Jump to content

2007.08.29 Sparta Praha H


hermz

Hva blir utfallet av kampen?  

74 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 160
  • Created
  • Last Reply

aarrgh, får ikke noen av streamen til å virke. hjelp!!

se sportN eller meld deg inn på ATVO

 

 

Bare å slå kommentatoren ass!!!

 

Henry og vieira var heller ingen store navn som skremte lag ute i europa!!!!

 

SKADA KOMMENTATOR:@!!!!! BURDE FÅTT SPARKEN!

Link to comment
Share on other sites

aarrgh, får ikke noen av streamen til å virke. hjelp!!

se sportN eller meld deg inn på ATVO

 

 

Bare å slå kommentatoren ass!!!

 

Henry og vieira var heller ingen store navn som skremte lag ute i europa!!!!

 

SKADA KOMMENTATOR:@!!!!! BURDE FÅTT SPARKEN!

 

 

Jeg kjenner kommentatoren. Han har i hvertfall bedre kunnskap og kjennskap til fotball enn mange andre.

Link to comment
Share on other sites

aarrgh, får ikke noen av streamen til å virke. hjelp!!

se sportN eller meld deg inn på ATVO

 

 

Bare å slå kommentatoren ass!!!

 

Henry og vieira var heller ingen store navn som skremte lag ute i europa!!!!

 

SKADA KOMMENTATOR:@!!!!! BURDE FÅTT SPARKEN!

 

 

Jeg kjenner kommentatoren. Han har i hvertfall bedre kunnskap og kjennskap til fotball enn mange andre.

 

Det høres faktisk ikke slik ut;)

Link to comment
Share on other sites

Eduardo må overbevise snart, hvis ikke må vi ha en ny spiss. :)

 

Ser ikke kampen, men synes man kanskje er vel tidlig med å avskrive en spiller i sin 3 kamp (2. kamp fra start). Så vidt jeg husker tok det en del kamper før Henry scoret sitt første mål, og det var også en viss debatt i begynnelsen om dette var det helt store kjøpet....

Link to comment
Share on other sites

We're on our way, we're on our way, we're going to Moscow, we're on our way... Der var det bekreftet at Arsenal spiller i CL neste sesong, og får da en smule bedre økonomi :D Herlig at Tom scoret, han er ikke akkurat så vant til det, hvertfall ikke mot gamleklubber. Diaby viser han kan drible 5 mann i en telefonkiosk, Eduardo viser hva han har inne i seg, Theo gjør bedre enn på lenge, Almunia holder nullen. Det er da ikke så mye å klage over, men vil ha mer mål og mer finspill. Hvis vi vil kan vi vinne mer enn 1-0 hjemme mot Praha. Så come on you reds!

 

We're the North Bank Highbury - We're the Clock End Highbury. Var det denne sangen Arsenalfansen sang i 5-10 minutter? Godt å høre den ikke har gått ut på dato :)

Link to comment
Share on other sites

La nå gutten få litt tid! Det tok faktisk litt tid før Dennis Bergkamp scorte og;)

Og alle vet jo hvordan det gikk med han til slutt. Ellers så syns jeg ikke vi imponerer, men vi leder og det er jo greit.

Det er sant det, men da vi kjøpte Ed, ble det snakket om 2 ting: Hans fart og målteft, og jeg kan ikke se at han er så veldig rask. Men ok, kan gi han litt mer tid :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...