Jump to content

2007.08.29 Sparta Praha H


hermz

Hva blir utfallet av kampen?  

74 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Arsenal 3-0 Sparta Praha

(Rosicky, Fagregas, Eduardo)

29. august klokka 21.05 returoppgjør 3. Champions League kvalik.

 

ArsenalvSparta.gif

 

TV Kanaler:

SportN

 

Streams:

Myp2p.eu

Forumets stream-tråd

 

Dommer:

Frank De Bleeckere

 

Lagene:

Arsenal

Manuel Almunia

Kolo Toure

Philippe Senderos

Gael Clichy

Justin Hoyte

Abou Diaby

Gilberto

Theo Walcott

Tomas Rosicky

Eduardo Da Silva

Robin van Persie

 

Subs:

Neves Denilson

Lukasz Fabianski

Mathieu Flamini

Alexander Hleb

Nicklas Bendtner

Emmanuel Adebayor

Cesc Fabregas

 

Sparta Praha

Tomas Postulka

Tomas Repka

Zdenek Pospech

Michal Kadlec

Martin Abraham

Pavel Horvath

Lubos Husek

Jiri Kladrubsky

Marek Kulic

Jan Rezek

Libor Dosek

 

Subs:

Matus Kozacik

Milos Brezinsky

Karol Kisel

Miroslav Slepicka

David Limbersky

Igor Zofcak

Daniel Kolar

 

Utilgjengelige spillere:

Eboue

Gallas

Lehmann

Sagna

 

Skade Info:

Arsenal.com - Injury News

 

Klipp fra kampen:

YouTube.com

ArsenalClips.tk

Dailymotion.com

 

Formkurve:

Arsenal: S D S

Sparta Praha: S U L S

 

Siste fem møter:

Sparta Prague 0-2 Arsenal

Arsenal 3-0 Sparta Prague

Sparta Prague 0-2 Arsenal

Arsenal 4-2 Sparta Prague

Sparta Prague 0-1 Arsenal

(Arsenal.com)

 

Info om kampen:

Arsenal.com - MatchMenu

Gunners.no - MatchMenu

 

Før avspark:

Arsenal tar imot Sparta Praha/Sparta Prague hjemme i retur oppgjøret av andre kvalik. runde.

Etter 2-0 i første kamp, ser det lyst ut for The Gunners. Dette burde gå veien!

 

Lykke til!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 160
  • Created
  • Last Reply

Jeg får heller ikke sett denne kampen, men håper dette blir en kamp som vi får et par mål i.. Kanskje vi får se et par ungutter denne kampen? Hadde vært kjekt hvis det hadde vært tilfelle.. GÅr for en 3 eller 4-0 seier :)

Link to comment
Share on other sites

Synes Wenger kan benytte sjangsen til å kvile eit par spelerar mot Sparta. Van Persie har spelt mykje i det siste og fortjener ein kvil. Adebayor og Dudu speler på topp.

 

På midten kan Cesc og Hleb få kvile. Gilberto og Walcott istedetfor. I forsvar er muligheten for å rotere dårligare. Hoyte kan få seg ein kamp på høgrebacken. Forhåpentligvis er Phil tilbake. Viss ikkje går Gil inn i midtforsvaret og Denilson på midten...

Link to comment
Share on other sites

Jeg jobber 5 dager i uken, 7,5t hver dag, men får aldri hvile i arbeidstiden. Ser ingen grunn til at de som løper rundt på en gressmatte i 1,5t, 1-3 ganger i løpet av en uke, har noe serlig grunn til å hvile! :)

 

Jeg holder en knapp på at Bendtner får starte denne kampen, men hvem som blir hans kollega der fremme er ikke godt å si.. Ade kanskje? Han trenger å komme i form igjen.

 

Er Sagna tilbake mon tro? Det ble utrolig åpent bak på høyre siden da Flamini steppet inn der mot City...

Link to comment
Share on other sites

Jeg jobber 5 dager i uken, 7,5t hver dag, men får aldri hvile i arbeidstiden. Ser ingen grunn til at de som løper rundt på en gressmatte i 1,5t, 1-3 ganger i løpet av en uke, har noe serlig grunn til å hvile! :blink:

 

Jeg holder en knapp på at Bendtner får starte denne kampen, men hvem som blir hans kollega der fremme er ikke godt å si.. Ade kanskje? Han trenger å komme i form igjen.

 

Er Sagna tilbake mon tro? Det ble utrolig åpent bak på høyre siden da Flamini steppet inn der mot City...

 

Er vel ikke akkurat få timer om dagen ellers dem trener da.

Sikkert 4-5 timer...

Link to comment
Share on other sites

Ja, Nordtveit på benk er ikke helt umulig. Tipper dette blir en litt roligere kamp enn sist. Tipper en grei 0-0 kamp. Vi klarer nok Champions League i år også. Hvis ikke er det skuffende. Laget jeg håper på:

 

:::::::::::::::::Almunia::::::::::::::::::

Sagna:::::Toure::::Senderos::::Clichy

Hleb:::::::Gilberto:::::Flamini:::Rosicky

::::::::::::: da Silva::::::Adebayor:::::

 

Benk: Fabianski, Nordtveit, Song, Randall, Hoyte, Walcott

 

Håper vi sparer van Persie og Fabregas til denne kampen, de blir viktige i serie kampene fremover.

