Jump to content

Football Manager 2008


taugooneren

Recommended Posts

  • Replies 248
  • Created
  • Last Reply

Det går virkelig på tverke med meg om dagen. Mitt QPR ligger på 19.plass med 8 poeng opp til trygg grunn. Har kjøpt altfor mange unge talenter, det nytter ikke med 18 åringer i PL. Men har ikke gitt opp håpet enda!

 

hehe :)

Er det første sesongen din i pl ? B)

Tror i så fall at du burde satse på å hente eldre spillere, la de unge få sjansen i ligacup ;)

Men du har vel ikke så store midler eller hva ? B)

Link to comment
Share on other sites

Jeg lastet ned en crack i forrige uke og fikk dermed FM 08 til å fungere uten cd. Spiller som vanlig med Arsenal og dette er laget mitt:

 

---------------Akinfeev--------------

Sagna----Toure----Gallas----Clichy

 

Rosicky---Fabregas---Flamini---Quaresma

 

----------Adebayor---Eduardo-------

 

Spiller en ganske enkel form for fotball, med spill langs flankene, selvfølgelig gjennom midten noen ganger også. Adebayor ble toppscoreren min i første sesongen med 41 mål totalt. Eduardo fulgte bak med 28 mål totalt. Vingene mine skjærer inn ganske ofte, så Rosicky og Quaresma har scoret en del.

 

Har spilt en sesong og den endte slik:

Vant Premier League

Vant Champions League

Vant FA Cupen

Fjerde runde i Carling Cupen

 

Spilte mot Tottenham i FA Cup-finalen og det ble et fyrverkeri av en kamp: (Thor Eggen kommenterte)

 

0 min: Og DER kommer lagene på banen, dette KAN bli en bra fotballkamp.

4 min: Jenas med ballen, spiller Berbatov i gjennom, og det er måååååål Tottenham. Nydelig avslutning av Dimitar Berbatov.

15 min: Toure dribler vekk Keane, har vi en ny Ronaldinho på gang?

17 min: Corner for Arsenal, Fabregas skal slå den. Der kommer corneren, blir et lite flipperspill inne i boksen før ballen klareres ut til Van Persie, som får SKUTT og det er måååååål for Arsenal. Robin Van Persie.

28 min: Adebayor, får med seg ballen inn i sekstenmeteren til Tottenham, blir lagt ned. Og... det er dømt, det er straffespark til Arsenal. Tomas Rosicky gjør seg klar. Tsjekkeren skyter DER, og Robinson reddeeeeer. Engelskmannen slår ballen til høyre for målet.

 

PAUSE

 

86 min: Innlegg fra Lennon, det er et bra innlegg, KEEEEAAANNNEEEE... Tottenham leder igjen. Det er Robbie Keane. Mannen er på gråten. KAN han ha sikret et trofe for Spurs?... Deeeet har han ikke! Reprisen er ikke ferdig men Fabregas har scoret for The Gunners! Det er 2-2 på Wembley.

88 min: Det er frispark, i en gunstig posisjon for Arsenal. Quaresma som skal skyte. Der kommer skuddet og det er MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL FOR ARSENAL! Ricardo Quaresma.

90 + 3 min: King pumper ballen inn i boksen til Arsenal, Defoe legger seg ned, og fååååår straffespark. Berbatov skal skyte, Bulgaria vs Russland, Berbatov vs Akinfeev, Tottenham vs Arsenal. DER kommer skuddet og det reddes, DET REDDES FRA AKINFEEEEEV!!! ARSENAL HAR VUNNET FA CUPEN! KEANE ER PÅ GRÅTEN.

 

Ellers så ble det en ganske klar seier i Premier League. Champions League ble litt vanskeligere men slo til slutt Barcelona 5-2 i finalen.

 

Åssen får du kommentatorer til å kommentere?

Link to comment
Share on other sites

Det går virkelig på tverke med meg om dagen. Mitt QPR ligger på 19.plass med 8 poeng opp til trygg grunn. Har kjøpt altfor mange unge talenter, det nytter ikke med 18 åringer i PL. Men har ikke gitt opp håpet enda!

 

hehe B)

Er det første sesongen din i pl ? :D

Tror i så fall at du burde satse på å hente eldre spillere, la de unge få sjansen i ligacup ;)

Men du har vel ikke så store midler eller hva ? ;)

 

Jepp, første sesong i PL, og når har jeg vel igrunn resignert. 10 poeng opp til trygg plass med 9 kamper igjen.

