Jump to content

Football Manager 2008


taugooneren

Recommended Posts

  • Replies 248
  • Created
  • Last Reply

Ta å oppdater overgangane, så held 07 ei stund til :)

 

kan vi oppdatere fra sommerens overganger og ??

Jepp, bla på Fmnorge.no på forumet der er det en som heter Anbe og han har en bra sommer update.

 

Gleder meg som en unge til FM 2008 kommer skal ha det på dagen! :) Tror det kommer i oktober, pleier det.

 

EDIT: http://fmnorge.com/forum/viewtopic.php?t=4...der=asc&start=0

Link to comment
Share on other sites

Ta å oppdater overgangane, så held 07 ei stund til :)

 

kan vi oppdatere fra sommerens overganger og ??

Jepp, bla på Fmnorge.no på forumet der er det en som heter Anbe og han har en bra sommer update.

 

Gleder meg som en unge til FM 2008 kommer skal ha det på dagen! :) Tror det kommer i oktober, pleier det.

 

EDIT: http://fmnorge.com/forum/viewtopic.php?t=4...der=asc&start=0

 

Herlig.. Tusen takk :P

Link to comment
Share on other sites

Jeg gleder meg også. Jeg har spilt 07 helt siden jeg kjøpte det i Januar/Februar.

Arsenal ruuuler... :D

 

Blir litt vanskeligere nå da, uten Henry, for i hvertfall for meg netta han ca 30+ hver sessong, men det er bare gøy med vanskeligere :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg gleder meg også. Jeg har spilt 07 helt siden jeg kjøpte det i Januar/Februar.

Arsenal ruuuler... :D

 

Blir litt vanskeligere nå da, uten Henry, for i hvertfall for meg netta han ca 30+ hver sessong, men det er bare gøy med vanskeligere :D

 

Ja det blir spennende uten TH, han har alltid spilt hos meg når jeg har styrt Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Jeg gleder meg også. Jeg har spilt 07 helt siden jeg kjøpte det i Januar/Februar.

Arsenal ruuuler... :D

 

Blir litt vanskeligere nå da, uten Henry, for i hvertfall for meg netta han ca 30+ hver sessong, men det er bare gøy med vanskeligere :D

 

Ja det blir spennende uten TH. han har alltid spilt hos meg når jeg har styrt Arsenal.

 

 

Bruk theo , han goller like mye som TH sjå meg, ha ein høy target man som er god på hode og legg passninger på hode til han( hos meg er det S.Foti) å theo goller 30+ kvar ses.

Link to comment
Share on other sites

i følge www.sigames.com så kommer demo neste søndag. GLEDEEEEER SEG!

 

http://www.sigames.com/news.php?type=view&article_id=1278

Det tyder på en ting det: det vil si at spillet vil komme ca 30 dager etter at demoen er sluppet, ifølge tidligere erfaringer!

Det virker sånn, ja. FM 08 kommer nok i slutten av oktober, bare å glede seg. :D

Link to comment
Share on other sites

i følge www.sigames.com så kommer demo neste søndag. GLEDEEEEER SEG!

 

http://www.sigames.com/news.php?type=view&article_id=1278

Det tyder på en ting det: det vil si at spillet vil komme ca 30 dager etter at demoen er sluppet, ifølge tidligere erfaringer!

Det virker sånn, ja. FM 08 kommer nok i slutten av oktober, bare å glede seg. ;)

Sjekket flere sider og de fleste oppgir 19 okt :D

Mindre enn 3 uker til det braker løs! MAKALAUST!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Kun 3 dager igjen! FY F..N hvor jeg gleder meg! Har spilt ut demoen 10 ganger nå!

Blir DEILIG! Har bare prøvd litt, spilt 3 obligatoriske kamper. Venter på Full versjonen ;)

Vet hvertfall hva jeg skal bruke helga på. Fm 08 og se Arsenal - Bolton :(

FOLKENS! Ta også skriv ned gode unge spillere dere finner :(

Link to comment
Share on other sites

Kun 3 dager igjen! FY F..N hvor jeg gleder meg! Har spilt ut demoen 10 ganger nå!

Blir DEILIG! Har bare prøvd litt, spilt 3 obligatoriske kamper. Venter på Full versjonen ;)

Vet hvertfall hva jeg skal bruke helga på. Fm 08 og se Arsenal - Bolton :(

FOLKENS! Ta også skriv ned gode unge spillere dere finner ;)

Ja, det blir kjempe gøy. Gleder meg så sykt! ;) :(

Elsker bare det spillet, håper det lever opp til forventningene. Noe det sikkert gjør!

Link to comment
Share on other sites

Kun 3 dager igjen! FY F..N hvor jeg gleder meg! Har spilt ut demoen 10 ganger nå!

Blir DEILIG! Har bare prøvd litt, spilt 3 obligatoriske kamper. Venter på Full versjonen ;)

Vet hvertfall hva jeg skal bruke helga på. Fm 08 og se Arsenal - Bolton :(

FOLKENS! Ta også skriv ned gode unge spillere dere finner ;)

Ja, det blir kjempe gøy. Gleder meg så sykt! ;) :(

Elsker bare det spillet, håper det lever opp til forventningene. Noe det sikkert gjør!

Gleeeeder meg ;)

Tror det lever opp til forventningene med stor grad ;)

Link to comment
Share on other sites

Gleder meg noe sykt, har ikke spilt 07 på en måned nå, for å "spare" meg :)

Hva syns dere om demoen da? Har ikke prøvd den.

 

Demoen var knall! :( Fm 08 kommer til å bli makalaust. En ting jeg kommer til å skifte ut er bakgrunnsbildet som er hvitt i denne versjonen.

PS: Har ikke spillt Fm 07 på litt over en måned jeg heller :D Må lade opp!

 

Arsenal FC fan: Kommer 19 ja, da har du noe å glede deg til etter turen til USA ;) God tur!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Hva synes dere så langt om FM08 ? Litt skuffet, men er vell vant med det, at med ny utgivelse følger nye(gamle) bugs. De fleste får dere vell ramset opp på fmnorge.com. Elsker spillet til tross. Ble litt bedre med Beata patcxh. håper det meste retter seg når "endelig" patch kommer.

Link to comment
Share on other sites

Hmm.. Liker ikke fargene og designet. Det blir for kaldt og utrivelig synes jeg. Mener de bare kunne ha bygget videre på det gamle.

 

Det er også mye vanskeligere, noe som forsåvidt teller som et pluss. Men for meg som ikke er så dreven innen FM så blir det litt for vanskelig.

Muligens burde FM ha skaffet seg "nybegynner - semi-pro - professionell" valg, slik som på FIFA og diverse andre spill.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...