Jump to content

2007.08.29 Sparta Praha H


hermz

Hva blir utfallet av kampen?  

74 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 160
  • Created
  • Last Reply

Håper på dette laget, selv om jeg vet det blir noe helt annet

 

Fabianski

Hoyte - Toure - Senderos - Clichy

Hleb - Fabregas - Gilberto - Rosicky

Bendtner - Eduardo

 

Og hva tror du det blir da Anabole...;-)

 

Syns ikke vi bør spare noe særlig i denne kampen. For mye står på spill og i fotball har

underet skjedd før.

 

Satser på dette laget:

 

Alumunia

 

Sagna Toure Senderos Clichy

 

Hleb Fabregas Gilberto Rosicky

 

VP Ade

 

Regner med det blir noe i nærheten av det du har tippet, men er ganske sikker på at Wenger klarer å finne plass til Flamini ;)

Link to comment
Share on other sites

24

3-5-19-22

27-4-2-13

11-9

 

21-6-7-16-25-26-32

Ukens lottotall dette her? ;)

 

Jeg håper Hoyte, Traore, Song, Walcott og Bendtner får sjansen fra start. Alle er de spillere som ikke står veldig tilbake for de de konkurrerer mot. I tillegg vil jeg ha med Diaby, hvis han er frisk nok, og Adebayor for å få matchtrening. La Almunia stå i mål, slik at han kan ta med seg enda en null inn mot PSmouth

Link to comment
Share on other sites

Hvor i all verden har det blitt av Diaby!? Så da meget lovende ut i preseason men nå er han ikke engang i troppen til kampene. Er han skadet? Kan ikke se info om dette på Arsenal.com eller andre sider heller. Merkelig. Informasjon tas imot med glede:)

 

Når det gjelder kampen er det vel greit å sende ut ett godt lag men gjerne med Eduardo og Bendtner og Walcott.

Link to comment
Share on other sites

Diaby har vært skadet den siste tiden og har derfor ikke deltatt i arsenal's kamper.

Hvis jeg ikke husker helt feil er det vel en ankelskade som har holdt han borte.

 

Jeg vil tippe på dette laget:

 

Almunia

 

Hoyte - Tourè - Gilberto - Clichy

 

Hleb - Fabregas - Denilson - Diaby

 

Ade - Eduardo

 

Går for en 2-0 seier, Fabregas og RvP.

Link to comment
Share on other sites

http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...or+Sparta+clash

 

Her står det at Sagna er ute, så da blir vel kanskje Eboue på backen?

 

Uansett kan vi ikke ta noe forgitt i den kampen her. Som nevnt over, så kan Sparta få blod på tann hvis de scorer et tidlig mål og da må vi passe oss.

 

Men, jeg er optimist og tror på seier, enten 1 eller 2-0 :(

Link to comment
Share on other sites

http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...or+Sparta+clash

 

Her står det at Sagna er ute, så da blir vel kanskje Eboue på backen?

Hvis Sagna er ute, blir det nok Hoyte på backen, med tanke på at Eboue også er skadet..

Lurer på hvordan Wenger velger å gjøre det bak der, med Senderos klar, og Gilberto som spilte forrige kamp der. Flytter vel Gilberto fram da, men hvem skal vike av Flamini og Cesc? Satser på at Flamini da må vike, selv om han har vært veldig god i starten av sesongen.

Link to comment
Share on other sites

http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...or+Sparta+clash

 

Her står det at Sagna er ute, så da blir vel kanskje Eboue på backen?

Hvis Sagna er ute, blir det nok Hoyte på backen, med tanke på at Eboue også er skadet..

Lurer på hvordan Wenger velger å gjøre det bak der, med Senderos klar, og Gilberto som spilte forrige kamp der. Flytter vel Gilberto fram da, men hvem skal vike av Flamini og Cesc? Satser på at Flamini da må vike, selv om han har vært veldig god i starten av sesongen.

 

Det kan hende at Hoyte ikke spiller kampen. Flamini blir kanskje brukt som høyreback da.

Link to comment
Share on other sites

http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...or+Sparta+clash

 

Her står det at Sagna er ute, så da blir vel kanskje Eboue på backen?

Hvis Sagna er ute, blir det nok Hoyte på backen, med tanke på at Eboue også er skadet..

Lurer på hvordan Wenger velger å gjøre det bak der, med Senderos klar, og Gilberto som spilte forrige kamp der. Flytter vel Gilberto fram da, men hvem skal vike av Flamini og Cesc? Satser på at Flamini da må vike, selv om han har vært veldig god i starten av sesongen.

 

Det kan hende at Hoyte ikke spiller kampen. Flamini blir kanskje brukt som høyreback da.

 

Hoyte er da med i troppen.

Hvis det ikke bare er spekulasjoner fra din side, vil jeg gjerne ha en link :(

Link to comment
Share on other sites

håper på følgende:

 

Manuel

Hoyte - Kolo - Phil - Gael

Hleb - Denilson-Diaby - Theo

edu - ade

 

Benk: Lukasz-Håvard-Cesc-Rosicky-Silva-RvP-Bendtner

 

Ha Cesc på benken til pause, går det dårlig da, så inn med han, og kanskje RvP/rosicky!!

spare spillere er bra, men med begrensninger, sparta er et bra lag, å 2-0 er ikke sikkert..

AA er ikke en sikker hand, men et godt utgangspunkt :)

Link to comment
Share on other sites

Snart kampstart :)

Gleder meg til denne. Håper vi får et tidlig mål, slik at vi ikke blir nervøse med et mål i mot. Tror Rosicky og RVP får seg scoring i kveld.

Blir spennende å se hvem som skal spille denne kampen. Almunia var sikker som banken sist, og det var betryggende å se.

 

Good luck alle gooenrs!

Link to comment
Share on other sites

håper på følgende:

 

Manuel

Hoyte - Kolo - Phil - Gael

Hleb - Denilson-Diaby - Theo

edu - ade

 

Benk: Lukasz-Håvard-Cesc-Rosicky-Silva-RvP-Bendtner

 

Ha Cesc på benken til pause, går det dårlig da, så inn med han, og kanskje RvP/rosicky!!

spare spillere er bra, men med begrensninger, sparta er et bra lag, å 2-0 er ikke sikkert..

AA er ikke en sikker hand, men et godt utgangspunkt :P

Fin den der :)

Da satser vi på AA på floppen også! :P

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...