Jump to content

2007.08.29 Sparta Praha H


hermz

Hva blir utfallet av kampen?  

74 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 160
  • Created
  • Last Reply

Herlig.Walcott viser lovende takter i 1. omgang, men detter mer og mer ut av kampen. Hoyte gjør en bra kamp, og Senderos gjør få feil, selv om han nesten var nære på å gi bort en sjanse. Eduardo jobber og løper som en gal utpå der, og får til slutt betalt med et mål. Diaby virker også frisk, og gjør mye bra med ballen.

Link to comment
Share on other sites

En helt ok kamp, ble egentlig ganske kjedelig. Veldig morsomt at Eduardo fikk et mål og en assist. Adebayor har et stykke igjen før han er helt kanon. Men han som kommenterte på SportN er noe av det verste jeg har hørt. Han hadde jo ikke innlevelse, og den kommentaren ang Senderos og NFF sitt ferdighetsmerke var noe av det mest usakelige jeg har hørt.

 

Men grattis med CL-spill iår også :P

Link to comment
Share on other sites

lurer på om det ikke er han samme som kommenterte Arsenal - PSV, han som hang seg sånn opp i brystkassa til Alex. Syns jeg husker at han alltid hadde slike irriterende forkortelser som "legg" for innlegg, og hvis noen la an til skudd så sa han: "skal du fyre?!"

 

Haha ja det er nok han samme ja :lol: "Sjekk den brøstkassa!" og på måten han skulle uttale Henry, Clichy og Gallas med fransk uttale, klarte virkelig ikke å ta han seriøst når han gjorde det :P

 

Kampen var grei, vi puttet på de fleste av sjansene vi hadde og det ser virkelig lovende ut. Passnings spillet sitter, og Rosicky og Eduardo får endelig åpnet målkontoene, Cesc putter også og har 3 mål på 5 kamper nå og det virker virkelig som om Arsenal skal ta et skikkelig skritt fremover i år!

 

Tror nok ikke hottentottene havner over oss i år nei.

Link to comment
Share on other sites

Gratulere Eduardo, godt å se det første målet hans gå inn.

Kampen var utrolig spennende i forhold til kommentatoren. Får du ikke sove en kveld kan du bare sette på denne kampen også sover du nok om ikke så lenge.

Han sa at Arsenal ikke hadde gjort de store kjøpene fordi vi ikke har penger til det, tøv!

Senderos er en typisk europeisk midtstopper!!!! javel?

Walcøtt ? uttales Walcott (ikke utrolig viktig, men litt irriterende :P )

Elendig skudd av praha spilleren, den hadde kanskje gått inn hvis Seamnan hadde stått i mål, hva får han til å si noe sånt?

Det har gått 8 min av kampen og kommentatoren sier at det skal et mirakel til for at Sprata skal gå videre, ble vanskelig men skulle vel ikke et mirakel til mener nå jeg da selv om de skapte lite og Arsenal hadde god kontroll.

Repka hadde god kjenning til Emirates stadion fordi han spilte i west ham i fjor ? Emirates ble nytt i fjor, og westham hadde en bortekamp der i fjor, vet ikke om det kan kalles god kjenning til stadion. Tror jeg kunne kommentert kampen bedre eller det ikke hadde hvert noen kommentator i det hele tatt.

Var mange kommentarer som bare datt ut av han som er bare var tøv og lite gjennomtenkt

Link to comment
Share on other sites

Flott resultat, 5-0 sammenlagt. Bra at målene fra midtbanen har bedret seg fra i fjor.

 

Forresten et flott arbeid av deg også Donaldinho, med den siden din. Setter pris på det! På målet til Rosicky så var det veldig irriterende at kommentatoren kalte Walcott for Walcøtt :P

 

Og med de kommentarene fra SportN-kommentatoren dere her på forumet ramser opp, så virker det som om han ikke er Arsenal-fan og heller ikke har stort peiling på fotball. Glad jeg så på stream med engelsk kommentator.

Link to comment
Share on other sites

Gjeeeeesp.....

 

Utrolig kjedelig kamp, null nerve og ingen spenning. Det beste med hele kampen var målkavalkaden som SportN sendte i pausen :-)

Og den kavalkaden var meget hyggelig og meget bra! :P

Trekningen i morgen blir mer spennede enn kampen i dag.

 

 

Pauseunderholdninga var det som varma mest i denne kampen ja.

Vi spelte på krabbegir og var til tider veldig passive og lite besluttsomme bakover. Dei såg veldig lite samspelte ut og eit bedre lag ville putta noken mål trur eg.

 

Det heva seg spelemessig når Fab og Ade kom inn og dei 2 siste måla var veldig bra. Mange gode enkeltprestasjoner.

 

Kommentatoren var noke av det meir plagsomme eg har vore borte i på lang tid. Syns han viste store manglar i det fotballfaglege.