Rykket opp etter å ha vunnet play off finalen på overtid. Så laget var vel ikke klart for PL i utgangspunktet. Styret hadde forventninger om å havne midt på tabellen. Så endte jeg jo på 4.plass!

Fikk £12.000.000 å handle for. Kjøpte en overpriset Alessandro Tuia, Paul Huntington, Fredrik Gullsvik og noe annet småtteri. Har nå også fått hentet Wijnaldum, så det lover godt i det minste. Trenger en målmaskin, ingen av spissene mine er effektive nok!

Link to comment
Share on other sites

Det går virkelig på tverke med meg om dagen. Mitt QPR ligger på 19.plass med 8 poeng opp til trygg grunn. Har kjøpt altfor mange unge talenter, det nytter ikke med 18 åringer i PL. Men har ikke gitt opp håpet enda!

 

hehe B)

Er det første sesongen din i pl ? :D

Tror i så fall at du burde satse på å hente eldre spillere, la de unge få sjansen i ligacup ;)

Men du har vel ikke så store midler eller hva ? ;)

 

Jepp, første sesong i PL, og når har jeg vel igrunn resignert. 10 poeng opp til trygg plass med 9 kamper igjen.

Rykket opp etter å ha vunnet play off finalen på overtid. Så laget var vel ikke klart for PL i utgangspunktet. Styret hadde forventninger om å havne midt på tabellen. Så endte jeg jo på 4.plass!

Fikk £12.000.000 å handle for. Kjøpte en overpriset Alessandro Tuia, Paul Huntington, Fredrik Gullsvik og noe annet småtteri. Har nå også fått hentet Wijnaldum, så det lover godt i det minste. Trenger en målmaskin, ingen av spissene mine er effektive nok!

 

Hvis du trenger en målmaskin er Pavel Pogrebnyak et fantastisk oppspillspunkt, han har også ekstreme kvaliteter ellers, men er ikke sikkert han finnes på savingen din ;)

Må vel ha med Russland for at han skal være med ;)

Da jeg kjøpte han, scorte han 35 mål i den russiske serien i tillegg hadde han flest assists også ;)

 

EDIT: Jeg kjøpte han fra Tom Tomsk, men dette var på FM 2007 :P

Link to comment
Share on other sites

Det går virkelig på tverke med meg om dagen. Mitt QPR ligger på 19.plass med 8 poeng opp til trygg grunn. Har kjøpt altfor mange unge talenter, det nytter ikke med 18 åringer i PL. Men har ikke gitt opp håpet enda!

 

hehe B)

Er det første sesongen din i pl ? :D

Tror i så fall at du burde satse på å hente eldre spillere, la de unge få sjansen i ligacup ;)

Men du har vel ikke så store midler eller hva ? ;)

 

Jepp, første sesong i PL, og når har jeg vel igrunn resignert. 10 poeng opp til trygg plass med 9 kamper igjen.

Rykket opp etter å ha vunnet play off finalen på overtid. Så laget var vel ikke klart for PL i utgangspunktet. Styret hadde forventninger om å havne midt på tabellen. Så endte jeg jo på 4.plass!

Fikk £12.000.000 å handle for. Kjøpte en overpriset Alessandro Tuia, Paul Huntington, Fredrik Gullsvik og noe annet småtteri. Har nå også fått hentet Wijnaldum, så det lover godt i det minste. Trenger en målmaskin, ingen av spissene mine er effektive nok!

 

Marlon King (var i klubben fra før) og Mika Aaritalo (nyinnkjøpt) scorer jevnt og trutt hos meg i Watford. Will Hoskins (var i klubben fra før) gjorde også det, men han har jeg etter hvert solgt.

Link to comment
Share on other sites

Jeg lastet ned en crack i forrige uke og fikk dermed FM 08 til å fungere uten cd. Spiller som vanlig med Arsenal og dette er laget mitt:

 

---------------Akinfeev--------------

Sagna----Toure----Gallas----Clichy

 

Rosicky---Fabregas---Flamini---Quaresma

 

----------Adebayor---Eduardo-------

 

Spiller en ganske enkel form for fotball, med spill langs flankene, selvfølgelig gjennom midten noen ganger også. Adebayor ble toppscoreren min i første sesongen med 41 mål totalt. Eduardo fulgte bak med 28 mål totalt. Vingene mine skjærer inn ganske ofte, så Rosicky og Quaresma har scoret en del.

