Petter Posted September 12, 2007 Report Share Posted September 12, 2007 Ta å oppdater overgangane, så held 07 ei stund til kan vi oppdatere fra sommerens overganger og ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
KabelJo Posted September 12, 2007 Report Share Posted September 12, 2007 Ta å oppdater overgangane, så held 07 ei stund til kan vi oppdatere fra sommerens overganger og ?? Jepp, bla på Fmnorge.no på forumet der er det en som heter Anbe og han har en bra sommer update. Gleder meg som en unge til FM 2008 kommer skal ha det på dagen! Tror det kommer i oktober, pleier det. EDIT: http://fmnorge.com/forum/viewtopic.php?t=4...der=asc&start=0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petter Posted September 12, 2007 Report Share Posted September 12, 2007 Ta å oppdater overgangane, så held 07 ei stund til kan vi oppdatere fra sommerens overganger og ?? Jepp, bla på Fmnorge.no på forumet der er det en som heter Anbe og han har en bra sommer update. Gleder meg som en unge til FM 2008 kommer skal ha det på dagen! Tror det kommer i oktober, pleier det. EDIT: http://fmnorge.com/forum/viewtopic.php?t=4...der=asc&start=0 Herlig.. Tusen takk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Chapman Posted September 13, 2007 Report Share Posted September 13, 2007 Jeg gleder meg også. Jeg har spilt 07 helt siden jeg kjøpte det i Januar/Februar. Arsenal ruuuler... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petter Posted September 14, 2007 Report Share Posted September 14, 2007 Jeg gleder meg også. Jeg har spilt 07 helt siden jeg kjøpte det i Januar/Februar. Arsenal ruuuler... Blir litt vanskeligere nå da, uten Henry, for i hvertfall for meg netta han ca 30+ hver sessong, men det er bare gøy med vanskeligere Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Chapman Posted September 14, 2007 Report Share Posted September 14, 2007 Jeg gleder meg også. Jeg har spilt 07 helt siden jeg kjøpte det i Januar/Februar. Arsenal ruuuler... Blir litt vanskeligere nå da, uten Henry, for i hvertfall for meg netta han ca 30+ hver sessong, men det er bare gøy med vanskeligere Ja det blir spennende uten TH, han har alltid spilt hos meg når jeg har styrt Arsenal. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torstein Posted September 14, 2007 Report Share Posted September 14, 2007 Jeg gleder meg også. Jeg har spilt 07 helt siden jeg kjøpte det i Januar/Februar. Arsenal ruuuler... Blir litt vanskeligere nå da, uten Henry, for i hvertfall for meg netta han ca 30+ hver sessong, men det er bare gøy med vanskeligere Ja det blir spennende uten TH. han har alltid spilt hos meg når jeg har styrt Arsenal. Bruk theo , han goller like mye som TH sjå meg, ha ein høy target man som er god på hode og legg passninger på hode til han( hos meg er det S.Foti) å theo goller 30+ kvar ses. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jazze Posted September 20, 2007 Report Share Posted September 20, 2007 Sniktitt på FM 08 Link to comment Share on other sites More sharing options...
taugooneren Posted September 20, 2007 Author Report Share Posted September 20, 2007 Da vet jeg i alle fall hva jeg skal ønske meg til jul! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Larsenal76 Posted September 23, 2007 Report Share Posted September 23, 2007 i følge www.sigames.com så kommer demo neste søndag. GLEDEEEEER SEG! http://www.sigames.com/news.php?type=view&article_id=1278 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jazze Posted September 23, 2007 Report Share Posted September 23, 2007 i følge www.sigames.com så kommer demo neste søndag. GLEDEEEEER SEG! http://www.sigames.com/news.php?type=view&article_id=1278 Det tyder på en ting det: det vil si at spillet vil komme ca 30 dager etter at demoen er sluppet, ifølge tidligere erfaringer! Link to comment Share on other sites More sharing options...
sundvor Posted September 30, 2007 Report Share Posted September 30, 2007 her er demoen http://www.fmnorge.no/?side=last_ned_innho...ing=301&kat=102 Link to comment Share on other sites More sharing options...
hermz Posted October 1, 2007 Report Share Posted October 1, 2007 i følge www.sigames.com så kommer demo neste søndag. GLEDEEEEER SEG! http://www.sigames.com/news.php?type=view&article_id=1278 Det tyder på en ting det: det vil si at spillet vil komme ca 30 dager etter at demoen er sluppet, ifølge tidligere erfaringer! Det virker sånn, ja. FM 08 kommer nok i slutten av oktober, bare å glede seg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KabelJo Posted October 2, 2007 Report Share Posted October 2, 2007 i følge www.sigames.com så kommer demo neste søndag. GLEDEEEEER SEG! http://www.sigames.com/news.php?type=view&article_id=1278 Det tyder på en ting det: det vil si at spillet vil komme ca 30 dager etter at demoen er sluppet, ifølge tidligere erfaringer! Det virker sånn, ja. FM 08 kommer nok i slutten av oktober, bare å glede seg. Sjekket flere sider og de fleste oppgir 19 okt Mindre enn 3 uker til det braker løs! MAKALAUST! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Larsenal76 Posted October 16, 2007 Report Share Posted October 16, 2007 Kun 3 dager igjen! FY F..N hvor jeg gleder meg! Har spilt ut demoen 10 ganger nå! Link to comment Share on other sites More sharing options...
