Jump to content

Football Manager 2008


taugooneren

Recommended Posts

  • Replies 248
  • Created
  • Last Reply

Har bestillt pc,nå den jeg bruker nå er alt for dårlig...

 

Men noen som kan skrive noen talenter??

 

Takk på forhånd :)

Lulianha - Henngende spiss/midtbane. Han blir gæ god bare du bruker han!

 

M. Ååritalo får du for 3-5mill er rindt 20-22år finsk. Spiss/begge flanker. Passer best å hente til en klubb i Championship. I feks Arsenal blir han overlødig ;) Vet om mange andre, men det å huske det nå er en annen sak ;)

 

Tar du over Arsenal har du nok talenter ;)

 

På saven min med Arsenal driver jeg på 3 sesong (starta på nytt) der henter jeg bare unge spillere og utvikler egne. Det er Arti det ;) Hele laget er snart egenprodusert ;) Henri lansbury, James Dunn, Nacer Baracite, Ryhs Murphy, Mark Randall, Nordtveit, og mange flere er spillere som blir gode hvis man slipper de til innimellom. Har 5 jevgode unge keepere som kjemper om plassen au.

 

Spiller uten vinger i en 4-1-2-1-2 eller 4-1-3-1-2 eller 4-3-2-1

Link to comment
Share on other sites

Spillere jeg har å anbefale:

 

Wijnaldum

Sakho

Henri Saivet

Saïd Mehamma

 

 

så lurer jeg på: noen som vet hvordan jeg får Thierry Henry tilbake? Når jeg tilbyr kontrakt er han ikke interressert!

 

Ser noen her har kjøpt han. Hva måtte dere gi å ca. hvordan kontrakt?

Link to comment
Share on other sites

så lurer jeg på: noen som vet hvordan jeg får Thierry Henry tilbake? Når jeg tilbyr kontrakt er han ikke interressert!

 

Ser noen her har kjøpt han. Hva måtte dere gi å ca. hvordan kontrakt?

Hvem her har kjøpt Henry?

 

Grunnen til at han ikke kommer er vel på grunn av reputation og størrelsen til klubbene.

Hvilket år er du i? - Kan jo også komme av at han akkurat har kommet til Barca og ikke vil forlate.

Det er jo en del andre grunner også som det kan være. Uansett så anbefaler jeg deg til å satse på en yngre spiller enn Thierry. ;)

Link to comment
Share on other sites

Har spilt en del med Arsenal nå, og har funnet et par syke talenter som jeg kan dele med dere:

 

Marcelo Grohe

Kerlon

Genero Zeefuik

Sherman Cardenas

Jack Hobbs

Alexandr Prudnikov

Toni Kroos

Pablo Piatti

Niklas Bakroth

Mamadou Sakho

Erlend Thorvaldsen

Miralem Pjanic

Alejandro Gomez

Levan Kenia

Ronnie Schwartz

Rafinha (Rafael de Souza Ferreira)

Lauri Dalla Valle

Alessandro Tuia

 

Alle disse kan blomstre i Arsenal med skikkelig trening og rikelig med spilletid. Jeg anbefaler dere å benytte enhver mulighet for å slippe talentene til, og da tenker jeg spesielt på ligacup og FA cupen :blink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg syns noe av sjarmen med disse spillene er å ta over en middels klubb. Så jeg har tatt over Q.P.R. Morro! Men jeg trenger tips på trenere som er gode på det tekniske, pr.dags dato har jeg ingen trenere som er gode på skuddtrening..

 

Jeg har liten lommebok, men alle tips mottas

Link to comment
Share on other sites

Har bestillt pc,nå den jeg bruker nå er alt for dårlig...

 

Men noen som kan skrive noen talenter??

 

Takk på forhånd ;)

Å, det finnes så mange. Det kryr av anbefalinger på FMNorge.com. Anbefales!

 

Min favoritt er Wijnaldum. Han blir vanvittig god! Bruker han fast på Arsenal, er i fjerde sesong. Kjøpte han for 400.000 Norske. ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Har bestillt pc,nå den jeg bruker nå er alt for dårlig...

 

Men noen som kan skrive noen talenter??

 

Takk på forhånd :D

Å, det finnes så mange. Det kryr av anbefalinger på FMNorge.com. Anbefales!

 

Min favoritt er Wijnaldum. Han blir vanvittig god! Bruker han fast på Arsenal, er i fjerde sesong. Kjøpte han for 400.000 Norske. :D

 

Visst du kjøper han i første sesong kan du jo hente han gratis.

Link to comment
Share on other sites

Er det nokon som har eller veit kor eg kan lasta ned kitpatch til TL? og bundesliga:P

Link to comment
Share on other sites

eg beklage at det er så mången fm tråder:P, men nokon som veit ka eg ska jer ette eg har lasta ned, og trøt på lagre, og lakt dei i mine dukementer, ka ska eg jer ette på?

Link to comment
Share on other sites

eg beklage at det er så mången fm tråder:P, men nokon som veit ka eg ska jer ette eg har lasta ned, og trøt på lagre, og lakt dei i mine dukementer, ka ska eg jer ette på?

 

sjekk grafikk tråden på fmnorge

det her er ikke et fm forum så slutt å post om fm (annet enn i fm tråden :P)

Link to comment
Share on other sites

... Og der knakk jeg disken i to!

Fy fa*n for et drittspill.