 

Har spilt en sesong og den endte slik:

Vant Premier League

Vant Champions League

Vant FA Cupen

Fjerde runde i Carling Cupen

 

Spilte mot Tottenham i FA Cup-finalen og det ble et fyrverkeri av en kamp: (Thor Eggen kommenterte)

 

0 min: Og DER kommer lagene på banen, dette KAN bli en bra fotballkamp.

4 min: Jenas med ballen, spiller Berbatov i gjennom, og det er måååååål Tottenham. Nydelig avslutning av Dimitar Berbatov.

15 min: Toure dribler vekk Keane, har vi en ny Ronaldinho på gang?

17 min: Corner for Arsenal, Fabregas skal slå den. Der kommer corneren, blir et lite flipperspill inne i boksen før ballen klareres ut til Van Persie, som får SKUTT og det er måååååål for Arsenal. Robin Van Persie.

28 min: Adebayor, får med seg ballen inn i sekstenmeteren til Tottenham, blir lagt ned. Og... det er dømt, det er straffespark til Arsenal. Tomas Rosicky gjør seg klar. Tsjekkeren skyter DER, og Robinson reddeeeeer. Engelskmannen slår ballen til høyre for målet.

 

PAUSE

 

86 min: Innlegg fra Lennon, det er et bra innlegg, KEEEEAAANNNEEEE... Tottenham leder igjen. Det er Robbie Keane. Mannen er på gråten. KAN han ha sikret et trofe for Spurs?... Deeeet har han ikke! Reprisen er ikke ferdig men Fabregas har scoret for The Gunners! Det er 2-2 på Wembley.

88 min: Det er frispark, i en gunstig posisjon for Arsenal. Quaresma som skal skyte. Der kommer skuddet og det er MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL FOR ARSENAL! Ricardo Quaresma.

90 + 3 min: King pumper ballen inn i boksen til Arsenal, Defoe legger seg ned, og fååååår straffespark. Berbatov skal skyte, Bulgaria vs Russland, Berbatov vs Akinfeev, Tottenham vs Arsenal. DER kommer skuddet og det reddes, DET REDDES FRA AKINFEEEEEV!!! ARSENAL HAR VUNNET FA CUPEN! KEANE ER PÅ GRÅTEN.

 

Ellers så ble det en ganske klar seier i Premier League. Champions League ble litt vanskeligere men slo til slutt Barcelona 5-2 i finalen.

 

Åssen får du kommentatorer til å kommentere?

Har ikke fått kommentator, fant det der opp selv. B)

Spiller dere med Arsenal, så anbefales Theo Walcott på det sterkeste! Var faktisk en av mine beste i første sesongen.

Link to comment
Share on other sites

Aaritalo er kun god FØR 8.0.1 patchen.. Altså på det originale.. Bare til informasjon liksom B)

 

Begynner og bli rimelig lei dette spillet med alle buggene. Sjekk dette bildet som skjedde idag med 8.0.2 patchen!

 

161208.jpeg

 

Og dette når Szczesny scorer for Polen U21, som har skjedd flere ganger før. Dette var 8.0.1 patchen

 

http://bildr.no/view/161216

Link to comment
Share on other sites

Jeg lastet ned en crack i forrige uke og fikk dermed FM 08 til å fungere uten cd. Spiller som vanlig med Arsenal og dette er laget mitt:

 

---------------Akinfeev--------------

Sagna----Toure----Gallas----Clichy

 

Rosicky---Fabregas---Flamini---Quaresma

 

----------Adebayor---Eduardo-------

 

Spiller en ganske enkel form for fotball, med spill langs flankene, selvfølgelig gjennom midten noen ganger også. Adebayor ble toppscoreren min i første sesongen med 41 mål totalt. Eduardo fulgte bak med 28 mål totalt. Vingene mine skjærer inn ganske ofte, så Rosicky og Quaresma har scoret en del.

 

Har spilt en sesong og den endte slik:

Vant Premier League

Vant Champions League

Vant FA Cupen

Fjerde runde i Carling Cupen

 

Spilte mot Tottenham i FA Cup-finalen og det ble et fyrverkeri av en kamp: (Thor Eggen kommenterte)

 

0 min: Og DER kommer lagene på banen, dette KAN bli en bra fotballkamp.

4 min: Jenas med ballen, spiller Berbatov i gjennom, og det er måååååål Tottenham. Nydelig avslutning av Dimitar Berbatov.

15 min: Toure dribler vekk Keane, har vi en ny Ronaldinho på gang?