KabelJo Posted October 16, 2007 Report Share Posted October 16, 2007 Kun 3 dager igjen! FY F..N hvor jeg gleder meg! Har spilt ut demoen 10 ganger nå! Blir DEILIG! Har bare prøvd litt, spilt 3 obligatoriske kamper. Venter på Full versjonen Vet hvertfall hva jeg skal bruke helga på. Fm 08 og se Arsenal - Bolton FOLKENS! Ta også skriv ned gode unge spillere dere finner Link to comment Share on other sites More sharing options...
sundvor Posted October 16, 2007 Report Share Posted October 16, 2007 kommer det ur 19. okt? det er den dagen jeg reiser til USA (jeg og familien vant turen på nettet ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
hermz Posted October 16, 2007 Report Share Posted October 16, 2007 Kun 3 dager igjen! FY F..N hvor jeg gleder meg! Har spilt ut demoen 10 ganger nå! Blir DEILIG! Har bare prøvd litt, spilt 3 obligatoriske kamper. Venter på Full versjonen Vet hvertfall hva jeg skal bruke helga på. Fm 08 og se Arsenal - Bolton FOLKENS! Ta også skriv ned gode unge spillere dere finner Ja, det blir kjempe gøy. Gleder meg så sykt! Elsker bare det spillet, håper det lever opp til forventningene. Noe det sikkert gjør! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geir_k Posted October 16, 2007 Report Share Posted October 16, 2007 Kun 3 dager igjen! FY F..N hvor jeg gleder meg! Har spilt ut demoen 10 ganger nå! Blir DEILIG! Har bare prøvd litt, spilt 3 obligatoriske kamper. Venter på Full versjonen Vet hvertfall hva jeg skal bruke helga på. Fm 08 og se Arsenal - Bolton FOLKENS! Ta også skriv ned gode unge spillere dere finner Ja, det blir kjempe gøy. Gleder meg så sykt! Elsker bare det spillet, håper det lever opp til forventningene. Noe det sikkert gjør! Gleeeeder meg Tror det lever opp til forventningene med stor grad Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hermes Posted October 16, 2007 Report Share Posted October 16, 2007 Gleder meg noe sykt, har ikke spilt 07 på en måned nå, for å "spare" meg Hva syns dere om demoen da? Har ikke prøvd den. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ryan Jarvis..... Norwich! Posted October 16, 2007 Report Share Posted October 16, 2007 Å, jeg har ikke brukbar pc. Det er bare så utrolig irriterende! Har heller ikke fått spilt demoen. Og heller ikke demo til PES. Fytti, jeg er så sur. Men jeg velger å glede meg på deres vegne. For min del kunne godt FM vært utsatt noen uker til jeg får pc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Larsenal76 Posted October 16, 2007 Report Share Posted October 16, 2007 Fikk melding i kveld om at spillet var sendt ut fra lager! Er jeg heldig så ligger det i postkassa mi på torsdagen!!!!!!!!!!!!!!!!!! WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Link to comment Share on other sites More sharing options...
KabelJo Posted October 17, 2007 Report Share Posted October 17, 2007 Gleder meg noe sykt, har ikke spilt 07 på en måned nå, for å "spare" meg Hva syns dere om demoen da? Har ikke prøvd den. Demoen var knall! Fm 08 kommer til å bli makalaust. En ting jeg kommer til å skifte ut er bakgrunnsbildet som er hvitt i denne versjonen. PS: Har ikke spillt Fm 07 på litt over en måned jeg heller Må lade opp! Arsenal FC fan: Kommer 19 ja, da har du noe å glede deg til etter turen til USA God tur! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Larsenal76 Posted November 3, 2007 Report Share Posted November 3, 2007 Hva synes dere så langt om FM08 ? Litt skuffet, men er vell vant med det, at med ny utgivelse følger nye(gamle) bugs. De fleste får dere vell ramset opp på fmnorge.com. Elsker spillet til tross. Ble litt bedre med Beata patcxh. håper det meste retter seg når "endelig" patch kommer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted November 3, 2007 Report Share Posted November 3, 2007 Hmm.. Liker ikke fargene og designet. Det blir for kaldt og utrivelig synes jeg. Mener de bare kunne ha bygget videre på det gamle. Det er også mye vanskeligere, noe som forsåvidt teller som et pluss. Men for meg som ikke er så dreven innen FM så blir det litt for vanskelig. Muligens burde FM ha skaffet seg "nybegynner - semi-pro - professionell" valg, slik som på FIFA og diverse andre spill. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.