Jump to content

Football Manager 2008


taugooneren

Recommended Posts

  • Replies 248
  • Created
  • Last Reply

29-09-2007

Takker! :D

18 dager igjen! ;)

Må dessverre skuffe dere..

Har hørt at det blir utsatt til første kvartal 2008 :)

Men skal ikke si noe for sure...

Vil det si mellom vinter og vår neste år?

Første kvartal er vell Januar - April tror jeg.

Har hørt dette via en kompis som jobber på Spaceworld, og han trodde ikke det rakk å komme før da :)

Men om det gjaldt her i Lillestrøm eller andre steder også vet jeg ikke!

Link to comment
Share on other sites

Gleder meg som en liten unge til dette nå :) Men er det noen som vet hva som blir forskjellen med 08 enn 07 ? Utenom disignet ? :)

Link to comment
Share on other sites

Sannheten er nok at ingen utenfor SI Games vet nøyaktig når spillet kommer ut. Det har kommet i midten/slutten av oktober de siste par åra, og jeg håper virkelig de klarer å overholde det i år også. Det går mange rykter, og jeg har hørt mange ulike datoer, men jeg er skeptisk til at det er noe hold i noen av datoene. Men, man kan se på det på denne måten; Beta demoen pleier å slippes i starten av september om jeg ikke tar helt feil, og gulldemoen i slutten av september. Foreløpig har ingen demo dukket opp, og jo lenger de drøyer med å slippe demoen, jo lengre tid vil det nok ta før spillet er å få tak i i butikkene. Det positive er selvsagt at jo lengre de drøyer med å slippe spillet, jo færre feil blir det, og man trenger kanskje ikke patch (skal nok litt til men dog) for å få maks spillglede ut av spillet.

Link to comment
Share on other sites

håper det kommer så tidlig som mulig, men har bestilt det. 07 kom jo ut i september gjore d ikke?? :)

 

 

har bestilt på cdon, og foreløpig dato der er 29.09, men man vet aldri. Ja sept /okt har vært release tid for FM, men man kan som sagt ikke vite. Hypen i år har vært veldig liten, de konsentrer veldig mot fm live....

 

Den beste kilden for utgivelses dato er nok www.fmnorge.com De har gode kontakter innen sigames som lager spillet.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...