Jump to content

Football Manager 2008


taugooneren

Recommended Posts

  • Replies 248
  • Created
  • Last Reply

Hva mener du? Sånn online, liksom?

 

Vel, på FMNorge ble det kåret Norges beste FM-spiller for FM07. Ellers er det ikke lett å vite hvem som er Norges beste i FM. Hehe.

 

jaa, tenkte enten online, eller ett slags lan eller noe.. sånn som TG for de som har høørt om det :P

det hadde vært usannsynlig heftig

Link to comment
Share on other sites

Hva mener du? Sånn online, liksom?

 

Vel, på FMNorge ble det kåret Norges beste FM-spiller for FM07. Ellers er det ikke lett å vite hvem som er Norges beste i FM. Hehe.

 

jaa, tenkte enten online, eller ett slags lan eller noe.. sånn som TG for de som har høørt om det :P

det hadde vært usannsynlig heftig

 

Hehe.. Hadde jo vært digg, men man hadde aldri fått så stor oppslutning på et eventuelt FM-mesterskap som man får på The Gathering! :D

 

Men hvordan er systemet når man spiller LAN med FM da? Har aldri forstått hvordan man spiller.....

Link to comment
Share on other sites

Murphy er definitivt et vidunderbarn.. Bendtner har spilt minimalt hos meg.

Annbefaler alle å kjøpe Van der Vaart! Hadde 16 nettkjenninger , 18 assist og ble banens beste 10 ganger hos meg. Han hadde også høyest snitt hos meg på 7.23.

 

Laget mitt:

::::::::::Lehmann

Rafinha-Toure-Gallas-Clichy

:::::::::Banega

::::::::::::::Fabregas

Rosicky - Riquelme - Van der Vaart

::::::::::::Cisse

 

Av ungutta så er der Murphy, Barazite, Merida og Lansbury så får prøve seg mest!

Link to comment
Share on other sites

Annbefaler alle å kjøpe Van der Vaart! Hadde 16 nettkjenninger , 18 assist og ble banens beste 10 ganger hos meg. Han hadde også høyest snitt hos meg på 7.23.

 

7.23 er ikke spesielt høyt. Jeg sliter også en del med lav rating. I forsvar er det Kolo og Gallas som har høyest med 7.0. På midtbanener det Rosicky som har høyest med 7.10.

Er det bare meg som får så lave?

Link to comment
Share on other sites

ratingen er satt noe lavere enn før. men det blir veldig rettet på i patch som har kommet ut. Og jeg er enig i å beholde Vela. han scorer som bare F for meg i sesong 10/11 ! 24 mål på 17 kamper(2 fra benk)

 

har screenshot, men er usikker på hvordan jeg får lastet det opp.

Link to comment
Share on other sites

ratingen er satt noe lavere enn før. men det blir veldig rettet på i patch som har kommet ut. Og jeg er enig i å beholde Vela. han scorer som bare F for meg i sesong 10/11 ! 24 mål på 17 kamper(2 fra benk)

 

har screenshot, men er usikker på hvordan jeg får lastet det opp.

Hvis du har screenshot (jpg fil e.l), kan du f.eks laste det opp til ImageShack

Link to comment
Share on other sites

ratingen er satt noe lavere enn før. men det blir veldig rettet på i patch som har kommet ut. Og jeg er enig i å beholde Vela. han scorer som bare F for meg i sesong 10/11 ! 24 mål på 17 kamper(2 fra benk)

 

har screenshot, men er usikker på hvordan jeg får lastet det opp.

Hvis du har screenshot (jpg fil e.l), kan du f.eks laste det opp til ImageShack

 

 

http://img136.imageshack.us/my.php?image=carlosvelaah9.jpg

 

håperr det virker.....

Link to comment
Share on other sites

Hvem er vidunderbarn hos dere? Hos meg er Walcott, Fabregas, Denilson og Bendtner.

 

Bendtner, Vela, Murphy, Barazite, Fabregas og Nordtveit av de jeg kommer på. Diarra blir også veldig god hvsid u bruker han mye.