17 min: Corner for Arsenal, Fabregas skal slå den. Der kommer corneren, blir et lite flipperspill inne i boksen før ballen klareres ut til Van Persie, som får SKUTT og det er måååååål for Arsenal. Robin Van Persie.

28 min: Adebayor, får med seg ballen inn i sekstenmeteren til Tottenham, blir lagt ned. Og... det er dømt, det er straffespark til Arsenal. Tomas Rosicky gjør seg klar. Tsjekkeren skyter DER, og Robinson reddeeeeer. Engelskmannen slår ballen til høyre for målet.

 

PAUSE

 

86 min: Innlegg fra Lennon, det er et bra innlegg, KEEEEAAANNNEEEE... Tottenham leder igjen. Det er Robbie Keane. Mannen er på gråten. KAN han ha sikret et trofe for Spurs?... Deeeet har han ikke! Reprisen er ikke ferdig men Fabregas har scoret for The Gunners! Det er 2-2 på Wembley.

88 min: Det er frispark, i en gunstig posisjon for Arsenal. Quaresma som skal skyte. Der kommer skuddet og det er MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL FOR ARSENAL! Ricardo Quaresma.

90 + 3 min: King pumper ballen inn i boksen til Arsenal, Defoe legger seg ned, og fååååår straffespark. Berbatov skal skyte, Bulgaria vs Russland, Berbatov vs Akinfeev, Tottenham vs Arsenal. DER kommer skuddet og det reddes, DET REDDES FRA AKINFEEEEEV!!! ARSENAL HAR VUNNET FA CUPEN! KEANE ER PÅ GRÅTEN.

 

Ellers så ble det en ganske klar seier i Premier League. Champions League ble litt vanskeligere men slo til slutt Barcelona 5-2 i finalen.

 

Åssen får du kommentatorer til å kommentere?

Har ikke fått kommentator, fant det der opp selv. :D

Spiller dere med Arsenal, så anbefales Theo Walcott på det sterkeste! Var faktisk en av mine beste i første sesongen.

 

OK ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Har endelig fått tilbake FM-gleden etter over fem-seks måneder med at jeg går lei så fort jeg skrur på FM.

Men nå er jeg igang igjen, med Tromsø IL og full talentsamling. Holder på å selge unna alt over 25 år, og så kjøpe norske talenter under 20 år :rolleyes:

Tror dette kan bli gøy :(

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Jeg har nå fullført 5 suksessfulle sesonger med Arsenal. Spillet ble ødelagt fordi hele terminlisten min ble ødelagt av en eller annen grunn men jeg skal oppsumere sesongene.

 

Trofeer:

 

PL: Sesong: 2, 3, 4, 5

CL: 1, 2, 3, 4, 5

FA: 1, 2, 3, 5

CC: 1, 2, 3, 4, 5

VM for klubblag(Var jo ikke med før i sesong 2): 2, 4, 5

Supercupen: 2, 3, 4, 5

 

Veldig irriterende at spillet ble "messed-up" for jeg var ikke ferdig å spille i det hele tatt :P

 

Transfermarkedet

 

Min transferpolitikk var at jeg ikke skulle kjøpe spillere over 23 år og jeg solgte ette hvert de som begynte å bli gamle(3-4 unntak).

 

Inn:

 

Javi Martinez

Micah Richards

Christian Zapata

Igor Akinfeev

David Silva

Marek Hamsik

Giovani Dos Santos

Samir Nasri

Arturo Vidal ( Han her bør du ikke kjøpe før i ca. 2010-2011 sesongen. Han blir STOR da. Utvikler seg ofte bedre i andre klubber. Han spilte deffensiv midtbane og midtstopper for meg og scorte over 17 mål for meg i en sesong)

 

Ut:

 

Gallas

Hleb

Rocisky

Denilson(Styret brøt inn da Valenica ga 200 mill. Jeg hadde ingen planer om å selge ham)

Diaby(i bytte med Giovani dos Santos)

Almunia

Lehmann

Eduardo

Flamini

Lehmann

 

De spillerne jeg beholdt som begynte å bli gamle var RvP, Adebayor, Sagna, og Toure. Alle de andre yngre spillerne jeg hadde helt i starten har jeg beholdt(Bortsett fra en del talenter på reservelaget som aldri ble noe etter flere låneperioder).

 

Da jeg sluttet å spille så hadde jeg et transferbudsjett på hele 2 milliarder kroner og kunne kjøpe hvilken spiller som helst. Jeg hadde ikke bruk for å bruke noe mer penger og klubben hadde planer om å bygge ut stadion.