 

;) ;) :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry:

 

Arsenal - West Ham

 

44 Sjanser 2

26 Skudd på mål 2

1 Mål 2

 

Målscorere:

 

89` Robin Van Persie

94` Dean Ashton

96`Dean Ashton (str)

 

HvordanFaenErDetMulig?

 

Jeg spillte slik den siste halvtimen av kampen:

 

------------Lehmann-----------

 

------------Gallas------------

Eboue------------------Clichy

 

------------Fabregas------------

 

------------Modric------------

 

--------Walcott---Rosicky--------

Van Perise---Eduardo---Adebayor

Link to comment
Share on other sites

Noen som har noen tips på hvorfor spillerne plutselig daler i ferdigheter? Dette skjer med spillere som er fornøyde med treningsopplegget sitt. Blir de trent for hardt? Utrolig kjedelig med spisser som blir treigere OG dårligere til å avslutte...

Link to comment
Share on other sites

Noen som har noen tips på hvorfor spillerne plutselig daler i ferdigheter? Dette skjer med spillere som er fornøyde med treningsopplegget sitt. Blir de trent for hardt? Utrolig kjedelig med spisser som blir treigere OG dårligere til å avslutte...

 

Enten er det en feil\bug i spillet eller så kan det være at du kanskje spille utenom sesongen?!!

 

Uansett er det kommet en ny patch til spillet nå for noen dager siden, så kanskje du kan laste ned den?

 

 

last den ned her:

http://www.fmnorge.no/index.php/Last%20ned...datert-21022008 (må være medlem for å laste denne ned på denne siden)

 

eller her

http://community.sigames.com/eve/forums/a/...91/m/3342088083

 

eller her:

http://fmsweden.se/filarkiv/08/94

Link to comment
Share on other sites

Går strålende med meg på FM om dagen. Leder Championship med Watford med 10 poeng til andreplassen ved halvspilt sesong.

 

Har hentet en rekke storspillere (til å være i Championship), og har kun tapt èn kamp på 28 kamper i ligaen, og tok meg i tillegg til kvartfinale i Liga Cupen, hvor jeg røk 2-1 mot Spurs.

 

Dette er noen av de jeg har hentet:

 

Mika Ääritalo

Anderson Silva

Dan Alexa

Lulinha (kommer ikke før sommeren)

Nikolay Dimitrov

Birkir Bjarnason

Pawel Golanski

 

..og mange flere (som er litt dårligere).

Link to comment
Share on other sites

Jeg lastet ned en crack i forrige uke og fikk dermed FM 08 til å fungere uten cd. Spiller som vanlig med Arsenal og dette er laget mitt:

 

---------------Akinfeev--------------

Sagna----Toure----Gallas----Clichy

 

Rosicky---Fabregas---Flamini---Quaresma

 

----------Adebayor---Eduardo-------

 

Spiller en ganske enkel form for fotball, med spill langs flankene, selvfølgelig gjennom midten noen ganger også. Adebayor ble toppscoreren min i første sesongen med 41 mål totalt. Eduardo fulgte bak med 28 mål totalt. Vingene mine skjærer inn ganske ofte, så Rosicky og Quaresma har scoret en del.

 

Har spilt en sesong og den endte slik:

Vant Premier League

Vant Champions League

Vant FA Cupen

Fjerde runde i Carling Cupen

 

Spilte mot Tottenham i FA Cup-finalen og det ble et fyrverkeri av en kamp: (Thor Eggen kommenterte)

 

0 min: Og DER kommer lagene på banen, dette KAN bli en bra fotballkamp.

4 min: Jenas med ballen, spiller Berbatov i gjennom, og det er måååååål Tottenham. Nydelig avslutning av Dimitar Berbatov.

15 min: Toure dribler vekk Keane, har vi en ny Ronaldinho på gang?

17 min: Corner for Arsenal, Fabregas skal slå den. Der kommer corneren, blir et lite flipperspill inne i boksen før ballen klareres ut til Van Persie, som får SKUTT og det er måååååål for Arsenal. Robin Van Persie.

28 min: Adebayor, får med seg ballen inn i sekstenmeteren til Tottenham, blir lagt ned. Og... det er dømt, det er straffespark til Arsenal. Tomas Rosicky gjør seg klar. Tsjekkeren skyter DER, og Robinson reddeeeeer. Engelskmannen slår ballen til høyre for målet.

 

PAUSE

 

86 min: Innlegg fra Lennon, det er et bra innlegg, KEEEEAAANNNEEEE... Tottenham leder igjen. Det er Robbie Keane. Mannen er på gråten. KAN han ha sikret et trofe for Spurs?... Deeeet har han ikke! Reprisen er ikke ferdig men Fabregas har scoret for The Gunners! Det er 2-2 på Wembley.

88 min: Det er frispark, i en gunstig posisjon for Arsenal. Quaresma som skal skyte. Der kommer skuddet og det er MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL FOR ARSENAL! Ricardo Quaresma.

90 + 3 min: King pumper ballen inn i boksen til Arsenal, Defoe legger seg ned, og fååååår straffespark. Berbatov skal skyte, Bulgaria vs Russland, Berbatov vs Akinfeev, Tottenham vs Arsenal. DER kommer skuddet og det reddes, DET REDDES FRA AKINFEEEEEV!!! ARSENAL HAR VUNNET FA CUPEN! KEANE ER PÅ GRÅTEN.

 

Ellers så ble det en ganske klar seier i Premier League. Champions League ble litt vanskeligere men slo til slutt Barcelona 5-2 i finalen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...