 

De står alle oppført som vidunderbarn?

Link to comment
Share on other sites

Hva er alt fnaset med Aaritalo? Han er da ikke så god..... Helt ok spiller. Og, vel, jeg synes det er ltt VEL mange vidunderbarn på spillet.

 

Kjøp...... nei, jeg er blank.

 

 

Aartilo er litt over middels god. skulle du være feks en tppeliga klubb så herjer han!. kjøpte han til tromsø for 2,5 mill kr, solgte han for 40 mill når sesongen var ferdig....

 

Rene mihelic er også et godt kjøp.

Link to comment
Share on other sites

Kjøp Ismael Aissati! Nederlandsk marrokkaner. Er nitten år, men allerede veldig bra. Har han og Luka Modric som supersubs nå. Theo har jeg ikke brukt utenom Pre-Season. - han er da ikke bra. Brukte ham myye på 07, men på 08 har han faktisk blitt langt dårligere.

 

Men denne Aissati er offensiv midtbane, og speider Danny Karbassioun sa at han kom til å bli "LANGT bedre" enn Eduardo, som var min beste offensive midtbanespiller på det tidspunktet. Og med de statsene Dudu har på 08 sier det egentlig sitt.

 

Jeg har også henta inn Matias Fernandez, som en eller annen anbefalte her. Scoret tre på sine to første kamper for klubben, men etter det har det dalt, med litt skadeproblemer. Men han er allikevel min beste offensive midtbanespiller, og jeg bruker ham fast når han ikke er skada.

 

Jeremy Menez er også et giganttalent. Grimandi anbefalte ham sterkt etter at jeg hadde sendt ham på speideroppdrag i Frankrike, og han også ville bli langt bedre enn mine beste offensive spillere. Men før jeg fikk lagt inn bud ble han snappa opp av Villa.

Link to comment
Share on other sites

Hva mener du? Sånn online, liksom?

 

Vel, på FMNorge ble det kåret Norges beste FM-spiller for FM07. Ellers er det ikke lett å vite hvem som er Norges beste i FM. Hehe.

 

jaa, tenkte enten online, eller ett slags lan eller noe.. sånn som TG for de som har høørt om det :D

det hadde vært usannsynlig heftig

 

Hehe.. Hadde jo vært digg, men man hadde aldri fått så stor oppslutning på et eventuelt FM-mesterskap som man får på The Gathering! :P

 

Men hvordan er systemet når man spiller LAN med FM da? Har aldri forstått hvordan man spiller.....

 

man må lage ett nettverk over Hamachi eller noe tror jeg:S funker i hvertfall bra for ett par stykker, men veit ikke åssen det går om mange skulle ha spilt sammen..

Link to comment
Share on other sites

Hva mener du? Sånn online, liksom?

 

Vel, på FMNorge ble det kåret Norges beste FM-spiller for FM07. Ellers er det ikke lett å vite hvem som er Norges beste i FM. Hehe.

 

jaa, tenkte enten online, eller ett slags lan eller noe.. sånn som TG for de som har høørt om det :D

det hadde vært usannsynlig heftig

 

Hehe.. Hadde jo vært digg, men man hadde aldri fått så stor oppslutning på et eventuelt FM-mesterskap som man får på The Gathering! :P

 

Men hvordan er systemet når man spiller LAN med FM da? Har aldri forstått hvordan man spiller.....

 

man må lage ett nettverk over Hamachi eller noe tror jeg:S funker i hvertfall bra for ett par stykker, men veit ikke åssen det går om mange skulle ha spilt sammen..

 

Nei, det er ikke slik jeg tenker.

Men hvordan er Gaminga?

 

Er det bare f.eks èn Fabregas fordelt på alle liksom, eller kan alle ha "hver sin" Fabregas? Og hvordan spiller man mot hverandre osv..

 

Slik er det jeg mener..

Link to comment
Share on other sites

Hva mener du? Sånn online, liksom?

 

Vel, på FMNorge ble det kåret Norges beste FM-spiller for FM07. Ellers er det ikke lett å vite hvem som er Norges beste i FM. Hehe.