Link to comment
Share on other sites

Gratulere Eduardo, godt å se det første målet hans gå inn.

Kampen var utrolig spennende i forhold til kommentatoren. Får du ikke sove en kveld kan du bare sette på denne kampen også sover du nok om ikke så lenge.

Han sa at Arsenal ikke hadde gjort de store kjøpene fordi vi ikke har penger til det, tøv!

Senderos er en typisk europeisk midtstopper!!!! javel?

Walcøtt ? uttales Walcott (ikke utrolig viktig, men litt irriterende :P )

Elendig skudd av praha spilleren, den hadde kanskje gått inn hvis Seamnan hadde stått i mål, hva får han til å si noe sånt?

Det har gått 8 min av kampen og kommentatoren sier at det skal et mirakel til for at Sprata skal gå videre, ble vanskelig men skulle vel ikke et mirakel til mener nå jeg da selv om de skapte lite og Arsenal hadde god kontroll.

Repka hadde god kjenning til Emirates stadion fordi han spilte i west ham i fjor ? Emirates ble nytt i fjor, og westham hadde en bortekamp der i fjor, vet ikke om det kan kalles god kjenning til stadion. Tror jeg kunne kommentert kampen bedre eller det ikke hadde hvert noen kommentator i det hele tatt.

Var mange kommentarer som bare datt ut av han som er bare var tøv og lite gjennomtenkt

 

Var nesten slik at jeg lurte på om det gikk en kvalitetsfilm på tvnorge istedet.

Merkelig fyr...

Men nå det er sagt: Champions League, here we come!

Link to comment
Share on other sites

Alle negative utspill angående kommentatoren sier vel faktisk det meste. Vi har vunnet 5-0 sammenlagt, er kvalifisert for gruppespillet for tiende år på rad, og bruker energien til å klage på kommentatoren!

 

Tror dere yidsen noen gang har brukt energi på å klage på kommentatoren etter å ha kvalifisert seg til CL? ...eh ... dette ble visst litt feil. Stryk det siste, har ingen relevans :P

Link to comment
Share on other sites

Alle negative utspill angående kommentatoren sier vel faktisk det meste. Vi har vunnet 5-0 sammenlagt, er kvalifisert for gruppespillet for tiende år på rad, og bruker energien til å klage på kommentatoren!

 

Tror dere yidsen noen gang har brukt energi på å klage på kommentatoren etter å ha kvalifisert seg til CL? ...eh ... dette ble visst litt feil. Stryk det siste, har ingen relevans :P

 

Hehe.

Det forteller vel det meste om kampen, for den var for det meste veldig lite underhaldande.

I gode kamper legg man ikkje merke til kommentatoren fordi man er fullt konsentrert på spelet.

Hadde stadionlyden vore litt høgare hadde det dempa litt av det monotone pjatte til Eriksen.

 

Men gratulerer alle medgoonere, med enda ei runde i det gode selskap uten yidsa.

Link to comment
Share on other sites

Dette ble en kvalitetskamp, med veldig mye fint spill. Passningene var herlig og se på, og målene var av ypperste klasse. Gledelig at hele laget gjør en god jobb, og at Edu, Fabregas, Rosiscy og Walcott skinner :)

Diaby viste mye flott i dag, og han var vanskelig å ta fra ballen.

Ellers syns jeg alle i hele laget jobbet godt for å vinne fra dem ballen, og det klarte de gang på gang. Almunia nok engang veldig sikker :lol:

 

Tror det eneste lille minuset var at Senderos plutselig gjør en unødvendig feil, men det ble ingen skade av den, men hadde vi spilt mot et farligere lag hadde vi nok blitt straffet.

 

Det var en utrolig lettelse og få det tidlige målet, som førte til gutta kunne cruise seg inn til gruppe spillet.

Trekningen er i morgen på Eurosport(18.00), for de som ikke vet det :D

 

Til dere som har sagt at det var en kjedelig og trist kamp, og at pauseunderholdningen var det beste. Skjønner meg ikke helt på dere. Liker dere ikke å se et klokt Arsenal lag som vinner dueller, har et fantastisk passningsspill, og som scorer herlige mål? Hvorfor i guds navn skulle laget storme fremover når de leder 3-0 sammenlagt? dere må da få opp øynene på det som er positivt, og i mine øyne var dette en flott seier, men selfølgelig var det en liten dauperiode, men det går da ikke ann å si det dere gjør uten å ta frem det gode. Enkelte her inne fokuserer kunn på det negative, uansett prestasjon :P

Link to comment
Share on other sites

Jaja, da vi er i det gode selskap igjen :P

 

Var vel ingen tvil at vi skulle ro i land dette, tross litt slappt første timen og en smule crusing på halv gass i dag, men vi ser igjen hvor god vi er slutten av kampene.

