fast førstelagsspiller pga at styret driver å godtar bud, men jeg klarer meg :)

 

P.S Carlos Vela er spillets dyreste spiller i det jeg går inn i år 2013. Han ble kjpt av Juve for £40.5M, og har samme verdi. Hos meg godtok styret et bud på £10M, som kunne økt til 12. Litt kjedelig det der... :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 248
  • Created
  • Last Reply

Styret solgte han. De har solgt Bendtner, Clichy og Traore og. Litt kjipt å miste tre vidunderbarn og en fast førstelagsspiller pga at styret driver å godtar bud, men jeg klarer meg :(

 

P.S Carlos Vela er spillets dyreste spiller i det jeg går inn i år 2013. Han ble kjpt av Juve for £40.5M, og har samme verdi. Hos meg godtok styret et bud på £10M, som kunne økt til 12. Litt kjedelig det der... :)

 

 

 

Det jeg har gjort i slike tilfeller, er å tilby spilleren ny kontrakt. Noen ganger går det, andre ganger ikke. Men jeg har berget 2-3 spillere med å tilby ny kontrakt, slik at de ikke akspterer kjøpers forslag. weeeee

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Begynner faktisk å bli litt lei nå, kjedelig å vinne alt hele tiden...

 

 

 

Lei ? Ja, du går fort lei når du er ett lag med masse penger, prøv å lag deg en save med ett lag i en lavere divisjon, mye gøyere ! Da er det ikke bare til å kjøpe, men du må også bruke hode :P

Link to comment
Share on other sites

For å få en rask oppsummering, hvem er de store talentene i Arsenal?

Har fått med meg at Vela er den store kommende stjernen. Hvem fler?

 

Denilson, Henri lansbury,rhys murphy. Nordtveit har jeg aldri fått til av en eller annen grunn........

Ikke glem Nacer Barazite. Han blir dritgod. Den beste blir nok allikevel Vela. Fabregas er jo også helt konge, men det sier seg vel selv :o

 

FM er stort sett bygd opp på prinsippet at de unge må satsets på og at dersom et ungt tallent blir satset på bli han nesten altid veldig god

Link to comment
Share on other sites

Hehe, må ha hvert et litt småkjedelig EM det der. :(

Det som jeg syntes er litt dårlig på spillet er i Januarovergangsvinduet, jeg mottar forespørsler på alle de beste spillerne mine og selvfølgelig avviser jeg jo disse. Men da blir spiller etter spiller misfornøyd og ønsker seg vekk! Det er irriterende. Nå vil jo Adebayor, Fabregas, Hleb osv vekk, og da presterer de jo dårlig i kamp. Etter hvert slår de seg til ro.

Link to comment
Share on other sites

FMNorge nevnte noe om at hvis dårlige nasjoner gjorde det bra i EM\VM eller kvalifiserings kamper, så hadde man pirat kopi av spillet, men i mitt tilfelle så er det det stikk motsatte, altså alt er normalt.

 

Men uansett er det litt gøy å se Færøyene i en Semi-finale i EM <_<

Link to comment
Share on other sites

FMNorge nevnte noe om at hvis dårlige nasjoner gjorde det bra i EM\VM eller kvalifiserings kamper, så hadde man pirat kopi av spillet, men i mitt tilfelle så er det det stikk motsatte, altså alt er normalt.

 

Men uansett er det litt gøy å se Færøyene i en Semi-finale i EM <_<

 

Syns dette virker som en veldig rar "piratsperre"

Men men, det er jo gøy med litt andre lag i em, og er man eit topplag så slepp man at spelera blir skada og/eller slitne etter eit hektisk mesterskap.

Link to comment
Share on other sites

Det virker som du kan dine saker, arsenal_1886! Har du noen tips du kan komme på å gi, til folk som sliter litt mer? :P

 

Er det forøvrig noen som har språkpakke til FM08 tilgjengelig? Har bare engelsk og fransk tror jeg. Forøvrig hjelper det ikke om dere linker til FM Norge, for jeg kommer ikke inn der. Jeg har registrert meg og alt det der, men jeg har ikke fått sånn bekreftelsesmail, og dermed kommer jeg ikke inn.

 

Hvis du ikke har skaffet det ennå prøv her

 

På min PC plasserte jeg den her:

 

Min datamskin -->Lokal disk C -->Programfiler -->Sports Interactive -->

Football Manager 2008 -->Data --> languages

Spørsmål til de gutta her inne som har peiling... :P

Jeg har lastet ned Norsk-språkpakken nettop, lagret den der du har foreslått unitedfan, skal jeg gjøre noe mere med den nå for å få brukt den?

Åsså har jeg tenkt å laste ned patch, hvor skal jeg lagre den og hvor skal jeg eventuelt få satt den i gang? :rolleyes:

Er ikke så flink med slika data-greier, så hadde vært utrloig kjekt om noen hjalp meg ;)

Link to comment
Share on other sites

Når jeg installerer fm08, skal jeg ta express eller skal jeg ta advanced installation?

tror det skal holde lenge med express :) ellers må du drive å tulle med masse greier og sånn..

Link to comment
Share on other sites

En må ikke tulle med en masse greier, og jeg har aldri valgt custom eller ekspert på noe slikt noensinne, da jeg har litt mer system på harddisken med en systempartisjon og en partisjon til programmer. Derfor må jeg velge å innstallere på d:\ i stedet for c:\ som er satt som standard. Hendig om jeg en gang må formatere da jeg fortsatt beholder programmer og dokumenter.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...