 

Så og si hele trenerteamet ble byttet ut ved at noen la opp og noen ble sparket. Det er viktig å ha et bra trenerteam med de rette ferdighetene.

 

Hvis det er noe dere lurer på så er det bare å spørre :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har nå fullført 5 suksessfulle sesonger med Arsenal. Spillet ble ødelagt fordi hele terminlisten min ble ødelagt av en eller annen grunn men jeg skal oppsumere sesongene.

 

Trofeer:

 

PL: Sesong: 2, 3, 4, 5

CL: 1, 2, 3, 4, 5

FA: 1, 2, 3, 5

CC: 1, 2, 3, 4, 5

VM for klubblag(Var jo ikke med før i sesong 2): 2, 4, 5

Supercupen: 2, 3, 4, 5

 

Veldig irriterende at spillet ble "messed-up" for jeg var ikke ferdig å spille i det hele tatt :P

 

Transfermarkedet

 

Min transferpolitikk var at jeg ikke skulle kjøpe spillere over 23 år og jeg solgte ette hvert de som begynte å bli gamle(3-4 unntak).

 

Inn:

 

Javi Martinez

Micah Richards

Christian Zapata

Igor Akinfeev

David Silva

Marek Hamsik

Giovani Dos Santos

Samir Nasri

Arturo Vidal ( Han her bør du ikke kjøpe før i ca. 2010-2011 sesongen. Han blir STOR da. Utvikler seg ofte bedre i andre klubber. Han spilte deffensiv midtbane og midtstopper for meg og scorte over 17 mål for meg i en sesong)

 

Ut:

 

Gallas

Hleb

Rocisky

Denilson(Styret brøt inn da Valenica ga 200 mill. Jeg hadde ingen planer om å selge ham)

Diaby(i bytte med Giovani dos Santos)

Almunia

Lehmann

Eduardo

Flamini

Lehmann

 

De spillerne jeg beholdt som begynte å bli gamle var RvP, Adebayor, Sagna, og Toure. Alle de andre yngre spillerne jeg hadde helt i starten har jeg beholdt(Bortsett fra en del talenter på reservelaget som aldri ble noe etter flere låneperioder).

 

Da jeg sluttet å spille så hadde jeg et transferbudsjett på hele 2 milliarder kroner og kunne kjøpe hvilken spiller som helst. Jeg hadde ikke bruk for å bruke noe mer penger og klubben hadde planer om å bygge ut stadion.

 

Så og si hele trenerteamet ble byttet ut ved at noen la opp og noen ble sparket. Det er viktig å ha et bra trenerteam med de rette ferdighetene.

 

Hvis det er noe dere lurer på så er det bare å spørre :)

 

Startet du på nytt hver gang du tapte, eller er du bare en syk, syk mann?

Link to comment
Share on other sites

Haha nei. Det var jo noen ganger jeg ikke vant trofeer :P Det var en sesong hvor jeg holdt på å gå unbeaten gjennom en hel sesong men jeg sparte spillerne i den siste kampen og spile for det meste med reservelaget og klarte å tape.

 

Jeg klarte ikke å gå gjennom en sesong uten å tape(1 tap), men klarte å gå "unbeaten" i over 49 kamper. Det var ikke mange kamper flere. Jeg tapte noen kamper i begynnelsen av sesong men unngikk å tape de neste kampene den sesongen pluss alle de kampene i den nesten "unbeaten" sesongen :)

 

Noen fine resultater:

 

I en CL finale så ledet jeg 4-0 mot Real Madrid til pause. Jeg trodde det var ren walk-over så jeg stilte bare opp med 3 mann i forsvar i andre omgang men det ble bare 4-1.

 

Andre fine seire er 0-4 borte mot Chelsea, 5-1 mot Tottenham, 1-4 borte mot Man Utd og 6-0 mot Besiktas(Ade scorte alle målene i den kampen. 5 mål før pause). Det er disse jeg kommer på i slengen. Jeg hadde et rimelig godt tak på de tre andre store lagene i PL også.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Kan noen forklare meg greia med arbeidstillatelse i FM?

Umulig å hente unge sør amerikanske talenter til england. Er de nødt til å ha et visst antall landskamper??

 

Etter det jeg vet er det 3 muligheter:

1. Være et veldig stort talent, og dermed får du arbeidstillatelse.

 

2. Ha spilt et par A-landskamper. (Vet ikke antall eller noe sånn, men over 10 pleier som oftest og gå)

 

3. Kjøpe spilleren og leie han ut til en farmerklubb i utlandet i noen år (Kommer an på hvilket land. De fleste har 3 år)

Link to comment
Share on other sites

Kan noen forklare meg greia med arbeidstillatelse i FM?