Spesielt strålende spill på den siste scoringa!

 

Syns Eduardo viste bra takter og holder på å finne seg til rette. Bra å se.

Diaby er glimrende til å få meg seg ballen i vanskelige situasjoner, men sliter litt med avleveringene

 

Ellers en helt grei kamp hvor vi trolig ikke brukte alt for mye krutt.

Det blir spennende med trekningen i mårra :lol:

 

Flottings!

Link to comment
Share on other sites

Flott resultat, 5-0 sammenlagt. Bra at målene fra midtbanen har bedret seg fra i fjor.

 

Forresten et flott arbeid av deg også Donaldinho, med den siden din. Setter pris på det! På målet til Rosicky så var det veldig irriterende at kommentatoren kalte Walcott for Walcøtt :P

 

Og med de kommentarene fra SportN-kommentatoren dere her på forumet ramser opp, så virker det som om han ikke er Arsenal-fan og heller ikke har stort peiling på fotball. Glad jeg så på stream med engelsk kommentator.

 

Takk for det! Artig å kunne bidra med noe til alle andre Gooners! Viasat/SportN har etter min mening aldri hatt noen gode kommentatorer, så dette var ikke overraskende for meg... Det er ikke umulig å bytte ut lyden på videoklippa :lol:

 

Alle måla er forresten lagt ut nå... ble litt kødd med vannmerkinga pga Viasat har F*** ikke skjønt at de fleste i dag sitter på 16:9 skjermer, og ikke gamle 4:3.... =/

Link to comment
Share on other sites

Var det sørgebind Fabregas hadde på seg idag?

 

Var nok pga han spanske spilleren som kollapset og døde.

 

var vel det, tenkte bare rart at bare han har det.

 

Jeg stusset også på det. Men det var nok fordi at de spillte sammen på landslaget

Link to comment
Share on other sites

Walk in the park! Det har ikke vært så ofte vi har kunnet si akkurat dét efter hjemmekamper på Emirates, så dette synes jeg var en perfekt match. Og Eduardos involvering i de to siste scoringene var mektig. BB!

 

Edit: Synes kritikken av kommentatoren er noe i overkant. En kamp blottet for spenning og nesten uten målsjanser er ikke akkurat det kommentatorer drømmer om. Seaman-kommentaren trakk han fort tilbake, og at Senderos er en erketypisk midtstopper ("en av de mest typiske i fotball-Europa"), kan vel få være uenige i. Men Canal+-standard var det naturligvis ikke over ham.

Link to comment
Share on other sites

Dette ble en kvalitetskamp, med veldig mye fint spill. Passningene var herlig og se på, og målene var av ypperste klasse. Gledelig at hele laget gjør en god jobb, og at Edu, Fabregas, Rosiscy og Walcott skinner :)

Diaby viste mye flott i dag, og han var vanskelig å ta fra ballen.

Ellers syns jeg alle i hele laget jobbet godt for å vinne fra dem ballen, og det klarte de gang på gang. Almunia nok engang veldig sikker :lol:

 

Tror det eneste lille minuset var at Senderos plutselig gjør en unødvendig feil, men det ble ingen skade av den, men hadde vi spilt mot et farligere lag hadde vi nok blitt straffet.

 

Det var en utrolig lettelse og få det tidlige målet, som førte til gutta kunne cruise seg inn til gruppe spillet.

Trekningen er i morgen på Eurosport(18.00), for de som ikke vet det :D

 

Til dere som har sagt at det var en kjedelig og trist kamp, og at pauseunderholdningen var det beste. Skjønner meg ikke helt på dere. Liker dere ikke å se et klokt Arsenal lag som vinner dueller, har et fantastisk passningsspill, og som scorer herlige mål? Hvorfor i guds navn skulle laget storme fremover når de leder 3-0 sammenlagt? dere må da få opp øynene på det som er positivt, og i mine øyne var dette en flott seier, men selfølgelig var det en liten dauperiode, men det går da ikke ann å si det dere gjør uten å ta frem det gode. Enkelte her inne fokuserer kunn på det negative, uansett prestasjon :P

 

Eg er både enig og uenig med deg.

Eg har sett Arsenal spele mykje meir underhaldande kampar før.

Er heilt enig i at vi ikkje skal storme uhemma framover.

Men eg følte at lagmaskina var urytmisk og at vi slapp Sparta Praha litt for enkelt til i det bakerste leddet.

Sjølv om vi hadde full kontroll, spelte ikkje vi som det sikre heimelaget som eg meiner arsenal bør vere på Emirates.

 

Men vi vann komfortabelt og heldt nullen bakover, i tillegg fekk Eduardo opna scoringskontoen.

Men vi bør heve oss eit par hakk skal det bli 3 poeng i helga.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...