 

jaa, tenkte enten online, eller ett slags lan eller noe.. sånn som TG for de som har høørt om det :D

det hadde vært usannsynlig heftig

 

Hehe.. Hadde jo vært digg, men man hadde aldri fått så stor oppslutning på et eventuelt FM-mesterskap som man får på The Gathering! :P

 

Men hvordan er systemet når man spiller LAN med FM da? Har aldri forstått hvordan man spiller.....

 

man må lage ett nettverk over Hamachi eller noe tror jeg:S funker i hvertfall bra for ett par stykker, men veit ikke åssen det går om mange skulle ha spilt sammen..

 

Nei, det er ikke slik jeg tenker.

Men hvordan er Gaminga?

 

Er det bare f.eks èn Fabregas fordelt på alle liksom, eller kan alle ha "hver sin" Fabregas? Og hvordan spiller man mot hverandre osv..

 

Slik er det jeg mener..

 

det veit jeg egentlig ikke.. mulig noen andre som veit ??

 

det jeg ser mest sannsynlig er vel at man tar vært sitt lag, men alle vil vel være Arsenal, så det blir litt problematisk det

Link to comment
Share on other sites

eg begynte på en save for ca en måned siden, men venter med spille videre til den første patchen kommer, men her er iallefall de eg kjøpte:

 

Yoann Gouffran - £6 mill

Naldo - £10 mill

Rafinha - £12 mill

Rodrigo Palacio - £12 mill

Ever Banega - £3 mill

Link to comment
Share on other sites

På min save har Armand Traore, Carlos Vela, Denilson, Johan Djourou, Cesc Fabregas, Nicklas Bendtner og Theo Walcott alle hatt/er fortsatt betegnet som vidunderbarn. Tviler på at det er andre klubber på spillet som har så mange som er/blir om kort tid vidunderbarn som er i stallen fra start av :P Typisk nok har styret akseptert bud på Vela og Traore, så disse mista jeg for en samlet verdi av £25M :D

 

Ellers er jeg ferdig med min andre sesong, og heller ikke denne gang ble det noen festsesong. Men, fjordårets fjerdeplass i serien ble erstattet av tredjeplass i år, semi i UEFA ble til semi i CL, så det går hvertfall fremover ;) har gjort noen små justeringer nå i sommer, så jeg håper jeg endelig vinner serien denne sesongen.

Link to comment
Share on other sites

Hva mener du? Sånn online, liksom?

 

Vel, på FMNorge ble det kåret Norges beste FM-spiller for FM07. Ellers er det ikke lett å vite hvem som er Norges beste i FM. Hehe.

 

jaa, tenkte enten online, eller ett slags lan eller noe.. sånn som TG for de som har høørt om det :D

det hadde vært usannsynlig heftig

 

Hehe.. Hadde jo vært digg, men man hadde aldri fått så stor oppslutning på et eventuelt FM-mesterskap som man får på The Gathering! :P

 

Men hvordan er systemet når man spiller LAN med FM da? Har aldri forstått hvordan man spiller.....

 

man må lage ett nettverk over Hamachi eller noe tror jeg:S funker i hvertfall bra for ett par stykker, men veit ikke åssen det går om mange skulle ha spilt sammen..

 

Nei, det er ikke slik jeg tenker.

Men hvordan er Gaminga?

 

Er det bare f.eks èn Fabregas fordelt på alle liksom, eller kan alle ha "hver sin" Fabregas? Og hvordan spiller man mot hverandre osv..

 

Slik er det jeg mener..

 

det veit jeg egentlig ikke.. mulig noen andre som veit ??

 

det jeg ser mest sannsynlig er vel at man tar vært sitt lag, men alle vil vel være Arsenal, så det blir litt problematisk det

 

Har bare testa over lan, og man kan bare være 1 som er Arsenal og 1 som feks er sunderland.

 

Spillt litt videre med Arsenal saven min, semifinale i Champions League og 2poeng foran Chelsea i serien med 3kamper igjen. Blir en alt for spennende avsluttning på sesongen!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...