Umulig å hente unge sør amerikanske talenter til england. Er de nødt til å ha et visst antall landskamper??

 

Etter det jeg vet er det 3 muligheter:

1. Være et veldig stort talent, og dermed får du arbeidstillatelse.

 

2. Ha spilt et par A-landskamper. (Vet ikke antall eller noe sånn, men over 10 pleier som oftest og gå)

 

3. Kjøpe spilleren og leie han ut til en farmerklubb i utlandet i noen år (Kommer an på hvilket land. De fleste har 3 år)

 

ok. Da vet jeg det. Prøver å hente Kerlon til QPR. Ikke lett! :)

Link to comment
Share on other sites

Eg har spelt litt FM med Arsenal i det siste. Har akurat begynt på 3.sesongen, og sølvtøysamlinga har blitt utvida betrakteleg. Det har blitt 2 seriemesterskap, 1 cupmesterskap, 1 CL-tittel og 1 runnersup, vunnet vm for klubblag og charity shield.

Investerte veldig mykje penger penger første sesongen, kjøpte, Kameni, Agüero og Micah Richards som storkjøp, og har i tillegg hentet Assulin, Thiago og Douglas som framtidshåp.

Har rett og slett et kanonlag på gong, Adebayor scora f.eks 52 mål på 51 kampar første sesongen.

I tillegg har eg blitt trenar for det tsjekkiske landslaget og slo Norge i debuten, der Håvard spelar fast i midtforsvaret. Litt gøy med so mykje pengar og so mykje medgong, men det gir ikkje akurat den store utfordringa.

 

Prøver meg nok snart lenger ned i divisjonane.

Link to comment
Share on other sites

Nå er jeg faen meg gått lei av FM og dems forbanna bug-spill. Jeg spilte med Tromsø IL på FM 2006, kom til 2013 og hadde sinnsykt med suksess, hadde bygd opp et kjempelag som kunne slå de beste ute i Europa på gode dager. Men så kommer crash dumps, og jeg kunne ikke spille videre på den saven. Ok tenkte jeg, fordi det var det første spillet de hadde lansert.

 

I natt satt jeg å spilte litt på en save med Leeds. Jeg var kommet til 2010, og igjen kommer det den jævla crash dumps og ødelegger hele saven, IGJEN!

 

Er det slik at Football Manager aldri klarer å gjøre spillet sitt komplett ferdig? Virker som at de bare slipper det ut, og lager patcher.. Men i patchene fikser de ikke feila, men de lager NYE funksjoner som heller ikke funker..

 

Adios FM2008. Og nå skal jeg vente å se om FM 2009 blir bra før jeg skal handle det, for jeg henter fram CM 01/02 til da :P

Link to comment
Share on other sites

Nå er jeg faen meg gått lei av FM og dems forbanna bug-spill. Jeg spilte med Tromsø IL på FM 2006, kom til 2013 og hadde sinnsykt med suksess, hadde bygd opp et kjempelag som kunne slå de beste ute i Europa på gode dager. Men så kommer crash dumps, og jeg kunne ikke spille videre på den saven. Ok tenkte jeg, fordi det var det første spillet de hadde lansert.

 

I natt satt jeg å spilte litt på en save med Leeds. Jeg var kommet til 2010, og igjen kommer det den jævla crash dumps og ødelegger hele saven, IGJEN!

 

Er det slik at Football Manager aldri klarer å gjøre spillet sitt komplett ferdig? Virker som at de bare slipper det ut, og lager patcher.. Men i patchene fikser de ikke feila, men de lager NYE funksjoner som heller ikke funker..

 

Adios FM2008. Og nå skal jeg vente å se om FM 2009 blir bra før jeg skal handle det, for jeg henter fram CM 01/02 til da :P

 

Prøv FM 07. Mye bedre enn 08, syntes jeg...

 

Forresten: FM 06 var ikke det første spillet i serien. CM om FM er faktisk samme tingen, om jeg ikke tar veldig feil...

Link to comment
Share on other sites

Jeg har FM 2007 også, men jeg spiller CM 01/02 istedet. :P

 

Og nei, FM og CM er ikke det samme. Før var FM og CM "på lag", men så gikk de hver sin vei og lagde hvert sitt spill. Derfor var FM 2005 det første Football Manager lagde selv.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...