Gilberto velger jeg som kaptein, han trenger også kamp trening. Så håper jeg da Silva får sjansen fra start med Adebayor om side. Da burde vi klare dette!

Link to comment
Share on other sites

Ja, Nordtveit på benk er ikke helt umulig. Tipper dette blir en litt roligere kamp enn sist. Tipper en grei 0-0 kamp. Vi klarer nok Champions League i år også. Hvis ikke er det skuffende. Laget jeg håper på:

 

:::::::::::::::::Almunia::::::::::::::::::

Sagna:::::Toure::::Senderos::::Clichy

Hleb:::::::Gilberto:::::Flamini:::Rosicky

::::::::::::: da Silva::::::Adebayor:::::

 

Benk: Fabianski, Nordtveit, Song, Randall, Hoyte, Walcott

 

Håper vi sparer van Persie og Fabregas til denne kampen, de blir viktige i serie kampene fremover.

Gilberto velger jeg som kaptein, han trenger også kamp trening. Så håper jeg da Silva får sjansen fra start med Adebayor om side. Da burde vi klare dette!

Støttes!

Link to comment
Share on other sites

Ønsker å se Walcott, Ade, Hoyte, Dudu og Gilberto fra start. Denilson synes jeg også fortjener litt spilletid. Mozart trenger også å forbedre formen. Diaby, Senderos og Eboue må spille dersom de er tilbake fra skader.

 

Når vi har 2 bortemål å gå på synes jeg vi kan stille med litt b-preget lag. RvP synes jeg bør hviles. Fabregas trenger litt spilletid, men trenger ikke spille hele tiden. Dette er også en kamp Wenger kan prøve ut litt nye taktikker og lignende.

 

Det kan fort bli uavgjort, men det er samme så lenge vi kommer oss til CL og førstelagsspillere som ikke presterer det vi kan forvente får kommet nærmere godformen.

Link to comment
Share on other sites

Som andre her håper jeg på at van Persie får litt hvile nå. Ade og Eduardo/Bendtner bør få starte. Kanskje vil et partnerskap mellom store sterke Ade som skaper rom for Dudu gi såpass rom for vår kroat at han endelig får kommet seg inn i boksen og scoret?

 

Ellers er det vel usikkert om Toure bør hviles, med tanke på hvor viktig han er for oss, men Gilberto og Senderos kan muligens gjøre det greit bak der, selv om de mangler kamptrening? Det er jo tross alt ikke verdens beste angrep vi møter her.

Ellers kan nok Hoyte få starte på høyrebacken synes jeg.

Tror Clichy fortsetter på venstrebacken, og Toure starter. Kan være farlig å gjøre altfor mange utskiftninger der bak så tidlig i sesongen, selv om jeg gjerne skulle sett Hoyte på høyre. På midten starter nok Fabregas, men spørsmålet er om Wenger fortsetter med Gilberto i forsvar og Denilson/Flamini sammen med Cesc. Hleb kan godt få litt hvile nå, mens Rosicky bør spille for han trenger å finne kampformen snart.

 

Tror på dette:

Almunia

Hoyte/Sagna-Toure-Gilberto-Clichy

Walcott-Flamini-Cesc-Rosicky

Ade-Eduardo

Link to comment
Share on other sites

Blir irritert hvis Flamini startar. Her bør Denilson og Diaby spele seg i toppform!

Har Flamini spilt seg ut av laget?

Nei. Kor står det?

Når me leiar 2 - 0 frå bortemøtet meinar eg Wenger bør rotere litt på laget og sette ut Flamini, sidan han er i form. Så kan Diaby og Denilson som ikkje er det, få denne muligheten til å komme i form

Link to comment
Share on other sites

Dette bør være grei match.

Og Wenger ser vel sitt snitt i å spare noen av spillerne, det er jo tross alt bare 8 dager mellom ligakampene. :)

 

Kanskje får vi se Hoyte, Traore, Gilberto, Denilson, Eduardo, Walcott og Bendtner fra start.

Jeg syntes ikke det er grunn til å spare spillere. Det er for mye å tape i akkurat denne kampen. Det er ingen grunn til ta noen sjanser. Og Sparta vil gi alt og om de skulle få et mål og lede 1-0 kan vi komme til å angre på at vi skal spare spillere.

Og hvorfor skal vi hvile for eksempel RvP? Han trenger snarere å spille seg i form, enn å hvile seg i form.

Link to comment
Share on other sites

Kan ikke ta noen sjanser i denne kampen. Til det står altfor mye på spill, så her må vi toppe laget og kjøre på. Sparta går neppe til denne kampen uten å virkelig prøve.

 

Tipper dette blir laget;

 

Almunia

Sagna, Toure, Gilberto, Clichy

Hleb, Flamini, Cesc, Rosicky

Adebayor, RVP

Link to comment
Share on other sites

Håper på dette laget, selv om jeg vet det blir noe helt annet

 

Fabianski

Hoyte - Toure - Senderos - Clichy

Hleb - Fabregas - Gilberto - Rosicky

Bendtner - Eduardo

 

Og hva tror du det blir da Anabole...;-)

 

Syns ikke vi bør spare noe særlig i denne kampen. For mye står på spill og i fotball har

underet skjedd før.

 

Satser på dette laget:

 

Alumunia

 

Sagna Toure Senderos Clichy

 

Hleb Fabregas Gilberto Rosicky

 

VP Ade

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...